Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
3 metai „Remikso“ – 35 km atnaujintų gatvių
Panevėžio miesto savivaldybė baigia 3 metus trukusį gatvių „remiksavimą“.
„Įvykdėme gyventojams duotą žodį ir per 2017-2019 metus iš esmės pagerinome miesto gatvių kokybę. Vien karštojo regeneravimo kelyje technologija („Remix“) sutvarkėme 35 km gatvių. Džiaugiuosi, kad bendruomenė mato ir teigiamai vertina šiuos pokyčius“, - sako administracijos direktorius Tomas Jukna.
Šiemet „remiksuota“ Liepų al., Tulpių g., Taikos al., J. Urbšio g., Respublikos g. ir Pramonės g. atkarpos.
Per 3 metus šia miestui nauja technologija suremontuota daugiau kaip 30 gatvių (jų atkarpų): Velžio kel., Tinklų, Venslaviškio, J. Biliūno, Smėlynės, Elektronikos, J. Tilvyčio, Molainių, Nemuno, Rožių, Pievų, Pušaloto, Klaipėdos, Vilniaus, J. Basanavičiaus, Staniūnų, Aukštaičių, Kniaudiškių g., Žvaigždžių, Ramygalos gatvės ir jų dalys.
Rangovas AB „Kauno tiltai“ darbams suteikė 5 metų garantiją.
https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...na-3-z9ud.html
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip vietiniams, ar jaučiasi?
Yra ir kita problema mieste, atnaujinamos gatvės kur vyksta rekonstrukcija, gatvės ištiesu labai siaurinamos, puse metru tai tikrai.....todėl darosi sudėtinga išvažiuoti ar įvažiuoti.....o apie kažkoki prasilenkima negali buti nei kalbos. Sunkiausia vairuoti turbut yra autobusams, nervu tikrai tenka pagadinti. Įvykus auto avarijai,kad ir nedidelis bumt, kogero tektu ieškotis kito kelio link namu, nes gali buti nebepravažiuojama. Yra ir pliusu kažkam, dabar turi kur pasistatyti automobili savo kieme, kelkraščiais padaryta stovėjimo vietos.....
- 1 patinka
Comment
-
Bus patrauklesnės Elektronikos gatvės prieigos
Panevėžio miesto savivaldybė pasirašė finansavimo sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra. Ja skirta daugiau kaip 630 tūkst. Eur ES investicijų Elektronikos gatvės prieigoms tvarkyti.
Bus atnaujinama prieigų danga, pėsčiųjų ir dviračių takai, įvažos, atnaujinami želdiniai, apšvietimas, įrengtos eismo saugumo priemonės, atlikti ženklinimo darbai bei kt.
Bendra projekto vertė – 741,7 tūkst. Eur. Iš jų 630 440,11 Eur – ES, likusi suma valstybės ir Savivaldybės lėšos.
Elektronikos g. prieigos turėtų būti atnaujintos iki 2021 m. gruodžio.
„Su prieigomis pradedame didelius pokyčius šioje miesto dalyje. Siekdami didesnio saugumo, atitraukti intensyvų, sunkiųjų transporto priemonių eismą nuo Senamiesčio gatvės, planuojame Elektronikos gatvę 3 etapais platinti iki 4 juostų. Pirmuoju turėtų būti įrengtos 2 žiedinės sankryžos – šalia degalinės Elektronikos-Venslaviškio-J. Biliūno g. bei ties S. Kerbedžio, Senamiesčio ir Tinklų g. sankirta. Tinklų-Elektronikos g. planuojama šviesoforu reguliuojama sankryža. Antruoju etapu ketiname tvarkyti Elektronikos g. prieigas, trečiuoju – gatvės rekonstrukcija iki 4 eismo juostų“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Tiek Elektronikos g. prieigų, tiek rekonstrukcijos projektavimo darbus atlieka UAB „Synergy Solutions“.
Informaciją apie šį ir kitus didesnius miesto projektus rasite www.projektai.panevezys.lt.
https://panevezys.lt/lt/naujienos/bu...ikos-s357.html
Comment
-
Jakšto gatvės rekonstrukcija įsibegėjo. Panašu, kad bus vienos krypties eismas, tai yra eismas judės iš Stoties ir Respublikos gatvės į Jakšto gatvę link centro. Automobiliu stovėjimo vietos daromos tik vienoje pusėje, Atsiras platesni šaligatviai, specialūs takai dviratininkams ir atskiri takai pėstiesiems, o pati važiuojamoji gatvė yra beveik metru siaurinama, tai susidaro išvada, kad bus vienpusis eismas.
Klausimas kitas ar tikrai nesusidarys piko metu kamštis Stoties gatvėje norintys įvažiuoti į Jakšto gatvę. Prisipažinsiu, kai tik pradėjo rekonstrukcija ir pamačiau siaurinant gatvę, pagalvojau o tai kaip čia dabar pravažiuos mašinos nesusiliete veidrodėliais, plius dar pamačiau kur ruošia apšvietimo stulpus prie dviračio tako ir auto stovėjimo vietos, pagalvojau o tai kaip su gatvės apšvietimu bus? na kolkas visokiu dviprasmiu minčių kyla, nes po Statybininku gatvės rekonstrukcijos, tai tikrai daug žmonių liko nepatenkintais. Pagyvensim pamatysim, svarbu projektas juda, o ne stovi......tikėkimės viskas bus gerai.... galbūt...
Comment
-
Parašė Audrys Rodyti pranešimąJakšto gatvės rekonstrukcija įsibegėjo. Panašu, kad bus vienos krypties eismas, tai yra eismas judės iš Stoties ir Respublikos gatvės į Jakšto gatvę link centro. Automobiliu stovėjimo vietos daromos tik vienoje pusėje, Atsiras platesni šaligatviai, specialūs takai dviratininkams ir atskiri takai pėstiesiems, o pati važiuojamoji gatvė yra beveik metru siaurinama, tai susidaro išvada, kad bus vienpusis eismas.
Klausimas kitas ar tikrai nesusidarys piko metu kamštis Stoties gatvėje norintys įvažiuoti į Jakšto gatvę. Prisipažinsiu, kai tik pradėjo rekonstrukcija ir pamačiau siaurinant gatvę, pagalvojau o tai kaip čia dabar pravažiuos mašinos nesusiliete veidrodėliais, plius dar pamačiau kur ruošia apšvietimo stulpus prie dviračio tako ir auto stovėjimo vietos, pagalvojau o tai kaip su gatvės apšvietimu bus? na kolkas visokiu dviprasmiu minčių kyla, nes po Statybininku gatvės rekonstrukcijos, tai tikrai daug žmonių liko nepatenkintais. Pagyvensim pamatysim, svarbu projektas juda, o ne stovi......tikėkimės viskas bus gerai.... galbūt...
P.S., o štai šulinių liukus tai jau galėjo ir bortuose statyti. Labai nesmagu į juos laužyti ratus.
Comment
-
Nu va štai tau ir Remix technologija.....gerai, bent tiek ,kad taisomas brokas, o ne paliekamas...
Į Panevėžio gatvės grįžta kelininkai: bus šalinami remonto defektai
Panevėžio miesto savivaldybės užsakymu įvertinta 3 metus trukusio gatvių „remiksavimo“ kokybė.
Nustačius smulkių defektų (įdubę šulinėliai ir kt.), rangovei AB „Kauno tiltai“ nurodyta juos pašalinti.
Todėl kelininkai grįš į Smėlynės, Aukštaičių, J. Basanavičiaus ir kt. gatves.
Defektus numatyta pašalinti per mėnesį. Kadangi AB „Kauno tiltai“ darbams suteikė 5 metų garantiją, tai miestui nekainuos nė cento.
Primename, kad 2017-2019 m. karštojo regeneravimo kelyje technologija („Remix“) Panevėžyje atnaujinta 35 km – daugiau kaip 30 gatvių (jų atkarpų): Velžio kel., Liepų, Taikos al., Tinklų, Venslaviškio, J. Biliūno, Smėlynės, Elektronikos, J. Tilvyčio, Molainių, Nemuno, Rožių, Pievų, Pušaloto, Klaipėdos, Vilniaus, J. Basanavičiaus, Staniūnų, Aukštaičių, Kniaudiškių, Žvaigždžių, Ramygalos, Tulpių, J. Urbšio, Respublikos, Pramonės g.
https://jp.lt/i-panevezio-gatves-gri...onto-defektai/
Comment
-
Pagal projektą, Elektros gatvėje ir minėtoje Respublikos gatvės dalyje bus klojamos trinkelėmis. Tačiau tai bus ne šiais metais, o gal kitąmet - sako T. JUKNA. Tas jo žodis gal, kažkaip įtartinai skamba pas ji....
Respublikos gatvės remontas papiktino panevėžiečius
Įgyvendinat projektą „Laisvės aikštės ir jos prieigų kompleksinis sutvarkymas“, statybos darbai nuo birželio 17 dienos prasidėjo ir Respublikos gatvėje. Laikas nuo laiko šioje gatvėje netgi buvo uždaromas eismas, kad joje galėtų vykti remonto darbai.
Eismas laikinai buvo uždarytas Respublikos gatvės atkarpoje nuo Klaipėdos gatvės iki Vasario 16-osios ir Klaipėdos gatvės atkarpoje ties Panevėžio kolegija. Kartais draudžiamas ženklas įvažiuoti į Respublikos gatvę atsirasdavo ties J. Masiulio knygynu. Taip nebūdavo galima važiuoti gatve iki kino centro „Garsas“.
Be to, vyko darbai ir kitoje Respublikos gatvės dalyje – iki pat tilto per Nevėžio upę. Čia dirbo ne tik kelininkai, kurie „remiksavo“ gatvę, bet darbavosi ir bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ samdyti rangovai – jie rekonstravo nuotekų ir vandentiekio tinklus.
Gyventojai skundėsi
Itin šiais lygiagrečiai vykstančiais darbais piktinosi įstaigų darbuotojai ir gyventojai, kurie gyvena ir turi įstaigas Respublikos gatvės atkarpoje nuo Klaipėdos gatvės iki kino centro „Garsas“.
Į redakciją paskambinęs panevėžietis Jonas, kurio įstaiga yra Respublikos g. 28 name, pasakojo, kad atvažiavęs į darbą, ne visada sėkmingai gali su automobiliu išvažiuoti – pastatytas ženklas neleidžia išvažiuoti.
„Ryte draudžiamo ženklo nėra, o po pietų jis pastatomas ir išvažiuoti negali. Jokių darbininkų, kurie dirba nesimato. Net negali paklausti, kada nuims ženklus ir galia bus išvažiuoti. Ir taip buvo ne vieną kartą. Tai gerai, kad nereikia į įstaigą vežti kokių krovinių. Manau, kad vykdant gatvės remonto darbus, ir, jeigu jie suplanuoti tai dienai, galima uždaryti gatvės atkarpą nuo pat ryto. Atvažiuoji ir pamatai, kad negali įvažiuoti, ieškai kitos vietos automobiliui pastatyti“, – aiškino vyras.
Darbai vyksta po žeme
Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna atsiprašo panevėžiečių už trikdžius ir prašo pakentėti.
„Kitaip nebus. Respublikos gatvės remonto darbai vyks iki rugpjūčio 15 dienos. Todėl teks pakentėti. Kad darbininkų nesimato, nereiškia, jog jie nedirba. Kadangi nuotekų ir vandentiekio tinklai rekonstruojami betranšėjinėmis technologijomis, darbai atliekami po žeme ir, be to, keliose vietose. Koncentruoti darbų į vieną vietą neketinama, todėl vykstant minėtiems darbams Respublikos gatvės atkarpos neuždaromos. Tiesiog gatvės atkarpa uždaroma esant reikalui ir net vidurdienį“, – aiškino nemalonią situaciją T. Jukna.
Leidžia maksimaliai važiuoti
Pasak Savivaldybės administracijos direktoriaus, panevėžiečiams teks pakentėti, kol bus baigti vandentiekio ir nuotekų tinklų rekonstravimo darbai.
„Rekonstrukcijas atliekančius darbuotojus reikia suprasti. Jie negali numatyti, kurią dieną, kurioje vietoje darbuosis ir, ar neatsitiks kokie nors nenumatyti atvejai. Sutarėme, kad visiškai uždaryti Respublikos gatvės negalima ir turime leisti automobiliams važiuoti gatve. Būtų daug blogiau, jei visiškai uždarytume gatvę ir niekas negalėtų įvažiuoti“, – kalbėjo valdininkas.
Klos trinkeles
Pasiteiravus, ar baigus nuotekų ir vandentiekio tinklų rekonstravimo darbus Respublikos gatvės atkarpoje nuo Klaipėdos gatvės iki kino centro „Garso“ ji bus „remiksuojama“, T. Jukna paaiškino:
„Ši gatvės dalis nebus „remiksuojama“. Pagal projektą, Elektros gatvėje ir minėtoje Respublikos gatvės dalyje bus klojamos trinkelėmis. Tačiau tai bus ne šiais metais, o gal kitąmet. Tuomet gatvės bus visiškai uždarytos ir, matyt, sulauksime iš panevėžiečių nemažai priekaištų.“
Vykdo projektą
Bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ tinklalapyje skelbiama, kad įgyvendinamas projektas „Nuotekų ir vandentiekio tinklų rekonstravimas Panevėžio mieste“. Jį įgyvendina bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ ir „Požeminės linijos“ iš Kauno.
Už beveik 2,7 mln. eurų bus rekonstruota apie 7,2 km nuotekų ir apie 7,8 km vandentiekio tinklų.
Dalis numatomų rekonstruoti nuotekų ir vandentiekio tinklų patenka į Panevėžio miesto nekilnojamųjų kultūros vertybių teritoriją, arba į Panevėžio miesto istorinę dalį. Nuotekų ir vandentiekio tinklai rekonstruojami betranšėjinėmis technologijomis.
https://jp.lt/respublikos-gatves-rem...paneveziecius/
Comment
-
Parašė Audrys Rodyti pranešimąJakšto gatvės rekonstrukcija įsibegėjo. Panašu, kad bus vienos krypties eismas, tai yra eismas judės iš Stoties ir Respublikos gatvės į Jakšto gatvę link centro. Automobiliu stovėjimo vietos daromos tik vienoje pusėje, Atsiras platesni šaligatviai, specialūs takai dviratininkams ir atskiri takai pėstiesiems, o pati važiuojamoji gatvė yra beveik metru siaurinama, tai susidaro išvada, kad bus vienpusis eismas.
Klausimas kitas ar tikrai nesusidarys piko metu kamštis Stoties gatvėje norintys įvažiuoti į Jakšto gatvę. Prisipažinsiu, kai tik pradėjo rekonstrukcija ir pamačiau siaurinant gatvę, pagalvojau o tai kaip čia dabar pravažiuos mašinos nesusiliete veidrodėliais, plius dar pamačiau kur ruošia apšvietimo stulpus prie dviračio tako ir auto stovėjimo vietos, pagalvojau o tai kaip su gatvės apšvietimu bus? na kolkas visokiu dviprasmiu minčių kyla, nes po Statybininku gatvės rekonstrukcijos, tai tikrai daug žmonių liko nepatenkintais. Pagyvensim pamatysim, svarbu projektas juda, o ne stovi......tikėkimės viskas bus gerai.... galbūt...Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.07.24, 14:14.
Comment
-
Nebūtinai vienpusis eismas, jeigu pasiaurins juostas. Gali būti, kad tai daroma vien eismo lėtinimui, nes gatvė bus skirta ne tik pralėkimui automobiliu. Šveicarijoje įprastas miesto gatvės juostos plotis yra 2,6 m ir ten telpa autobusas, bet netelpa du autobusai vienoj vietoj prasilenkti priešingomis kryptimis arba lenkti vienas kitą.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
A. Jakšto gatvėje pradėti asfaltavimo darbai: juos ketinama pabaigti rudenį
Panevėžio miesto savivaldybė gerina miesto centrinės dalies patrauklumą, patogumą, saugumą ir intensyviai rekonstruoja A. Jakšto gatvę. Jau pradėti asfaltavimo darbai. Asfaltuojama ne tik gatvė, bet ir greta jos nutiestas dviračių takas.
Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vyriausiasis specialistas, projekto vadovas Andrius Aukštakalnis naujienų portalui JP teigė, kad A. Jakšto gatvės rekonstravimo darbai vyksta spėriai.
„Nemažai gatvės atkarpų yra iškelta į viršų ir jau prasidėjo asfaltavimo darbai. Jie pradėti nuo Stoties gatvės pusės link Liepų alėjos. Asfaltuojama ne tik gatvė, bet ir dviračių takas. Darbai vyksta planingai, nors kartais planai sugriūna – netikėtos kliūtys atsiranda. Tos kliūtys stabdo darbus. Neseniai buvo užsikimšusi lietaus kanalizacija bei remontuojamoje A. Jakšto gatvėje kliudytas dujų vamzdis“, – pasakojo A. Aukštakalnis.
Pasiteiravus, ar iki rudens spės suremontuoti A. Jakšto gatvę, A. Aukštakalnis sakė:
„Planai baigti A. Jakšto gatvės remontą anksčiau – nepasikeitė. Tačiau, kartais planai sugriūna. Jeigu ir teks pratęsti darbų užbaigimo sutartį, tai kokiems dviem mėnesiams.“
Įgyvendinus projektą bus atnaujinta 1,3 km A. Jakšto gatvės atkarpa, nuo Stoties iki Smėlynės gatvių. Bus pakeisti gatvės pagrindai, klojamas naujas asfaltas, atnaujinamas apšvietimas, pėsčiųjų ir dviračių takas, lietaus nuotekų tinklai, mažoji architektūra, įrengiamos eismo saugumo priemonės. Numatyta įrengti apie 113 automobilių stovėjimo vietų.
Visai A. Jakšto gatvei sutvarkyti bus panaudota per 1,7 mln. eurų Europos Sąjungos ir miesto biudžeto lėšų. Panevėžio miesto biudžeto kraitis šiame projekte – apie 400 tūkst. eurų.
Rangos darbus planuojama baigti rudenį. Juos atlieka bendrovė „Eurovia Lietuva“.
https://jp.lt/a-jaksto-gatveje-prade...ti-iki-rudens/
Comment
-
Panevėžyje bus įrengtos 3 nemokamos elektromobilių įkrovos prieigos
Panevėžio miesto savivaldybė sudarys daugiau infrastruktūrinių galimybių turintiems ekologiškus, elektra varomus automobilius gyventojams. Jau šią vasarą bus įrengtos 3 nemokamos elektromobilių įkrovos prieigos. Jos atsiras Elektros g., Parko g. (prie „Cido“ arenos), Savanorių a./Laisvės a.
„Einame į pagalbą aplinką tausojančias priemones naudojantiems žmonėms. Norime paskatinti tai daryti ir kitus. Todėl pasinaudodami ES investicijomis kuriame viešai prieinamą elektromobilių įkrovos prieigų tinklą. Vairuotojai galės naudotis kiaurą parą nemokamai. Be to, gamintojai užtikrino – įsikraus transporto priemonę tikrai greitai, maždaug per pusvalandį“, – sako mero pavaduotojas Valdemaras Jakštas.
Elektromobilių įkrovos prieigų tinklo projektui numatyta beveik 114 tūkst. Eur ES fondų ir miesto biudžeto lėšų.
Projektas turi būti įgyvendintas iki 2020 m. spalio 1 d.
Planuojama, kad naujosiomis įkrovos stotelėmis gyventojai galės naudotis jau rugpjūčio mėnesį.
Primename, kad Panevėžys turi ir kitų patrauklių priemonių elektromobilininkams: už nuolatinį bilietą vienam automobiliui stovėti visose mokamose stovėjimo vietose 12 mėnesių jie moka vos 2,90 Eur.
https://jp.lt/panevezyje-bus-irengto...ovos-prieigos/
Comment
-
Panevėžys atsinaujina! Mieste – tobulesnė aplinka investuotojams
Panevėžio miesto savivaldybė imasi dar vieno darbo investicijų aplinkai gerinti – įgyvendins J. Janonio g. sujungimo su tarptautine magistrale „Via Baltica“ projektą. Rangos sutartis pasirašyta su viešųjų pirkimų konkurso laimėtoja AB „Panevėžio keliai“.
„Tai ypač svarbu Panevėžio laisvojoje ekonominėje įsikūrusioms ir ketinančioms čia kurtis įmonėms. Jos galės transporto srautus nukreipti tiesiai į „Via Balticą“, mažindamos eismo intensyvumą J. Janonio, Pramonės, Klaipėdos gatvėse. Taip turėtų didėti LEZ patrauklumas, taigi paskatų kurti naujas darbo vietas, investuoti mūsų mieste“, - sako mero pavaduotojas Valdemaras Jakštas.
Iki 2020 m. pabaigos bus asfaltuota 740 m atkarpa, įrengiant 4 eismo juostų gatvę su šaligatviu, lietaus nuotekų tinklais, apšvietimu.
AB „Panevėžio keliai“ darbus atliks už beveik 1,4 mln. Eur.
Darbai finansuojami valstybės ir miesto biudžeto lėšomis.
Projektas papildo Lietuvos automobilių kelių direkcijos pradėtą „Via Balticos“ rekonstrukciją nuo Lietuvos ir Latvijos sienos iki Panevėžio, visiškai sujungia J. Janonio g. su Panevėžio aplinkkeliu.
Šiuo metu LEZ įsikūrusios 3 investuotojos – tekstilės gamintoja iš Norvegijos „Devold“, reklamos gamybos įmonė „Spektrus EU“, baldus gaminanti norvegų kapitalo UAB „IMG Lithuania“. Iki šiol sukurta apie 450 darbo vietų, investuota apie 24 mln. Eur.
Dėmesio, vairuotojai! Įgyvendinant J. Janonio g. sujungimo su tarptautine magistrale „Via Baltica“ projektą nuo rugpjūčio 12 d. iki gruodžio 13 d. bus uždaryta Janonio g. atkarpa nuo „Devold“ gamyklos iki aplinkkelio A17. Eismas vyks Pažalvaičių ir Bernatonių gatvėmis.
https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...este-ad5w.html
Comment
Comment