Panevėžio centras tampa pėsčiųjų bulvaru
Panevėžio savivaldybės administracija tvirtina, kad tai pirmas žingsnis link to, kad senamiesčio gatvelės ir pats miesto centras būtų palikti tik pėstiesiems.
Centras be automobilių Kol kas tos zonos prie J. Masiulio knygyno, pasak direktoriaus, negalima patvirtinti gyvenamąja – ta gatvės atkarpa turės važiuoti sunkiasvoris transportas, vežantis statybines medžiagas į statomą S. Eidrigevičiaus menų centrą. „Kai bus atnaujintas visas senamiesčio gatvių tinklas ir gyvenamoji zona dar labiau išplėsta, bus galima vėl koreguoti judėjimą. Kai gyvenamoji zona bus Vasario 16-osios ir Respublikos gatvės, turėsime lygiareikšmę sankryžą, tuomet teks vadovautis „kliūties iš dešinės“ taisykle“,
Pasak administracijos direktoriaus, pabaigus Kranto ir Respublikos gatvių remontus bus galima kalbėti apie senamiesčio gatvelių uždarymą bent savaitgaliais. Tuomet pėsčiomis bus galima apkeliauti Laisvės aikštę, atnaujintą Senvagę su išskirtiniu fontanu, svarbiausias miesto kultūros įstaigas – Kraštotyros muziejų, Dailės galeriją, Gabrielės Petkevičaitės-Bitės biblioteką. „Ateityje esame numatę tik pėstiesiems palikti ir autobusų stoties prieigas, kurios susijungtų su jau tik pėstiesiems numatytomis gatvėmis. Planų turime, bet ne viskas iš karto“.
„Ir Panevėžyje einama link to, kad centras būtų paliktas tik pėstiesiems. Juk Šiauliuose bulvare automobilių judėjimas negalimas jau ilgą laiką ir visi tuo džiaugiasi“.
Zonų pėstiesiems daugėja
Gatvėse, paskelbtose gyvenamąja zona, pirmumas skiriamas pėstiesiems. Šioje zonoje ir numatytas ne didesnis nei 20 kilometrų per valandą greitis, nes pėstieji gatvę gali kirsti bet kurioje vietoje. Žinoma, pėstieji negali specialiai trukdyti transporto priemonių judėjimui. Tai panevėžiečiams nėra nauja – jau anksčiau tokia gyvenamąja zona paskelbta Ukmergės gatvės atkarpa prie centrinės turgavietės. Ten pėsčiųjų judėjimas toks intensyvus, kad ir buvo nuspręsta šią vietą paversti gyvenamąja zona. Nuo šiol ta pati taisyklė galioja ir Elektros, Vasario 16-osios gatvėse iki sankirtos su Respublikos gatve.
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ciuju-bulvaru/
https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ciuju-bulvaru/
Centras be automobilių Kol kas tos zonos prie J. Masiulio knygyno, pasak direktoriaus, negalima patvirtinti gyvenamąja – ta gatvės atkarpa turės važiuoti sunkiasvoris transportas, vežantis statybines medžiagas į statomą S. Eidrigevičiaus menų centrą. „Kai bus atnaujintas visas senamiesčio gatvių tinklas ir gyvenamoji zona dar labiau išplėsta, bus galima vėl koreguoti judėjimą. Kai gyvenamoji zona bus Vasario 16-osios ir Respublikos gatvės, turėsime lygiareikšmę sankryžą, tuomet teks vadovautis „kliūties iš dešinės“ taisykle“,
Pasak administracijos direktoriaus, pabaigus Kranto ir Respublikos gatvių remontus bus galima kalbėti apie senamiesčio gatvelių uždarymą bent savaitgaliais. Tuomet pėsčiomis bus galima apkeliauti Laisvės aikštę, atnaujintą Senvagę su išskirtiniu fontanu, svarbiausias miesto kultūros įstaigas – Kraštotyros muziejų, Dailės galeriją, Gabrielės Petkevičaitės-Bitės biblioteką. „Ateityje esame numatę tik pėstiesiems palikti ir autobusų stoties prieigas, kurios susijungtų su jau tik pėstiesiems numatytomis gatvėmis. Planų turime, bet ne viskas iš karto“.
„Ir Panevėžyje einama link to, kad centras būtų paliktas tik pėstiesiems. Juk Šiauliuose bulvare automobilių judėjimas negalimas jau ilgą laiką ir visi tuo džiaugiasi“.
Zonų pėstiesiems daugėja
Gatvėse, paskelbtose gyvenamąja zona, pirmumas skiriamas pėstiesiems. Šioje zonoje ir numatytas ne didesnis nei 20 kilometrų per valandą greitis, nes pėstieji gatvę gali kirsti bet kurioje vietoje. Žinoma, pėstieji negali specialiai trukdyti transporto priemonių judėjimui. Tai panevėžiečiams nėra nauja – jau anksčiau tokia gyvenamąja zona paskelbta Ukmergės gatvės atkarpa prie centrinės turgavietės. Ten pėsčiųjų judėjimas toks intensyvus, kad ir buvo nuspręsta šią vietą paversti gyvenamąja zona. Nuo šiol ta pati taisyklė galioja ir Elektros, Vasario 16-osios gatvėse iki sankirtos su Respublikos gatve.
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ciuju-bulvaru/
https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ciuju-bulvaru/
Comment