Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes jis ten nereikalingas. Taip, gatvė toje atkarpoje yra siauroka, bet galima ją praplatinti (panaikinant vieną iš šaligatvių).
Važiuojamoji dalis vistiek negalės būti prie pat tvoros. Šaligatvio naikinimas neišspręs bėdos.
Comment
-
Oficialiai baigta Žirnių, Liepkalnio ir Minsko pl. sankryžos rekonstrukcija https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/ .
p.s. deja naujų nuotraukų nėra. Gal kamščius nenori fotografuoti?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai jis apie tai ir rašo, kad jo bolidui atimama prigimtinė teisė prasilėkt su vėjeliu pro vėlių poilsio vietą dar nuskinant kelis kėglius per parą... žmogus pastrigo praeitame šimtmetyje. Tuo tarpu dabar net valstybinės reikšmės keliuose prie kapinių mažina greitį iki 40, kur jau ten mieste.
Užuot vis pakartotinai švaisčius laiką emocionalizmams, gal verčiau daugiau energijos nukreipti į situacijos apsvarstymą ir galimus sprendinius?
O beje:
,,nuskinant kelis kėglius per parą''
Kurioje vietoje jie galėtų būti nuskinti įgyvendinus mano siūlymus ir kokios priežastys tai lemtų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
O beje:
,,nuskinant kelis kėglius per parą''
Kurioje vietoje jie galėtų būti nuskinti įgyvendinus mano siūlymus ir kokios priežastys tai lemtų?
Comment
-
Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
Comment
-
Kaip tik nufotkinau kaip klostosi situacija važiuojant Minsko link. Tas dešinys posūkis išbalansuoja vairuotojus jau nuo Porshe centro. Išbalansavimas vyksta dėl to, kad neaišku ir nesimato kokia situacija yra su eismu pakilus kiek aukščiau, tai yra nuvažiavimu nuo IKEA link Minsko. Antra juosta važiuojantys ir planuojantys sukti dešiniau, tikisi persirikiuoti už IKEA viaduko, o ten jau stovi eilė ir prasideda blaškymasis, kas ir matosi nuotraukoje, kad arčiau tunelio jau tuščia. Kitaip tariant, situacija nepasikeitė, lyginant prieš rekonstrukciją, kaip stovėjau nuo Porshe, taip ir stoviu. Pirminė išvada: "kažkas ne taip" su tuo dešiniu posūkiu ir užvažiavimu ant sankryžos.
Paskutinis taisė Robyla; 2021.08.31, 16:15.
- 3 patinka
Comment
-
Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).
Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.
Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.
O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVažiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).
Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.
Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.
O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai
Norint galima buvo iš viso nereguliuojamą dešinįjį posūkį suprojektuoti (pėsčiųjų ten mažai). Ne tokie ten dideli srautai kaip gali pasirodyti iš kamščio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
Gal dar sustatys kokius daviklius, gal dar neperdavė reguliavimo, nes statybos fomaliai nebaigtos?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąManau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
- 1 patinka
Comment
Comment