Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kad nepažeist taisyklių.
    Turių pažistamų, kurie taip važinėja į Naujininkus. Būtent per tą degalinę ir apsisuka.
    O tai taisykliu gi nepazeidi kai apsisukineji per ta punktyra, nes visgi - ne istisine linija? Ar cia dar kaip nors kitaip taisykles kalba? Per degaline neverta vaziuoti del dvieju priezasciu - ten labai duobeta ir atsiranda dar vienas srautas, kuri turi praleisti, taigi pasukti i kaire darosi labai nemalonu ir sudetinga

    Comment


      #62
      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
      O tai taisykliu gi nepazeidi kai apsisukineji per ta punktyra, nes visgi - ne istisine linija? Ar cia dar kaip nors kitaip taisykles kalba? Per degaline neverta vaziuoti del dvieju priezasciu - ten labai duobeta ir atsiranda dar vienas srautas, kuri turi praleisti, taigi pasukti i kaire darosi labai nemalonu ir sudetinga
      Galima apsisukti ir iškart gatvėje per punktyrą. Tačiau ten pakankamai siaura ir nežinau kokie automobiliai sugeba išsisukti neįjungus atbulinio. O ilgesniems pamanevravimams sunku surasti pakankamo ilgio "laiko langą".

      Comment


        #63
        Šiandien "Verslo žinios" išspausdino apie planus statyti IKEA parduotuvę netoli oro uosto. Viena straipsnio vieta kalba: "Prekybos kompleksas bus statomas sklype netoli Vilniaus tarptautinio oro uosto. Mainais į plyno lauko investiciją investuotojui žadama nutiesti atšaką nuo Vilniaus miesto Vakarinio aplinkkelio."

        Tai tikriausiai yra vienas iš stimulų ir susitarimų, todėl ir atsirado projektas tiesti šią jungtį.

        Kaip sako Mantas Nocius, VšĮ "Investuok Lietuvoje" vadovas: „Papildomų pinigų IKEA nereikės. Aplinkkelis vis tiek bus statomas ir atšaka nuo jo turės būti. Beje, 2013
        m., kai Lietuva pirmininkaus ES, planuojama turėti du išvažiavimo kelius iš oro uosto“.

        Comment


          #64
          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          Šiandien "Verslo žinios" išspausdino apie planus statyti IKEA parduotuvę netoli oro uosto. Viena straipsnio vieta kalba: "Prekybos kompleksas bus statomas sklype netoli Vilniaus tarptautinio oro uosto. Mainais į plyno lauko investiciją investuotojui žadama nutiesti atšaką nuo Vilniaus miesto Vakarinio aplinkkelio."

          Tai tikriausiai yra vienas iš stimulų ir susitarimų, todėl ir atsirado projektas tiesti šią jungtį.

          Kaip sako Mantas Nocius, VšĮ "Investuok Lietuvoje" vadovas: „Papildomų pinigų IKEA nereikės. Aplinkkelis vis tiek bus statomas ir atšaka nuo jo turės būti. Beje, 2013
          m., kai Lietuva pirmininkaus ES, planuojama turėti du išvažiavimo kelius iš oro uosto“.
          Planuoja iki 2013, pagal planą prieš tai puslapyje įdėta planuojama iki 2015(realesnė data).
          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

          Comment


            #65
            /\ Esmė tokia, kad jeigu dalimi prisidės verslas, tai nutiesti tokią jungtį užteks 1 - 1,5 metų.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #66
              Beje pravažiuodamas pro šalį pastabėjau toje vietoje aplinkelyje dirbantį grunto gręžimo automobilį. Matyt jau daro tyrimus projektavimui?

              Comment


                #67
                Siekdamos, kad šis „Ikea” investicijų projektas būtų įgyvendinamas Lietuvoje, beveik trejus metus intensyviai dirbo Ūkio ministerija ir viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“. Be kita ko, šių organizacijų specialistai bendradarbiavo su Susisiekimo ministerijos vadovybe, nes reikėjo užtikrinti, kad bus skirta lėšų nutiesti kelią, sujungsiantį būsimąjį „Ikea” kompleksą ir Vilniaus vakarinį aplinkkelį. Tai buvo bene vienintelis esminis „Ikea” reikalavimas Lietuvos atstovams.
                ir vėl jie su tuo vakariniu aplinkkeliu... gal tikrai visi šitie tūkstantmečio gatvės, lazdynų tilto ir jungties tarp vakarinio ir (vidinio) pietinio aplinkkelio projektai buvo daromi tik tam kad IKEA į Lietuvą ateitų?
                Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                Comment


                  #68
                  Parašė Maarko Rodyti pranešimą
                  ir vėl jie su tuo vakariniu aplinkkeliu... gal tikrai visi šitie tūkstantmečio gatvės, lazdynų tilto ir jungties tarp vakarinio ir (vidinio) pietinio aplinkkelio projektai buvo daromi tik tam kad IKEA į Lietuvą ateitų?
                  Visko gali buti. Siaures Lietuvai ir Latvijai bus daug patogesnis privaziavimas...

                  Comment


                    #69
                    Jau beveik baigta rekonstruoti Žirniu gatvė.Liko baigti apšvietimą,statyti kelio ženklus.Važiavau vakar.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Jau beveik baigta rekonstruoti Žirniu gatvė.Liko baigti apšvietimą,statyti kelio ženklus.Važiavau vakar.
                      Taip, dar prieš Kalėdas ten buvo viskas sutvarkyta, liko tik apšvietimo stulpams pačius šviestuvus uždėti ir pora minimalių šaligatvio pataisymų.
                      Dear Sir,

                      Comment


                        #71
                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                        Taip, dar prieš Kalėdas ten buvo viskas sutvarkyta, liko tik apšvietimo stulpams pačius šviestuvus uždėti ir pora minimalių šaligatvio pataisymų.
                        tai kad Žirnių ir Karaimų kapinių stotelėse reikia plyteles padėt. Važiavau šiandien šia kryptimi
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          #72
                          Tikiuosi, pėsčiųjų perėja prie Tyzenhauzų stotelės yra tik laikina? Nelabai ji tinka tokios kategorijos gatvei.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #73
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Tikiuosi, pėsčiųjų perėja prie Tyzenhauzų stotelės yra tik laikina? Nelabai ji tinka tokios kategorijos gatvei.
                            panašu, kad bus visam laikui ir net raudonai nepažymėta ta perėja
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              #74
                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              panašu, kad bus visam laikui ir net raudonai nepažymėta ta perėja
                              Kodėl panašu?Šalia kalnai,geriausiai jej butu viadukas.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Kodėl panašu?Šalia kalnai,geriausiai jej butu viadukas.
                                Viadukas aišku geriausia, bet ar yra bent menkiausias pagrindimas jo atsiradimui ? Perėja yra, nes ties visuomeninio transporto stotelėmis reikia padaryti galimybes pereiti pėstiesiems. Tačiau kiek tų pėsčiųjų ten eina ? Atsižvelgiant į vienintelio ten važiuojančio autobuso grafiką, kyla abejonių ar ten bent 10 žmonių per valandą pereina.
                                Šiuo atveju, ten yra ir kairieji posūkiai automobiliams. Kai bus pastatytas viadukas prie būsimos IKEA parduotuvės, tai bus nutiesti ir apjungiemieji keliai. Vadinasi bus galima panaikinti tą sankryžą, o su ja galbūt išnyks ir perėja.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Viadukas aišku geriausia, bet ar yra bent menkiausias pagrindimas jo atsiradimui ? Perėja yra, nes ties visuomeninio transporto stotelėmis reikia padaryti galimybes pereiti pėstiesiems. Tačiau kiek tų pėsčiųjų ten eina ? Atsižvelgiant į vienintelio ten važiuojančio autobuso grafiką, kyla abejonių ar ten bent 10 žmonių per valandą pereina.
                                  Šiuo atveju, ten yra ir kairieji posūkiai automobiliams. Kai bus pastatytas viadukas prie būsimos IKEA parduotuvės, tai bus nutiesti ir apjungiemieji keliai. Vadinasi bus galima panaikinti tą sankryžą, o su ja galbūt išnyks ir perėja.
                                  Bet Žirnių gatvė, jei neklystu, yra greito eismo gatvė (bent jau turėtų tokia tapti po rekonstrukcijos pabaigos, gal šiek tiek vėliau- po planuojamos sankryžos su Liepkalnio gatve rekonstrukcijos).
                                  Ar tokiose gatvėse išvis gali būti paprastų pėsčiųjų perėjų?Ties Geležinio Vilko ir Noragiškių gatvių sankryža irgi pastatytas viadukas, nors pėsčiųjų srautai ten nėra milžiniški.
                                  Dėl viaduko prie IKEA- sutinku, bet net ir jį pastačius ties Tyzenhauzų stotele reikės statyti viaduką pėstiesiems. Juk per didelis lankas bus pėstiesiems iki IKEA viaduko, plius dar ir šaligatvių ten nėra, tik dviračių takas.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Bet Žirnių gatvė, jei neklystu, yra greito eismo gatvė (bent jau turėtų tokia tapti po rekonstrukcijos pabaigos, gal šiek tiek vėliau- po planuojamos sankryžos su Liepkalnio gatve rekonstrukcijos).
                                    Ar tokiose gatvėse išvis gali būti paprastų pėsčiųjų perėjų?Ties Geležinio Vilko ir Noragiškių gatvių sankryža irgi pastatytas viadukas, nors pėsčiųjų srautai ten nėra milžiniški.
                                    Dėl viaduko prie IKEA- sutinku, bet net ir jį pastačius ties Tyzenhauzų stotele reikės statyti viaduką pėstiesiems. Juk per didelis lankas bus pėstiesiems iki IKEA viaduko, plius dar ir šaligatvių ten nėra, tik dviračių takas.
                                    Perėjų tokiose gatvėse būti berods negali. Apskritai gatvėse, kuriose yra didelis transporto eismo intensyvumas (net ir žemesnės kategorijos), suteikti prioritetą pėstiesiems (nereguliuojamos pesč. perėjos) yra neteisinga. Tai nesuteikia galimybės saugiai pereiti gatvę, o tik sukurią apgaulingą saugumo iliuziją.
                                    Įdomu kas yra potencialūs šios perėjos ir VT naudotojai, nes žiūriu žemėlapi ir aplink nematau jokių objektų, teritorijų, tarp kurių būtu pėsčiųjų judėjimas. Galbūt išvis galima naikinti tas stoteles tenais. Liepynes kapines patogiau pasiekti būtu nuo IKEA'jos, jei iki ten nuvedus viešajį transportą. Apskritai leisti viešąjį transportą tokiomis gatvėmis nėra gerai. Kadangi su VT atsiranda ir pėstieji, o pastarųjų greito eismo (magistralinėse) gatvėse geriau nebūtu, dėl jų pačių saugumo. VT turėtu judėti mažesnio transporto intensyvumo gatvėmis, dubliuojančiomis, lygiagrečiomis ir pan.
                                    Dėl pėsčiųjų viaduko ties Noragiškių g., tai ten yra visa Visorių sodų teritorija, kurią su visuomeniniu transportu ir jungia tas pėsčiųjų viadukas. T.y. ten yra daug potencialių naudotojų. Ko šiuo atveju nėra ties Tyzenhauzų stotele.

                                    P.s. visuose publikuotuose investicijų į aplinkkelius planuose jokio pėsčiųjų viaduko toje vietoje nebuvo. Taigi greičiausiai jo ten nebus, o perėja turėtu būti panaikinta.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2012.01.03, 21:29.

                                    Comment


                                      #78
                                      Nežinau, gali ar negali, bet Geležinio Vilko gatvėje tarp Ozo gatvės ir Baltupių (nepainioti su reguliuojama perėja Baltupiuose) paprasčiausiai pakabino "60" ženklą ir nupaišė pėsčiųjų perėją. Važiuoja ten visi 80-90, esu matęs porą kartų ten laukiančių pėsčiųjų, tik niekas net nebandė stabdyti ir praleisti. Turbūt atsakingos institucijos laukia, kol ką nors ten užmuš, tada statys pėsčiųjų šviesoforą.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                        Nežinau, gali ar negali, bet Geležinio Vilko gatvėje tarp Ozo gatvės ir Baltupių (nepainioti su reguliuojama perėja Baltupiuose) paprasčiausiai pakabino "60" ženklą ir nupaišė pėsčiųjų perėją. Važiuoja ten visi 80-90, esu matęs porą kartų ten laukiančių pėsčiųjų, tik niekas net nebandė stabdyti ir praleisti. Turbūt atsakingos institucijos laukia, kol ką nors ten užmuš, tada statys pėsčiųjų šviesoforą.
                                        Ten ta perėja šimtą metų buvo be greičio apribojimų, po to lygtais nebuvo jos išvis trumpai, po to vėl buvo, po to kažką suvažinėjo, po to 60.

                                        Comment


                                          #80
                                          Žirnių g. ties Tyzenhauzų stotele perėja yra reikalinga dėl to, kad autobusas, atvažiavęs į galinę stotelę paprastai stovi kažkiek laiko kitoje gatvės pusėje, nei yra Liepynės kapinės, o ten ir važiuoja dauguma keleivių. Bent jau kol vyko kelio darbai, apsisukęs autobusas stovėti stotelėje kitoje gatvės pusėje negalėjo, nes buvo panaikinta stotelės įvaža. Šiaip tikrai keistai atrodo - sėdi keleiviai autobuse ir laukia 5-10 min., kol jis apsisuks ir nuveš juos į kitą gatvės pusę...
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X