Parašė SkepBrain
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąĮvažiavimų gali būti nors ir 12, svarbu bus viskas tvarkingai sužymėta kaip olandų ir žirmūnų žieduose, nebeliko jokio streso per juos važiuojant.
Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?
Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGalima ir Google Maps pažiūrėti, žymėjimas matosi. Dabar įvesta tam tikra logiška sistema kažkiek paskirstanti srautus po žiedo juostas. Anksčiau to nebuvo ir važiavimas buvo labai chaotiškas.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?
Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.11, 00:09.
Comment
-
Ar dažnai įvyksta avarijos? Va, kaip tik įsijungiau Lietuva tavo delne Vilniaus vaizdą ir matau avariją žiede
(šviesi lengvoji ir juodas džipas)
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr dažnai įvyksta avarijos? Va, kaip tik įsijungiau Lietuva tavo delne Vilniaus vaizdą ir matau avariją žiede
Atvaizdas
(šviesi lengvoji ir juodas džipas)
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąŠita vieta žiede tai kažkoks kosmosas, ten tikra žodžio prasme ant garbės žodžio visi važiuoja
EDIT: kai kuriais atvejais taip kerta net 2-3 juostas.Paskutinis taisė Creatium; 2017.04.11, 10:07.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGerai įsižiūrėjus matosi, kad džipas stovi tarp dviejų juostų. Mano spėjimas paprastas: eilinė situacija, kai džipas bandė išvažiuot iš žiedo tuo pačiu metu rikiuodamasis į kitą juostą (pirmą). Taip važiuoja bene visi ir, kaip suprantu, pažeidinėja taisykles taip.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąKažin kaip čia baigsis, gali pripaišyti kaltę ir lengvajam, nes iš šalutinio išvažiavimo neįsitikinęs, kad saugu. Bet šiaip tai ten visi važiuoja "na ura", chaosas pastovus šitoje vietoje.
Labiausiai stebina KET žinovų patarimas: "sustok, įjunk posūkį ir lauk kol praleis"
Dėl to "turbo" žiedai yra gėris, nes daugmaž nustato kur kam persirikiuoti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr dažnai įvyksta avarijos? Va, kaip tik įsijungiau Lietuva tavo delne Vilniaus vaizdą ir matau avariją žiede
Atvaizdas
(šviesi lengvoji ir juodas džipas)
Įsijungiau pasižiūrėti... Košmaras kas ten dedasi, kaip kokioje Indijoje, kas kaip nori taip važiuoja. Jokio KET laikymosi.
O tam juodam džipui religija neleido išanksto persirikiuoti į pirmą juostą? Pvz. šioje vietoje:
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, kad ten nereikia niekur rikiuotis jei važiuoti pirma ar antra juosta. Gali laisvai taip ir išsukti sau skirta juosta.
Dauguma važiuoja pagal raudoną liniją, nors turėtų pagal žalią (ženklai tą leidžia - jie kiek anksčiau stovi nei matosi šioje foto):
Atvaizdas
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąŠita vieta žiede tai kažkoks kosmosas, ten tikra žodžio prasme ant garbės žodžio visi važiuoja
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBaisu net pagalvoti, kiek avarijų tokiame žiede, į kurį 12 gatvių sueina, tada palyginus ir pedagoginis žiedas ramus ir mažai avaringas.
Youtube video
Comment
-
Visa senosios žiedų tvarkos nelaimė ta, kad ja mažai kas mokėjo važinėt, o net ir tie, kas suprato "kame reikalas" dėl šventos ramybės važiuodavo tuo dėl nežinojimo susidariusiu "partizanišku / spartietišku" būdu.
Visi "bijodavo" išvažiuot iš žiedo kairesne juosta, nors pagal idėją, pagal linijas, gali drąsiausiai ja važiuot vos ne ne žiūrėdamas į veidrodėlį, kadangi dešinė juosta pagal apibrėžimą galėdavo nuvažiuoti tik į pirmą išvažiavimą.
O kadangi žiedai yra tikrai pakankmai dideli, greitis juose irgi toks pat, todėl susidarė "nauja" liaudies tvarka, kad jei noriu nuvažiuoti nuo žiedo, nesvarbu, kad pagal taisykles galiu drąsiai tai daryti iš kairsnės juostos, bet žiede rikiuojuosi į dešine, kad kažkas neįvažiuotų į mane, kas pirma juosta sugalvojo į antrą išvažiavimą išvažiuot.
Visa drama yra, kai tarkime Savanorių žiede reikia įvažiuot ne į pirma ar antrą, o tarkim trečią išvažiavimą. Piko metu.
Žiedas didelis, greitis dedelis, iš 3 juostos persirikiuoti esant kitų esimo dalyvių dideliam greičiui sunku "po kampu" žiūrėt į veidrodėlį.
Čia kalbu iš perspektyvos žmogaus, kuris mokėsi vairuot ir vairavimo teises įgijo ne Lietuvoje, ir kuriam Vln, ar šiaip Lietuvos žiedų "ypatumai" yra kosmosas.
Comment
-
Šiaip tą "dešinės juostos nusikimą tik į pirmą išvažiavimą" galima buvo išegzekvuot berods turbosankryžose įrengiamu sprendimu, kai juostas skiria elementariai - bortelis.
Bet kadangi, sakoma, kad pralaidumas padidėjo prie šios naujosios Olandų/Žirmūnų tvarkos, my argument is invalid. Tiesiog pastaba.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, kad ten nereikia niekur rikiuotis jei važiuoti pirma ar antra juosta. Gali laisvai taip ir išsukti sau skirta juosta.
Dauguma važiuoja pagal raudoną liniją, nors turėtų pagal žalią (ženklai tą leidžia - jie kiek anksčiau stovi nei matosi šioje foto):
Atvaizdas
Paskutinis taisė Sula; 2017.04.11, 12:12.
Comment
Comment