Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    J. Jakšto gatvės rekonstrukcija I-as etapas

    Žiema darbai buvo sustabdyti, prieš savaitę fotkinau darbai nevygdomi kolkas......










    Comment


      Parašė Audrys Rodyti pranešimą
      J. Jakšto gatvės rekonstrukcija I-as etapas

      Žiema darbai buvo sustabdyti, prieš savaitę fotkinau darbai nevygdomi kolkas......
      Vis dar nekantrauju sužinoti, ką darys su rastais bruko akmenimis. Jei tiesiog išvež ir niekur nepanaudos vietoje, tuomet galutinai nusivilsiu Panevėžiu.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Vis dar nekantrauju sužinoti, ką darys su rastais bruko akmenimis. Jei tiesiog išvež ir niekur nepanaudos vietoje, tuomet galutinai nusivilsiu Panevėžiu.
        Išmesti butu didelė klaida, panaudočiau Respublikos g. pradžios iki Vasario 16-osios sankirtos, taip pat visa Birutes gatvele sutvarkyčiau, taip pat Perkūno g., Š. Mero g., T. Moigio g., Panevėžio Bataliono g. galbūt dar Klaipėdos g. pradžioj prie Kolegijos, na gal dar būt A.Kisino g., bet čia ir nelabai reikia......Tai būtų šioks toks senamiesčio statusas....

        Comment


          Parašė Audrys Rodyti pranešimą

          Išmesti butu didelė klaida, panaudočiau Respublikos g. pradžios iki Vasario 16-osios sankirtos, taip pat visa Birutes gatvele sutvarkyčiau, taip pat Perkūno g., Š. Mero g., T. Moigio g., Panevėžio Bataliono g. galbūt dar Klaipėdos g. pradžioj prie Kolegijos, na gal dar būt A.Kisino g., bet čia ir nelabai reikia......Tai būtų šioks toks senamiesčio statusas....
          Tai vos ne visose gatvėse centre galima panaudoti kaip akcentus: suformuoti latakus vandens nubėgimui, iškloti parkingus, įvažiavimus į kiemus ir t.t. Reikia tik supratimo, kad to reikia ir noro tą įgyvendinti.

          Comment


            Dar vienas straipsnis apie cirkininkus..... Panevėžio realybė: gatves suremontavo taip, kad autobusai vos pravažiuoja

            Panevėžyje vėl naujas kuriozas dėl rekonstruojamų gatvių. Šįkart neapsikentę skundžiasi autobusų vairuotojai, vienoje miesto atkarpoje nebegalintys išsisukti net keliose sankryžų posūkiuose, nes naujai išasfaltuota gatvė tiesiog susiaurėjo.



            Kad apsižioplino, valdininkai pripažino tik ėmus domėtis televizijai. 40-ties metų vairavimo stažą skaičiuojantį autobuso vairuotoją Kazimierą kaskart važiuojant šia Statybininkų gatve išpila prakaitas. Mat rekonstruojant gatvę posūkiai ties sankryžomis tapo tikru iššūkiu.
            Esą dėl susiaurėjusios Statybininkų ir Vaitkaus gatvių sankryžos kenčia visi autobusų parko vairuotojai, kuriems reikia kursuoti šių gatvių maršrutais. Tokia pati problema tapo ir Dariaus ir Girėno bei Statybininkų gatvių sankirtoje.



            „Dabar taip, o jei jis pasitrauktų į priekį, viskas, tokiu atveju mes pravažiuojam tik darydami, kai kolega praleidžia, nes matot kur mano autobuso priekis eina? Va matot koks atstumas belieka“, – sako autobuso vairuotojas.

            Autobusų vairuotojai skundžiasi, kad savivaldybė, užuot sprendusi akivaizdžias projektuotojų klaidas, liko kurčia.



            „Vairuotojai per 40 metų nemoka vairuoti, atsakymas valdžios toks. Kodėl autobusai išlenda į priešpriešinę? Todėl, kad jo gabaritai ne kaip lengvos mašinos 3-4 metrai, o 12 m“, – kalbėjo autobuso vairuotojas Kazimieras Vilimas.

            „Negalim padaryti posūkių užsisukti į kitas gatves, turim išvažiuoti į priešpriešinę eismo juostą, o jei nepraleidžia, turim laukti kol pravažiuos mašinos, sudėtingiausia yra piko metu“, – sakė autobuso vairuotojas Egidijus Pribušauskas.

            Vairuotojų bėdos prasidėjo dar rudenį, kai šias mikrorajono gatves imtasi iš pagrindų remontuoti. Atkarpose ne tik keičiama asfalto danga, naujai klojami šaligatviai, bet ir formuojamos parkavimo vietos. Bėda tik ta, kad pastarosios, vairuotojų įsitikinimu, atsirado iš dalies gatvių sąskaita.

            „Jie vykdo priimtą darnaus judrumo planą, o ten labai keistai parašyta, kad siaurinti gatves ne platinti, ne skatinti pravažiavimą ir skirstyti transporto srautus, o jie siaurina“, – komentavo E. Pribušauskas.



            „Gyvenamam rajone, autobusai skraidyti turėtų, ko gero. Nes pritaikyta važiuoti tik lengvom mašinom. Sunkvežimiai, kur prekes veža, ir spec. autotransportas – ta pati problema“, – dėstė K. Vilimas.

            Piko metu kasdien stringančius autobusus pro langus mato ir gyventojai. Šie kaip „Autobusams prasčiau, neišima posūkių gerai. Jie stinga ties Vaitkaus ir Statybininkų, Dariaus ir Girėno irgi stringa. Šeši architektai miestui vadovauja ir nieko“, – piktinosi žmogus.

            „Problema yra, padarė ne taip, kaip turi būti. Turėjo praplatinti gatves“, – antrino kitas gyventojas. „Galėtų tuos kampus labiau nuimti, kad platesnis būtų pravažiavimas“, – svarstė dar vienas žmogus.
            „Profesionalai turėtų pastebėti tokius dalykus. Ne akli yra, turėtų atkreipti dėmesį, transportas turi lengvai kursuoti pralaidumas turi būti normalus“, – komentavo dar vienas žmogus.

            Savivaldybės vadovai, paklausti apie autobusų vairuotojų skundus, iš pradžių nenoriai sutiko pripažinti projektuotojų, o ir savo klaidas. Neva tai patys vairuotojai nemoka vairuoti.
            „Autobusas, sukdamas į Vaitkaus g., į priešpriešinę eismo juostą ne daugiau metro išlenda, tai ir tai nuo bortelio žiūrint pusę metro lieka, jei vairuotojas patyręs ir įgudęs. O jei spindulį šiek tiek didesnį paima sankryžoje, tai įveiks, bet jei važiuoja pagal įgudimą seną, tai ir stringa“, – mano Panevėžio administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

            Vis dėlto, savivaldybė pažadėjo peržiūrėti rekonstruojamas sankryžas ir per plačiai išsikišusius šaligatvių bortelius patraukti. Tai jau ne pirmas Panevėžyje atvejis, kai atnaujinant miesto gatves jos autobusams, šiukšliavežiams tampa neišvažiuojamos.

            Pradėjus įrenginėti saugumo saleles, tarp jų ir kelkraštyje išrikiuotų automobilių neretai nusidriekia kilometrinės spūstys. Tik ėmus masiškai skųstis policijai, apsižiūrėję valdininkai susizgribo nepasirūpinę pastatyti per arti stovėti draudžiamus kelio ženklus.

            https://jp.lt/panevezio-realybe-gatv...s-pravaziuoja/

            Comment


              Parašė Audrys Rodyti pranešimą
              Dar vienas straipsnis apie cirkininkus..... Panevėžio realybė: gatves suremontavo taip, kad autobusai vos pravažiuoja


              https://jp.lt/panevezio-realybe-gatv...s-pravaziuoja/
              Taip ir nepamačiau nei vienos nuotraukos, kur ten jie netelpa. Ir apskritai mėtosi - neišsisuka posūkyje, tai reikia platinti gatvę. Kai netelpi pro duris, tai reikia platinti langus? Man panašu į paprasčiausius paburbėjimus, nes kažkas pasikeitė kelyje.
              Beje paminėjo ir tas nelemtas saugumo saleles. Tai savo pačių klaidą ištaisė sustatydami stovėjimą draudžiančius ženklus? Neprireikė dar kokiom tvorom aptverti?

              Comment


                Pats važiavau tuo maršrutu su autobusu, ankščiau kelias buvo platesnis išskyrus kai masiškai pradėjo statyti gatvėse automobilius, dabar gaunasi kelias šiek tiek siauresnis, ypač posukiuose, kažkada rodė net per LNK žinias reikia tik įrašo paieškoti, o kad valdžia nesamones šneka, tai jau senai aišku.....Patys galėtu vairuoti autobusus, o ne sedėti valdžioj ir miegoti per posėdžius ir šiknas auginti.....

                Comment


                  Foto 2019-03-24
                  J.Janonio g. prieigos rekonstrukcija

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5709.JPG Views:	2 Size:	230,4 kB ID:	1710752

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5710.JPG Views:	3 Size:	219,4 kB ID:	1710762

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5712.JPG Views:	2 Size:	221,8 kB ID:	1710754

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5715.JPG Views:	2 Size:	224,9 kB ID:	1710755

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5714.JPG Views:	2 Size:	238,4 kB ID:	1710756

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5723.JPG Views:	2 Size:	255,0 kB ID:	1710757

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5711.JPG Views:	2 Size:	229,3 kB ID:	1710758

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5713.JPG Views:	2 Size:	224,5 kB ID:	1710759

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5726.JPG Views:	2 Size:	242,4 kB ID:	1710760

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5724.JPG Views:	2 Size:	240,7 kB ID:	1710761

                  Attached Files
                  Paskutinis taisė Audrys; 2019.03.28, 12:46.

                  Comment


                    Drausti statyti automobilius Ateities gatvėje Panevėžio valdžia nesiruošia

                    Panevėžyje dėl sudėtingo pravažiavimo gatvėse skundžiasi ne tik autobusų vairuotojai. Pastarieji skundžiasi dėl rekonstruojamų gatvių – naujai išasfaltuotos gatvės tiesiog susiaurėjo.

                    Click image for larger version

Name:	IMG_7979.jpg
Views:	130
Size:	336,9 kB
ID:	1710950

                    Spūstimis ir paliktais automobiliais gatvėse skundžiasi ir paprasti panevėžiečiai.

                    Išvažiuoti iš kiemo sudėtinga

                    Į naujienų portalą JP paskambinusi Ateities gatvės gyventoja Rita P. aiškino, kad sunkiausiai automobiliu važiuoti šia gatve yra rytinio ir vakarinio piko metu.

                    „Gatvė nėra plati, o kai jos pakraščiuose paliekami stovėti automobiliai, tai išvažiuoti iš kiemo – pavojinga. Per sustatytus kelkraščiuose automobilius nesimato gatve važiuojančių automobilių eismo. Beje, ir autobusams sudėtinga pravažiuoti“, – pasakojo panevėžietė, o pasiteiravus, kokią išeitį siūlo, paaiškino:

                    „Siūlyčiau miesto Savivaldybei priimti panašų sprendimą, kaip buvo pasielgta Klaipėdos gatvėje – uždrausta statyti automobilius gatvės pakraščiuose. Manau, kad toks sprendimas tiktų ir Ateities gatvei.“

                    Neplanuoja drausti

                    Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna nemano, kad neleisti statyti automobilius Ateities gatvės pakraščiuose būtų pats tinkamiausias sprendimas.

                    „Neplanuojame šioje gatvėje, kaip Klaipėdos gatvėje, drausti vairuotojams statyti automobilius gatvės pakraščiuose. Ateities gatvė – žemos kategorijos ir toks draudimas netinka“, – teigė jis ir tvirtino, kad šioje gatvėje automobilius stovėti palieka ne kas kitas, o patys šios gatvės gyventojai.

                    Siūlė važiuoti į dešinę

                    Pasak jo, nors Panevėžio miesto gyventojų skaičius mažėja – automobilių tikrai ne.

                    „Dešimčiai miesto gyventojų tenka 4 automobiliai. Transporto priemonių daugėja, o vietų, kur juos statyti trūksta. Reikia galvoti logiškai. Panevėžiečiai galėtų įsirengti automobilių stovėjimo aikštelės prie daugiabučių gyvenamųjų namų. Savivaldybė tą daryti skatina, tačiau miesto gyventojai neskuba. Todėl ir vargsta ieškodami vietų, kur palikti automobilius nakčiai, vargsta išvažiuodami iš kiemų“, – kalbėjo T. Jukna ir siūlė Ateities gatvės gyventojams, išvažiuojant iš kiemų, sukti į dešinę, esą taip bus patogiau išvažiuoti.

                    Planuose – Nemuno gatvė

                    Pasiteiravus, ar galvojama dar kitoje gatvėje Panevėžyje uždrausti statyti automobilius, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas paaiškino:

                    „Esame parengę schemą Nemuno gatvei. Joje planuojame, kaip ir Klaipėdos gatvėje, drausti vairuotojams statyti automobilius. Toks siūlymas ateityje bus pateiktas panevėžiečiams. Jie ir nuspręs, ar reikia priimti šį sprendimą.“

                    https://jp.lt/drausti-statyti-automo...ia-nesiruosia/

                    Comment


                      Nemuno gatvės pėsčiuju ir dviračiu tako atnaujinimas po žiemos, vėl dirba darbuotojai.

                      Comment


                        Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                        Nemuno gatvės pėsčiuju ir dviračiu tako atnaujinimas po žiemos, vėl dirba darbuotojai.
                        Na va, visai kitas vaizdas. Tik nesupratau, kodėl taktilinis vedimo paviršius pačiame krašte. Neturėtų būti šaligatvio viduryje?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Na va, visai kitas vaizdas. Tik nesupratau, kodėl taktilinis vedimo paviršius pačiame krašte. Neturėtų būti šaligatvio viduryje?
                          Kažkodėl ir aš ta pati pagalvojau,idomu bus pamatyti galutinį rezultatą, ar vis dėl to bus asvaltuojama raudonai? ar bus plytelės raudonos ? ar bus juodos, kaip dabar populiaru Panevėžy...

                          Comment


                            Parašė Audrys Rodyti pranešimą

                            Kažkodėl ir aš ta pati pagalvojau,idomu bus pamatyti galutinį rezultatą, ar vis dėl to bus asvaltuojama raudonai? ar bus plytelės raudonos ? ar bus juodos, kaip dabar populiaru Panevėžy...
                            Bus raudonas asfaltas, o jei būtų plytelės jau seniai būtų sudėję.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Na va, visai kitas vaizdas. Tik nesupratau, kodėl taktilinis vedimo paviršius pačiame krašte. Neturėtų būti šaligatvio viduryje?
                              Tai gal kaip tik gerai akliesiems eiti toliau nuo dviračių tako.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                Tai gal kaip tik gerai akliesiems eiti toliau nuo dviračių tako.
                                Nežinau kur geriau eiti akliems ar kurtiems ar dar kokiems ne tokiems... neteko matyti jokiose rekomendacijose, kad akliesiems rekomenduotų vaikščiot pakraščiu. O jei jau dviračių takas nesaugu, tai gal jis neteisingai suprojektuotas? Na nieko, svarbu jau mokinasi kažką daryt, su laiku patobulės.

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Tai gal kaip tik gerai akliesiems eiti toliau nuo dviračių tako.
                                  Ir dar geriau, kad tokiu variantu kairiarankis aklasis turėtų bent viena koja žingsniuoti per vėją už šaligatvio ribų. Juk taip dar geriau, ne tik toliau nuo dviračių tako, bet dar ir ant šaligatvio "nesipainioja", nes žingsniuoja kažkur už jo. Ar ne?
                                  Nors kai nesupranti kam tokius paviršius įrenginėji ir projektuoji, viskas paprasčiau, nes nereikia sukti galvos kaip padaryti teisingai. Matai reglamente, kad turi būti, tai ir įdedi kažkur, vien tam, kad būtų.
                                  Toks paviršius turėtų būti per vidurį šaligatvio, nes juo eiti ne įtin patogu. Kai šaligatvis normalaus pločio prasilenkti dviem žmonėm, tai jie gali praeiti abipus ir nelipdami ant vedimo paviršių, o toks variantas yra patogiausias visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Nežinau kur geriau eiti akliems ar kurtiems ar dar kokiems ne tokiems... neteko matyti jokiose rekomendacijose, kad akliesiems rekomenduotų vaikščiot pakraščiu. O jei jau dviračių takas nesaugu, tai gal jis neteisingai suprojektuotas? Na nieko, svarbu jau mokinasi kažką daryt, su laiku patobulės.
                                    Sutinku, kad padaryta netobulai, bet tikrai geriau jau toliau nuo dviračių tako. Jeigu reikės pataisyti taką tai pridės dar kelias trinkeles iš to šono, tada tiks ir kairiarankiams ir dešiniarankiams akliesiems.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Pūšaloto g. rekonstrukcija (foto : 2019-03-30)

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5698.JPG
Views:	115
Size:	215,8 kB
ID:	1711646

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5699.JPG
Views:	94
Size:	357,9 kB
ID:	1711647

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5700.JPG
Views:	111
Size:	218,6 kB
ID:	1711648

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5701.JPG
Views:	112
Size:	369,6 kB
ID:	1711649

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5702.JPG
Views:	108
Size:	230,1 kB
ID:	1711650

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5703.JPG
Views:	87
Size:	215,1 kB
ID:	1711651

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5704.JPG
Views:	110
Size:	357,5 kB
ID:	1711652

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_5705.JPG
Views:	118
Size:	283,0 kB
ID:	1711653

                                      Comment


                                        Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                        Pūšaloto g. rekonstrukcija (foto : 2019-03-30)
                                        Bet tai kaip žmonės nemėgsta savo miesto... Iškapojo medžius ir sustatė apšvietimo stulpus? Viskas? Dar viena praleista proga padaryti jaukią alėją su senamiesčio tipo užstatymu. Svarbiausia asfaltas kad naujas. Tfu...

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Bet tai kaip žmonės nemėgsta savo miesto... Iškapojo medžius ir sustatė apšvietimo stulpus? Viskas? Dar viena praleista proga padaryti jaukią alėją su senamiesčio tipo užstatymu. Svarbiausia asfaltas kad naujas. Tfu...
                                          Parašysiu apie tai į https://tvarkaumiesta.lt/?city=4 Panaudosiu Audrys fotkes, jeigu jis ne prieš
                                          Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.04.01, 16:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X