Čia bortelis pažemintas, todėl nelabai matosi. Toliau dar vienu borteliu atskirta pieva.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Bus tvarkomos V. Alanto ir J. Tilvyčio gatvės
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
2016.01.28
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybės taryba leido administracijai pradėti viešuosius pirkimus V. Alanto gatvės statyboms tęsti ir J. Tilvyčio gatvės daliai rekonstruoti.
Numatytas V. Alanto gatvės tęsinio III etapas – nutiesti kairę eismo juostą nuo Projektuotojų g. iki V. Alanto ir Savitiškio g. žiedinės sankryžos, pradėti J. Tilvyčio gatvės atkarpos (nuo Klaipėdos iki Nemuno g.) kapitalinį remontą.
Preliminariais duomenimis, pirmajam projektui reikėtų per 1,2 mln. Eur, antrojo I etapui – beveik 1,6 mln. Eur.
Darbai bus atliekami Lietuvos automobilių kelių direkcijos, miesto biudžeto, kitų finansavimo šaltinių lėšomis.
Ryšių su visuomene skyrius
Comment
-
Miesto gatvėse – naujos kartos LED šviestuvai
http://aina.lt/miesto-gatvese-naujos...ed-sviestuvai/
Is tikruju pasakysiu ne tuose gatvese reikia deti toki apsvietima. Smetonos gatvej gal ir gerai , bet kituose gatvese tikrai netokie turetu buti, juk ten beveik senamiestis ir sviestuvai jau kitokie turetu buti...neturi valdzia jokios fantazijos.
Comment
-
Info apie Tilvycio g. Kapitalini remonta
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=276253Paskutinis taisė tawtwe; 2016.03.14, 20:16.
Comment
-
Pradėti Beržų gatvės remonto darbai
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
2016.04.22
Šią savaitę UAB „Panevėžio gatvės“ pradėjo Beržų gatvės remontą. Atskirais ruožais atnaujinama danga nuo Ramygalos g. iki Velžio kelio. Nuo Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos Panevėžio filialo (Staniūnų g. 66) iki Žagienio upelio bus atnaujinta ir šaligatvio danga. Gatvei remontuoti skirta 200 tūkst., šaligatviui – 62 tūkst. Eur. ............
Comment
-
Regiono plėtros tarybai pateiktas J. Janonio gatvės prieigų atnaujinimo projektas
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Ryšių su visuomene skyrius
2016.05.27
Panevėžio miesto savivaldybė Regiono plėtros tarybai vertinti pateikė projektinį pasiūlymą sutvarkyti J. Janonio gatvės (nuo žiedo iki Savitiškio g.) prieigas.
Šio projekto tikslas – pagerinti miesto pramonės zonos verslo sąlygas bei viešosios infrastruktūros patrauklumą, atnaujinant bei pritaikant apleistas ir pakankamai neišnaudojamas gatvės prieigas. Be to, pramoninė zona pėsčiųjų ir dviračių taku bus sujungta su Kultūros ir poilsio parku.
Atnaujinus J. Janonio gatvės prieigas (nuo važiuojamosios dalies iki gamybinės paskirties sklypų) atsiras daugiau automobilių stovėjimo vietų, dviračių mėgėjams bus patogiau pasiekti darbovietes – bus įrengta ir atnaujinta apie 8500 kv. m pėsčiųjų bei dviračių takų. Gražės autobusų stotelės, bus įrengtos eismo saugumo priemonės – kelio bortai, atitvarai, skiriamosios juostos ir kt. Bus šviesiau – modernizuojamas apšvietimas (per 80 šviestuvų). Patrauklesnė taps pati pramoninė zona – planuojama atnaujinti želdynus, pastatyti mažosios architektūros elementų ir pan.
Preliminari projekto vertė – per 2,015 mln. Eur. Iš jų 7,5 proc. – miesto indėlis.
Savivaldybė planuoja finansavimo sutartį pasirašyti šiemet, o projektą įgyvendinti 2016-2018 m. Rangos darbai turėtų prasidėti 2017-aisiais.
Comment
-
Daugiau kaip 160 tūkst. Eur – eismo saugumui didinti
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
2016.06.07
Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Tomo Juknos įsakymu patvirtinta 2016 m. eismo saugumo gerinimo programa.
75 tūkst. Eur numatyta šviesoforams. Bus atnaujinama Ramygalos ir Aukštaičių g. sankryžos šviesoforinė signalizacija, rekonstruojamas šviesoforų postas J. Janonio g. (įrengiamas pėsčiųjų ir dviračių šviesoforas, apsauginės tvorelės Savitiškio g. (nuo Savitiškio skg. iki J. Janonio g. sankryžos, išplatinant šaligatvį).
50 tūkst. Eur skirta pėsčiųjų perėjoms, gatvėms, reguliuojamoms sankryžoms žymėti.
Už 20,2 tūkst. Eur suplanuota J. Tilvyčio g. perėjoje, ties SB „Ąžuolas“, įrengti prieigas prie perėjos kelkraščiuose, greičio mažinimo kalnelį, apšvietimą; saugumo saleles – J. Janonio g., ties sankryža su Įmonių g., ir ties Beržų g. 43 pastatu.
16,8 tūkst. Eur numatyta apšviesti pėsčiųjų perėjoms: šalia Beržų g. 19/26, 29, 37/46, 49/54, ties Smėlynės g. sankryža su Šermukšnių g.
Bus įrengta garsinė signalizacija akliesiems prie šviesoforų postų J. Basanavičiaus ir Beržų, J. Basanavičiaus ir Vilniaus, J. Basanavičiaus ir Elektros, Klaipėdos ir Nemuno g.
Eismo saugumui gerinti iš miesto biudžeto šiemet skirta 163,3 tūkst. Eur.
Ryšių su visuomene skyrius
Comment
-
Panevėžys atsinaujina! Gerės lietaus nuotakyno infrastruktūra
2017.02.07
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
Panevėžio miesto savivaldybės UAB „Panevėžio gatvės“ pasirašė finansavimo sutartį projektui „Lietaus vandens surinkimo, valymo ir nuotekų bei drenažo sistemų projektavimas, diegimas ir renovavimas“ įgyvendinti. Tai vienas finansiškai brangiausių miesto projektų 2014-2020 m. ES investicijų laikotarpiu. Jam bus panaudota beveik 3,5 mln. Eur ES lėšų, per 616,5 tūkst. Eur prisidės Savivaldybė.
„Panevėžiečiai puikiai žino, kas po liūčių dedasi miesto centre – pavyzdžiui, ties J. Basanavičiaus ir Elektros g. sankryža, Algirdo ir kitose gatvėse. Tvinstantys plotai – ilgą laiką nespręsta Panevėžio problema. Įgyvendinus projektą ji turėtų tapti kur kas mažesnė. Be to, gerės Rožių, kitų mikrorajonų gyventojų aplinkos kokybė“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Iki 2019 m. pabaigos numatyta įrengti paviršinių nuotekų surinkimo tinklus Smėlynės, Jurginių, Žalgirio, Pušyno, Aguonų, Eglyno, Bijūnų, Žibučių, Rožių, Alyvų, Mėtų, Amerikos, Vyturio, Ramunių, Gluosnių, Saulėtekio, Rasos, J. Elisono, Mėnulio, Gamtininkų, Vakario, Paparčių g., Saulės al.
Bus rekonstruojami J. Basanavičiaus, Ukmergės, Vilniaus, Algirdo, Aukštaičių, Beržų g. lietaus tinklai. ............
Comment
-
Klaipėdos gatvėje – modernus apšvietimas
Panevėžio miesto savivaldybė šūkį „Panevėžys atsinaujina!“ bent jau kol kas pateisina. Bene pačioje judriausioje Panevėžyje Klaipėdos gatvėje beveik jau baigtas montuoti šiuolaikiškas apšvietimas. Naujieji apšvietimo stulpai apšvies kelio atkarpą nuo Nemuno gatvės sankryžos iki A. Smetonos gatvės sankryžos.
Senuosius gatvės apšvietimo stulpus keičia naujos kartos LED apšvietimo stulpai, kurie, pasak specialistų, turėtų užtikrinti geresnį matomumą tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems.
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos Panevėžio miestui skyrė investicijas šiam rekonstrukciniam projektui, tačiau Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Arvydas Šatas, kuris yra atsakingas už šį projektą, naujienų portalui JP tikslios investicijų sumos nesugebėjo įvardinti.
Ar planuojama Panevėžio mieste pakeisti ir daugiau senų apšvietimo stulpų, naujienų portalui JP Panevėžio miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas A. Šatas taip pat pasakyti negalėjo
„Gal. Dar spręsime šiais metais. Jeigu bus renovuojama Stetiškių gatvė, joje keisime šviestuvus. O koks bus finansavimas, tiek ir pakeisime“, – kalbėjo valdininkas.
Pasak A. Šato, Klaipėdos g. energijos skirstymo operatorius ESO elektros tinklų oro linijas pakeitė į požeminius kabelius, tad ir renovuojant gatves, apšvietimas perkeliamas į požemines trasas.
Dabartinė gatvių apšvietimo nuostata yra keisti visus senus šviestuvus į LED technologijas. Specialistų teigimu, pakeisti senuosius šviestuvus į LED technologijų prietaisus yra pakankamai sudėtinga, nes reikia pakeisti visą šviestuvo korpusą. Tačiau atlikus darbus gatvės ne tik geriau apšviečiamos, bet ir sutaupoma elektros energijos.
https://jp.lt/kiek-lesu-panevezio-mi...inkai-nezino1/
Comment
-
Panevėžyje žadama rekonstruoti nesaugias pėsčiųjų perėjas
Nespėjus įsibėgėti naujiesiems metams, Panevėžyje neapšviestose sankryžose bei pėsčiųjų perėjose pasipylė nelaimingi atsitikimai. Praėjusį penktadienį, Klaipėdos gatvėje, tamsiu paros metu vairuotojas pėsčiųjų perėjoje mirtinai sužalojo vyrą. Pasak Panevėžio policijos atstovų, tai pirmoji šiais metais avarijos auka.
Per šiuos metus Panevėžyje jau registruoti net 5 eismo įvykiai pėsčiųjų perėjose, kai nukentėjo pėstieji. Problema didelė, tačiau kaltę dėl šių eismo įvykių pareigūnai įžvelgia ir pačių pėsčiųjų veiksmuose.
Kalti ir patys pėstieji
„Pėstieji nesivargina dėvėti atšvaito, o juk tamsiu paros metu, apsirengus tamsiais rūbais, jie tampa visiškai nepastebimi. Tad kaltinti vien vairuotojų negalima. Turime būti atsargūs tiek vairuodami, tiek eidami“, – įsitikinęs Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Administracinės veiklos ir eismo įvykių tyrimų viršininkas Einis Kudžma.
Panevėžio policijos pareigūnai įvardijo ir pačiais avaringiausias sankryžas. Beje, jose įvyksta ir daugiausiai nelaimingų atsitikimų. Pasak pareigūnų, tokios sankryžos yra: Klaipėdos ir Savitiškio gatvių sankryža bei Klaipėdos ir Projektuotojų gatvių sankirta.
„Panevėžyje nėra daug probleminių sankryžų. Jeigu atsiranda probleminių vietų, jas stengiamės kuo skubiau šalinti. Šiuo metu kaip tik vykdome programą, pagal kurią naikinamos neveiksnios pėsčiųjų perėjos“, – sakė E. Kudžma
Šviesoforus ketina palikti įjungtus visą parą
Panevėžio miesto savivaldybė, norėdama mažinti miesto avaringumą, jau nuo balandžio 1-osios ketina mieste veikiančius šviesoforus palikti įjungtus visą parą.
O patvirtinus miesto biudžetą, eismo saugumo programos komiteto nariai spręs, kurias miesto perėjas ar sankryžas verta tvarkyti.
„Praėjusiais metais buvo sutvarkytos kelios šviesoforų reguliuojamos sankryžos, įrengtos saugumo salelės“, – naujienų portalui JP pasakojo Panevėžio miesto Komunikacijos skyriaus atstovė Asta Sarapienė.
Atnaujins pėsčiųjų perėjas
Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna neneigia, kad Panevėžyje, deja, kol kas dar yra seno tipo perėjų, kurios neatitinka saugumo reikalavimų. Tačiau, anot T. Juknos, artimiausiu metu planuojama jas rekonstruoti.
Pagal reikalavimus, saugios perėjos turi turėti saugumo salelę, paaukštinimą ir apšvietimą
„Pernai rekonstravome net 6 nesaugias perėjas. Šiais metais žadame rekonstruoti tiek pat, gal net ir daugiau“, – teigė Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius.
T. Jukna tikina, kad pėsčiųjų perėjų rekonstrukcijos darbai turėtų prasidėti jau gegužės-birželio mėnesiais.
https://jp.lt/savivaldybe-pripazista...ciuju-pereju1/
Comment
-
Miesto gatvėms – pažangios technologijos
Panevėžys gatvėms atnaujinti naudos pažangias ir ekonomiškas technologijas. Šį mėnesį bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas darbams atlikti.
„Daugiau kaip 40 svarbiausių, intensyviausių gatvių, jų atkarpų asfaltbetonio danga norime remontuoti karštojo regeneravimo kelyje („Remix Plus“) technologija. Sudarytas preliminarus sąrašas. Jis nėra galutinis, kadangi ekspertai dar turės įvertinti, ar numatytoms gatvėms atnaujinti „Remix Plus“ technologija yra tinkama. Jei ne – sąrašas bus koreguojamas. Kiek iš tiesų darbų galėsime atlikti, paaiškės ir nuo viešųjų pirkimų konkurso laimėtojo įkainių“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
2017-2019 m. Savivaldybės planai – atnaujinti 41 gatvę ar jų atkarpas. Iš jų šiemet – 15. Preliminarus sąrašas: Tinklų, Venslaviškio (nuo Elektronikos iki Senamiesčio g.), vakarinę J. Biliūno g. pusę (nuo Pajuostės pl. iki Venslaviškio g.), Smėlynės (nuo J. Basanavičiaus g. iki geležinkelio pervažos), Marijonų, J. Tilvyčio (nuo V. Alanto ir J. Tilvyčio g. žiedinės sankryžos iki miesto ribos), Molainių (nuo Nemuno iki Projektuotojų g.), vakarinę Nemuno g. pusę (nuo Molainių iki Klaipėdos g., nuo Klaipėdos iki Parko g., nuo įvažos į „Cido“ areną iki Nemuno, S. Kerbedžio, Pušaloto g. žiedinės sankryžos), rytinę Nemuno g. pusę (nuo Nemuno, S. Kerbedžio, Pušaloto g. žiedinės sankryžos iki Klaipėdos g.), Rožių (nuo Smėlynės iki Amerikos g.), Pievų (nuo Pušaloto iki Žiedo g.), Pušaloto (nuo miesto ribos iki geležinkelio pervažos), Klaipėdos g. (nuo miesto ribos iki Savitiškio g.).
2018 m.: Velžio kelias (be Vilniaus, J. Biliūno g., Velžio kel., Pajuostės pl. sankryžos), Vilniaus g. (nuo J. Basanavičiaus g. iki Pajuostės pl.), J. Basanavičiaus g. (nuo Aukštaičių iki Beržų g.), Staniūnų g. (nuo Ukmergės g. iki Staniūnų g. 97B), Aukštaičių, Žvaigždžių g. (nuo Klaipėdos iki J. Zikaro g.), Kniaudiškių g. (nuo Žvaigždžių iki Vakarinės g.), Klaipėdos g. (pietinė pusė nuo Dariaus ir Girėno iki Kosmonautų g.; nuo Nemuno iki S. Daukanto g., nuo A. Smetonos g. iki Laisvės a.), J. Urbšio, Respublikos, Stoties g.
2019 m.: Ramygalos g. (nuo Laisvės a. iki Beržų g., nuo J. Basanavičiaus g. iki miesto ribos), Elektros, Kranto, Anykščių, P. Puzino, Tulpių, Parko g. (nuo Tulpių iki Nemuno g.), Taikos al., Dariaus ir Girėno g. (nuo Statybininkų iki Parko g.), Pramonės g. (nuo Pušaloto g. iki VĮ „Regitra“), Aguonų (nuo Smėlynės iki Saulėtekio g.), Senamiesčio g. (nuo geležinkelio pervažos iki miesto ribos), Liepų al.
Savivaldybės siekis – už daugiau nei 10 mln. Eur atnaujinti apie 100 km asfaltuotų gatvių. Tam per 3 metus planuojama skirti 5 mln. Eur iš miesto biudžeto, likusius 5 mln. Eur tikimasi gauti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, kitų šaltinių.
Komunikacijos skyrius
http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...nologijos.html
https://jp.lt/panevezys-atnaujins-da...nokite-kokias/Paskutinis taisė Audrys; 2017.02.14, 13:39.
Comment
-
Daugiau kaip 7 mln. Eur – miesto infrastruktūros plėtrai
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
2017.03.13
Panevėžio miesto infrastruktūros objektams modernizuoti ir prižiūrėti iš Savivaldybės biudžeto šiemet paskirstyta per 7 mln. Eur.
„Atsižvelgus į bendruomenės poreikius, net 1,5 mln. Eur daugiau numatyta gatvėms remontuoti. Vien 15 gatvių atnaujinti modernia „Remix Plus“ technologija skirta 1,6 mln. Eur. Paskelbėme viešųjų pirkimų konkursą rangovui atrinkti, praėjusią savaitę turėjome atplėšti pasiūlymų vokus... Deja, gavome įmonių pretenzijų, kodėl pasirinkome modernų gatvių atnaujinimo būdą, o ne įprastus senuosius, ilguosius ir brangiuosius... Todėl šiuo metu ieškome variantų, kaip spręsti šią netikėtai iškilusią problemą. Kiti svarbūs darbai – finansiškai prisidėsime plėsdami automobilių aikšteles šalia daugiabučių namų. Tęsime ir įvažų į daugiabučių namų kiemus remontą“, - teigia administracijos direktorius Tomas Jukna.
2,76 mln. Eur skirta gatvėms, šaligatviams, dviračių takams, tiltams:
1,6 mln. Eur – gatvių remontui „Remix Plus“ technologija,
752 tūkst. Eur – gatvių, šaligatvių remontui,
150 tūkst. Eur – A. Mackevičiaus g. (nuo 57 iki 57A) rekonstrukcijai,
120 tūkst. Eur – žvyruotoms gatvėms prižiūrėti,
13 tūkst. Eur – Smėlynės g. (nuo geležinkelio pervažos iki miesto ribos) kapitalinio remonto techniniam projektui,
10 tūkst. Eur – tiltams ir viadukams,
105,3 tūkst. Eur – gatvėms, šaligatviams, pėsčiųjų ir dviračių takams, aikštėms prižiūrėti bei kt. poreikiams.
975 tūkst. Eur – miesto valymui, 120 tūkst. Eur – gatvių ir šaligatvių priežiūrai žiemą.
565 tūkst. Eur atiteks gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimui (tinklų remontui, sumokėti už elektros energiją, modernizuoti Molainių g. 78-88 namų kvartalo apvietimą),
400 tūkst. Eur – Pašilių kapinių plėtrai,
300 tūkst. Eur – daugiabučių poreikiams:
200 tūkst. – įvažoms,
100 tūkst. – automobilių aikštelėms.
355,8 tūkst. Eur numatyta Savivaldybei priklausančių pastatų remontui:
200 tūkst. Eur – lopšelių-darželių,
100 tūkst. – archyvui (Pilėnų g. 43),
55,8 tūkst. – Lėlių vežimo teatrui, santuokų rūmams, Dailės mokyklai.
280 tūkst. Eur – gėlynams, vejoms, želdiniams atnaujinti ir prižiūrėti;
218 tūkst. Eur – eismo valdymo priemonėms (šviesoforų remontas, eismo saugumo premonių įrengimas ir priežiūra, gatvių ženklinimas, Klaipėdos ir F. Vaitkaus g. sankryžos šviesoforų remontas, pėsčiųjų perėjoms ar jų apšvietimui, Stetiškių g. (nuo Aitvarų iki Vadoklių g.) apšvietimui modernizuoti),
200 tūkst. Eur – projektavimo paslaugoms,
po 150 tūkst. Eur – kapinių priežiūrai bei rinkliavai už transporto stovėjimą gatvėse ir aikštėse organizuoti,
145 tūkst. Eur – gedimams Savivaldybės pastatuose likviduoti;
50 tūkst. Eur – kadastriniams matavimams,
46,9 tūkst. Eur – vaizdo stebėjimo kamerų paslaugoms,
37 tūkst. Eur – miestui puošti šventiniuose renginiuose,
30 tūkst. Eur – lietaus kanalizacijos ir paviršinių vandens nuleidimo įrenginių remontui,
29 tūkst. Eur – bešeimininkiams gyvūnams gaudyti ir prižiūrėti,
28 tūkst. Eur – fontanams ir mažajai architektūrai,
18 tūkst. Eur – vaikų žaidimų aikštelėms atnaujinti ir prižiūrėti,
45 tūkst. Eur – kitoms reikmėms.
Comment
-
Panevėžys atsinaujina! ES investicijos – J. Janonio gatvės prieigoms
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
2017.03.28
Panevėžio miesto savivaldybė pasirašė finansavimo sutartį, kuria ES investicijų sulauks J. Janonio gatvės (nuo žiedo iki Vakarinės g.) prieigos. Projekto vertė – per 2 mln. Eur. Iš jų daugiau kaip 1,86 mln. Eur – ES parama, valstybės lėšos. Likusi dalis – miesto indėlis.
J. Janonio gatvės prieigų sutvarkymo projekto tikslas – pagerinti miesto pramonės zonos verslo sąlygas bei viešosios infrastruktūros patrauklumą, atnaujinant bei pritaikant apleistas ir pakankamai neišnaudojamas gatvės prieigas. Be to, pramoninė zona pėsčiųjų ir dviračių taku bus sujungta su Kultūros ir poilsio parku.
Atnaujinus J. Janonio gatvės prieigas (nuo važiuojamosios dalies iki gamybinės paskirties sklypų) atsiras daugiau automobilių stovėjimo vietų, dviračių mėgėjams bus patogiau pasiekti darbovietes – bus įrengta ir atnaujinta apie 8500 kv. m pėsčiųjų bei dviračių takų. Gražės autobusų stotelės, bus įrengtos eismo saugumo priemonės – kelio bortai, atitvarai, skiriamosios juostos ir kt. Bus šviesiau – modernizuojamas apšvietimas (per 80 šviestuvų). Patrauklesnė taps pati pramoninė zona – planuojama atnaujinti želdynus, pastatyti mažosios architektūros elementų ir pan.
Netrukus turėtų prasidėti J. Janonio g. prieigų projektavimas. Rangos darbai turėtų prasidėti 2018-aisiais.
Projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2020 m. pradžios.
Comment
-
Gražės A. Jakšto gatvė
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
2017.03.30
Panevėžio miesto savivaldybės taryba pritarė, kad ES investuoti būtų teikiamas A. Jakšto gatvės rekonstrukcijos projektas. Juo planuojama nauju asfaltu padengti apie 1,3 km gatvės ruožą, atnaujinti šaligatvius, dviračių taką, rekonstruoti apšvietimą, lietaus kanalizaciją, įrengti eismo saugumo priemones (perėjas, atitvarus ir kt.).
Preliminari projekto vertė – beveik 1,58 mln. Eur, iš jų apie 237 tūkst. Eur – Savivaldybės lėšos. Jį ketinama įgyvendinti 2017-2019 m.
Comment
-
Panevėžyje šviesoforai veiks visą parą
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
2017.03.29
Panevėžio miesto savivaldybė primena: nuo balandžio miesto šviesoforai veiks visą parą. Eismo specialistų tyrimų rezultatai rodo, kad tai avaringumą galėtų sumažinti 50 proc.
Nuo balandžio 1 d. geltono šviesoforų signalo mirksėjimo naktimis nebeliks šiose sankryžose: Klaipėdos-Vakarinė, Klaipėdos-Projektuotojų-Dariaus ir Girėno, Klaipėdos-Nemuno, Klaipėdos-A. Smetonos, Nemuno-Parko, J. Basanavičiaus-Vilniaus, J. Basanavičiaus-Ukmergės, J. Basanavičiaus-Savanorių a., J. Basanavičiaus-Elektros, Pušaloto-Marijonų-Stoties, Smėlynės-Senamiesčio-Marijonų, S. Kerbedžio-Stoties, J. Biliūno-Velžio kelias-Vilniaus-Pajuostės pl., Vilniaus-Ramygalos, Vakarinė-Pramonės-J. Janonio, J. Basanavičiaus-Beržų, Klaipėdos-Žvaigždžių-Kosmonautų.
Comment
-
Naujai gatvei davė startą
SEKUNDĖ
INGA KONTRIMAVIČIŪTĖ
AKTUALIJOS
2017.03.31 09:21
Dešimtmetį trunkančiam ramaus Rožyno kvartalo gyventojų mūšiui su valdžia dėl suprojektuotos naujos Jurginų gatvės vėl gresia suliepsnoti visu smarkumu. Savivaldybės taryba uždegė žalią šviesą realiems būsimos gatvės tiesimo darbams. Politikai pritarė, kad būtų pradėta į suplanuotos gatvės teritoriją patenkančios sodybos išpirkimo procedūra.
Savivaldybė nusiteikusi Jurginų g., kuri prasidėtų Pramonės g. už automobilių turgaus, kirstų Rožyną ir atsiremtų į Smėlynės g., nutiesti jau per artimiausius porą metų.
Administracijos direktoriaus Tomo Juknos teigimu, dar šiais metais planuojama skelbti viešųjų pirkimų konkursą naujos gatvės projektui parengti. Tačiau kada Rožyne pradės darbus kelininkai, anot direktoriaus, priklausys nuo finansinių galimybių.
Direktorius sako, jog vietoje numatytos keturių eismo juostų gatvės iš pradžių ketinama tiesti dviejų, kaip naujoji V. Alanto g. Tai preliminariai kainuotų 4–5 mln. Eur. Didžiąją dalį šių lėšų Savivaldybė tikisi gauti iš Valstybinės kelių direkcijos bei Vyriausybės rezervo fondo.
„Jei per šiuos metus būtų parengtas Jurginų g. projektas, manau, realu iki 2019 m. antro ketvirčio įrengti ir pačią gatvę“, – planuoja T. Jukna.
Laukia grandiozinis remontas
Savivaldybė Jurginų g. tiesimą skubina dėl numatomos kitos, Smėlynės g., didžiulės rekonstrukcijos. 2018 m. antroje pusėje turėtų prasidėti lietaus kanalizacijos Rožyno mikrorajone tvarkymo darbai, o 2019-ųjųjų pabaigoje startuoti ir pačios Smėlynės g. kapitalinis remontas. Uždarius Smėlynės gatvę remontui, automobilių eismą planuojama nukreipti Jurginų g., todėl, pasak T. Juknos, būtina kuo greičiau įrengti jos atkarpą nuo Pramonės iki Smėlynės gatvės.
„Prasidėjus Smėlynės g. rekonstrukcijai transporto laidumas šioje dalyje taps labai problemiškas. Matėme, kas vyko, kai pernai buvo savaitę rekonstruojama pervaža. O dabar tektų eismą riboti ne tik Smėlynės g., liktų neįvažiuojama Rožių g. ir dalis Paliūniškio g. Kad būtų kur nukreipti eismo srautą, kol vyks rekonstrukcijos darbai, iki tol būtina įrengti bent dviejų juostų Jurginų g.“, – „Sekundei“ teigė T. Jukna.
Direktorius neabejoja, kad žinia apie naujos gatvės tiesimą per individualių namų Rožyno mikrorajoną vėl sukels čia gyvenančių žmonių nepasitenkinimą. Tačiau, anot direktoriaus, kad Jurginų g. reikalinga visam miestui, jau seniai įrodyta.
Jurginų g. nėra kažkas naujo, apie ką gyventojai nežinotų. Jau daug kartų buvo susitikta su bendruomene, išdiskutuota, atlikti ir pristatyti tyrimai, bendro plano rengėjai aiškino, kodėl numatytos pagrindinės miesto eismo srautų arterijos, kad miestas turi plėstis. Nežinau, apie ką dar būtų galima kalbėti“, – mano T. Jukna. ..............
.............. Projektavo gatvę laukuose
Arterinė keturių eismo juostų gatvė, analogiška Nemuno g., per dabartinę Rožyno žaliąją zoną šalia Jurginų gatvelės suprojektuota dar 1980-aisiais. Tuomet veikiausiai niekas neplanavo tokios intensyvios miesto šiaurinės dalies plėtros.
Pagal ano meto planus ši gatvė turėjo driektis Panevėžio pakraščiu. Tačiau Lietuvai atgavus nepriklausomybę, Rožynas sparčiai išsiplėtė. Pradėjus grąžinti žemę, už žaliosios zonos, paliktos keturių eismo juostų gatvei, vienas paskui kitą ėmė dygti gyvenamieji namai.
Sovietmečiu susisiekimo žemėlapį braižiusių specialistų ateities įžvalgas imtasi įgyvendinti 2008-aisiais. Tais metais Savivaldybės taryba prieš Rožyno gyventojų valią patvirtino miesto bendrąjį planą. Jame buvo numatyta, kad keturių eismo juostų kelias kirstų miegamąjį rajoną. Specialistai jau tuomet suskaičiavo, kad nutiesti tokią gatvę atsieitų apie 5 mln. Eur, o projektas turi būti įgyvendintas iki 2017-ųjų
„Jei tokį aplinkkelį būtų tiesę, kol Rožynas nebuvo užstatytas, niekas nebūtų prieštaravęs. Bet kažkodėl architektai, nors ir matė šioje vietoje suprojektuotą gatvę, vis tiek leido arti jos statyti gyvenamuosius namus. Gyventojai buvo apgauti – jiems kuriantis suteikta viltis, kad tos gatvės gal nė nebus“, – „Sekundei“ teigė Gamtininkų bendruomenės valdybos narys Egidijus Pribušauskas.
Jis įsitikinęs, kad naujoji gatvė neišspręs didelės transporto apkrovos Smėlynės g. E. Pribušausko nuomone, dėl S. Kerbedžio g. buvusio mėsos kombinato vietoje besikuriančių prekybos vietų Smėlynės g. vis tiek liks užkimšta lengvaisiais automobiliais.
Rožyno gyventojas baiminasi, kad būsima Jurginų gatve daugiausia važinės sunkiasvorės mašinos, nes tai būtų patogiausias susisiekimas tarp pramoninės miesto dalies ir išvažiavimo iš Panevėžio Pasvalio kryptimi. Pasak E. Pribušausko, dėl to ne tik kentėtų gyvenantieji greta judrios naujos gatvės, bet ir kiltų pavojus vaikų saugumui, nes šioje miesto dalyje įsikūrusios dvi populiarios švietimo įstaigos – Gamtos mokykla bei Rožyno progimnazija.
„Planas per miegamąjį rajoną tiesti tokią gatvę, kai ją galima patraukti į rajono teritoriją, prieštarauja logikai. Rajono ir miesto savivaldybių vadovai susėdę turėtų kartu nuspręsti dėl finansavimo“, – išeitį mato E. Pribušauskas.
Miestą apjuostų žiedas
Vis dėlto T. Jukna nemano, kad gyventojų siūloma išeitis būtų reali. Anot jo, klausimo, ar vietoje Rožyną kirsiančios arterinės Jurginų g. tiesti aplinkkelį jau už miesto ribos, rajono teritorijoje, svarstymas baigėsi pradėjus dėlioti finansines galimybes. Pasak T. Juknos, toks variantas rajono Savivaldybei kainuotų kelis milijonus eurų.
„Kelio tiesimo rajono, tai yra kitos savivaldybės, teritorijoje Panevėžys negalėtų ne tik finansuoti, bet ir priimti dėl jo jokių kitų sprendimų“, – teigė administracijos direktorius.
Kol kas miesto Savivaldybė planuoja Jurginų g. atkarpą tarp Pramonės ir Smėlynės g. tačiau Panevėžio susisiekimo sistemos specialiajame plane numatyta vėliau ją pratęsti iki Paliūniškio g. Ateityje visą Aukštaitijos sostinę turėtų apjuosti gatvių žiedas, sujungsiantis Ramygalos, J. Tilvyčio, Savitiškio, Pramonės, Smėlynės, Senamiesčio gatves.
Comment
-
Paskelbtas gatvių remonto konkursas
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
2017.04.05
Panevėžio miesto savivaldybė antrąkart paskelbė konkursą gatvėms remontuoti.
„Visam Panevėžiui itin aktualius gatvių atnaujinimo darbus bandome pirkti antrą sykį. Skirtingai nuo pirmojo, numatyti 2 galimi remonto būdai – karštasis regeneravimas (moderni „Remix“ technologija) ir paprastasis remontas. Tai padaryta atsižvelgus į šalies teismų išaiškinimus ir sprendimus“, - sako administracijos direktorius Tomas Jukna.
Per ateinančius 3 metus Savivaldybė užsibrėžė suremontuoti 41 gatvę, kurių bendras ilgis – daugiau kaip 42,5 km, plotas – beveik 425,6 tūkst. kv. m. Šiemet tam planuojama panaudoti 1,6 mln. Eur.............
Comment
-
Modernizuos vieną avaringiausių miesto sankryžų
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Komunikacijos skyrius
2017.04.05
Viena avaringiausių Panevėžyje S. Dariaus ir S. Girėno, Klaipėdos, Projektuotojų gatvių sankryža bus tvarkoma privataus investuotojo lėšomis.
„Jau parengti priešprojektiniai sankryžos modernizavimo sprendiniai, dabar – projektavimo ir derinimo su atsakingomis institucijomis etapas. Bus rekonstruota pati S. Dariaus ir S. Girėno, Klaipėdos, Projektuotojų g. sankryža su šviesoforine signalizacija, patogesnė vairuotojams taps automobilių stovėjimo aikštelė (įvažiuoti ir išvažiuoti). Tikimės, kad procesas neužtruks, o projektas bus įgyvendintas kaip įmanoma greičiau ir sėkmingai“, - teigia Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Manoma, kad statybos darbai galėtų prasidėti 2018-aisiais.
Comment
-
.M.Račkauskas: Savivaldybės siekis – atnaujinti daugiau nei 40 intensyviausiai naudojamų gatvių
AINA NAUJIENOS
Bal 25, 2017
Savivaldybė jau antrą kartą yra paskelbusi konkursą miesto gatvėms remontuoti. Kokios kliūtys pradėti darbus, kada galima tikėtis atnaujintų gatvių ir kokius dar darbus ruošiamasi atlikti – pokalbis su Panevėžio miesto meru RYČIU RAČKAUSKU.
Ar jau pradėti gatvių remonto pirkimai?
........... Norime pasitelkti modernias technologijas, jomis gatves galima naujinti greičiau ir ekonomiškiau. Tačiau vis gauname pretenzijų iš įmonių, kurios tokių technologijų netaiko. Darbams skiriame didelį finansavimą, ko gero, todėl konkursas sulaukia tokio susidomėjimo ir netgi, pavadinčiau, aršios kovos įvairiais įmanomais būdais. Apmaudu, kad galimai siekiant ne visai garbingais būdais pasipelnyti vilkinami procesai, o nukenčiame visi mes – panevėžiečiai. Dabar vyksta jau antras konkursas. Tikimės, kad jis baigsis ir galėsime darbus pradėti.
Kokie Savivaldybės planai pagerinti miesto gatvių būklę?
Savivaldybės siekis – per 3 metus atnaujinti daugiau nei 40 intensyviausiai naudojamų gatvių ar gatvių atkarpų – 42,5 km – už daugiau nei 5 mln. Eur miesto biudžeto lėšų. Dar tiek pat tikimasi gauti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, kitų šaltinių, todėl tvarkomų gatvių turėtų žymiai daugėti.
Kokias gatves planuojama tvarkyti pirmiausia?
2017-2019 m. Savivaldybės planai – atnaujinti 41 gatvę ar jų atkarpas. Iš jų šiemet – 15. Preliminarus 2017 m. sąrašas: Tinklų, Venslaviškio (nuo Elektronikos iki Senamiesčio g.), vakarinę J. Biliūno g. pusę (nuo Pajuostės pl. iki Venslaviškio g.), Smėlynės (nuo J. Basanavičiaus g. iki geležinkelio pervažos), Marijonų, J. Tilvyčio (nuo V. Alanto ir J. Tilvyčio g. žiedinės sankryžos iki miesto ribos), Molainių (nuo Nemuno iki Projektuotojų g.), vakarinę Nemuno g. pusę (nuo Molainių iki Klaipėdos g., nuo Klaipėdos iki Parko g., nuo įvažos į „Cido“ areną iki Nemuno, S. Kerbedžio, Pušaloto g. žiedinės sankryžos), rytinę Nemuno g. pusę (nuo Nemuno, S. Kerbedžio, Pušaloto g. žiedinės sankryžos iki Klaipėdos g.), Rožių (nuo Smėlynės iki Amerikos g.), Pievų (nuo Pušaloto iki Žiedo g.), Pušaloto (nuo miesto ribos iki geležinkelio pervažos), Klaipėdos g. (nuo miesto ribos iki Savitiškio g.).
Kokie infrastruktūros gerinimo darbai dar planuojami šiais metais?
Pernai sutvarkėme rekordiškai daug įvažų į daugiabučių kiemus. Šiemet darbus tęsime – biudžete numatyta 200 tūkst. Eur. Nemenka daugiabučių namų gyventojų problema – per mažos ir perpildytos automobilių aikštelės, todėl numatėme 100 tūkst. Eur, tokia suma finansiškai prisidėsime plėsdami šias aikšteles. ......
Comment
Comment