Šita atkarpa atrodo maksimaliai nelogiška ir beprasmiška. Plius dar eitų per ariamus laukus, privačius sklypus ir per garažų masyvą, dalį kurių tektų išpirkinėti ir atrodytų tai max nereprezentatyviai. Jau geriau susikoncentruotų į Dariaus ir Girėno gatvės konversiją į kažką funkcionalaus ir nedarančio gėdos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisiškai nereikalinga gatvės atkarpa. Bet vairuotojams, kurie neįgalūs pasukti vairo, tai patiktų, nes mažiau posūkių reikėtų atlikti.
Dar ir tie garažai kaip šašas.
Comment
-
Šiaip toks variantas man irgi atrodė kaip logiškiausias, bet panašu, kad šita schema nupaišyta kiek seniau ir nelabai atitinka realybės, nes pvz šita esama vieta atrodo kitaip, bet svarbiausia, kad naujas terminalas trukdo šiai nupaišytai trasai.
Comment
-
Nelabai Liepkalnis, bet gal dar skaitysis?
Gurių - Kamojos g. viadukas projektuojamas virš Minsko pl.
https://citify.eu/lt/guriu-ir-kamojos-gatviu-viadukas/
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąBrėžiniuose matosi, kad kitu projektu (motelio su kempingu statyba) numatytas jungiamasis kelias ir takai
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ah, senas geras "kitu projektu". Kitaip tariant, nieko nebus daroma. Apgailėtina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąo nuo Gurių g. kas toliau, kur važiuoti?
- 1 patinka
Comment
-
Patikėsiu, nes dažnai ten važiuoju dvirka, tai kai intensyvus eismas, visiškai nekažką, kaip ir toliau per Pavilnį į Naują Vilnią. Šaligatviai ten tik atkarpomis ir ne patys tinkamiausi dviračiams. Toje pusėje dar reikės palaukti infrastruktūros arba, aišku, gali smagiai nusileisti į Ribiškių parką, o paskui vėl į niekur, arba link Belmonto per taką aplink Vilnių arba MTB Pavilnio maršrutą, tai IMHO , dviračių takas turi sueiti į tęstinę infrastrultūrą, o nesibaigti kažkur vidury laukų.
- 1 patinka
Comment
-
Logiškas dvirtakio pratęsimas būtų, nes jis yra kitoje plento pusėje, todėl atvažiavus nuo centro pusės, kur eina takas iš vakarų ir dabar naujas iš šiaurės – nebereiktų laukti šviesoforo Liepkalnio sankryžoj, ten ilgi ciklai. Nauju viaduku ties Gurių g. pervažiavai ir iki pat Nemėžio yra takas.
https://www.google.com/maps/d/viewer...395973002&z=15
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nurodyta, kad tam objektui jau gautas statybos leidimas. Visko gali būti.
Nors, mano apylinkėse pilna statybos leidimų gatvėms, kurių vystytojai net nebando įgyvendint. Gal čia bus kitaip, infrastruktūros įrengimas įrašytas kaip sąlyga statybos pridavimui?
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLogiškas dvirtakio pratęsimas būtų, nes jis yra kitoje plento pusėje, todėl atvažiavus nuo centro pusės, kur eina takas iš vakarų ir dabar naujas iš šiaurės – nebereiktų laukti šviesoforo Liepkalnio sankryžoj, ten ilgi ciklai. Nauju viaduku ties Gurių g. pervažiavai ir iki pat Nemėžio yra takas.
Comment
-
Jeigu jau nėra Liepkalnio gatvės projekto (na va tiesiog... o kam mum projektai 2024 metais?) tai gal bent jau kažkas šiaip "ant žodžio" žino iki kur tiksliai yra planuojama rekonstruot gatvę į centro pusę ir kur pasibaigs/kaip susijungs šaligatviai/dvirtakis?
Kaip suprantu dabar kažkas yra daroma tik iki maždaug šios vietos?
Comment
-
Vietos atskiram takui yra iki stadijono. Tik ten yra šaligatviai abipus gatvės, bet kartu į šonus nuo jų pratrypti gruntiniai takai. Jei tiesiog nuties asfaltą toliau nuo gatvės, tai tie patys pėstieji vis tiek juo vaikščios. Pirma kliūtis VT stotelė (ties kuria spėju galėtų nutrūkt darbai). Palei stadijoną turbūt liks tik pravažiavimas išilgai parkingo, kas visai normalu (jei tik sniegą valys žiemą lyg būtų tikra dviračių trasa). Vietos nėra truputį už stadijono ties Liepkalnio 7. Spėju ten darbai tikrai nutrūks.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment