Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu nemaišau. Straipsnyje yra labai aiški nuotrauka su esama situacija ir schema su būsima. Anksčiau iš pirmos juostos ir papuldavai į žiedo pirmą juostą, o dabar papulsi į antrą juostą ir iš jos išsuksi pirmame išvažiavime į antrą išvažiavimo juostą. Tas pats abiem kryptimis atvažiuojant nuo Geležinio Vilko.
    Jei iš Konstitucijos į Narbuto, tai netiesa, - iš antros juostos nuo Konstitucijos pr. patenki į pirmą juostą Narbuto g.
    Dabar iš pirmos juostos nuo Konstitucijos pr. neleidžiama važiuoti į žiedą, tad VT jau ir dabar pažeidžia taisykles. Žinoma naujoje schemoje VT turės įsiterpti į antrą juostą, tad trukdžių bus daugiau.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Taip, neoficialiai ir dabar iš Konstitucijos pr. į žiedą įvažiuojama 3 juostomis, jau nekalbant apie visą VT, tai dabar kai liks tik 2 juostos, kamštis gerokai padidės. Aišku saugumas irgi svarbu, bet žieduose greičio didelio nebūna, juolab iš Narbuto kažkodėl padarė įvažiavimą 3.
      Toks variantas būtų super. Gal nusiųsk savivaldybei kol nepradėjo darbų? Na nes akivaizdžiai proteguojami automobiliai ir užmirštamas VT.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Taip, neoficialiai ir dabar iš Konstitucijos pr. į žiedą įvažiuojama 3 juostomis, jau nekalbant apie visą VT, tai dabar kai liks tik 2 juostos, kamštis gerokai padidės. Aišku saugumas irgi svarbu, bet žieduose greičio didelio nebūna, juolab iš Narbuto kažkodėl padarė įvažiavimą 3.

        Click image for larger version  Name:	Ziedines-sankryzos-schema.jpg Views:	1 Size:	284,5 kB ID:	1655496
        O kad butu saugiau galima padaryt toje vietoje išvažiavimą iš žiedo viena juosta.

        Comment


          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

          O kad butu saugiau galima padaryt toje vietoje išvažiavimą iš žiedo viena juosta.
          Ne kažin ką tai keičia, nes didžiausia problema esamoje (ir Lettered siūlomoje) schemoje - ilgas galimas "kontaktas" tarp pirmos juostos nuo Konstitucijos pr. ir išvažiuojančių iš žiedo. Ten praktiškai norint įvažiuot į žiedą reikia žiūrėti per petį atgal ar kas nors iš žiedo neatvažiuoja. Veikiausiai todėl ir pasiūlyta naujoji schema.

          Be to toks hibridas tarp esamos schemos ir naujos schemos neatrodo galimas.
          Paskutinis taisė vėkas; 2018.07.19, 10:06.

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Be to toks hibridas tarp esamos schemos ir naujos schemos neatrodo galimas.
            Na išvažiavimą link seimo padare viena juosta, kodel gi nepadarius analogiškai ir iš priešingos puses. Tik plius dasidės viena juosta kur iš konstitucijos pr suks i dešinė netrukdomai.

            Comment


              Keista kodėl iš Konstitucijos pr. padarė tik 2 juostas. Žiede yra 3 juostos, Narbuto g. yra 3 juostos, tad laisvai čia galėtų daryti 3 juostas.

              Reikia pakoreguoti kad važiuojant iš Konstitucijos 2 juosta galima važiuoti ir tiesiai, o 3 juosta tik tiesiai (panaikinant išsukimą link Žalgirio g.).
              Atitinkamai, šiek tiek perbraižyti juostas žiede. Viskas telpa.

              Papildomai - matau brėžiniuose, kad ir Konstitucijos pr. nuo stotelės keis žymėjimą. Labai gerai.

              Siūlymas:
              Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.07.19, 11:07.

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Keista kodėl iš Konstitucijos pr. padarė tik 2 juostas. Žiede yra 3 juostos, Narbuto g. yra 3 juostos, tad laisvai čia galėtų daryti 3 juostas.

                Reikia pakoreguoti kad važiuojant iš Konstitucijos 2 juosta galima važiuoti ir tiesiai, o 3 juosta tik tiesiai (panaikinant išsukimą link Žalgirio g.).
                Atitinkamai, šiek tiek perbraižyti juostas žiede. Viskas telpa.

                Papildomai - matau brėžiniuose, kad ir Konstitucijos pr. nuo stotelės keis žymėjimą. Labai gerai.
                Taip būtų idealu. Reikia teikti pirmanybę VT, kurio per šį žiedą pravažiuoja itin daug. Turint omeny, kad dabar jiems išvažiuoti iš stotelių bus sunkiau, tą pablogėjimą kažkaip atsverti.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Nors pasižiūrėjau, kad tiek Lettered, tiek mano atveju Ukmergės g. - Konstitucijos pr./Žalgirio g. galėtų likti tik viena juosta, o ne dvi kaip dabar nubraižyta.

                  Taip gaunasi yra galimi variantai:
                  1. 3 juostos iš Konstitucijos pr. link Narbuto g., bet 1 juosta iš Ukmergės g. link Konstitucijos pr./Žalgirio g
                  2. 2 juostos iš Konstitucijos pr. link Narbuto g., 2 juostos iš Ukmergės g. link Konstitucijos pr./Žalgirio g

                  Comment


                    Atsakymas is Susiekimo paslaugos:
                    Numatomo eismo organizavimo schemos Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiede modeliavimą atliko Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistai ir toks eismo organizavimas buvo pasirinktas kaip geriausias ir saugiausias.

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                      Atsakymas is Susiekimo paslaugos:
                      tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.
                        Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.

                        Comment


                          Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.

                          Click image for larger version

Name:	Ziedines-sankryzos-schema-1024x715.jpg
Views:	136
Size:	182,8 kB
ID:	1655684

                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.


                            Ne tik tai, iš tiesų iš visų pusių ženklai geltoname fone skiriasi nuo ženklų baltame ir mėlynuose fonuose.

                            Comment


                              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                              Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.
                              Ok, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.

                              Click image for larger version  Name:	Ziedines-sankryzos-schema.jpg Views:	1 Size:	209,6 kB ID:	1655691
                              Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.19, 14:59.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Ok, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.
                                Pagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.

                                Comment


                                  Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
                                    Nelegalu įrengti perėją. O jei jau esama, tai jos ir neliečia.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
                                      Niekas netrukdo ivaryt plastikine "saugumo" salele. Jei chebra labai skusies taip ir padarys.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Pagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.
                                        Tada galimas toks variantas. Bet reikėtų asfaltuoti gabaliuką žiedo dėl ketvirtos juostos.

                                        Comment


                                          lrytas.lt 2018.08.02
                                          Vairuotojams – didelė permaina Edukologijos žiede

                                          Vilniuje tęsiamas žiedinių sankryžų ženklinimo atnaujinimas. Rugpjūčio pradžioje nauja eismo tvarka bus įvesta Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinėje sankryžoje, vairuotojų dažniau vadinama tiesiog „Pedagoginio“ arba Edukologijos žiedu. Čia vairuotojus pasitiks specialūs informaciniai skydai, nurodomieji kelio ženklai ir naujai paženklinta važiuojamoji dalis. Vilniaus miesto savivaldybės teigimu, skaičiuojama, jog šį atnaujintą ženklinimą jau anksčiau pritaikius kituose sostinės žieduose eismo įvykių skaičius juose sumažėjo net 6 kartus.

                                          Keisis nuo pirmadienio
                                          Nuo liepos 18 dienos artėdami prie Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos vairuotojai mato stendus, iš anksto informuojančius apie laukiančius eismo pakeitimus. Patį dangos ženklinimą planuojama pradėti keisti nuo rugpjūčio 2 d., o visus darbus baigti iki rugpjūčio 6 d. Nuo šios dienos vairuotojus pasitiks išankstinė informacija apie eismo tvarką žiedu, kad jie galėtų iš anksto pasirinkti ir užsiimti reikiamą eismo juostą. Šią informaciją vairuotojai matys prieš sankryžą įrengtuose informaciniuose skyduose, taip pat bus įrengti nurodomieji kelio ženklai ir paženklinta važiuojamoji dalis


                                          Didžiausios naujovės
                                          Pertvarkius eismą šia žiedine sankryža vairuotojus pasitiks ne viena naujovė.

                                          Važiuojant Geležinio Vilko gatve (nuo Ukmergės g. pusės) ir pasirinkus pirmą eismo juostą, bus galima patekti į T. Narbuto, Geležinio Vilko gatves ir Konstitucijos pr., o pasirinkus antrą eismo juostą – į Konstitucijos pr. ar grįžti atgal į Ukmergės ir Geležinio Vilko gatves.
                                          Anksčiau iš pirmos juostos vairuotojai galėjo sukti tik į T.Narbuto gatvę, todėl ypač rytais antrojoje juostoje susidarydavo didelės spūstys.

                                          Tolyn žiedu iš pirmosios juostos bus galima važiuoti ir atvažiavus iš T.Narbuto gatvės bei Geležinio vilko gatvės nuo Seimo pusės.

                                          Tuo tarpu važiuojant iš Konstitucijos pr. net dvi pirmosios juostos bus skirtos tik išvažiavimui į pirmąjį kelią, Geležinio vilko g. Norintys važiuoti žiedu toliau turės pasirinkti trečiąją arba ketvirtąją juostą. Anksčiau šia kryptimi vairuotojai mėgo važiuoti tiesiai iš trijų eismo juostų, o autobusai ir troleibusai taip elgdavosi nuolat.
                                          Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.

                                          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...itaip-7147490/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X