Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTurbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.
Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.
O ties Kalnėnais tai bėda, kad Minsko pl. važiuojantys neprilėtina iki 60km/h. Tas pats, kas ir Ukmergės g. ties Tarande. Tik srautas Minsko pl. turbūt 50x mažesnis.
Ties Juodojo kelio šviesoforu visai geras pralaidumas. Nereguliuojamas dešinysis posūkis, tik kartais sukantys į kairę laukia prie šviesoforo ir blokuoja. Eilė tikrai nesiekia Minsko pl.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąKiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąBet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąUkmergės gatvė yra blogo projektavimo pavyzdys. Tegul būna komercija, bet tenvietoj vietinių srautų atskyrimo (kaip Šeškinėje), gatvės trasoje Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse prismaigstė begalę šviesoforų
Kur kas labiau tinkami pavyzdžiai Šiaurinei gatvei yra Geležinio Vilko ar 1000-mečio gatvės. Pagrindinė gatvė turi gerai atlikti savo funkciją gatvę. Kaip atrodytų eismas be šių gatvių?
Dabar Šiaurinės gatvės funkciją bando perimti Ozo - Karevių ir Ateities gatvės, kurios jau seniai su eismo srautais piko metu nesusitvarko.
Akivaizdu, kad ta gatvė yra būtina. Infrastruktūros projektų vėlavimas keliais dešimtmečais jau tampa norma.
Ši savivaldybė per dvi kadencijas nepradėjo nė vieno rimto gatvių projekto Liepkalnis - LAKD projektas). Tiesą sakant, jau jokio skirtumo kokios Šiaurinės gatvės ši impot.., t.y. neįgali savivaldybė nenuties - ar dar dešimtmetį nebus dviejų, ar nebus trijų juostų gatvės.
Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąIr iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???
Užsakovas - išties Vilniaus miesto savivialdybė,
15min.lt 2019.03.27
Planuojama projekto vertė – apie 30 mln. eurų. Daugiau nei 8 mln. eurų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, likusius 22 mln. – Vyriausybė. Projektą įgyvendinti planuojama per šiuos ir 2020 metus.
Praeitą savaitę Susisiekimo ministerija išplatino informaciją apie projektus, kuriems skiriamas finansavimas iš biudžeto. Sąraše yra ir dviejų lygių Žirnių, Liepkalnio gatvių ir Minsko plento sankryža Vilniuje. Jos rekonstravimui, projekto vykdymo priežiūrai ir darbų atlikimui planuojama skirti 5 mln. eurų.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894
Iš 35 mln EUR Vilniaus m. Savivaldybė skyrė 23% bendrų projekto išlaidų likusius - Vyriausybė per Susisiekimo ministeriją.
Ten yra valstybės reikšmės projektas ir jam finansavimą per kelis kartus skyrė Vyriausybė. Kodėl transeuropiniam projektui nebuvo pritraukti Europos Sąjungos pinigai, dabar neverta gilintis.
Finansavimas nebuvo labai paprastas - šis projektas buvo 2019-2021 ir 2020-2022 m. investicijų programose, o asignavimų valdytojas yra Susisiekimo ministerija. LRV nutarimai 2019.03.06 Nr. 222, 2020.03.18 Nr. 243, 2020-10-21 Nr. 1172 ir t.t.
Didžiausias proejkto asignavimų valdytojas yra Susisiekimo minsterija, kurios pinigus paprastai įsisavina Kelių direkcija. Šį kartą buvoi kiek kitaip.
Dėl ko Šiaurinės gatvės temoje atsirado šis dviejų lygių sankryžos projektas.
Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento projektui nereikėjo atlikti žemės paėmimo procedūrų, nereikėjo mobilizuoti savo finansinių resursų, nes objektas buvo valstybės investicijų programoje.
Dviejų lygių sankryža Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento su tam tikra išlyga gali būti laikoma palikoma priojektu, kur pastebimai prisidėjo ir savivaldybė.
Tačiau tai labiau išimtis, kuri patvirtina taisyklę, kad Vilniaus m. savivaldybė savo jėgomisnepradėjo įgyvendinti svarbių miesto gatvių infrastruktūro projektų. Kiti Vilniaus miesto bendruosiuose planuose numatyti pagrindiniai objektai (Šiaurinė gatvė, Mykolo Lietuvio gatvė ir t.t.) atidėliojami dešimtmečiais.
Bet tai jau kitos temos objektas.
- 2 patinka
Comment
-
Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąOficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/Palyginus rytinio ir vakarinio piko srautus su 2019 m. srautais, stebimas automobilių eilių prie sankryžos sumažėjimas. Jų vidurkis sankryžoje po rekonstrukcijos tyrimo metu sudarė apie 300 metrų, tuo tarpu 2019 m. tyrimo duomenimis tokių eilių vidurkis sudarė apie net 890 metrų. Ryškus eismo srautų pagerėjimas matomas Žirnių g. – Minsko pl. kryptimi, kur iki rekonstrukcijos dažnai buvusi iki 2 km judančio srauto eilė sutrumpėjo iki 0,8 km intensyviausiu paros metu.
https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad nelabai, fūros tebestovi kamštyje su visais nuo Porsche salono, o kartais ir toliau. Šiek tiek pagerėjo, bet kol kas neproporcingai "grandioziniams" milijonams.
Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Važiuojant savaitgalį (nuo IKEA link Liepkalnio g.) net ir esant nedideliems srautams neigiamai nustebino šviesoforo ciklai viršutinėje sankryžoje. Tikėjaus kad įrengus tunelį apačioje sukti į kairę į Liepkalnio gatvę beveik visada bus žalia, bet dabar atrodo kad ciklas dar retesnis ir trumpesnis negu buvo anksčiau.Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2021.09.20, 12:37.
Comment
-
O vat Šimašius sako kad viskas atvirkščiai:
„Tai viena intensyviausių Vilniaus sankryžų, akivaizdu, kad jos atnaujinimas lėmė ir didesnius automobilių srautus – per šią sankryžą nukreipia ir kelionių planavimo programėlės telefone. Dabar matome rezultatus, kad dviejų lygių sankryžos sukūrimas daugumoje sankryžos krypčių sutrumpino vairuotojų laukimo laiką“, – teigia Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...giamu-pokyciu/ .
Comment
Comment