Parašė dainiauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
1. 30 000 mašinų A14 net ir piko metu jei ir būna, tai ne prie Molėtų, o prie Riešės. Bet ten niekas žiedinės sankryžos statyti nesikėsina.
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą2. Kamštis nėra pavojingas. Nemalonus - taip, tačiau eismo saugumui nekenkia.
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą3. Egzistuoja ne tik važiuojantis A14, bet ir šalutiniu keliu. Ypač tiems, kurie norės piko metu pasukti iš Molėtų į Uteną arba iš Inturkės į Vilnių žiedas sutaupys nemažai laiko.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGali būti ir toks variantas, dviem juostom įvažiuoti galima- dviem ir išvažiuoti, galima padaryti ir taip, kad dviem įvažiuoti, o išvažiuoti tik viena. Plius dar padaryti posūkius į dešinę. Įvairių žiedų yra.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGali būti ir toks variantas, dviem juostom įvažiuoti galima- dviem ir išvažiuoti, galima padaryti ir taip, kad dviem įvažiuoti, o išvažiuoti tik viena. Plius dar padaryti posūkius į dešinę. Įvairių žiedų yra. O kamščių neturėtų būti, ne tokie visgi srautai kaip pvz. Jakuose.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąDrįsčiau manyti, kad suėjimas į dvi juostas sukeltų kamštį ir užkištų patį žiedą. Čia kalbu apie vasaros metą, savaitgalius, kai mašinų kiekis didžiausias.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, ir dar geriau visą A14 padaryti magistrale.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRetai važinėji turbūt, aš mačiau kelis kartus ir virš 20. Sumažink greitį iki kokių 90, pamatysi ir tu.
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąRealiam gyvenime 2 kilometrų kamštis ten galėtų susidaryt tik po avarijos.
Apie ne piko meta as isvis nesneku, ne piko metu ten ziedas nereikalingas nes dabartine sankryza puikiai veikia, o piko metu ziedas keltu problemas o ne jas sprestu.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimątokio dydzio ziedas kainuotu panasiai kaip ir viadukas o gal ir brangiau.
Vaziuoju pro ten buten marsrutu is salutinio i pagrindini todel viska puikiai matau. vazineju labai daznai tiek savaitgaliais piko metu tiek paprastom darbo dienom, 20 masinu nemaciau net po ilgu savaitgaliu. O net jei ju tiek ir butu tai geriau tegu 20 stovi nei 300.
realiam gyvenime kamsciai susidarytu panasus kaip ivaziuojant i vilniu o ten buna ir 4-5 km (taip prie vilniaus daugiau masinu, bet greicio apribojimas mazesnis, prie ziedo tektu sustot ir srautui pajudet butu tikrai labai sunku).
Apie ne piko meta as isvis nesneku, ne piko metu ten ziedas nereikalingas nes dabartine sankryza puikiai veikia, o piko metu ziedas keltu problemas o ne jas sprestu.Paskutinis taisė Lettered; 2010.01.20, 01:12.
Comment
-
Nieko sau neprietarauju.
Kada siuo metu sankryzoje nesaugu? PIKO METU (vasara savaitgaliais) kai suki i kaire i salutinius is pagrindinio ir kai is salutiniu vaziuoji tiesiai arba suki i kaire. Ne piko metu eismas ten nedidelis ir sitie manevrai yra visiskai saugus. Taigi jei norim padidinti sauguma piko metu tai ziedas neiseitis. Ne piko metu saugumo didint nereikia vadinasi ziedas nereikalingas.Paskutinis taisė JlL; 2010.01.20, 11:09.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimątokio dydzio ziedas kainuotu panasiai kaip ir viadukas o gal ir brangiau.
realiam gyvenime kamsciai susidarytu panasus kaip ivaziuojant i vilniu o ten buna ir 4-5 km (taip prie vilniaus daugiau masinu, bet greicio apribojimas mazesnis, prie ziedo tektu sustot ir srautui pajudet butu tikrai labai sunku).
Visų pirma, 4 - 5 km kamščiai prie Vilniaus susidarydavo nebent tada, kai buvo remontuojamas A14 ruožas ties Rieše. Bet tai buvo laikinas dalykas. Antra, nuolat važinėdamas tuo keliu kažkokiu tai stebuklu nepastebėjai, kad kelias Vilniuje apskritai baigiasi, o vietoje jo toliau tęsiasi gatvė su šviesoforais ir pėsčiųjų perėjomis, kas yra žymiai didesnė kliūtis eismo srautui negu vienas žiedas ir tie kamščiai, kurie ten susidaro yra būtent dėl to. Trečia, eismo srautai prie Vilniaus ir prie Molėtų yra visiškai nesulyginami.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąZinoma gerai, kad rupinamasi saugumu, taciau lazda turi 2 galus. Bus sukurta gan sudetinga ir blaskanti atkarpa su greicio apribojimu iki 70 (juk visi zinome, kad dauguma net nestabtels), isplatinant nemaza kelio atkarpa. Mano nuomone ne kazinkiek brangiau, taciau zymiai patogiau eismo dalyviams butu panaikinti sena kelio jungti link Kazoku ir irengti nauja 100 metru ilgio atkarpa, suformuojant zmoniska "+" formos sankryza.
Comment
-
Parašė lencasPirmą kart tokiam vos nenulėkiau nuo kelio
greicio apribojimas iki 70 ten ir dabar yra, dauguma kazkiek sumazina nes is vln vaziuojant yra inkilas, o seniau ir policija daznai ten stovedavo tai gal pripratino
del ziediniu sankryzu siame kelyje esu pasisakes anksciau - piko metu kelyje butu dideli kamsciai, kas nemazintu bet atvirksciai didintu kelio pavojinguma
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąir cia vadinasi sauguma gerinam?
del ziediniu sankryzu siame kelyje esu pasisakes anksciau - piko metu kelyje butu dideli kamsciai, kas nemazintu bet atvirksciai didintu kelio pavojinguma
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIš esmės intensyvus eismas (kamštis) su savo pasėkme: mažesniu judėjimo greičiu, pavojingumo labai nepadidina.
irengus ziedines sankryzas moletu kelyje jo saugumo nepadidins tikrai:
1. ne piko metu eismas toks neintensyvus kad ir dabar yra visiskai saugu
2. piko metu sukelus kamscius saugumas kaip tik nukentetu
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąkazkodel zmones sunkiai supranta, kad pavoju kelia ne bendras greicio ribojimas i kuri atsizvelgia tik tvarkingi vairuotojai, o ereliai kuriuos tokie apribojimai kaip tik provokuoja. Pilna pvz kai normalus kelias 10 metu neisiskiria avaringumu, bet kokiam ereliui pralekus ant 200 ir uzmusus 5 zmones staiga sugalvojama greiti apriboti iki 50 km/h matyt galvojama kad avarijos priezastis buvo net iki 70 km/h leistinas greitis.
irengus ziedines sankryzas moletu kelyje jo saugumo nepadidins tikrai:
1. ne piko metu eismas toks neintensyvus kad ir dabar yra visiskai saugu
2. piko metu sukelus kamscius saugumas kaip tik nukentetu
O žiedinės sankryžos yra saugiausios vieno lygio sankryžos. Tai jų atsiradimas tose vietose, kur visomis sankryžos kryptimis eismas yra ganėtinai intensyvus, padėtu išvengti galimų nelaimių.
Dėl visiško saugumo, tai tokių vietų nėra. Kiekviena sankryža turi tam tikrą riziką. O dėl kamščių, tai žiedai nėra tokie nepralaidūs, kad tokio intensyvumo koks jis yra nesugebėtu praleisti dėl spusčių. Čia tik arčiau Vilniaus susidaro šiokios tokios spūstys, bet tolėliau eismas pakankamai normaliai juda. Ir dėl nukenčiančio saugumo, kaip jis nukentėtu ? Juk į žiedą lenkdamas neįvažiuosi. Taigi važiuodamas būsi priverstas pristabdyti, o ne tik ženklas (į kurį daliai nusispjauti) tai nurodys.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO žiedinės sankryžos yra saugiausios vieno lygio sankryžos. Tai jų atsiradimas tose vietose, kur visomis sankryžos kryptimis eismas yra ganėtinai intensyvus, padėtu išvengti galimų nelaimių.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimątai ziedines sankryzos yra labai geras, bet pats rasai kad ten kur visomis kryptimis intensyvus eismas. Sitame kelyje piko metu eismas labai intensyvus, bet tik viena kryptimi, ir irengus sankryza pralaidumas zenkliai kristu ir susidarytu keliu kilometru kamstis, aisku ne visiskai stovintis, bet kokiu 40-60km/h mazesnio greicio nei iki tol vaziuoji.
Comment
-
Baikit juokus. Tokiam kelyje statyti žiedinę sankryžą ir specialiai lėtinti greitį dėl kelių mašinyčių iš šoninių kelių, kurios nedažnai pasirodo ? Jau geriau tada pasikasti po plentu ir padaryti dviejų lygių. To paties linkėčiau ir dviem įvažiavimams į Molėtus, kurie kolkas erelius iš šoninių kelių kontroliuoja kalneliais
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTas faktorius dėl visų krypčių skirtas saugumui. Iš esmės sankryžos pralaidumas labai priklauso nuo iš šalutinių kelių važiuojančio srauto. Jei jis mažas, tai jokie kamščiai nesusidarys, dažnu atveju net nereiks sustoti. Tai apie kokius kamščius mes šnekame ? Ir nereikia čia išradinėti dviračio. Europoje jau seniai susidariusi praktika dėl įvairių sankryžų tipų panaudojimo saugumui ar pralaidumui gerinti. Yra atlikta daugybė mokslinių skaičiavimų, stebėjimų ir tyrimu. Taigi tiesiog ateiti ir teigti jog viskas bus labai blogai, neturint jokių to patvirtinimų, ne pati geriausia išeitis.
Vat ir musu valdininkam ar kas ten sprendzia situos reikalus patarciau europos praktika, skaiciavimais ir stebejimais naudotis tinkamai, o neisivaizduot kad jei pas juos kalabibiskiu kaimo bele kokiam dvieju juostu kelyje tinka tai ir pas mus galim kist magistraliniame kelyje kur masinu kiekis piko metu vertas 6 juostu.
Comment
Comment