Ačiū už išaiškinimą. Kažkaip praleidau jungties temą. Normalaus "dedikuoto" įažiaimo į oro uostą tikrai reikia, nes dabar nei šis, nei tas.
Tiesą sakant, kažkaip abejoju aš tos jungties nauda. Argi dabartinio privažiavimo nepakanka? Ne pigiau būtų jį tiesiog praplatinti iki 2+2 ir nugriauti kai kurias bakūžes?
O planai Liepkalnio-Žirnių sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių tikrai sveikintini
na, šiandien Zuokas skraidino EK atstovus virš Vilniaus taip kaulydamas pinigų projektams. Reik tikėtis, kad įtikino, nes kai kurie projektai tikrai daug pagelbėtų gerinant miesto infrastruktūrą.
Reik tikėtis, kad dviračių takai bent kiek gaus iš pinigų kapšo.
Parašė John
Ačiū už išaiškinimą. Kažkaip praleidau jungties temą. Normalaus "dedikuoto" įvažiaimo į oro uostą tikrai reikia, nes dabar nei šis, nei tas.
Yra D&G gatvė, tiesiog jos tvarkymas visalaik buvo kosmetinis, o reik ją rekonstruot (kertami medžiai, dedami šaligatviai, takai, nauji medžiai, triukšmo sienutės). Ta planuojamoji gatvė iš esmės ne į temą kol kas.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Gal šią šios jungtie temą praplėsti ir Žirnių g.-Liepkalnio g. sankryžos projektais - yra keli pranešimai bendroje "Vilniaus infrastruktūros projektų" temoje.
Vilniaus miesto savivaldybė 2011.11 Europos Sąjungos lėšų panaudojimas Vilniaus transporto infrastruktūrai 2007-2013 ir 2014-2020
Dar ties sankryža su Tyzenhauzų gatve (galinė 13 maršruto stotelė) reikėtų pėsčiųjų viaduko/požeminės pėsčiųjų perėjos. Visiškai nesupratau aš to sprendimo padaryti ten paprastą pėsčiųjų perėją. Negi nebuvo galima dar rengiant Žirnių gatvės rekonstrukcijos projektą į jį įtraukti ir viaduko statybą? Tikrai nenormalu, kad tokios kategorijos gatvėje yra paprasta pėsčiųjų perėja. Viaduko/požeminės perėjos taip pat labai reikia ir ties Nemėžiu.
Dar butu neblogai ir toks dalykas (raudona). Statant pietini aplinkeli taip ir nebuvo padarytas normalus isvaziavimas i Naujininkus vaziuojant nuo Lazdynu, tai sia problema butu galima kompensuoti stai cia.
Attached Files
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
/\ Kas čia per šizofrenja? Gulėjo 198x metų popiergalis su Dariaus ir Girėno gatvės papaišymais 2x3 eismo juostos + trulikai. Kuom šitas variantas nebetinka? ir kas sakot, kad neįmanoma plėsti DG, klystat, neikainuotų brangiau, nei dabar tie nauji etapai. Nėra Vilniaus oro uostas "kažkas tokio", kad mėtyti pinigus be reikalo papildomai gatvei. Blyn, dar Imbrasas žadėjo, kad rekonstruos DG mazgą - iki šiol nieko nėra. Dabar Zuokas dar labiau nusišnekėjo. Yra vietų, kur naujos gatvės ir mazgai labiau pasitarnautų...
/\ Kas čia per šizofrenja? Gulėjo 198x metų popiergalis su Dariaus ir Girėno gatvės papaišymais 2x3 eismo juostos + trulikai. Kuom šitas variantas nebetinka? ir kas sakot, kad neįmanoma plėsti DG, klystat, neikainuotų brangiau, nei dabar tie nauji etapai. Nėra Vilniaus oro uostas "kažkas tokio", kad mėtyti pinigus be reikalo papildomai gatvei. Blyn, dar Imbrasas žadėjo, kad rekonstruos DG mazgą - iki šiol nieko nėra. Dabar Zuokas dar labiau nusišnekėjo. Yra vietų, kur naujos gatvės ir mazgai labiau pasitarnautų...
Pritariu, šitoje vietoje gatvė ir naujas mazgas visiškai nereikalingi. Geriau praplatintų Eišiškių - D&G sankryžą bei pastatytų viaduką Liepkalnio - Žirnių sankryžoje už tuos pinigus.
/\ Aplamai, jeigu ne ta durna degalinė ir sklypas Eišiškių ir DG sankryžoje, tai ten galima už tuos 30mln, tokią rekonstrukciją padaryt, kad nereikės jokių gatvių naujų...
Ta gatve gal but pasiteisintu tik tuo atveju, jei butu magistraline (be sankryzu ir kitu kliuciu) su 100 kmph greičio limitu, o ne taip kaip schemoje "garazu" gatvele...
Ta gatve gal but pasiteisintu tik tuo atveju, jei butu magistraline (be sankryzu ir kitu kliuciu) su 100 kmph greičio limitu, o ne taip kaip schemoje "garazu" gatvele...
100km/h vakariniame aplinkkelyje nematysime, o čia tai aplamai per maža atkarpa tokiem greičiam. Aš nenustebčiau, jeigu čia bus vos 2x1 juostų gatvė. Su siauru viaduku kaip prieš "Akropolį"
ir kas sakot, kad neįmanoma plėsti DG, klystat, neikainuotų brangiau, nei dabar tie nauji etapai. Nėra Vilniaus oro uostas "kažkas tokio", kad mėtyti pinigus be reikalo papildomai gatvei.
Praėjusią vasarą kažkokį visiškai beprasmį veiksmą tarp Eišiškių pl. ir Neste degalinės atliko. Aš jau buvau apsidžiaugęs, kad pagaliau susiprotėjo praplatinti iki 3-jų juostų. Tai jie tik bortelius pakeitė, kraštuką užasfaltavo, šaligatviuką dviejų plytelių nutiesė
Štai taip ir taškomi pinigai.
Blyn, dar Imbrasas žadėjo, kad rekonstruos DG mazgą - iki šiol nieko nėra. Dabar Zuokas dar labiau nusišnekėjo. Yra vietų, kur naujos gatvės ir mazgai labiau pasitarnautų...
Tai jau tikrai. Na visiškai nesuprantu, kodėl iki šiol nėra užvažiavimo iš Tūkstantmečio g. Į Naujininkus. Juk ten praktiškai nieko nereikėjo daryti- gal tik šiek tiek patraukti į šoną nuovažą Oro uostas-Minskas.
Tai jau tikrai. Na visiškai nesuprantu, kodėl iki šiol nėra užvažiavimo iš Tūkstantmečio g. Į Naujininkus. Juk ten praktiškai nieko nereikėjo daryti- gal tik šiek tiek patraukti į šoną nuovažą Oro uostas-Minskas.
Netelpa. Mano matavimais, ten neįsitektų net toks staigus užvažiavimas, koks yra GV-Ozo g. sankryžoje (tas, kuris pačio mažiausio spindulio). Bėda, kad ta gatvės atkarpėlė įkalinta tarp dviejų viadukų.
Tai jau tikrai. Na visiškai nesuprantu, kodėl iki šiol nėra užvažiavimo iš Tūkstantmečio g. Į Naujininkus. Juk ten praktiškai nieko nereikėjo daryti- gal tik šiek tiek patraukti į šoną nuovažą Oro uostas-Minskas.
Žinoma, vietos ten daugiau nei pakankama. Prieš nuovažą į Žirnių g. irgi galėjo dar prieš viaduką per geležinkelį praplatinimą padaryti - priešingoje DG gatvės pusėje gi telpa viskas, netgi degalinė!
Netelpa. Mano matavimais, ten neįsitektų net toks staigus užvažiavimas, koks yra GV-Ozo g. sankryžoje (tas, kuris pačio mažiausio spindulio). Bėda, kad ta gatvės atkarpėlė įkalinta tarp dviejų viadukų.
Šiuo metu tikrai netelpa. Bet keliasdešimt metrų patraukius į šoną nuovažą Oro uosto-Minsko kryptimi vietos turėtų atsirasti. Kiek paradoksalu, kad norintys iš Lazdynų/Karoliniškių/Gariūnų/Kauno etc. patekti į Naujininkus/Stotį turi vistiek važiuoti pro Naujamiestį
Comment