Gyvenime nesuprasiu, kam reikia dvigubinti tuos perėjos ženklus kur yra saugumo salelės? Būktais man būtų labai įdomu koks ženklas stovi kairėje kelio pusėje.
Čia tikrai perlenkta lazda, kiek žinau, žadama tobulinti šį sovietinį absurdą. Bet čia jau kelio ženklų tema, ne žiedų
Bet klausimas, ar trinkelės yra įformintos kaip važiuojamoji dalis.
Nežinau kur ir kas tą turi įforminti, bet trinkelėmis išgrįsta dalis neapibrėžiama kaip važiuojamoji dalis. Žiedo važiuojamoji dalis šiuo atveju yra asfaltuota dalis. Tačiau sankryžoje ne veltui centrinė dalis padaryta iš trinkelių, nes skaičiuojant galimybės transporto priemonėms įveikti sankryžą yra numatyta, kad sunkvežimiai, autobusai ant jos užvažiuos.
Šią dalį galima būtų įrengti ir su asfaltbetonio danga (būtų plati važiuojamoji dalis), bet tuomet lengvieji automobiliai iš vis važiuotų tiesiai ir nebūtų naudos iš žiedinės sankryžos. Užvažiuoti ant trinkelių lengvųjų vairuotojams yra mažiau priimtina nei pasukti vairą ir pravažiuoti asfaltu, o tai gerokai sumažina važiavimo greitį.
Želvos gyventojai 12-os pėsčiųjų perėją žyminčių dvigubų ženklų įrengimą palaikė kaip kelininkų pasityčiojimą. Tarkime, projekuotojų požiūriu, tie vietiniai gyventojai yra labai tamsūs ir nieko nesupranta, koks yra svarbus saugus eismas jų gimtajame miestelyje.
Bet geriau įsižiūrėjus kyla klausimų dėl tos dvigubų ženklų gausybės.
Kas gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka apvesti ženklai įvažiavimo į žiedą kryptimi?
Arba kodėl būtina dešinėje esantį perėjo ženklą dubliuoti ir nuo žiedo vidaus pusės, jei ta juosta iš žiedo išvis negalima važiuoti?.. Atvaizdas
Žinai, kaimuose žmonės mėgsta išgerti ir po to prie vairo sėsti Arba gal čia tam atvėjui kad jei koks iš anglijos pargįžęs netyčia puses sumaišytų tai bent jau matys kad ten perėja
Turbo žiedas A9 Panevėžys - Šiauliai prieš Aleksandriją/Šiaulius atvažiuojant nuo Panevėžio/Radviliškio/Kairių.
(...)
Ši žiedo pusė yra nevykusi, nes žiedas yra nepakankamai išsikišęs, jis nepriverčia vairuotojų pristabdyti ir dauguma jų kerta žiedo eismo juostas.
Kelis kartus teko važiuoti naujuoju A9. Ar dėl to, kad kelio ženkluose juosto neaiškiai pažymėta, ar per menki juostų atskyrimai, ar per maži žiedo užaštrinimai, bet be atskiro paaiškinimo nesuprasi (ačiū Xedos - šiandien išaiškėjo), teko laimė važiuoti nauju technikos stebuklu - žiedine turbo sankryža.
Beje, tos žiedinės turbo sankryžos Lietuvoje kol kas yra tik trišalėse sankryžose (A9 Aleksandrijoje, Radviliškyje ir statoma A16 Birštone).
Gal čia bandymas, bet trišalėse sankryžose ir taip mažiau konfliktinių sitaucijų.
Želvos gyventojai 12-os pėsčiųjų perėją žyminčių dvigubų ženklų įrengimą palaikė kaip kelininkų pasityčiojimą. Tarkime, projekuotojų požiūriu, tie vietiniai gyventojai yra labai tamsūs ir nieko nesupranta, koks yra svarbus saugus eismas jų gimtajame miestelyje.
Bet geriau įsižiūrėjus kyla klausimų dėl tos dvigubų ženklų gausybės.
Kas gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka apvesti ženklai įvažiavimo į žiedą kryptimi?
Arba kodėl būtina dešinėje esantį perėjo ženklą dubliuoti ir nuo žiedo vidaus pusės, jei ta juosta iš žiedo išvis negalima važiuoti?.. Atvaizdas
Svarbiausias veiksnys nulemiantis kelio ženklų perteklių yra nurodomieji kelio ženklai
507-515. Reiktų geriau kreipti dėmesį į informacinių ženklų kiekio didinimą (nuorodos į lankytinas vietas, geresnis išvažiavimų iš autostradų ženklinimas) O nurodomųjų ženklų ženklinimas galiotų kaip žymėjimas ant kelio dangos ir tik sudėtingose ar pavojingose situacijose būtų dedami informacinio pobūdžio ženklai kaip elgtis.
Beje, tos žiedinės turbo sankryžos Lietuvoje kol kas yra tik trišalėse sankryžose (A9 Aleksandrijoje, Radviliškyje ir statoma A16 Birštone). Gal čia bandymas, bet trišalėse sankryžose ir taip mažiau konfliktinių sitaucijų.
Birštono turbo žiedas bus trišalis. Bet tiek žiedas prie Radviliškio, tiek prie Šiaulių yra keturšaliai.
Prie Šiaulių: 1) A9 link Panevėžio; 2) A9 link Šiaulių; 3) 213 link Gikūnų; 4) Susijungimas su jungiamaisiais keliais.
Prie Radviliškio: 1) A9 link Šiaulių; 2) A9 link Panevėžio 3) Susijungimas su Radviliškio g. ir jungiamuoju keliu 4) Susijungimas su antruoju jungiamuoju keliu.
Dar kelios turbo žiedo prie Šiaulių nuotraukos iš gūdžių 2012-ųjų, kai buvo rekonstruojamas A9 tarp Šiaulių ir Gudelio ežero bei tiesiamas Kairių aplinkkelis. Taigi...
2012.10.12
Pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas dar paslėptas, bet dabartinis žiedo vaizdas, nuo to ką matote nuotraukoje, daugiau niekuo nesiskiria.
2012.09.27
Prie žiedo esanti pseudo-pėsčiųjų perėja. Šioje vietoje su salelės pagalba galima kirsti keturių juostų kelią. Šis praėjimas yra reikalingas, nes abejose kelio pusėse yra autobusų stotelės. Bet priešingai nei Želvos atveju (....) jis visiškai nepažymėtas (šiandien situacija tokia pati), vairuotuojai apie šį praėjimą net nenutuokia....
Abu kelyje A9 Panevėžys - Šiauliai, vienas prie Radviliškio, kitas prie Šiaulių.
Gal yra nuotraukos kur nors čia tų dviejų turbo žiedų. Pabandžiau ieškoti temoje apie A9, bet taip ir nesupratau, nes buvo ranka paišyta kažkas panašaus. Ar jie jau įrengti ar tik planuose?
Gal yra nuotraukos kur nors čia tų dviejų turbo žiedų. Pabandžiau ieškoti temoje apie A9, bet taip ir nesupratau, nes buvo ranka paišyta kažkas panašaus. Ar jie jau įrengti ar tik planuose?
Nežinau ar juoktis ar verkt . Nuotraukos yra šioje temoje (kelios yra ir A9 temoje, bet ten jos vos kelios), tik reikia peržiūrėti praėjusius puslapius . Čia, čia ir čia
/\ Nežinant atrodytų irgi juokinga, bet mano pranešimas buvo atkeltas iš kitos temos ir ieškojau prieš tai dar kitoje temoje apie A9. Tiek to, nesvarbu.
Holyšit, kaip netvarkingai atrodo. Ko gero prastesniu apniukusiu oru važiuodamas galėčiau ir nesusiorientuoti, kad čia žiedas yra
P.S. o kodėl pirmoje nuotraukoje kelio ženklas nurodo eismo kryptį juostoje tiesiai ir į dešinę? Kur ten į dešinę galima pasukti, i pievą?
P.P.S. trečioje nuotraukoje išvis skirtingi ženklai kairėje ir dešinėje. Pripainiojo kažką.
Holyšit, kaip netvarkingai atrodo. Ko gero prastesniu apniukusiu oru važiuodamas galėčiau ir nesusiorientuoti, kad čia žiedas yra
P.S. o kodėl pirmoje nuotraukoje kelio ženklas nurodo eismo kryptį juostoje tiesiai ir į dešinę? Kur ten į dešinę galima pasukti, i pievą?
P.P.S. trečioje nuotraukoje išvis skirtingi ženklai kairėje ir dešinėje. Pripainiojo kažką.
Ten posūkis į bėgius turbūt
Gavosi hibridinė žiedinė-nežiedinė sankryža. Neatsižvelgta į tai, kad prie pat yra pervaža. Dabar iš "žiedo" kaip ir pagrindinis kelias. Kaip elgtis, kai pervaža uždaryta, neaišku. Jau dabar ten šioks toks chaosas.
Tai pala pala, reiškia vienoje sankryžoje informuoja, kad dar po vienos sankirtos su geležinkeliu bus trečia sankryža, kur bus galima pasukti į dešinę? Šmaikštu
Tai o kur kabinti ženklą?
Dabar nuo ženklo iki pirmo šlagbaumo apie 30 metrų, o iš karto už kito šlagbaumo posūkis.
O kam jį ten iš viso kabinti? Jeigu sekančioje sankryžoje tėra viena eismo juosta, tuomet kaip ir aišku, kad iš jos važiuojama visomis kryptimis.
Nelabai aišku kaip čia reikia suprasti, kad prieš vieną sankryžą pakabintas ženklas galioja tik kitoje...(to negali būti). Yra toks posakis-patarlė "Iš didelio rašto išėjo iš krašto", tai čia tinka 100 proc.
Turint omenį, kad per artimiausius 10 metu (tikėkimės) sankryžos su geležinkeliu neliks, žiedas įgaus kita reikšme. Dabar jis ten visiškai nereikalingas.
Artėja būsimo Lentvario geležinkelio tunelio statyba
Trakų žemė 2014-03-27
„Kelprojekto“ galimybių studijoje išnagrinėti aštuoni naujos pervažos variantai. Be to, buvo pateikti papildomi trys pervažos pasiūlymai, kuriuos pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. Po išsamių specialistų ir gyventojų diskusijų, vertinimų buvo pasirinktas tunelio su dviem eismo žiedais variantas. Tunelio statyba būtų vykdoma vadinamuoju „uždaru“ būdu, t.y. nenutraukus eismo geležinkeliu. Tai bus unikalus statinys, nes toks pervažos sprendimo būdas yra pirmasis Lietuvos geležinkelių struktūroje.
Pagal šį pasiūlymą tunelis būtų 50 metrų ilgio, preminali statybos kaina – 43,2 mln. litų.
Comment