Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nauja žiedinė sankryža Jonavoje
    Gruodžio 12-oji į Jonavos rajono istoriją įrašyta kaip dar vienos žiedinės sankryžos atidarymo diena. Šį kartą juostelė perkirpta ties užbaigtu objektu netoli „Lukoil“ degalinės ties magistralinio kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis sankirta su keliu Jonava–Gudžioniai.




    Šaltinis

    Comment


      Paskelbtas A11 atkarpos ties Telšiais rekonstravimo viešasis konkursas:

      Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 62,72 iki 69,62 km rekonstravimas.

      Ruožo ilgis - 6,9 km. Pasiūlymų pateikimo terminas: 2015 - 02 - 11. Visus brėžinius galima rasti čia: nuoroda

      Ruožo planas



      Atsiras dvi naujos žiedinės sankryžos. Viena sankirtoje su krašto keliu 160 Telšiai – Varniai – Laukuva.



      Ir dar viena sankirtoje su krašto keliu 161 Telšiai – Seda.

      Comment


        /\ Ačiū už atnaujinimą.
        Įdomu, kad žiedinėse sankryžose daroma vieta "fūroms" važiuoti tiesiai.

        Comment


          Ech šitą kelią jau drąsiai bus galima vadinti "žiedų valdovu". Antro tokio kelio, kur turėtų tiek žiedinių sankryžų ir greičio apribojimų, greičiausiai Lietuvoje nėra. Suprantama, kad viskas dėl saugumo, tačiau kai didžiojoje dalyje kelio Šiauliai - Palanga yra greičio apribojimas 70 km/h, tai ne kažką...

          Comment


            Jeigu ten pravažiavimai fūroms, kodėl jie tokie kreivi? Juk pvz. iš dešinės važiuojant į kairę (tiesiai), tai neįmanoma įsukti į tą pravažiavimą.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Jeigu ten pravažiavimai fūroms, kodėl jie tokie kreivi? Juk pvz. iš dešinės važiuojant į kairę (tiesiai), tai neįmanoma įsukti į tą pravažiavimą.
              Ten ne fūroms, o atsarginiai pravažiavimai negabaritiniam transportui.
              Jie kreivi padaryti (iš priešpriešinio eismo į priešpriešinį), kad juo paprastai nepasinaudotų sunkvežimiai. Tiesiog važiuojant ne gabariniams kroviniams, eismas uždaromas ir nukreipiamas per priešpriešines juostas ir per šiuos pravažiavimus.

              Comment


                Šiandien nugirdau (gal prieš savivaldos rinkimus), kad iki 2020m. bus pilnai rekonstruota Antakalnio g. nuo Olandų žiedo iki pat Antakalnio troleibusų žiedo. Kiek čia realu, tai sunku pasakyti. O kur dingo kalbos apie pačio Olandų žiedo pavertimą sankryža? Ką manot?
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Tą pristatantis video:
                  https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater

                  Tai Politinė reklama (ne mano pranešimas, o pats video).

                  Comment


                    Zarasų rajono Degučių gyvenvietėje
                    Žiedinės sankryžos įrengimas, pėsčiųjų - dviračių takų įrengimas gyvenvietės abiejose kelio pusėse, susidėvėjusių pralaidų keitimas, asfaltbetonio dangos stiprinimas ir kiti darbai.

















                    Šiuo metu labiausiai keikiama Degučių žiedinė sankryža. Tolimųjų reisų vairuotojai ypač ja nepatenkinti, furos lipa ant bordiūrų, neišsisuka. Darbus numatoma užbaigti šių metų liepos mėnesį.
                    Paskutinis taisė Romas; 2015.03.22, 21:39. Priežastis: Kopija iš temos "A6. Kaunas - Zarasai - Daugpilis"

                    Comment


                      Ačiū už nuotraukas, Laimuti

                      Ir šioje žiedinėje sankryžoje daromas įstrižas pravažiavimas stambaus gabarito kroviniams.

                      Parašė laimutis Rodyti pranešimą
                      Šiuo metu labiausiai keikiama Degučių žiedinė sankryža.
                      Tolimųjų reisų vairuotojai ypač ja nepatenkinti, furos lipa ant bordiūrų, neišsisuka.
                      Gal kelininkai galėtų pasakyti, kodėl neįmanoma iškart suprojektuoti normalaus spindulio sankryžų.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Gal kelininkai galėtų pasakyti, kodėl neįmanoma iškart suprojektuoti normalaus spindulio sankryžų.
                        Manau viena iš priežasčių yra ta, kad įrengus didesnę sankryžą ji paprasčiausiai nebetilptų kelio juostoje, reikėtų vykdyti žemės paėmimo projektą, o tai reikštų papildomą laiką, pinigus ir potencialiai nesėkmingą projektą. Bet kokiu atveju, šią tendenciją įrengti per mažas žiedines sankryžas tikrai reikėtų naikinti.

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Manau viena iš priežasčių yra ta, kad įrengus didesnę sankryžą ji paprasčiausiai nebetilptų kelio juostoje, reikėtų vykdyti žemės paėmimo projektą, o tai reikštų papildomą laiką, pinigus ir potencialiai nesėkmingą projektą. Bet kokiu atveju, šią tendenciją įrengti per mažas žiedines sankryžas tikrai reikėtų naikinti.
                          O kodėl negalėjo suprojektuoti mažesnio rato ir platesnio kelio apvažiavimo?

                          Comment


                            Parašė laimutis Rodyti pranešimą
                            O kodėl negalėjo suprojektuoti mažesnio rato ir platesnio kelio apvažiavimo?
                            Tuomet galimas scenarijus, kad iš pačio žiedo būtų nedaug naudos, nes vairuotojai nepakankamai pristabdytų. Visai kaip šalia Šiaulių esančiame žiede, kuris, kai kurių vairuotojų, kertamas net nepristabdžius (važiuojant nuo Šiaulių).

                            Comment


                              Esu klausęs vieno kelių projektuotojo apie mažą sankryžų, kuriose eismas vyksta ratu, spindulį. Minėjo, kad tai - vienas dažniausiai užduodamų klausimų. Anot specialisto, yra visiškai normalu, kad didelių gabaritų transporto priemonių ratai užvažiuoja ant užvažiuojamos trinkelėmis grįstos sankryžos centro dalies. Aiškino, kad tik tingūs vairuotojai, nenorintys daugiau mažinti greičio ir intensyviau manevruoti, transporto priemonės ratus leidžia taip, kad yra užvažiuojama ant bortelio. Pateikė pavyzdį su Veisiejų žiedu - aceit vairuotojai, kurie įgudę manevruoti mažo spindulio tokiose sankryžose Prancūzijoje (ir kitur vakarų Europoje) Veisiejuose lengvai pravažiuoja, o koks viecinis miškovežio vairuotojas su važiavimo spinduliais čia nelabai susitvarko. Aš nelabai tikiu tokių kalbų objektyvumu.

                              Comment


                                Užtenka paklausyti kaip tai vadinasi "užvažiuojamoji grįsta žiedo dalis" ir jau tampa aišku, kad ji skirta važiavimui. Tai yra sudėtinė važiuojamosios dalies dalis. Įrengus ją vienodame lygyje ir su asfaltbetonio danga, kaip ir likusi žiedo važiuojamoji dalis, pastaroji sankryža taptų labai lengvai įveikiama lengvųjų automobilių vairuotojams, kurie tai galėtų daryti dideliu greičiu.

                                Comment


                                  Keista, kad tu trinkeliu nedaro viename lygyje su asfaltu. Sunkvezimiams tikrai patogu butu, o lengvosios nemanau, kad labai noretu kratytis per tas trinkeles. Bent jau Danijoje visur trinkeles tame paciame lygyje, bet nemaciau niekad, kad lengvosios per jas kratytusi.
                                  .

                                  Comment


                                    Toks lygių skirtumas koks matosi nuotraukose sunkvežimių eismo tikrai neapsunkina. Priekabų ir puspriekabių ratai lengvai ant tos užvažiuojamosios dalies užrieda ir tai problemų tikrai nesukelia. Reikia tik kad vairuotojai ir kiti eismo dalyviai gerai suprastų kam tai padaryta ir kaip tuo naudotis. Veisiejuose buvo maniusių kad tai šaligatvis aplink žiedą.

                                    Comment


                                      Norėčiau pastebėti, kad nuotraukose dar rekonstruojama sankryža, kurioje dar nepaklotas asfaltbetonio sluoksnis iki projektinio lygio. Taigi todėl ir atrodo aukšti bortai. Net ir su lengvuoju automobiliu važiuojant lėtai yra neproblematiška užvažiuoti ant grįstos dalies, bet tam nėra jokio tikslo, o važiavimas ja sukelia diskomfortą.

                                      Parašė Robert Rodyti pranešimą
                                      Veisiejuose buvo maniusių kad tai šaligatvis aplink žiedą.
                                      Sunku ką ir bepasakyti apie tokių asmenių protinius gebėjimus ir aplinkos suvokimą.

                                      Comment


                                        Praėjusį rudenį baigtas įrengti žiedas prie Bubių, nusukus nuo A12.

                                        Žiūrint nuo "senojo" Kelmės plento 2106. važiuojant tiesiai, krašto kelias 215 Bubiai - Ramučiai.





                                        Naujas ženklinimas, kuris dalinai užstoja nuorodą link Šiaulių (pirmame plane)

                                        Comment


                                          108 ir 116 krešto kelių žiedinė sankryža ties Airėnais (11 km nuo Vievio)
                                          Foto 2015.03

                                          Vaizdas nuo Dūkštų


                                          "Iškąstas" žiedo vidus kairėje pusėje


                                          Vaizdas nuo Vievio pusės


                                          Išplatėjimas negabaritiniam transportui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X