Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Minsko pl. remontas
    Per pusantros savaitės užpylė smėlį, kur keičia pagrindus, šiek tiek nukasė vejos ir vieną eismo juostą išasfaltavo (pirma eismo juosta nuo Minsko link Lazdynų).
    Kadangi uždarytas kairinis posūkis link Kalnėnų ir viena eismo juosta vakarais spūstis susidaro beveik nuo IKEA viaduko.
    Click image for larger version  Name:	DSC_0654.JPG Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	1979660

    Comment


      Kas įdomiausia, kad dangą keičia, bet nesprendžia vandens problemos. Kelias link miesto toliau turi įdubą, kurioje per gerą lietų susikaupia stiprios balos. Atrodo, kad šioje pusėje irgi pasiliks įdubos ir besirenkančios vandens problema

      Comment


        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
        Kas įdomiausia, kad dangą keičia, bet nesprendžia vandens problemos. Kelias link miesto toliau turi įdubą, kurioje per gerą lietų susikaupia stiprios balos. Atrodo, kad šioje pusėje irgi pasiliks įdubos ir besirenkančios vandens problema
        Tą pati pastebėjau. Parašiau pranešimą per tvarkaumiestą
        Šiai dienai palei asfalto kraštus nukasę apie 1-1,5 m pločio vejos sluoksnį, tačiau akivaizdžiai matosi, kad viskas yra aukščiau už asfaltą, tad vanduo nenubėgs tolyn

        Comment


          Minsko pl. atkarpa link Lazdynų pilnai išasfaltuota
          Click image for larger version

Name:	DSC_0733.JPG
Views:	1545
Size:	1,68 MB
ID:	1980145

          Click image for larger version  Name:	DSC_0734.JPG Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1980142

          Comment


            Panašu, kad visgi nusprendė išplatinti apsisukimo juostą link Kalnėnų (Gurių g.) važiuojant nuo centro Minsko kryptimi. Vakar buvo nuimtas viršutinis žemių sluoksnis, susmaigstyti kuoliukai. Manau, kad tikrai geras žingsnis saugesnio eismo link. Piko metu ~17val gal vis tiek netilps visi automobiliai norintys pasukti į kairę / apsisukti, tačiau likusią dienos dalį nebus blokuojama 2 juosta važiuojantiems tiesiai

            Comment


              Gal prailginti? Ar kažkur ir platina?

              Comment


                Taip, ilgins lėtėjimo/apsisukimo/kairio posūkio juostą

                Comment


                  Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą
                  Panašu, kad visgi nusprendė išplatinti apsisukimo juostą link Kalnėnų (Gurių g.) važiuojant nuo centro Minsko kryptimi. Vakar buvo nuimtas viršutinis žemių sluoksnis, susmaigstyti kuoliukai. Manau, kad tikrai geras žingsnis saugesnio eismo link. Piko metu ~17val gal vis tiek netilps visi automobiliai norintys pasukti į kairę / apsisukti, tačiau likusią dienos dalį nebus blokuojama 2 juosta važiuojantiems tiesiai
                  Čia reikia VIADUKO.

                  Comment


                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                    Čia reikia VIADUKO.
                    1,5 km atstumu nuo to apsisukimo jau yra viadukas. 80 km/h greitkeliu įveikti tuos 1,5 km tikrai minutės reikalas

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą

                      1,5 km atstumu nuo to apsisukimo jau yra viadukas. 80 km/h greitkeliu įveikti tuos 1,5 km tikrai minutės reikalas
                      Ne 1.5, o 3. Bet vistiek didelę dienos dalį +5min yra greičiau nei apsisukinėt čia...

                      Comment


                        Ir 3km yra į vieną pusę, į abi gaunasi 6km, tikrai ne 1,5

                        Nors gal ir būtų įdomus variantas čia leisti sukti į kairę tik VT (su specialiu šviesoforu, eismas Minsko pl. dėl to neturėtų stipriai stabdytis), o likusį srautą leisti iki Nemėžio. Tik tada reikėtų stipriai pertvarkyti 58 maršrutą

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Ir 3km yra į vieną pusę, į abi gaunasi 6km, tikrai ne 1,5

                          Nors gal ir būtų įdomus variantas čia leisti sukti į kairę tik VT (su specialiu šviesoforu, eismas Minsko pl. dėl to neturėtų stipriai stabdytis), o likusį srautą leisti iki Nemėžio. Tik tada reikėtų stipriai pertvarkyti 58 maršrutą
                          Sakyčiau ir VT geriau leisti per viaduką. Komfortiškai apvažiuoti su tolydžiu lėtėjimusi-bėgėjimu daug smagiau nei autobusas dedantis per dvi juostas, kalantis ant stabdžių laukdamas tarpo ir tada gazas-dugnas. Be to įvažiavimą į Kalnėnus būtų galima daryti nuo viaduko. Sakykim atvažiuoja per viaduką, nuo Nevėžio pusės apvažiuoja visus kotedžynus ir tada atgal į aplinkelį.

                          Be to tiek VT, tiek vietiniams susitaupytų ir laiko išvažiavimui. Kalnėnuose lankausi gan retai, bet išsukant dažnai pasitaiko ne apsisukantys Minsko plente, kurių trajektorija kirstųsi su mano. Jei nereiktų rūpintis apsisukančiais - įsukimas būtų sklandesnis. Gal ir važiuojantys Minsko plentu labiau norėtų persirikiuoti į antrą juostą ir įleisti įvažiuojančius vietoj žiūrėjimo ar nėra kertančių kelią kamikadzių.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Sakyčiau ir VT geriau leisti per viaduką. Komfortiškai apvažiuoti su tolydžiu lėtėjimusi-bėgėjimu daug smagiau nei autobusas dedantis per dvi juostas, kalantis ant stabdžių laukdamas tarpo ir tada gazas-dugnas. Be to įvažiavimą į Kalnėnus būtų galima daryti nuo viaduko. Sakykim atvažiuoja per viaduką, nuo Nevėžio pusės apvažiuoja visus kotedžynus ir tada atgal į aplinkelį.

                            Be to tiek VT, tiek vietiniams susitaupytų ir laiko išvažiavimui. Kalnėnuose lankausi gan retai, bet išsukant dažnai pasitaiko ne apsisukantys Minsko plente, kurių trajektorija kirstųsi su mano. Jei nereiktų rūpintis apsisukančiais - įsukimas būtų sklandesnis. Gal ir važiuojantys Minsko plentu labiau norėtų persirikiuoti į antrą juostą ir įleisti įvažiuojančius vietoj žiūrėjimo ar nėra kertančių kelią kamikadzių.
                            6km VT yra labai daug ir nesuteiks jokio privalumo prieš automobilius. Nereikia stengtis vienu maršrutu prigriebti visko.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                              6km VT yra labai daug ir nesuteiks jokio privalumo prieš automobilius. Nereikia stengtis vienu maršrutu prigriebti visko.
                              Manau galima padaryti žiedinį variantą, kuris optimaliai išnaudotų viaduką.

                              6km VT sakykim 6 minutės. Kiek VT užtruks kol persirikiuos, sustos, užsidegs šviesoforas, įsibėgės? Viena-kita strategiškai apgalvota stotelė padengtų minimalius trūkumus. Nes VT šviesoforas toje vietoje būtų savotiškas reikalas.

                              Comment


                                Šitas skelbimas liko nepastebėtas.
                                Straipsni syra, o nuorodos į pakesitus projektinius sprendimus kaip ir nėra.

                                Vilniaus Liepkalnio gatvėje planuojamos 4 eismo juostos, nauji dviračių ir pėsčiųjų takai
                                Miestiečiai kviečiami dalyvauti pakartotinėje viešojoje konsultacijoje dėl Liepkalnio gatvės kapitalinio remonto (1019 m ilgio gatvės atkarpos nuo Ušos iki Liepkalnio g. 111). Iki keturių eismo juostų platinama gatvė susijungs su jau rekonstruota Liepkalnio ir Žirnių g. transporto mazgo dalimi.

                                Atliekant Liepkalnio g. kapitalinį remontą siekiama padidinti gatvės pralaidumą užtikrinant saugų transporto priemonių, pėsčiųjų bei dviratininkų eismą. Šiuo metu pėsčiųjų eismas vyksta gatvės kelkraščiu, todėl projektu įrengiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai su apšvietimu. Gatvėje pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos bus reguliuojamos šviesoforais. Liepkalnio g. ir Ditvos g. sankryžoje numatomas žiedas, o nuo Ditvos g. žiedinės sankryžos projektuojama atskira viešojo transporto juosta, kuri sujungiama su Žirnių g. Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryžos rekonstravimo projektu įrengta viešojo transporto juosta. . (...)

                                Pirmoji viešoji konsultacija dėl Liepkalnio g. remonto sprendinių įvyko 2020 m. sausio 30 d., tačiau po jos buvo nuspręsta, kad projektiniai pasiūlymai turėtų keistis. Projektiniai pasiūlymai buvo pakeisti dėl Ditvos g. ir Liepkalnio g. sankryžos eismo organizavimo sprendinių ir pakeisto sankryžos tipo.

                                Nuotolinė viešojoje konsultacija lapkričio 3 d. 17 val.
                                Prisijungti prie nuotolinio susitikimo galima čia: https://cutt.ly/liepkalnio-pp-2022

                                https://vilnius.lt/lt/2022/10/19/vil...esciuju-takai/

                                Comment


                                  Projektiniai pasiūlymai: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pasiulymu-p/

                                  Comment


                                    O kokia situacija nuo Liepkalnio 111 iki Dunojaus g.?

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                      O kokia situacija nuo Liepkalnio 111 iki Dunojaus g.?
                                      YIT Lietuva buvo skelbus, kad po Minsko plento kelsis į Liepkalnio g.
                                      Ant nosies lapkritis, netikiu, kad pradės ten dirbti...

                                      Comment


                                        TOlesnės atkarpos nėra tokios blogos, gal labiua trūksta pesčiujų/dviračių tako iki naujojo Rudaminos viaduko.

                                        Comment


                                          Kad žemyn link Dunojaus arba tiksliau nuo Dunojaus iki Liepkalnio sankryžos yra ne kelias, o tarka, kitaip nepavadinsi .
                                          YIT buvo kalbama apie aukščiau minimą atkarpą, t.y. nuo sankryžos į Salininkų pusę, bet ne priešingai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X