Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jei žinai ką reiškia tie ženklai, tai problemų nekils. Kita problema ar galima leisti naudoti ženklus "kelio maršruto numeris" ir (ar) "atstumų rodyklė" su kitais kelio ženklais, kuriuose pavaizduotos bet kokios rodyklės. Vis tiek neprisiminsi, užsimirši, susimaišysi, toks gyvenimas.
    Ženklai turi būti intuityvūs, lengvai suprantami, o ne "priversti pamąstyti" ką čia projekto autorius norėjo pasakyti
    Juo labiau visiškai neaišku kodėl gatvės viduryje, prieš sankryžą yra reikalinga visus informuoti, kad čia yra kelias A10. Suprantu už sankryžos, įsukusius į šią gatvę, gal ir būtų aktualu informuoti kokio numerio trasa važiuoji, bet šiuo atveju...
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai pažiūrėk kaip išvažiavimai suvesti, dviratininkai gali važiuoti linksmaisiais kalneliais arba lygiai tuščia gatve. Nuotraukoje beje net užstatytas dviračių takas automobiliu.
    Akivaizdu, kad per mažai kalbama ir mažai skelbiama potencialių naudotojų nuomonė apie tokius "atrakcionus". Todėl ir toliau sėkmingai štampuojamos ir tiražuojamos tokios nesąmonės.

    Comment


      "Smėlynės gatve, kuri yra pagrindinė jungtis Rygos link važiuojančiam keleiviniam ir krovininiam transportui, per parą vidutiniškai pravažiuoja daugiau kaip 16 tūkst. transporto priemonių."

      Pagal foto, tai gatvės išpildymas ne kaip pagrindinės vedančios iš miesto tokiam srautui...
      Žiemą per plikledį bus smagu pėstiesiems ant tų kalniukų...
      Ir kas per pusantros mašinos ilgio nusūkimo juostos? Dvi mašinos ir eismas stoja?
      Kai kur panašu net jei gyventojo kiemo vartai ne automatiniai - galima puikiai užstabdyti gatvę, kol atsidarysi

      Comment


        Neužmirškit, kad viskas daryta esamos situacijos rėmuose, daugiau pločio neatsirado.
        Sklypai maži, daug įvažiavimų į juos tiek vienoje, tiek kitoje pusėje ir t.t.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Ženklai turi būti intuityvūs, lengvai suprantami, o ne "priversti pamąstyti" ką čia projekto autorius norėjo pasakyti
          Juo labiau visiškai neaišku kodėl gatvės viduryje, prieš sankryžą yra reikalinga visus informuoti, kad čia yra kelias A10. Suprantu už sankryžos, įsukusius į šią gatvę, gal ir būtų aktualu informuoti kokio numerio trasa važiuoji, bet šiuo atveju...
          Kiek esu matęs tų trasos numerių ženklų, tai gyvenvietėse Lietuvoje jie niekada nesižiūrėjo.
          Atrodo kaip gryna tarša.
          Yra rodyklė prieš sankryžą ir pagal ją suki. Tik už gyvenvietės ir įrengi kokią nors atstumų rodyklę su trasos numeriu, kad priminti kur važiuoji.

          Comment


            Vienam iš ankstesnių straipsnių, Hisk darbų vadovas patikino, kad "gatve sunkvežimiai nevažinės, o lengvosioms ji nebus per siaura". Turbūt norima sunkvežimius nukreipti Šiaurine gatve.

            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
            Kai kur panašu net jei gyventojo kiemo vartai ne automatiniai - galima puikiai užstabdyti gatvę, kol atsidarysi
            Taip, ypač atkarpoj nuo geležinkelio iki Paliūniškio gatvės ir jau tokį atvejį teko patirti.

            Comment


              Reiktų uždrausti statyti vartus 5 metrai iki valstybinės žemės, kad automobilis galėtų įvažiuoti sustoti, tada atsidaryti vartus, nebūtų trukdžių nei pėstiesiems, nei dviratininkams, nei automobiliams. Čia dažna sodų problema. Net ir automatiniai, nes jų neatidaro per 2 s., kai kurie užtrunka ir minutę kol atidaro juos.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                jeigu būtų tinkamo pločio šaligatviai tai įvažose užtektu vietos sustoti ir atidaryti vartus

                Comment


                  Dar viena klasika:
                  Attached Files

                  Comment


                    Parašė MRTN Rodyti pranešimą
                    Taip, ypač atkarpoj nuo geležinkelio iki Paliūniškio gatvės ir jau tokį atvejį teko patirti.
                    Va va... o tai kur dar paštininkai, greitoji pagalba, kurjeriai, atvykstantys svečiai

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Tai pažiūrėk kaip išvažiavimai suvesti, dviratininkai gali važiuoti linksmaisiais kalneliais arba lygiai tuščia gatve. Nuotraukoje beje net užstatytas dviračių takas automobiliu.
                      Be to važiuojamojoje dalyje nėra medžių ir stulpų.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Panevėžyje su infrastruktūros atnaujinimu pastaruoju metu ne pyragai.
                        Pavydžiui, pavasarį atidaryta šita rekonstruota stovėjimo aikštelė. Nuotrauka šiandienos. Nieko netrūksta?

                        Comment


                          Tai čia vietos provilegijuotiems EV vairuotojams, o ne krovimo stotelės Žinok kurioje kastoje esi.

                          Comment


                            Vilniaus g.

                            Click image for larger version

Name:	20241025_100849.jpg
Views:	276
Size:	1,04 MB
ID:	2161416

                            Comment


                              Nebeiškentęs parašiau savivaldybei dėl nesusipratimų daromų mieste: overplytelizacija, nesujungti dviračių takai, nesodinami arba netinkamai sodinami medžiai. Kiti didieji miestai ir mažesni atlieka geresni darba negu ‘belekaip gerai’ Panevėžio savivaldybė. tiems kuriems rūpi visoje Lietuvoje - dalyvaukime būsimuose techninių projektų viešinimuose. Bandysiu informuoti kada jie bus!

                              Comment

                              Working...
                              X