Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vietos keliams – papildoma injekcija

    Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės sulaukė papildomos finansinės injekcijos savo keliams remontuoti. Gautųjų lėšų joms pakaks vos po vieną gatvę suremontuoti.

    Click image for larger version

Name:	Kėdainių-gatvė-remontas-P.-Židonio-2.jpg
Views:	242
Size:	553,7 kB
ID:	1906788

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/272231/

    Comment


      Smėlynės gatvėje – gelbėjimosi ratas vairuotojams

      Naujos automobilių stovėjimo aikštelės Smėlynės gatvėje vizija atiduodama visuomenės teismui.

      Click image for larger version

Name:	stovėjimo-aikštelė-smėlynės-P.-Židonio-6-e1628862841787.jpg
Views:	221
Size:	217,9 kB
ID:	1906822

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=87959847

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Teko biškiuką šiaip sau apsilankyti Panevėžyje pusdieniui. Būtent su tikslu įvertinti centro sutvarkymą. Tai turiu paskyti, kad įspūdis liko labai neblogas. Yra vietų, kur galėtum sakyti, kad čia kokie Nyderlandai (pirma foto)


        Vasario 16-osios/Elektros g. su trinkelėmis ir žemais bordiūrais. Žiauriai neblogai atrodo viskas


        Aišku reikia ir kritikos. Čia nežinau, ar skaitosi kaip centro tvarkymo projekto dalis, bet realiai tai taip. Dviračių takas kažkodėl sumaišytas vietomis su pėsčiųjų taku. Visi pėstieji (įskaitant mane), vaikšto dviračiams skirta puse, nes ji arčiau upės ir taip tiesiog fainiau. Ta neva pėsčiųjų dalis arčiau gatvės išvis nenaudojama, nes ten eiti mažiau faina ir dėl to niekas ten neina. Tai vat gaila, kad naujame projekte daro tokias klaidas. Paguoda bent tokia, kad ateityje ištaisyti neturėtų būti baisiai brangu t.y. ptiesiog sukeisti vietomis dviračių dalį su pėsčiųjų dalimi


        Bet šiaip tai užskaitau Panevėžio centro tvarkymą. Aišku reikia daugiau normalių kavinių ir restoranų, kaip ir daugiau žmonių (Šeštadienio pavakarę visur buvo tuščia), bet šiaip vaizdas nuteikiantis maloniai.
        Paskutinė foto - sutvarkyta Jakšto g. +/- centre, bet ankstensis čia projektas.

        Paskutinės nuotraukos kairėje pusėje matomos automobilių stovėjimo vietos (šalia gatvės). Tai gal yra logikos, kad šalia jos yra takas pėstiesiems, neįgaliesiems.
        Sustoji su mašina ir lipa keleiviai į tako pusę. Ir kulniuoji sau į polikliniką.
        Jei tuo metu pro šalį lėktų dviračiai, paspirtukai, tai manau nebūtų saugu.

        Buvo straipsnių-nepasitenkinimų dėl paskutinėje nuotraukoje matomų suoliukų, kurie atsukti į gatvę, mol turėtų būti į upę, nes dabar "grožiesi" ne upe, o keliu.

        Į Senvagėje, Vasario 16 g. nebuvai nuėjęs? Ten tvarkoma/sutvarkyta.

        Man tai užkliūna gatvių siaurumas, net ir naujos gatvės projektuojamos ir daromos tokios siauros, jaučiu pagal minimalius reikalavimus.
        O šaligatviai būna net per platūs, nors vaikštančių žmonių skaičius minimalus.

        Visi norintys atvažiuokit už gerų metų - bus centras, parkai +/- sutvarkyti.
        O jei reikia žmonių mieste, tai daugiausia jų būna rugsėjo 1.

        Comment


          Senvagės tvarkymas atrodo ok, bet vertinsime po užbaigimo. O dėl gatvių siaurinimo, tai siūlyčiau pasekti Vilniaus temas, kur šita tema jau išdiskutuota. Vienas dalykas, ko tikrai nereikia 90K dydžio miestui, tai plačių gatvių, kur pacukai su sutręšusiais BNV daužytų žmones perėjose.

          Greitis tankiai apgyvendintose vietose ne arterinėse gatvėse neturėtų būti didesnis, nei 30km/h. Jeigu Panevėžio savivaldybė tikrai siaurina tokias gatvės ir gerina eismo saugumą, tai tik rašau jiems už tai pliusą.

          Comment


            Panevėžyje siauresnės gatvės iš esmės nemažina greičio mėgėjų noro paspausti.
            Nekalbu apie keturių juostų gatvių projektavimą, kur to nereikia.

            Dviejų juostų gatvėje pridėk į šoną po metrą, tai bent galėsi dar pasukti ekstremalios situacijos atveju ar ramiau prasilenkti su didesne mašina.
            Dabar gi užmestų ant šaligatvio ar kokios avarijos atveju mašinos užtvertų visą kelią.
            Attached Files

            Comment


              Panevėžyje siauresnės gatvės greitį mažina lygiai taip pat, kaip ir visur kitur, nes panevėžiečiai vairuotojai nėra iš principo kažkokie unikalūs nei Lietuvos, nei pasaulio mastu. Argumentas dėl "ekstremalios situacijos", tai sorry, bet visiška nesąmonė. Jei taip būtų, tai kokiam Amsterdame ar Utrechte visos gatvės visada būtų "užtvertos". Bet taip nėra. Nors tai 10 kartų didesni miestai. Dar kartą siūlau pasidomėti apie gatvių pločius miestuose ir kodėl egzistuoja geros praktikos nedaryti per plačių gatvių. Tai, kad esame įpratę prie Sovietmečio "standarto" daryti dvigubai per plačias gatvės, nėra pasiteisinimas, kodėl 2021 reiktų tai daryti.
              Paskutinis taisė John; 2021.08.23, 09:22.

              Comment


                Esu Panevėžyje matęs geziuką su Ford Focus RS (?) pjaustantį saules centrinėmis miesto gatvėmis. Tai padidintas plotis ten tikrai reikalingas
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Naujai suremontuota Jakšto g.
                  Stovėjimo zona šalia gatvės. Kaskart važiuoji ir nežinai ar neatsidarys sustojusios mašinos durys į tavo važiuojamąją dalį.
                  Žiemą prisninga, nenuvalo tos stovėjimo zonos, mašinos dar labiau į kelią lenda.
                  Padaryk gatvę ar stovėjimo zoną platesnę ir nebus problemų.

                  Nekalbu apie autostradines gatves mieste.
                  Attached Files
                  Paskutinis taisė Panevezietis; 2021.08.23, 09:47.

                  Comment


                    O tai daug ten tokių įvykių nutiko su mašinų atsidarančiomis durimis? Gal yra kokia statistika ar tyrimai? Nes juk nesiruošiame čia pradėti vadovautis iš šiknos trauktais išsigalvojimais, ar ne?
                    Ir kodėl tokios problemos nėra niekur kitur pasaulyje, kur siauros gatvės ir paralelinis parkingas tose gatvėse? Panevėžys kažkuo unikalus?

                    Comment


                      Jei darai naujai, jei yra vietos - tai daryk gerai - tokia mano mintis. Nesiaurink kur nereikia.
                      Net ir vienas įvykis būtų daug.

                      Comment


                        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                        Jei darai naujai, jei yra vietos - tai daryk gerai - tokia mano mintis. Nesiaurink kur nereikia.
                        Net ir vienas įvykis būtų daug.
                        Tai ir padaryta gerai. Susiauirno, nes reikėjo. Problema čia ne susiaurinime, o tavo žinių trukume ir klaidingame įsivaizdavime, kaip turi būti daromos gatvės.

                        Comment


                          Nesaugiai išspręsta neįgaliųjų vieta.
                          Pagal tave tai būtų išlipimas į dviračių taką.
                          Dabar tai turi išvažiuoti į kitą eismo pusę ir manevruoti (gatvė su posūkiu) - su sąlyga, kad už vairo žmogus su negalia.

                          "121. Šalia automobilių stovėjimo vietos, skirtos žmonėms su negalia, turi būti 1,50 m pločio išlipimo aikštelė. Ši aikštelė gali būti bendra dviem gretimoms stovėjimo vietoms."
                          STR 2.06.04:2014 „GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė Panevezietis; 2021.08.23, 10:24.

                          Comment


                            Tai juk nėra draudžiama išlipti ant dviračių tako. Juo labiau, kad formaliai tai net ne dvrksčių takas, o pėsčiųjų ir dviračių takas. Be to galima padaryti papildomą siaurą šaligatvio juostą, skirta būtent tam tikslui t. y. išlipantiems iš mašinų. Kaip padaryta Manufaktųrų g. Vilniuje.
                            Paskutinis taisė John; 2021.08.23, 10:52.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Tai juk nėra draudžiama išlipti ant dvrksčių tako. Juo labiau, kad formaliai tai net ne dvrksčių takas, o pėsčiųjų ir dviračių takas. Be to galima padaryti papildomą siaurą šaligatvio juostą, skirta būtent tam tikslui t. y. išlipantiems iš mašinų. Kaip padaryta Manufaktųrų g. Vilniuje.
                              KET
                              VI SKYRIUS
                              PĖSČIŲJŲ PAREIGOS
                              48. Pėstiesiems draudžiama:
                              48.5. eiti dviračių takais;

                              Vis dar atrodo, kad šalia parkingo juostos turi būti dviračių takas?

                              Comment


                                Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                                KET
                                VI SKYRIUS
                                PĖSČIŲJŲ PAREIGOS
                                48. Pėstiesiems draudžiama:
                                48.5. eiti dviračių takais;

                                Vis dar atrodo, kad šalia parkingo juostos turi būti dviračių takas?
                                Painiojate dviračių tako su pėsčiųjų ir dviračių tako KET sąvokomis. Ten yra būtent pastarasis, kuriam minimas KET punktas negalioja. Pėstieji ten ne tik turi teisę eiti, bet dar ir turi pirmenybę visais be išimties atvejais.
                                Paskutinis taisė John; 2021.08.23, 10:51.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Painiojate dviračių tako su pėsčiųjų ir dviračių tako KET sąvokomis. Ten yra būtent pastarasis, kuriam minimas KET punktas negalioja. Pėstieji ten ne tik turi teisę eiti, bet dar ir turi pirmenybę visais be išimties atvejais.

                                  Tai, kad anksčiau rašei, kad ženklą reikia "apsukti".
                                  Tuomet išlipti iš mašinos į dviračių tako zoną bus patogu, saugu ir leistina?

                                  Comment


                                    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                    Nesaugiai išspręsta neįgaliųjų vieta.
                                    Pagal tave tai būtų išlipimas į dviračių taką.
                                    Dabar tai turi išvažiuoti į kitą eismo pusę ir manevruoti (gatvė su posūkiu) - su sąlyga, kad už vairo žmogus su negalia.

                                    "121. Šalia automobilių stovėjimo vietos, skirtos žmonėms su negalia, turi būti 1,50 m pločio išlipimo aikštelė. Ši aikštelė gali būti bendra dviem gretimoms stovėjimo vietoms."
                                    STR 2.06.04:2014 „GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“
                                    taip nesaugu... neigalusis turi lipt i gatve, taipogi nera nuzemintas bortas. Taipogi nera vertikalaus zenklinimo.. ziema nesimatys.
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą


                                      Tai, kad anksčiau rašei, kad ženklą reikia "apsukti".
                                      Tuomet išlipti iš mašinos į dviračių tako zoną bus patogu, saugu ir leistina?
                                      Dėl to ir paminėjau, kad būtų galima pridėti siaurą juostą būtent išlipimui iš mašinų, kaip padaryta Manufaktūrų gatvėje Vilniuje. Nors mžjo judrumo takuose nekiltų didelių problemų ir jei būtų tiesiog dviračių juosta. Dabartinė situacija kelia kur kas daugiau nepatogumų, kai pėstieji su dviratininkas dalinasi raudoną taką, o pėsčiųjų juosta šalia mašinų realiai nenaudojama ir joje tik kokius 2 kartus per dieną kas nors išlipa/įlipa į mašiną.
                                      Paskutinis taisė John; 2021.08.23, 11:26.

                                      Comment


                                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                        taip nesaugu... neigalusis turi lipt i gatve, taipogi nera nuzemintas bortas. Taipogi nera vertikalaus zenklinimo.. ziema nesimatys.
                                        Nuotrauka senesnė, bent prie poliklinikos tai buvo taisytas borto nužeminimas. Pandusas toks padarytas tarp gatvės ir tako.

                                        Comment


                                          Dėl saugumo – eismas ratu

                                          Panevėžyje dar šįmet turėtų atsirasti nauja žiedinė sankryža. Eismą ratu planuojama padaryti Rožių ir Amerikos gatvių sankirtoje.

                                          Click image for larger version

Name:	Amerikos-Roziu-g-I.-Stulgaitės-Kriukienės-nuotr-3-1980x1320.jpg
Views:	357
Size:	281,0 kB
ID:	1906958

                                          Sankryžų sąrašas pildomas

                                          Panevėžyje suprojektuota ir daugiau žiedinių sankryžų, tačiau joms vien dažų nepakaks – prireiks rimtų rekonstrukcijos darbų.
                                          Numatyta Marijonų gatvės ir Liepų alėjos sankryžos rekonstrukcija į žiedinę, ruošiami dokumentai Dariaus ir Girėno bei Klaipėdos gatvių sankryžos rekonstrukcijai.

                                          Užtat darbai šiais metais turėtų prasidėti pramoniniame miesto rajone, kur sparčiai auga transporto srautas, – Pramonės, Vakarinės ir J. Janonio gatvių sankryžoje. T. Juknos teigimu, jau gautas finansavimas, tikrinami dokumentai ir, kai bus tik bus sulaukta leidimo, skelbs rangos darbų viešąjį pirkimą. „Darbus pirmiausia pamatysime šioje sankryžoje“, – sako administracijos direktorius.

                                          Parengtas ir Tinklų, Senamiesčio, S. Kerbedžio žiedinės sankryžos projektas, numatyta Venslaviškio, Elektronikos ir J. Biliūno žiedinė sankryža. Šiemet planuojama baigti tiesti Šiaurinę gatvę. Jos sankirtoje su Smėlynės gatve taip pat suprojektuota žiedinė sankryža. Tačiau ji bus Smėlynės gatvės rekonstrukcijos dalis.

                                          Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...o-eismas-ratu/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X