Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Gerai, kad naktį, bet su darbų organizavimu reiktų pasitempti, jokių ženklų, jokių skiriamųjų gairelių visi važiuoja chaotiškai arba prieš eismą, neaišku, kur apylankos ir t. t.
    Ženklai buvo sustatyti nuo Aukštaičių ir J. Basanavičiaus gatvių sankryžos ir nuotraukoje matomi nukreipiamieji ženklai. Dėl apylankos ženklu matyt kai kur nenorėjo statyti dėl kelių valandu darbo, beto centre buvo apylankos ženklas. Mačiau kaip dvi merginos vairuojančios pasimetė išvažiuojant iš Savanorių aikštės gatvės įvažiuojant į Basanavičiaus remontuojamą gatvę, kol suprato kaip važiuoti joms prireikė šiek tiek laiko susigaudyti. Duodu koks 80% vairuotojų yra primirše tam tikrus kelio ženklus ir tuo labiau kai policija reguliuoja eismą sankryžuose ( nors policininko eismo reguliavimą retai kada bepamatysi).

    Didžiausia bėda ta, kad kelio darbininkai pradėjo darbus tik suteme ir dar penktadienį kai dauguma vakarais važiuoja ar iš darbų, ar į patį centrą, ar į kavines, barus, o eismo buvo tikrai.
    Paskutinis taisė Audrys; 2021.10.04, 18:32.

    Comment


      Panevėžyje atnaujinamas eismas Elektros gatve

      Nuo šiandien, po gerų metų pertraukos, ir vėl galima važiuoti centrinėmis atnaujintomis Panevėžio miesto – Elektros, Vasario 16-osios – gatvėmis iki J. Urbšio gatvės sankryžos. Kol kas išvažiuoti į A. Smetonos gatvę dar negalima – čia dar vyksta remonto darbai.

      Click image for larger version  Name:	DSC_4526.jpg Views:	0 Size:	175,7 kB ID:	1917190

      Click image for larger version  Name:	DSC_4554.jpg Views:	0 Size:	171,4 kB ID:	1917189

      Click image for larger version  Name:	DSC_4350-1-960x640.jpg Views:	1 Size:	128,0 kB ID:	1917187

      Skaitykite plačiau JP.lt:
      https://jp.lt/dziugi-naujiena-paneve...lektros-gatve/
      Paskutinis taisė Audrys; 2021.10.04, 18:40.

      Comment


        Galėjo lygiagretų šaligatviui parkavimą padaryt.
        ПТН ПНХ
        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

        Comment


          Parašė manometras Rodyti pranešimą
          Galėjo lygiagretų šaligatviui parkavimą padaryt.
          Sovietmetį taip ir buvo, beto kažkada buvo ir dvipusis eismas, net ir autobusai važiuodavo dvipusiu eismu.

          Nu nelabai noriu sutikti ši sykį su tavo nuomone, nes iškarto parkavimo vietų butu mažiau, plius kaip vienpusis dabar eismas sakyčiau kelias per platus gautusi, o tai privestu prie chaoso piko metu ir iš vienos eismo juostos pasidarytu dvi. Kitas dalykas butu nepatogu dviems elektromobiliams krautis vienu metu.

          Kolkas piko metu daug automobiliu nevažiuoja, nes nėra dar patogu kol neužbaigta likusi Vasario 16-osios gatvės atkarpa prie rajono savivaldybės. Tenai užtruko archelogai su kasinėjimais, tad iki Lapkričio pabaigos bus atidaryta jei viskas bus gerai. Kai viską užbaigs tada eismo bus daugiau, tai patogu Tulpių, Parko, Nemuno kvartalu gyventojams.

          Comment


            Na, parkingo būtų mažiau, bet gal tilptų dvi juostos važiavimui, kas irgi, atrodo, bus aktualu. Kita vertus, išvažiuoti iš tokio parkingo yra sunkiau ir pavojingiau, kai rimtas srautas šalia važiuoja. Žiūrėsim, kaip veiks tai, ką dabar turim.
            ПТН ПНХ
            «Русский военный корабль, иди нахуй!»

            Comment


              Parašė manometras Rodyti pranešimą
              Na, parkingo būtų mažiau, bet gal tilptų dvi juostos važiavimui, kas irgi, atrodo, bus aktualu. Kita vertus, išvažiuoti iš tokio parkingo yra sunkiau ir pavojingiau, kai rimtas srautas šalia važiuoja. Žiūrėsim, kaip veiks tai, ką dabar turim.
              Kad toks parkavimas, koks yra dabar, nesikeitė jau nuo neatmenamų laikų ir yra tikrai patogus. Kalbant apie eismą, tai jis pakankamai sklandžiai vyko ir su viena eismo juosta, tad nemanau, kad yra reikalas aukoti parkingą dėl antros eismo juostos. Be to, dėl dviejų eismo juostų, vairuotojai gali pradėt viršyt greitį ir sukelt didesnį pavojų pėstiesiems, kurių šioje vietoje gausu.

              Comment


                Nauji kelio ženklai centrinėse Panevėžio gatvėse kelia sumaištį

                Elektros ir dalies Respublikos g. atidarymas sukėlė daug diskusijų. Nuo šiol, Elektros ir Respublikos gatvių atkarpa (iki J. Masiulio knygyno), pagal Kelių eismo taisykles, laikoma gyvenamąja zona. O, vairuotojai, važiuojantys per Vasario 16-osios ir Respublikos g. sankryžą, pamatys ir naujus kelio ženklus, kurie jau spėjo įnešti sumaištį.

                Click image for larger version

Name:	DSC_4627-960x640.jpg
Views:	349
Size:	129,0 kB
ID:	1922786

                Skaitykite plačiau JP.lt:
                https://jp.lt/nauji-kelio-zenklai-ce...elia-sumaisti/



                Comment


                  Pamačiau antraštę:

                  Nauji kelio ženklai centrinėse Panevėžio gatvėse kelia sumaištį

                  Scrollinu žemiau ir matau nuotrauką su Škoda. Vaizdelis nenustebino. Gatvės nepažįstu, bet matosi elementarus ženklų perteklius. Iš viso suskaičiavau 6 vairuotojui aktualius kelio ženklus vienai sankryžai. Čia matyt ir visa sumaištis. Svarbiausia, kad čia ne pirma ir ne paskutinė tokia sankryža, kuri gali kelti sumaištį grynai dėl ženklinimo pertekliaus ir ypač, reiktų pabrėžti, neintuityvumo.

                  Comment


                    "Geriausia" citata iš straipsnio: "Na, o visai šalia Elektros gatvės gyvenantis panevėžietis Visvaldas, aiškino, kad toks sprendimas būtų labiausiai suprantamas dėl mažų vaikų saugumo, tačiau, kadangi pats mažų vaikų neaugina, o anūkų neturi – jam „Gyvenamosios zonos“ ženklo pastatymas – neaktualus."

                    Comment


                      Kranto gatvėje remonto darbus tikimasi pabaigti iki metų pabaigos

                      Panevėžyje, dėl gatvės remonto darbų, dalimis uždaryta ir Kranto gatvė. Šiuo metu remonto darbai Kranto gatvėje vyksta dalyje nuo Vasario 16-osios g. iki Topolių alėjos.

                      Click image for larger version

Name:	DSC_5475-1.jpg
Views:	343
Size:	196,4 kB
ID:	1922836

                      Skaitykite plačiau JP.lt:
                      https://jp.lt/kranto-gatveje-remonto...metu-pabaigos/

                      Comment


                        Toj gyvenamojoj zonoj turi būti važiuojama iki 20 km/h, atsargiai, tikintis, kad pėstieji gali eiti per gatvę bet kurioje vietoje. Aišku, pėstieji, prieš eidami, turi apsidairyti, kartais praleisti automobilius, ypač viešąjį transportą. Ir iš tikrųjų didesni pėsčiųjų srautai bus tik tam tikrose populiariose vietose, ties sankryžomis, Autobusų stotim, Senvage ir ties Laisvės aikšte.
                        Paskutinis taisė manometras; 2021.10.25, 17:22.
                        ПТН ПНХ
                        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                        Comment


                          Nauja žiedinė sankryža Panevėžyje pagerins eismą

                          Siekdama prisidėti prie palankių sąlygų verslui, Panevėžio miesto savivaldybė toliau ketina gerinti LEZ susisiekimo infrastruktūrą – modernizuoti J. Janonio, Vakarinės ir Pramonės g. sankryžą į žiedinę.

                          Click image for larger version

Name:	DSC_5496-1.jpg
Views:	321
Size:	143,2 kB
ID:	1922850

                          Preliminari projekto vertė – 1,5 mln. eurų, iš jų Europos Sąjungos lėšos sudarytų per 847,4 tūkst. eurų, valstybės – beveik 74,8 tūkst. eurų.

                          Skaitykite plačiau JP.lt:
                          https://jp.lt/nauja-ziedine-sankryza...agerins-eisma/

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą
                            Toj gyvenamojoj zonoj turi būti važiuojama 20–30 km/h, atsargiai, tikintis, kad pėstieji gali eiti per gatvę bet kurioje vietoje. Aišku, pėstieji, prieš eidami, turi apsidairyti, kartais praleisti automobilius, ypač viešąjį transportą. Ir iš tikrųjų didesni pėsčiųjų srautai bus tik tam tikrose populiariose vietose, ties sankryžomis, Autobusų stotim, Senvage ir ties Laisvės aikšte.
                            Jei kalbame apie Elektros - Vasario 16-osios gatves, tai pėsčiujų perėju net nėra sužymėta, tad išvada pėstysis gali kirsti, bet kur. Tai tikrai šiek tiek keista, nors pastebiu, kad automobiliai tikrai sulėtina greitį, bet va yra paspirtukininkai kurie laksto kaip pašėle ant to kelio, tad automobiliai nėra didelė priežastis, o su paspirtukininkais kitaip.

                            Comment


                              Parašė Audrys Rodyti pranešimą

                              Jei kalbame apie Elektros - Vasario 16-osios gatves, tai pėsčiujų perėju net nėra sužymėta, tad išvada pėstysis gali kirsti, bet kur. Tai tikrai šiek tiek keista, nors pastebiu, kad automobiliai tikrai sulėtina greitį, bet va yra paspirtukininkai kurie laksto kaip pašėle ant to kelio, tad automobiliai nėra didelė priežastis, o su paspirtukininkais kitaip.
                              Aš vienoj nuotraukoj mačiau tą gyvenamosios zonos ženklą ir autobusų juostą. Mano manymu, ča yra sunkiai suderinami dalykai, nes autobusų juosta skirta autobusams greitinti, o o gyv. zona, visiems automobiliams lėtinti. Nebent ten autobusai važinės labai retai. Bet vis tiek, jie yra dideli ir pavojingi. Kaune gyv. zonose viešojo transporto nebūna, kartais būna tik visokia statybinė, tarnybinė technika (kai ką nors remontuoja), parduotuvių prekių tiekimas.
                              ПТН ПНХ
                              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                              Comment


                                Parašė Audrys Rodyti pranešimą

                                Jei kalbame apie Elektros - Vasario 16-osios gatves, tai pėsčiujų perėju net nėra sužymėta, tad išvada pėstysis gali kirsti, bet kur. Tai tikrai šiek tiek keista, nors pastebiu, kad automobiliai tikrai sulėtina greitį, bet va yra paspirtukininkai kurie laksto kaip pašėle ant to kelio, tad automobiliai nėra didelė priežastis, o su paspirtukininkais kitaip.
                                Jeigu nėra pažymėtų pėsčiųjų perėjų tai pagal KET pėstysis privalo kirsti statmenu kampu ten kur yra susikirtimas su kitu keliu. Išimtis yra tik jeigu suskirtimo arti nėra, neatismenu koks ten atstumas nurodytas.

                                Comment


                                  Prasidėjo Elektronikos gatvės rekonstrukcijos darbai

                                  Prasidėjo Elektronikos g. rekonstrukcijos darbai – bus įgyvendinamas Elektronikos, Senamiesčio, S. Kerbedžio, Tinklų, Venslaviškio, J. Biliūno g. rekonstrukcijos projektas.

                                  Click image for larger version

Name:	DSC_6268.jpg
Views:	316
Size:	144,4 kB
ID:	1922874

                                  Planuojama Elektronikos gatvę atnaujinti 3 etapais. Pirmuoju etapu ketinama tvarkyti Tinklų–Elektronikos g. šviesoforu reguliuojamą sankryžą, bus atliekama Elektronikos g. rekonstrukcija įrengiant 4 eismo juostas ir tvarkoma Tinklų g. dalis.

                                  Bus atnaujinama prieigų danga, pėsčiųjų ir dviračių takai, įvažos, atnaujinami želdiniai, apšvietimas, įrengtos eismo saugumo priemonės, atlikti ženklinimo darbai ir kt. Antruoju ir trečiuoju etapais turėtų būti įrengtos 2 žiedinės sankryžos – šalia degalinės Elektronikos–Venslaviškio–J. Biliūno g. ir ties S. Kerbedžio, Senamiesčio ir Tinklų g. sankirta.

                                  Bendra projekto vertė – apie 800 tūkst. Eur. Elektronikos g. prieigos turėtų būti atnaujintos iki 2022 m. birželio 30 d.

                                  Skaitykite plačiau JP.lt:
                                  https://jp.lt/prasidejo-elektronikos...kcijos-darbai/

                                  Comment


                                    Tikisi modernizuoti seniausią pėsčiųjų ir dviračių taką link Berčiūnų

                                    Bene seniausias pėsčiųjų ir dviračių takas, vingiuojantis palei Nevėžio upę link Berčiūnų gyvenvietės, nutiestas 1995 metais. Dviračių takas – mėgstamas panevėžiečių ir berčiūniečių, tačiau jo kokybė nėra pati geriausia. Tako danga vietomis ištrupėjusi, kai kur net nebėra asfalto. Be to, juo nepatogu važiuoti neįgaliesiems vežimėliais.

                                    Click image for larger version

Name:	DSC_5510.jpg
Views:	301
Size:	103,0 kB
ID:	1922900

                                    Todėl Panevėžio miesto savivaldybė inicijavo projektą „Pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Vakarinės g. link Berčiūnų gyvenvietės modernizavimas“, kurio metu bus modernizuotas minėtas pėsčiųjų ir dviračių takas. Projektui įgyvendinti dar pavasarį gautas finansavimas – per 152 tūkst. eurų – iš Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos.

                                    Projektas – iš dviejų etapų

                                    Pasak jo, projektas „Pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Vakarinės g. link Berčiūnų gyvenvietės modernizavimas“ susideda iš dviejų etapų.

                                    „Pirmojo etapo pradžia nuo Vakarinės gavės iki susikirtimo su J. Janonio gatvės šaligatviu, o antras etapas – nuo J. Janonio gatvės iki Berčiūnų gyvenvietės.

                                    Click image for larger version

Name:	DJI_0491.jpg
Views:	314
Size:	184,1 kB
ID:	1922901

                                    Po rekonstrukcijos takas būtų pritaikytas neįgaliesiems, atsirastų apšvietimas, poilsio aikštelės su mažosios architektūros elementais, sutvarkyta tako danga. Be to, bus sutvarkyti tako nuolydžiai, kad juos galėtų įveikti neįgalieji su vežimėliais“.

                                    Skaitykite plačiau JP.lt:
                                    https://jp.lt/tikisi-modernizuoti-se...link-berciunu/


                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jeigu nėra pažymėtų pėsčiųjų perėjų tai pagal KET pėstysis privalo kirsti statmenu kampu ten kur yra susikirtimas su kitu keliu. Išimtis yra tik jeigu suskirtimo arti nėra, neatismenu koks ten atstumas nurodytas.
                                      Gyvenamosios zonos galiojimo ribose pėstysis turi pirmenybę visai atvejais, todėl gali kirsti bet kur ir bet kaip.

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                        Gyvenamosios zonos galiojimo ribose pėstysis turi pirmenybę visai atvejais, todėl gali kirsti bet kur ir bet kaip.
                                        Na ten irgi įdomiai. Pėstysis turi pirmenybę visais atvejais, bet trukdyti automobiliams negali. T.y. jei matai atvažiuojantį vis tiek turi pasitraukti.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Na ten irgi įdomiai. Pėstysis turi pirmenybę visais atvejais, bet trukdyti automobiliams negali. T.y. jei matai atvažiuojantį vis tiek turi pasitraukti.
                                          Na nesutinku. Automobilis turi praliesti, nes visais atvejais pėsčiojo pirmenybė, bet pėstysis negali trukdyti, tai reiškias piktybiškai negali stovėti ir neleisti važiuoti arba eiti viduryje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X