Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
Kur čia "nėra žiūrinčių"?
O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
Parašė themanual Rodyti pranešimąČia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).
Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.
Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.
Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).
Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.
Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąBaltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
Comment
-
Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
Mano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 6 patinka
Comment
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGrasinantis pranešimas iš 15min.lt...
Mano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąMano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.
Ar tikrai?
Taisyklės juk nesikeitė - ištisinės linijos negalima kirsti nepriklausomai nuo dažymo šviežumo, ženklus taip pat stebėti ir jų laikytis privalu.
Šita istorija daugiau apie tai kokios išvados daromos iš šių kelių nedėmesingų vairuotojų daromų klaidų, nei apie pačias klaidas ar ką nors kitą
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.
Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąPalangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir net Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.
Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
Buvo nueita pigiausiu keliu.
Negi trūko vietos padaryti kaip čia: https://www.google.com/maps/@54.7219.../data=!3m1!1e3
O jeigu trūko vietos, tai reiškia vargu ar čia žiedui tinkama vieta.Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.27, 14:42.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.
Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąPalangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
Gal būtų galima surasti tų žiedinių sankryžų nuotraukas.
Kyla įtarimų, kad Naugarduko - Vytenio g. žiedinė sankryža yra unikali. Ji gali būti antra pagal absurdiskumą Lietuvos žiedinė sankryža (Nr.1 prizas kol kas lieka Veisiejuose).
- 1 patinka
Comment
Comment