Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.Paskutinis taisė liudasbar; 2019.05.21, 14:15.
Comment
-
Lrytas 2019.05.20
Pedagoginio žiede vairuotojai nebegali lėkti, kaip įpratę
Pirmadienio, gegužės 20-osios, rytą greičio kalneliai jau buvo įrengti, o prie jų stovėjo įspėjantys ženklai. Nors ryškios spalvos kalneliai nėra itin agresyvaus profilio, greitis žiede pastebimai sumažėjo.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...prate-10427167
Comment
-
Parašė ratAr kas nors gali paaiškinti, kokia kalniukų prasmė prie Edukologijos univeristeto, jei niekas nestabdo tik pasikrato? Na gal retkarčiais autobusai sulėtina greitį, bet vis tiek niekas nevažiuoja į žiedą, nes autobusai kitas juostas užstoja. Kada juos pašalins?
Žodžiu padarė šūdinai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.
https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:
https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed
Comment
-
Įvažiuoti į Edukologijos žiedą nebereikės: planuojama papildoma juosta į Konstitucijos prospektą
Dažnas veikiausiai keiksnoja Edukologijos universiteto žiedinę sankryžą, kurią piko metu pravažiuoti užtrunka nemažai laiko. Nuspręsta šiek tiek palengvinti vairuotojų dalią ir įrengti papildomą juostą sukimui į Konstitucijos prospektą iš Geležinio Vilko gatvės. Su naujos eismo juostos įrengimo darbais bus įrengta ir pėsčiųjų saugumo salelė.
„Papildoma eismo juosta bus įrengiama išnaudojant, vejos plotą, esantį dešinėje žiedinės sankryžos pusėje, toliau papildoma eismo juosta sujungiama su Konstitucijos pr., kuriame esama plati autobusų juosta padalinama į dvi eismo juostas iš kurių antroji skirta automobiliams, kurie įvažiavo į Konstitucijos pr. iš Geležinio Vilko g. naujai įrengta eismo juosta. Toliau šie automobiliai iš antros eismo juostos privalo persirikiuoti į trečią eismo juostą, nes antra juosta, įsiliejus pirmai, ties Linkmenų g. tampa pirma, kuria toliau gali važiuoti tik maršrutinis transportas. Sklandus eismo organizavimas užtikrinamas vertikaliu ir horizontaliu ženklinimu“, – apie būsimą eismo organizavimą po eismo juostos įrengimo rašomą projektiniuose siūlymuose.
Įrengiant papildomą juostą, reikės perkelti troleibusų kontaktinio tinklo stulpus, elektros kabelius ir kitus komunikacijų tinklus. Projekto techniniai parametrai- Planuojamo objekto adresas – Geležinio Vilko gatvės ir Konstitucijos prospekto atkarpų rekonstrukcija;
- Numatomo ruožo ilgis – ~150 m;
- Juostų skaičius – 3 (įrengiama papildoma eismo juosta);
- Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
- Projektinius siūlymus ruošė UAB „Skaitmeninis lapas“, projekto vadovė Aušra Bikelytė.
Visuomenės atstovai iki liepos 18-osios savo pasiūlymus ir pastabas gali teikti elektroniniu paštu info@digleaf.lt. Projekto viešas svarstymas numatomas ketvirtadienį, liepos 18 d., Vilniaus miesto savivaldybės patalpose, Konstitucijos pr. 3, posėdžių salėje 244. Diskusijų pradžia 17.00 val.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.Paskutinis taisė John; 2019.07.05, 11:05.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
- 1 patinka
Comment
-
Marijampolėje V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių sankryža į žiedinę paversta netinkamai ir bereikalingai. Eismas čia nėra intensyvus. Žiedinei sankryžai reikalingas didesnis plotas, žiedo plotis turi būti ne toks, kuriame vos telpa didesnių gabaritų automobilis. Pats žiedas turėtų būti sudarytas ne iš kokių "šipulių". Šioje sankryžoje geriausia išeitis - palikti ją kokia buvo iki žiedinio eismo įvedimo, tik pargindinis kelias per ją turėtų eiti iš V.Kudirkos gatvės (nuo miesto centro pusės) į Maironio gatvę.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMarijampolėje V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių sankryža į žiedinę paversta netinkamai ir bereikalingai. Eismas čia nėra intensyvus. Žiedinei sankryžai reikalingas didesnis plotas, žiedo plotis turi būti ne toks, kuriame vos telpa didesnių gabaritų automobilis. Pats žiedas turėtų būti sudarytas ne iš kokių "šipulių". Šioje sankryžoje geriausia išeitis - palikti ją kokia buvo iki žiedinio eismo įvedimo, tik pargindinis kelias per ją turėtų eiti iš V.Kudirkos gatvės (nuo miesto centro pusės) į Maironio gatvę.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
Comment
-
Dar daugiau Vilniaus žiedinių sankryžų bus atnaujintas ženklinimas – rugpjūčio pradžioje aiškesnis eismo organizavimas bus įvestas Savanorių, Laisvės prospektų, Geležinio Vilko ir Tūkstantmečio gatvių žiedinėse sankryžose, kurioje vairuotojus pasitiks specialūs informaciniai skydai, nurodomieji kelio ženklai ir naujai paženklinta važiuojamoji dalis.
Rodyklių miškas atrodo įdomiai. Yra ką panagrinėti, kad nepasimesti iš įpročio.
Pastebėjimas, kad visiškai reorganizuoti išsukimai iš Tūkstanmečio g. (iš rytinės pusės) ir Geležinio vilko g. į žiedą:
Abiem juostom galima įvažiuoti į žiedą ir tęsti kelionę žiedu.
Nuo Tūkstantmečio g. (iš rytinės pusės) antra juosta negalima išsukti į Geležinį vilką.
Įdomiai teks kirsti juostas važiuojant nuo Savanorių pr. iki Tūkstantmečio g. (į rytinę pusę)
Be to, atrodo, kad taip pat bus įrengti 2 kalneliai.Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.27, 01:48.
- 1 patinka
Comment
Comment