Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBet klausimas, ar trinkelės yra įformintos kaip važiuojamoji dalis.
Šią dalį galima būtų įrengti ir su asfaltbetonio danga (būtų plati važiuojamoji dalis), bet tuomet lengvieji automobiliai iš vis važiuotų tiesiai ir nebūtų naudos iš žiedinės sankryžos. Užvažiuoti ant trinkelių lengvųjų vairuotojams yra mažiau priimtina nei pasukti vairą ir pravažiuoti asfaltu, o tai gerokai sumažina važiavimo greitį.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽelvos gyventojai 12-os pėsčiųjų perėją žyminčių dvigubų ženklų įrengimą palaikė kaip kelininkų pasityčiojimą. Tarkime, projekuotojų požiūriu, tie vietiniai gyventojai yra labai tamsūs ir nieko nesupranta, koks yra svarbus saugus eismas jų gimtajame miestelyje.
Bet geriau įsižiūrėjus kyla klausimų dėl tos dvigubų ženklų gausybės.
Kas gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka apvesti ženklai įvažiavimo į žiedą kryptimi?
Arba kodėl būtina dešinėje esantį perėjo ženklą dubliuoti ir nuo žiedo vidaus pusės, jei ta juosta iš žiedo išvis negalima važiuoti?..
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTurbo žiedas A9 Panevėžys - Šiauliai prieš Aleksandriją/Šiaulius atvažiuojant nuo Panevėžio/Radviliškio/Kairių.
(...)
Ši žiedo pusė yra nevykusi, nes žiedas yra nepakankamai išsikišęs, jis nepriverčia vairuotojų pristabdyti ir dauguma jų kerta žiedo eismo juostas.
Beje, tos žiedinės turbo sankryžos Lietuvoje kol kas yra tik trišalėse sankryžose (A9 Aleksandrijoje, Radviliškyje ir statoma A16 Birštone).
Gal čia bandymas, bet trišalėse sankryžose ir taip mažiau konfliktinių sitaucijų.Paskutinis taisė Romas; 2014.10.26, 01:04.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽelvos gyventojai 12-os pėsčiųjų perėją žyminčių dvigubų ženklų įrengimą palaikė kaip kelininkų pasityčiojimą. Tarkime, projekuotojų požiūriu, tie vietiniai gyventojai yra labai tamsūs ir nieko nesupranta, koks yra svarbus saugus eismas jų gimtajame miestelyje.
Bet geriau įsižiūrėjus kyla klausimų dėl tos dvigubų ženklų gausybės.
Kas gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka apvesti ženklai įvažiavimo į žiedą kryptimi?
Arba kodėl būtina dešinėje esantį perėjo ženklą dubliuoti ir nuo žiedo vidaus pusės, jei ta juosta iš žiedo išvis negalima važiuoti?..
Atvaizdas
Comment
-
Svarbiausias veiksnys nulemiantis kelio ženklų perteklių yra nurodomieji kelio ženklai
507-515. Reiktų geriau kreipti dėmesį į informacinių ženklų kiekio didinimą (nuorodos į lankytinas vietas, geresnis išvažiavimų iš autostradų ženklinimas) O nurodomųjų ženklų ženklinimas galiotų kaip žymėjimas ant kelio dangos ir tik sudėtingose ar pavojingose situacijose būtų dedami informacinio pobūdžio ženklai kaip elgtis.Paskutinis taisė PoDV; 2014.10.26, 10:04.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeje, tos žiedinės turbo sankryžos Lietuvoje kol kas yra tik trišalėse sankryžose (A9 Aleksandrijoje, Radviliškyje ir statoma A16 Birštone). Gal čia bandymas, bet trišalėse sankryžose ir taip mažiau konfliktinių sitaucijų.
Prie Šiaulių: 1) A9 link Panevėžio; 2) A9 link Šiaulių; 3) 213 link Gikūnų; 4) Susijungimas su jungiamaisiais keliais.
Prie Radviliškio: 1) A9 link Šiaulių; 2) A9 link Panevėžio 3) Susijungimas su Radviliškio g. ir jungiamuoju keliu 4) Susijungimas su antruoju jungiamuoju keliu.
Comment
-
Dar kelios turbo žiedo prie Šiaulių nuotraukos iš gūdžių 2012-ųjų, kai buvo rekonstruojamas A9 tarp Šiaulių ir Gudelio ežero bei tiesiamas Kairių aplinkkelis. Taigi...
2012.10.12
Pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas dar paslėptas, bet dabartinis žiedo vaizdas, nuo to ką matote nuotraukoje, daugiau niekuo nesiskiria.
2012.09.27
Prie žiedo esanti pseudo-pėsčiųjų perėja. Šioje vietoje su salelės pagalba galima kirsti keturių juostų kelią. Šis praėjimas yra reikalingas, nes abejose kelio pusėse yra autobusų stotelės. Bet priešingai nei Želvos atveju (....) jis visiškai nepažymėtas (šiandien situacija tokia pati), vairuotuojai apie šį praėjimą net nenutuokia....
Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.26, 16:02.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAbu kelyje A9 Panevėžys - Šiauliai, vienas prie Radviliškio, kitas prie Šiaulių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal yra nuotraukos kur nors čia tų dviejų turbo žiedų. Pabandžiau ieškoti temoje apie A9, bet taip ir nesupratau, nes buvo ranka paišyta kažkas panašaus. Ar jie jau įrengti ar tik planuose?
O čia dar kelios Mortos nuotraukos, čia ir čia, bei filmuotas reportažas (turbo žiedas nuo 2:00 atžymos).
Kitą kartą atidžiau peržiūrėkite forumą .Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.26, 12:11.
Comment
-
/\ Nežinant atrodytų irgi juokinga, bet mano pranešimas buvo atkeltas iš kitos temos ir ieškojau prieš tai dar kitoje temoje apie A9. Tiek to, nesvarbu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
P.S. o kodėl pirmoje nuotraukoje kelio ženklas nurodo eismo kryptį juostoje tiesiai ir į dešinę? Kur ten į dešinę galima pasukti, i pievą?
P.P.S. trečioje nuotraukoje išvis skirtingi ženklai kairėje ir dešinėje. Pripainiojo kažką.Paskutinis taisė Ginthus; 2014.11.14, 08:41.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąHolyšit, kaip netvarkingai atrodo. Ko gero prastesniu apniukusiu oru važiuodamas galėčiau ir nesusiorientuoti, kad čia žiedas yra
P.S. o kodėl pirmoje nuotraukoje kelio ženklas nurodo eismo kryptį juostoje tiesiai ir į dešinę? Kur ten į dešinę galima pasukti, i pievą?
P.P.S. trečioje nuotraukoje išvis skirtingi ženklai kairėje ir dešinėje. Pripainiojo kažką.
Gavosi hibridinė žiedinė-nežiedinė sankryža. Neatsižvelgta į tai, kad prie pat yra pervaža. Dabar iš "žiedo" kaip ir pagrindinis kelias. Kaip elgtis, kai pervaža uždaryta, neaišku. Jau dabar ten šioks toks chaosas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąP.S. o kodėl pirmoje nuotraukoje kelio ženklas nurodo eismo kryptį juostoje tiesiai ir į dešinę? Kur ten į dešinę galima pasukti, i pievą?Parašė Sula Rodyti pranešimąTen posūkis į bėgius turbūt
maps.lt
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai o kur kabinti ženklą?
Dabar nuo ženklo iki pirmo šlagbaumo apie 30 metrų, o iš karto už kito šlagbaumo posūkis.
Nelabai aišku kaip čia reikia suprasti, kad prieš vieną sankryžą pakabintas ženklas galioja tik kitoje...(to negali būti). Yra toks posakis-patarlė "Iš didelio rašto išėjo iš krašto", tai čia tinka 100 proc.
Comment
-
Turint omenį, kad per artimiausius 10 metu (tikėkimės) sankryžos su geležinkeliu neliks, žiedas įgaus kita reikšme. Dabar jis ten visiškai nereikalingas.
Artėja būsimo Lentvario geležinkelio tunelio statyba
Trakų žemė 2014-03-27
„Kelprojekto“ galimybių studijoje išnagrinėti aštuoni naujos pervažos variantai. Be to, buvo pateikti papildomi trys pervažos pasiūlymai, kuriuos pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. Po išsamių specialistų ir gyventojų diskusijų, vertinimų buvo pasirinktas tunelio su dviem eismo žiedais variantas. Tunelio statyba būtų vykdoma vadinamuoju „uždaru“ būdu, t.y. nenutraukus eismo geležinkeliu. Tai bus unikalus statinys, nes toks pervažos sprendimo būdas yra pirmasis Lietuvos geležinkelių struktūroje.
Pagal šį pasiūlymą tunelis būtų 50 metrų ilgio, preminali statybos kaina – 43,2 mln. litų.
http://www.traku-zeme.lt/arteja-busi...nelio-statyba/
Comment
Comment