Pranešimus apie viešųjų erdvių tvarkymą reikėti iškelti iš Infrastruktūros skilties į temą Projektų skiltyje (jei tokia yra).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
J. Janonio gatvės atnaujinimo darbai bus baigti anksčiau
Panevėžio miesto savivaldybė toliau įgyvendina projektą – atnaujina J. Janonio gatvės dalies prieigas, atnaujina esamas ir įrengia naujas automobilių stovėjimo aikšteles, tvarko eismo saugumo priemones, apšvietimo sistemos tinklus, esamus želdynus ir formuoja naujus.
Be to, pagal projektą numatyta atnaujinti pėsčiųjų-dviračių taką nuo J. Janonio gatvės pro Plukių gatvę iki Kultūros ir poilsio parko pėsčiųjų tilto. Tikimasi, kad projekto metu sukurta viešoji infrastruktūra taps patrauklesnė verslo subjektams bei miesto gyventojams, pagerins Panevėžio įvaizdį, padidins miesto investicinį patrauklumą.
Nors statybvietėje pastatytame informaciniame stende parašyta, kad darbus planuota pabaigti šių metų spalio mėnesį, bet jie bus baigti anksčiau.
Panevėžio miesto savivaldybės projekto vadovas Tadas Stanikūnas paaiškino, kad darbai J. Janonio gatvėje bus baigti anksčiau nei numatyta rangos ir projekto finansavimo sutartyje.
„Planuojama, kad gatvės pietinės pusės šaligatvio įrengimo darbai greitai bus baigti. Per 2-3 savaites planuojama įrengti ir šiaurinės pusės šaligatvis. Stengiamės darbus baigti kuo greičiau, kad pėstieji ir dviratininkai galėtų pasiekti darbovietes. Be to, kad darbai bus užbaigti anksčiau, jie bus įgyvendinti už mažiau lėšų“, – sakė T. Stanikūnas ir pridūrė:
„Realu, kad automobilių aikštelių asfaltavimo darbai bus vykdomi gegužės–birželio mėnesiais. Tuomet atnaujinta infrastruktūra J. Janonio gatvėje panevėžiečiai jau naudotųsi šią vasarą.“
Rangos darbų sutartis dėl J. Janonio gatvės kapitalinio remonto su bendrove „Eurovia Lietuva“ pasirašyta pernai gegužės 8 dieną. Subrangovai – bendrovės „Rodsta“ ir „Vekada“.
Darbai prasidėjo 2018 metais rugsėjo mėnesį. Pasirašytos rangos sutarties vertė beveik 1,7 mln. eurų.
https://jp.lt/j-janonio-gatves-atnau...igti-anksciau/
Comment
-
Rašiau,kad nevalo nuo kelio pakrašiu iš po žiemos likusio smėlio, na dabar jau matyt įsiklausė ir pradėjo valyti. Šaunu net, į pastabas matau reaguoja....
Panevėžio gatves jau šluoja moderni technika
Panevėžio miesto savivaldybė ES lėšomis įsigijo ir AB „Panevėžio specialus autotransportas“ naudoti perdavė 2 naujas daugiafunkces gatvių valymo mašinas. Abi turi naujausios technologijos „Euro 6” emisijos standarto variklius, kurie atitinka griežtus aplinkosaugos reikalavimus. Naujoji technika į Panevėžio gatves išvažiavo praėjusią savaitę.
„Naujausios technologijos ir papildoma įranga leis efektyviau išvalyti miesto gatves. Šios mašinos pirmiausia sudrėkina valomą paviršių, kad į orą nekeltų dulkių. Vėliau šepečiai nešvarumus nukreipia į siurblius, kurie vakuuminiu būdu sutraukia šiukšles į specialią talpą, o viduje esantys filtrai užtikrina, kad nešvarumai nepateks atgal į aplinką su išpučiamu oru. Mašinos taip pat turi ant stogo pritvirtintą papildomą siurbimo priemonę lapams, skardinėms ir pan. atliekoms surinkti“, - sako Miesto infrastruktūros skyriaus vyr. specialistė Rūta Taučikienė.
Abi transporto priemonės bus naudojamos ir miesto aikštėms, šaligatviams, dviračių takams, kitoms zonoms valyti.
2019 m. pagamintas mašinas už 329 tūkst. Eur Savivaldybė įsigijo vykdydama ES finansuojamą oro kokybės valdymo ir taršos mažinimo projektą. 85 proc. šios sumos finansuota ES lėšomis, likusi dalis skirta iš miesto biudžeto.
Šį pavasarį AB „Panevėžio specialus autotransportas“ jau surinko 262 t po žiemos susikaupusio smėlio, purvo, žemių ir kt. gatvių valymo atliekų. Per 2018 m. išvežta beveik 2132 t.
https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...-jau-n2yt.html
Comment
-
Laistomos Panevėžio miesto gatvės
Siekdama sumažinti padidėjusią oro taršą, Panevėžio miesto savivaldybė nurodė AB „Panevėžio specialus autotransportas“ laistyti gatves. Tai bus daroma penktadienį ir šeštadienį – balandžio 26–27 d.
Numatyta drėkinti 16 – apie 38 km – daugiausia intensyvaus eismo, centrinių gatvių: Klaipėdos, Smėlynės, Vilniaus, Respublikos, Nemuno, Parko, Vasario 16-osios, J. Urbšio, Elektros, Ramygalos, J. Basanavičiaus, Stoties ir kt.
Aplinkos apsaugos agentūros duomenimis, dėl nepalankių sąlygų sklaidytis teršalams kietųjų dalelių KD10 koncentracija padidėjusi daugelyje šalies miestų, o kai kuriuose viršija paros ribinę vertę net keliolika kartų. Be to, įsivyravus šiltiems ir saulėtiems orams kai kur stipriai išaugusi ozono koncentracija.
Panevėžyje tarša kietosiomis dalelėmis ribines vertes viršija jau kelias dienas. Šiemet – iš viso aštuonias.
Primename: esant didelei koncentracijai ozonas stipriai dirgina kvėpavimo takus, akis, sukelia aštrų kosulį, dusimą, skausmą ryjant, galvos skausmą ir kt. Didėja jautrumas alergenams, mažėja imuninis atsparumas, gali padažnėti bronchinės astmos priepuoliai, kosulys, atsirasti plaučių audinio pakitimų.
Padidėjus oro taršai gyventojams patariama riboti darbinę veiklą, fizinį aktyvumą lauke. Būnant patalpoje būtų gerai neatidarinėti orlaidžių, langų, o patalpas vėdinti oro kondicionierius su filtrais. Jei tokios galimybės nėra, langus ar orlaides patariama uždengti drėgnu audiniu. Važiuodami autotransporto priemonėmis sandariai uždarykite langus. Keliaudami dviračiu venkite intensyvaus eismo gatvių. Sergantiems lėtinėmis ligomis reikėtų pasirūpinti vaistų atsarga, o blogai pasijutus kreiptis į gydytoją.
Norite prisidėti prie taršos mažinimo? Dažniau naudokitės viešuoju transportu, važiuokite dviračiu, vaikščiokite pėstute
https://panevezys.lt/lt/naujienos/la...to-gatves.html
Comment
-
Žinia panevėžiečiams: nutrūks eismas Pušaloto gatve
Kaip pranešė Panevėžio miesto savivaldybė, gegužės 2–10 d. dėl baigiamųjų rekonstrukcijos darbų bus draudžiamas eismas Pušaloto gatve (abiem pusėmis).
Autobusai važiuos S. Kerbedžio gatve.
https://jp.lt/zinia-panevezieciams-n...usaloto-gatve/
Comment
-
Parašė Calabria Rodyti pranešimąTen PST tvarko lietaus kanalizacijos tinklus. O, ne Šiaurinės g. statybų pradžia.
Comment
-
Įspėjimas panevėžiečiams: gatvėse darbuosis „pragaro mašina“
Specialistai įspėja gyventojus nepalikti savo transporto priemonių Liepų alėjoje.
Kitos savaitės pradžioje „pragaro mašina“ persikels į Taikos alėją.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=80995593
Comment
-
Panevėžyje iki rudens uždaroma gatvė
Kaip informuoja Panevėžio miesto savivaldybė, nuo šiandien, gegužės 6 d., iki rugpjūčio 31 d. dėl rekonstrukcijos darbų bus uždaroma A. Jakšto g.
Gatvė uždaroma nuo Smėlynės g. iki A. Jakšto g. 6A.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81091481#/
Comment
-
Baigti remonto darbai Pušaloto gatvėje, bus atnaujintas eismas
Užbaigus asfaltavimo darbus, gegužės 11 d. atnaujinamas eismas Pušaloto gatve.
Panevėžio miesto savivaldybės užsakymu 634 m Pušaloto g. (nuo žiedinės sankryžos iki Pušaloto g. 26) atkarpą kapitaliai atnaujino UAB „Žilinskis ir Co“. Pakloti nauji pagrindai, asfalto sluoksnis, lietaus nuotekų tinklai, įrengtas apšvietimas. „Iki birželio pabaigos kelininkai dar privalės sutvarkyti šaligatvius, gatvės skiriamąją juostą, želdinius, įrengti mažosios architektūros elementus, pastatyti kelio ženklus“, – sako Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas.
Pušaloto gatvei atnaujinti skirta per 590 tūkst. Eur iš valstybės ir miesto biudžeto. Šiuo metu rekonstruojamos ir kur kas kokybiškesnės taps dar dvi miesto gatvės – Statybininkų ir Molainių. Pirmojoje darbai turėtų baigtis birželio mėnesį, antrojoje – liepą-rugpjūtį.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81137095#/
Comment
-
Dėl darbų Tulpių gatvėje Panevėžyje keisis autobusų eismas
Nuo gegužės 13 d. dėl Tulpių g. „remiksavimo“ keičiamas viešojo transporto eismas.
8-ojo maršruto autobusai važiuos žiedine trasa Tulpių-Kauno-Naujamiesčio-Švyturio-Tulpių g. Planuojamos įrengti dvi stotelės (ties Kauno g. 45 ir priešais Švyturio g. 25). Rangovas ketina atlikti darbus per 3 dienas. Jei leis oro sąlygos ir pavyks dirbti naktimis, eismas bus atnaujintas anksčiau.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81143619#/
Comment
-
Panevėžiečiai jau gali išmėginti naują dviračių taką
Panevėžiečiai jau gali naudotis nauju daugiau kaip 2 km Nemuno gatvės pėsčiųjų ir dviračių taku (nuo Klaipėdos g. iki Ramygalos g.). Jo rekonstrukcija turėtų būti visiškai užbaigta gegužės mėnesį.
„Modernus dviračių takas dviratininkams ypač patogus, kadangi padengtas gana ryškia asfalto danga. Saugus – atskirtos nuo trinkelėmis išklotos pėsčiųjų juostos. Be to, abi zonos įrėmintos ir atskirtos betoniniu vejos bordiūru. Turėtų būti patenkinti ir tie, kam rūpi miesto želdiniai: projektuodami taką siekėme, kad būtų nepažeisti šalia augantys medžiai, jų šaknys. Todėl visa juosta įrengta planiruojant, t. y. derinant skirtingus nuolydžius, kad palijus vanduo nutekėtų daugiausia į susikertančias gatves, kelius, o ne į Nemuno gatvę“, - teigia Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Naujasis pėsčiųjų ir dviračių takas tiesiamas pasinaudojant ES fondų investicijomis. Bendra projekto vertė – daugiau kaip 529 tūkst. Eur. Iš jų 275 tūkst. Eur – ES, 145,7 tūkst. – valstybės, per 108 tūkst. Eur – Savivaldybės lėšos. Rangos darbus atlieka AB „Eurovia Lietuva“. Šiemet Panevėžyje atsiras ir daugiau asfaltuotų dviračių takų. 800 m ruožas numatytas Statybininkų gatvėje. Miesto gyventojai puikiai įvertino ir naudojasi prieš kelerius metus Kultūros ir poilsio parke įrengtu 4 km dviračių tako žiedu.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81169315#/
Comment
-
Buvęs kelininkas baksnoja į naujus takus Panevėžyje: žiemą taps tikra čiuožykla
Ko verti baigiami rengti naujieji pėsčiųjų ir dviračių takai Nemuno gatvėje, parodys pirmas didesnis lietus ar šaltukas. Tačiau buvęs senas Panevėžio kelininkas Eimutis tvirtina, kad ši milijonus kainavusi vieta virs baseinu, o žiemą taps tikra čiuožykla vaikštantiems vaikams ir seneliams.
„Kaip kelininkas svarstau: „Tai tikriausiai Europos Sąjungos, Kelių direkcijos, Savivaldybės – mūsų ir jūsų lėšos, skirtos visų gerovei. Bet kas projektavo, kas ir kaip vykdė techninę šio projekto priežiūrą – man trūksta žodžių“, – nuogąstavo į Nemuno gatvės atkarpą prie Panevėžio V. Mikalausko menų gimnazijos pakvietęs panevėžietis Eimutis.
Vyras rodo į žaliąją zoną tarp naujųjų takų ir gatvės. Ši baigiantis darbams jau apsėta veja, bet sėklos dar nesudygusios. Tačiau didžiausia bėda, pasak aštuntą dešimtį peržengusio specialisto, kad minėta vieta tarsi pylimas skiria takus nuo gatvės ir dėl to po lietaus vanduo kaupsis ant ką tik suklotų trinkelių ir išlieto dviratininkų tako.
„Vanduo turi nubėgti į šoną. Jei jis sustos, kas bus? Pavasarį ir rudenį, kai naktimis pašals, ši vieta taps čiuožykla. O kas čia vaikšto – mokiniai ir seneliai. Ant takų susiformuos ledo kauburėliai – traumos garantuotos“, – įsitikinęs pilietiškas panevėžietis. Jo nuomone, žalioji zona turi būti lygi ar net žemesnė už išklotus takus.
Dėl šios bėdos vyras kreipėsi ir į projekto rangovus, bet jie Eimutį patikino, kad jau viskas pabaigta, ką nors keisti esą vėlu. Dabar jau statomi suoliukai, montuojami kiti takų akcentai.
„Kai takai pasidengs ledu, reiks juos valyti rankomis, o taip galima pažeisti naują dangą. Gal reikės samdyti valomąją techniką, kuri barstys batus gadinančią druską. Žodžiu – naujas objektas, o problemos jau užprogramuotos“, – ramiai žiūrėti į Panevėžio tvarkytojų darbus negali pašnekovas.
Senas kelininkas
Panevėžio mieste keturiasdešimt trejus metus kelininku pradirbęs Eimutis tikina, kad tokių dalykų jo laikais nebuvo. Teko kloti šaligatvius, takus, rengti lietaus kanalizacijas, apšvietimą, bet visus darbus reikėdavo užbaigti visiškai, kad vėliau niekas nieko negalėtų prikišti. Nepriekaištinga tvarka garsėjantys vokiečiai, pasak pensininko, tokių trūkumų tikrai nesuprastų ir reikalautų darbus atlikti iki galo. Bet mūsų valdžia ir kitos instancijos, vyro įsitikinimu, į viską žiūri pro pirštus – atsakingai tik pinigus pasiima.
„Palyginus su lėšomis, kurių reikėjo tiesiant takus, sulyginti zonas ir padaryti nuolydį vandeniui – tai smulkūs pinigai. Bet manau, kaip studentui prieš egzaminą pritrūksta vienos nakties, taip čia pritrūko daugiau atsakomybės“, – teigė buvęs kelininkas.
Vietomis į pylimą panašioje žaliojoje zonoje auga seni medžiai, kurie pasak pašnekovo, ko gero, sodinti dar prieš 40 metų tiesiant Nemuno gatvę. Nenorint pažeisti jų šaknų darant nuolydį, Eimučio nuomone, medžius galima „įrėminti“ borteliais. „Už tokius dalykus turi atsakyti techninę priežiūrą vykdantys specialistai. Jų pareiga eiti iš paskos darbininkams ir žiūrėti, ko trūksta“, – kalbėjo panevėžietis.
Nauji metodai
Apie Eimučio priekaištus išgirdęs Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas teigė, kad šiais laikais gatvių, takų ir kitos miesto infrastruktūros įrengimo tvarka pasikeitusi, nei buvo prieš kelis dešimtmečius. Projektas Nemuno gatvėje, anot jo, iš tiesų baigiamas ir žalioji zona niekam pro akis nepraslydo.
Tiesiog vandens nutekėjimas čia esą suplanuotas jam planiruojant reikiama kryptimi. „Viena iš sudedamųjų rekonstrukcijos projekto dalių yra aukščių planas, nurodant pėsčiųjų ir dviračių tako altitudes, dėl kurių yra išspręstas vandens nubėgimas. Buvęs kelininkas planiravimą turėtų išmanyti“, – aiškino pavaduotojas ir patikino, kad nei žiemą, nei pavasarį tuose takuose problemų dėl vandens nebus.
Nemuno g. pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstrukcija, D. Linkono duomenimis, atliekama pagal parengtą „SRP projektas“ rekonstravimo projektą. Projekto ekspertizė buvo 2017-ųjų vasaros pabaigoje, bendrąją ekspertizę atliko UAB „Pastatų konstrukcijos“. Gauta išvada, kad projektas atitinka reikalavimus ir jį galima tvirtinti. Darbus pagal jungtinės veiklos sutartį vykdo AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „JK ranga“. Darbų techninę priežiūrą vykdo UAB „Prie Lėvens“. Šis projektas kainavo daugiau nei 500 tūkst. eurų.
Miestą jau paliks „pragaro“ mašinos
Kaip ir praėjusią vasarą, Panevėžyje šis sezonas kelininkams šiemet taip pat bus intensyvus. Iš Kelių direkcijos miesto Savivaldybė yra gavusi 3,2 mln. eurų. Vieną milijoną iš savo biudžeto skirs ir miestas. Už šias lėšas bus baigtos tvarkyti Pušaloto, Molainių, Statybininkų gatvės. Naujai kelininkų desanto sulauks Šiaurės ir labai prastos būklės dabar esanti Kėdainių gatvė. Taip pat tęsiami ir Europos Sąjungos remiami projektai rekonstruoti pėsčiųjų takams.
Tiesa, birželį Panevėžį žada jau palikti juodosios „pragaro“ mašinos. Jos savo trejų metų suplanuotus darbus, pasak D. Linkono, jau baigia, liko įsisavinti dar 700 tūkst. eurų ir technika išvažiuos. Ją į Aukštaitijos sostinę atvarė AB „Kauno tiltai“.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81099677#/
- 1 patinka
Comment
-
Gatvės Panevėžyje tvarkymo darbus vainikavo baudomis gyventojams
Iš pagrindų atnaujinta Pušaloto gatve jau nuo praėjusios savaitės pabaigos vėl rieda automobiliai. Tik vietos gyventojų džiaugsmą dėl taip ilgai lauktos rekonstrukcijos aptemdė kiek netikėtos „dovanos“ – ne vienas sulaukė baudos už neleistinai pasistatytą transporto priemonę.
Pušaloto mikrorajono bendruomenės nariai neslėpė, kad būta atvejų, kai teko savo mašinas statyti dviem ratais užvažiuojant ant šaligatvio, bet taip buvo priversti daryti ne iš piktybiškumo, o dėl rekonstruojamos gatvės keliamų nepatogumų. Tačiau Panevėžio savivaldybės Teisės ir viešosios tvarkos skyriaus specialistai kategoriški – jokie gatvių tvarkymo darbai negali būti pateisinama priežastis pažeisti Kelių eismo taisykles.
Kaip pasakojo Pušaloto mikrorajono bendruomenės pirmininkė Ligita Bikinienė, praėjusios savaitės pabaigoje pagaliau buvo atidaryta Pušaloto gatvė, liko tik baigiamieji aplinkos tvarkymo darbai, o šios savaitės pabaigoje gyventojams ėmė plaukti laiškai su baudomis už neleistinoje vietoje pasistatytas transporto priemones. Jų šeimoje tokios „dovanėlės“ sulaukė jos pačios dukra. O kai kurie kaimynai gavo ir ne po vieną baudą.
„Mes puikiai suprantame, kad ant šaligatvio negalima statyti automobilių, tačiau kai visus metus gatvė buvo rekonstruojama ir palikti čia transporto priemones buvo draudžiama, mes ne visada turėjome pasirinkimą. Paprastai automobilius laikome savo kieme, bet kai užsuka svečių, visų mašinos kieme jau nebetelpa, nes vien mūsų šeimoje jos keturios“, – pasakojo moteris.
Pasigedo lankstesnio požiūrio
Dar prieš rekonstrukciją savo automobilius Pušaloto gatvės gyventojai palikdavo gatvės važiuojamojoje dalyje, tačiau prasidėjus darbams teko ieškotis kitos vietos, dažniausiai aplinkinėse Šiaulių ar Raginėnų gatvėse. Tačiau tai ir nesaugu, ir nepatogu.
„Ant šaligatvio savo automobilius palikdavome tik išskirtiniais atvejais, ir tai vos užvažiuodavome dviem ratais. Pėsčiųjų eismui tai tikrai netrukdė, nes šaligatviai labai platūs. Juk jeigu į namus užsukai trumpam, juk nevarysi automobilio į garažą“, – kalbėjo L. Bikinienė. Ji neneigė gyventojų kaltės, tačiau pasigenda kiek žmogiškesnio valdininkų požiūrio – galbūt būtų užtekę perspėti gyventojus. Tuo labiau kad visi šie nepatogumai ir iš to kylančios problemos – laikinos. „Suprantu, kad pažeidėme Kelių eismo taisykles, bet norėtųsi kiek žmogiškesnio požiūrio į šią situaciją. Tuo labiau kad taip mašinos būdavo sustatomos ne kasdien ir pėstiesiems tai tikrai nesudarė nepatogumų“, – teigė L. Bikinienė.
Baudžia ne visus
Tačiau Panevėžio savivaldybės Teisės ir viešosios tvarkos skyriaus vedėja Daiva Svirelienė įsitikinusi, kad kai kalbama apie Kelių eismo taisyklių pažeidimus, jokių išimčių negali būti. Kad mieste vyksta įvairūs remonto ir gatvių tvarkymo darbai, dar nereiškia, jog savo transporto priemones galima statyti bet kur. „Mūsų skyrius yra priverstas kontroliuoti, ar panevėžiečiai tinkamai, nepažeisdami Kelių eismo taisyklių, statosi savo mašinas. Važiuojame tikrinti ne tik mes patys, bet ir labai daug pranešimų gauname iš pavienių žmonių. Kai nustatomi pažeidėjai, mes privalome juos bausti“, – sakė D. Svirelienė.
Tiesa, ji priduria, kad viešosios tvarkos specialistai ne visais atvejais auklėja tik baudomis. Kai yra rekonstruojamos gatvės ir sustatomi laikinieji kelių eismo ženklai, kurių žmonės nepaiso, dažnu atveju pažeidėjai atsiperka tik įspėjimu. „Pavyzdžiui, ženklai buvo sustatyti iš vakaro ir žmogus tiesiog neapsižiūrėjo ar nepastebėjo. Tokiais atvejais neskubame bausti, pirmiausia perspėjame. Bet šiuo atveju Pušaloto gatvėje remonto darbai vyko jau ne pirmą mėnesį ir gyventojai puikiai žinojo apie pasikeitusias eismo sąlygas“, – teigė skyriaus vedėja.
Niokoja turtą
Ji sutinka, kad vykstant gatvių remonto darbams gyventojams kyla nepatogumų, tačiau reikia ieškoti sprendimų – galbūt automobilį statytis tolėliau nuo namų. Mat kai automobiliai yra paliekami bet kur – ant šaligatvių, žaliosios vejos ar važiuojamojoje kelio dalyje – tai trukdo ne tik kitiems eismo dalyviams, gadina estetinį vaizdą, bet ir niokoja miesto turtą. „Ten, kur negalima – ir negalima, nes šiuo atveju yra gadinami šaligatviai, o tokių dalykų netoleruosime.
Šaligatviai – tai ne įvažos, jie neturi tvirto pagrindo, kuris atlaikytų automobilio svorį, todėl yra tiesiog išlaužomi. Kita vertus, jie skirti ne automobiliams, o pėstiesiems. Jeigu vyksta remonto darbai, dar nereiškia, kad automobilius galima statyti ant gėlynų ar žaliosios vejos, šaligatvių“, – sakė D. Svirelienė.
Tenka pripažinti, kad tas procentas vairuotojų, statančių automobilius neleistinose vietose, kad ir kaip norėtume, bet nemažėja, mat atsiranda naujų. Ypač daug skambučių sulaukiama iš daugiabučių namų pirmininkų, kurie jau patys nepajėgia kovoti su pažeidėjais. Nors yra vietų automobilių stovėjimo aikštelėje, kai kurie vairuotojai savo transporto priemones statosi ant žaliosios vejos, vos ne po savo langais.
„Kartais elgiamasi išties chuliganiškai. Tokie pažeidėjai visai nekreipia dėmesio į bendrijos narių susitarimus dėl transporto priemonių statymo ir nevertina kitų darbo bei pastangų gyventi tvarkingai“, – pažymi D. Svirelienė. Bauda už automobilio statymą neleistinoje vietoje siekia nuo 30 iki 90 eurų, tačiau paprastai pirmą kartą skiriama pusė minimalios baudos, 15 eurų.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81208401#/
- 2 patinka
Comment
-
Na graudžiai atrodo, o tai negalima leist statyt važiuojamojoje dalyje? Iš foto matosi, kad ten mašina tilptų ir nelįstų į kitą juostą ir šiaip šis dalykas yra visko neapmąstymo pavyzdys. Šiame kelyje tikrai nereikia 4 juostų. Čia tvarkant buvo galima palikti tik 2 ir šonuose likusią vieta panaudoti vertikalioms stovėjimo vietoms.Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.05.22, 18:10.
- 1 patinka
Comment
-
Panevėžyje daugės tvarkingų daugiabučių įvažų
Panevėžio miesto savivaldybė toliau gerina daugiabučių gyvenamųjų aplinką – šiemet numatyta sutvarkyti 20 įvažų.
„Tęsiame daugiabučių mikrorajonų gatvių infrastruktūros atnaujinimą. Per 4 metus Savivaldybė padarė proveržį iki šiol gana apleistoje srityje. Tai rodo skaičiai: 2015–2018 m. sutvarkėme 157 įvažas į kiemus, nutiesėme beveik 92 tūkst. kv. m naujos asfalto dangos. Tam iš miesto biudžeto skyrėme beveik 1,8 mln. Eur. Šiemet darbai vyks toliau“, – sako administracijos direktorius Tomas Jukna.
Savivaldybės planai – sutvarkyti šias įvažas: šalia Klaipėdos g. 118; Kniaudiškių g. 47, 49, 51, 53, 55; Ramygalos g. 24 ir Katedros g. 2; Klaipėdos g. 132 (A. Lipniūno progimnazija), 134, 140, 142; Kniaudiškių g. 45; J. Tilvyčio g. 42, 44; Molainių g. 86, 88, 90; Dainavos g. 15, 17; Kranto g. 2 ir Laisvės a. 1, 3, 4; J. Basanavičiaus g. 3 ir Ukmergės g. 22; Radastų g. 5, 5A, 5B ir 5C; Klaipėdos g. 34 ir A. Smetonos g. 1; Audėjų g. 6 ir Venslaviškio g. 11; Marijonų g. 39, 41; Sirupio g. 49; Nemuno g. 34; Vasario 16-osios g. 57; Kranto g. 9, 11 (Lėlių vežimo teatro vidinis kiemas); Parko g. 27, 29; Žemaičių g. 6.
aip pat bus atnaujinami šaligatviai prie daugiabučių namų: Klaipėdos g. 116, Nemuno g. 25, 27, nuo Kanklių g. link Smėlynės g. 55, 57, 59, Tulpių g. 28A, Parko g. 27 ir 29, Smėlynės g. 18, 20, 20A, 20B, 20C, Ateities g. 10, 28, 46, Sodų g. 50, Statybininkų g. 4, 12, 34, 36, 46, 58, Beržų g. 55, Velžio kel. 38, Margių g. 22, Molainių g. 30, 32, 34, 36, Dariaus ir Girėno g. 30, Kniaudiškių g. 111, Dariaus ir Girėno g. 22, Radastų g. 5 ir 5C, Danutės g. 42.
Šiems darbams atlikti miesto biudžete numatyta 230 tūkst. Eur.
https://jp.lt/panevezyje-dauges-tvar...iabuciu-ivazu/
Comment
-
Žinia panevėžiečiams: šiąnakt Tulpių gatvėje darbuosis „pragaro“ mašina
Panevėžio miesto savivaldybė išplatino pranešimą, kad siekiant skubiau užbaigti Tulpių gatvės „remiksavimą“ ir netrukdyti eismo, darbai bus atliekami naktį iš gegužės 20 į 21 dieną.
Pragaro mašina antradienio naktį darbuosis Tulpių gatvėje ir Tulpių-Vasario 16-osios-Parko gatvių sankryžoje.
Panevėžio miesto savivaldybė, prasidėjus gatvių atnaujinimo darbams, prašo panevėžiečių nepalikti automobilių „remiksuojamose“ gatvėse – automobiliai trukdo tinkamai atlikti darbus.
Pasak laikinai einančio Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas Tomo Juknos, per šią savaitę turi būti baigti „remiksavimo“ darbai Tulpių gatvėje.
„Gyvenančių šalia Tulpių gatvės laukia naktinis išbandymas – Tulpių ir Parko gatvės sankryžoje atnaujinimo darbai vyks naktį. Todėl iš anksto atsiprašome panevėžiečių už triukšmą, nes dienos metu sankryžoje negalima dirbti – labai dideli eismo srautai“, – teigė laikinai Savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas einantis T. Jukna.
Tomas Jukna naujienų portalui JP aiškino, kad, nors atnaujinamose gatvėse eismą ribojantis ženklai sustatyti, panevėžiečiai nelabai į juos kreipia dėmesį.
„Paliekami automobiliai „remiksuojamose“ gatvėse, bet stengiamės su Viešosios tvarkos skyriaus specialistais sutarti su automobilių savininkais, kad transportą patrauktų. Palikti automobiliai trukdo vadinamai „Pragaro“ mašinai judėti ir atnaujinti gatvių dangą. Juolab kad pagrindiniai „remiksavimo“ darbai vyksta dienos metu, neuždarius eismo gatvėse“, – sakė laikinai Savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas einantis T. Jukna.
https://jp.lt/zinia-panevezieciams-s...ragaro-masina/
Comment
Comment