Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kosmosas, jeigu pagaliau įrengs Tyzenhauzų - Kapsų atkarpą. Keista, kad Jotvingių liks netvarkyta, užneš viską žvyru.
    Paskutinis taisė Robyla; 2025.01.15, 16:29.

    Comment


      Naujininkų gatvių modernizavimas. Prisegu dokumentą. Naujininku-GMT-v.1.1.pdf
      1. Ir turiu klausimą labiau į STR ir kitus reglamentus įsigilinusiems. Dokumente paminėta, jog dauguma gatvių yra D kategorijos ir jungiasi su C2 Pelesos g. Visoje Pelesos g. sankryžos neturi perėjų (išilgai Pelesos g.). Kokie yra ribojimai, reikalavimai įrengiant D ir C gatvių sankryžose perėjimus per D gatvę? Turi būti iškilioji sankryža ar bortai vis tik nusileidžia? Pvz Stadiono su Liepkalnio, įrengė šiokį tokį pakylėjimą.
      2. D gatvių sankryžose perėjos tiesiog gali būti nežymėtos? Nuleidžiami bortai?


      Iš pačio dokumento įdomybė. Visas gatves priskyrė D kategorijai. Nors Vilniaus žemėlapiuose dalis pažymėta kaip Ds kategorijos gatvės. Na ir tada painioja, kur plotis vos vienai juostai, bet teigia, kad 1+1. Spėju dėl to, jog dvipusis eismas.

      Comment


        1. Visi įvažiavimai į D kat. gatves turi būti takų lyguje(STR 6 lentelės, 2 pastaba), perėja - perteklinis sprendinys, pagal KET pirmumą turi pėstieji.
        Pvz.:
        Click image for larger version  Name:	30kmzones-05.jpg Views:	0 Size:	137,7 kB ID:	2178594
        Šaltinis: https://bicycledutch.wordpress.com/2...nfrastructure/

        2. D kat. gatvėse perėjos - perteklinis spendinys, nes pėstysis turi turėt galimybę kirsti mažo greičio gatvę bet kurioje vietoje, joje negali vykti nepertraukiamas ar greitas eismas.
        Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.23, 11:55.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          2. D kat. gatvėse perėjos - perteklinis spendinys, nes pėstysis turi turėt galimybę kirsti mažo greičio gatvę bet kurioje vietoje, joje negali vykti nepertraukiamas ar greitas eismas.
          "Kirsti" irgi yra tokia ginčytina sąvoka. Nemažai D kategorijos gatvių neturi šaligatvių, taigi numato pėsčiųjų eismą važiuojamąja dalimi.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            2. D kat. gatvėse perėjos - perteklinis spendinys, nes pėstysis turi turėt galimybę kirsti mažo greičio gatvę bet kurioje vietoje, joje negali vykti nepertraukiamas ar greitas eismas.
            Pėstysis gatvę kirtsi kur nori turi tiek pat, kiek automobilis važinėti šaligatviu.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Pėstysis gatvę kirtsi kur nori turi tiek pat, kiek automobilis važinėti šaligatviu.
              Vienintelis ribojimas yra kai matomumo zonoje yra perėjų ar sankryžų. Jei perėjų neįrengiam, tai jų ir nebus matomumo zonoje. Su sankryžom tokia pilkoji zona, nes jei darom nenutrūkstamus takus, tai ir pavadinti sankryža nelabai gaunasi

              Comment


                42. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti (judėti) tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti pėsčiųjų perėjos ribų. Kai matomumo zonoje pėsčiųjų perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti (judėti) stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti (judėti) saugu. Rekomenduojama, kad tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji, eidami (judėdami) į kitą važiuojamosios dalies pusę, neštųsi šviečiantį kitiems eismo dalyviams matomą žibintą arba vilkėtų ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais, arba būtų prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą.



                44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

                45. Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi delsti ar stoviniuoti. Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų krypčių transporto srautus. Baigti eiti per važiuojamąją dalį galima tik įsitikinus, kad eiti saugu.
                Klausimas kaip tas pėstysis turi sužinoti apie pėsčiųjų perėją, jei ji nežymėta?

                Šiaip, rytinio piko metu, didžiausias srautas, atmetus Pelesos g., yra 300 vnt./ val arba 2,5 vnt. viena kryptimi per minutę. Tai yra gana mažai.

                Klausimas, kodėl visi mokesčių mokėtojai turi investuoti ten, kur nėra bėdos, šimtus tūkstančių eur? Kad sukelti NT kainas?

                Tegu Lenkų ir Gudų gatvės apsimokestina savo NT po 37 Eur/m2 per metus NT mokesčio. Tada bus galima pagalvoti apie "infrastruktūrą ir perėjas gatvėje, kur yra 8 auto/val.). (37 Eur yra 1 proc. nuo vertės už kv. m. / 1 proc. yra standartinis europietiškas NT tarifas).
                Attached Files
                Paskutinis taisė Fulgur; 2025.01.27, 23:32.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Vienintelis ribojimas yra kai matomumo zonoje yra perėjų ar sankryžų. Jei perėjų neįrengiam, tai jų ir nebus matomumo zonoje. Su sankryžom tokia pilkoji zona, nes jei darom nenutrūkstamus takus, tai ir pavadinti sankryža nelabai gaunasi
                  Tai beveik visur yra. Bet debilai nesidairę šoka po ratais nes tingi paeiti 50 metrų iki perėjos arba 75 metrus į kitą puse iki šviesaforo. Praeitą savaitę vienos tokios bėgiotojos vos nesuvažinėjau. Ji tada pasižiūrėjo į mane ir staigiai aspsimetė kad nemato nieko, neskubėdama pabaigė savo gatvės kirtimą ir... nuejo link perėjos.

                  Veiksmas vyko perkūnkiemio gatvėje, greitis 30. Būtų greitis 50 butų pagulėjus ant kapoto.

                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Klausimas kaip tas pėstysis turi sužinoti apie pėsčiųjų perėją, jei ji nežymėta?
                  Idealiu atveju tai KET (kurių pėstieji privalo laikytis) būtų mokomos mokykloje.

                  Comment

                  Working...
                  X