Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt geriausias sprendimas, išspręsiantis šitą problemą, būtų dvi juostos link sankryžos vietoj vienos. Ir dar klausimas, kodėl tas nuvažiavimas link sankryžos taip anksti prasideda – greitėjimo juosta neturėtų pereiti į lėtėjimo, nes taip kryžiuojasi srautai ir gaunam daug stabdymo ir net avarinių situacijų.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Gaila, bet niekada nebus tų dviejų juostų ir tas susikirtimas nebus panaikintas.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        Gaila, bet niekada nebus tų dviejų juostų ir tas susikirtimas nebus panaikintas.
        O kodėl?
        Lietuva visiems.

        Comment


          Šitie nususe VMS specialistai vistiek ten nesamonių priprogramavo. Vakar stovėjau atvažiuojant į Vilnių minsko plentu, kad pasukti į dešnę į Liepkalnio g. Nebuvo nė vieno pėsčiojo, nieks nespaudė mygtuko man norimam posukiui yra atskira sekcija su rodyklė ir vistiek uždegė žalią pėstiesiems kurių tikrai nebuvo nė vienoje pusėje. Tuo metu vietoje nereikalingo pėsčiųjų ciklo nebuvo jokių susikertančių srautų sukti mano norima kryptim turėjo uždegti sekciją posukiui į dešnę. Ir ne nieks nepaspaudė ir nenuėjo nes prastovėjau visą begalinį ciklą nebuvop net arti nė vieno žmogaus.

          Comment


            Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
            Šitie nususe VMS specialistai vistiek ten nesamonių priprogramavo. Vakar stovėjau atvažiuojant į Vilnių minsko plentu, kad pasukti į dešnę į Liepkalnio g. Nebuvo nė vieno pėsčiojo, nieks nespaudė mygtuko man norimam posukiui yra atskira sekcija su rodyklė ir vistiek uždegė žalią pėstiesiems kurių tikrai nebuvo nė vienoje pusėje. Tuo metu vietoje nereikalingo pėsčiųjų ciklo nebuvo jokių susikertančių srautų sukti mano norima kryptim turėjo uždegti sekciją posukiui į dešnę. Ir ne nieks nepaspaudė ir nenuėjo nes prastovėjau visą begalinį ciklą nebuvop net arti nė vieno žmogaus.
            O kuria kryptim važiavo tuo metu auto ir kur buvo pėsčiųjų fazė įjungta (statmenai/išilgai)?
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

              O kuria kryptim važiavo tuo metu auto ir kur buvo pėsčiųjų fazė įjungta (statmenai/išilgai)?
              Važiavo iš centro Liepkalnio g. tiesiai ir į kairę patekt link Nemėžio žalia degė vaiduokliams skersai mano stovėjimo kelio "ale minsko pl atšakos" ir iki salelės Liepkalnio g. kur kirsčiau pasukes. Viskas būtų ok jeigu būtų tų pėsčiųjų, bet tikrai nebuvo nė gyvos dvasios ten tiesiog užprogramuota fazė ir pėstiesiems net ir be mygtuko paspaudimo. Stovėjau pirmas ir mačiau tą sankryža nuo pat prieš tai buvusios žalios man reikalingos sekcijos.

              Comment


                Nukopijuok tekstą į „Tvarkau miestą“. Pagal mano pageidavimą kažkada buvo pakoreguotas vieno šviesoforo darbas (anksčiau įjungė pėsčiųjų žalią nei automobilių, bet kažkodėl tik kai kuriomis paros valandomis).
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  O kodėl?
                  Tiesą sakant gal ir yra, atimant parkingą arba sumažinant ir keičiant parkavimo tvarką horizontaliai.

                  Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-02-21 144048.jpg
Views:	1126
Size:	319,0 kB
ID:	2031980

                  Comment


                    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                    Važiavo iš centro Liepkalnio g. tiesiai ir į kairę patekt link Nemėžio žalia degė vaiduokliams skersai mano stovėjimo kelio "ale minsko pl atšakos" ir iki salelės Liepkalnio g. kur kirsčiau pasukes.
                    Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230221_145027_Brave.jpg
Views:	1113
Size:	147,1 kB
ID:	2031984
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230221_145027_Brave.jpg Views:	1 Size:	147,1 kB ID:	2031984
                      Šita problema egzisuoja prie visų sankryžos šviesoforų, nes fazės yra vienai arba dviem kryptimis, bet nėra trims atskiroms kryptims.

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                        Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230221_145027_Brave.jpg
Views:	1113
Size:	147,1 kB
ID:	2031984
                        Na jo tada aišku. Bet negali būti tiek daug tų fūrų iš DAF ar slidinėtojų iš Liepkalnio kad ten reikėtų leisti tiesiai iš dviejų juostų.

                        Comment


                          Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                          Na jo tada aišku. Bet negali būti tiek daug tų fūrų iš DAF ar slidinėtojų iš Liepkalnio kad ten reikėtų leisti tiesiai iš dviejų juostų.
                          Sunku įvertinti ar yra tom dviem juostom į dešinę itin rimtos priežastys, bet tokioje konfigūracijoje sunkiau orientuotis kelio nepažįstastančiam vairuotojui, mažina galimybes lanksčiau reguliuot šviesoforus.

                          Keblumų nekiltų jei būtų trys juostos: į kairę, tiesiai ir į dešinę. Net kryptys į Centrą ar Šalčininkus daugmaž ir sudėtos virš juostų tik konfigūracija ne visai tokia kaip kryptys virš kelio.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                            Jeigu teisingai supratau, tai problemą pažymėjau raudonai. Iš antros juostos galima sukti į dešinę ir tiesiai, todėl negalima paleisti srauto tik į dešinę - turi degti kartu ir tiesiai. Ar ten būtinos dvi juostos į dešinę ir ar palikus vieną su pakeista minima "vaiduoklių" faze būtų geriau jau galima užklausti specialistų.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230221_145027_Brave.jpg
Views:	1113
Size:	147,1 kB
ID:	2031984
                            Ar yra standartas tai draudžiantis? Yra atskira sekcija į dešnę pirma juosta suka iš antros suka tik tada jei niekam neprireikė tiesiai.

                            Comment


                              Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                              Ar yra standartas tai draudžiantis? Yra atskira sekcija į dešnę pirma juosta suka iš antros suka tik tada jei niekam neprireikė tiesiai.
                              Jei yra sekcija į dešinę, tuomet visos juostos į dešinę privalo būti skirtos eismui tik į dešinę.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Kaip tik teko Šaltkalvių g. prasivažiuoti pirmąjį didžiojo snygio vakarą (Sekmadienį). Važiuojamoji dalis išties susiaurinta, sniego buvo išties daug, bet netgi vietinė fauna su ~20 metų senumo BMWais pamažiuką iš lėtosios sėkmingai krutėjo ir niekas nei strigo, nei keikėsi (nebent mašinų viduje, tai negirdėjau)
                                Biškį ne į temą, bet apie Šaltkalvių g. Prieš kelis mėnesius perasfaltavo, dabar atėjo laikas tvarkyti inžinierinius tinklus visame ilgyje.


                                Informuojame, kad nuo 2023-03-13 iki 2023-04-28 Šaltkalvių gatvėje vyks inžinerinių tinklų remonto darbai. Galimi trumpalaikiai eismo ribojimai. Prašome kantrybės ir atidumo kelio ženklams.
                                Click image for larger version

Name:	šaltkalvių_331495863_1934369623564328_3578689002073367601_n.jpg
Views:	745
Size:	160,0 kB
ID:	2036352
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Biškį ne į temą, bet apie Šaltkalvių g. Prieš kelis mėnesius perasfaltavo, dabar atėjo laikas tvarkyti inžinierinius tinklus visame ilgyje.




                                  Click image for larger version

Name:	šaltkalvių_331495863_1934369623564328_3578689002073367601_n.jpg
Views:	745
Size:	160,0 kB
ID:	2036352
                                  Tradicijos lieka tradicijomis

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Biškį ne į temą, bet apie Šaltkalvių g. Prieš kelis mėnesius perasfaltavo, dabar atėjo laikas tvarkyti inžinierinius tinklus visame ilgyje.
                                    ) Vilniaus klasika. Nieko daugiau tikėtis iš tokios miesto valdžios ir visuomenės nereikia. Pasikartosiu, ačiū Dievui esame tokie turtingi, kad sau galime tai leisti...

                                    Comment


                                      Na teisybės delėi, dėl Šaltkalvių g. tai perasfaltuota ne prieš porą mėn, o o kokių 1,5 metų (gal nebent kažką dar tvarkė).

                                      Bet kokiu atevju tvirtininama, kad asfalto nelies, nes tvarkys šaligatvio vietoje, kur buvo paliktos senos plytelės, plius kur kerta kelią, tvarkys uždaru budu, įpučiant stiklo pluošto vamzdį į seną. Tai kaip teoriškai, nieko čia baisaus neįvyks. Bet žinant, kad jie mėgsta pameluoti, visko galime tikėtis.

                                      Comment


                                        Paaiškinkit man dėl Liekalnio gatvės. 3 metus atidedinėjo remontą, nes tobulino projektą, pagaliau pradėjo daryti bet pysst tiesiog viską perasfaltavo, kaip suprantu. Tai Benkunskas ne tik naujų projektų neberengs, bet ir tuos kurie jau buvo rengiami ar parengti pamiršo? ....... Geras dabar ten pakilimo takas į kalną ir žemyn...

                                        Comment


                                          Liepkalnio g. neteko nieko matyt apie jokį projektą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X