Ką tiksliai turi omenyje? Visos naujai statomos gatvės statomos pagal naujausius standartus, t.y. siauros. Kitur atnaujinamos. Pavyzdžiui, Taikos g. atkarpa buvo pasiaurinta statant daugiabutį, Skroblų g. bus rekonstruota statant daugiabučius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.
Comment
-
Gal žinote, gal kartais pagerino šią atkarpą ir dabar, panaikinus apsisukimus Žirnių gatvėje, ar galima patekti į kapines važiuojant Liepkalnio gatve ir iškart už sankryžos sukant į dubliuojančią gatvę? Gal kaip kitaip?
Naujienos:
Nėra tokios galimybės pateikti į kapines.
Paskutinis taisė spekas; 2021.06.18, 18:18.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kai kam retkarčiais gal net prireiks užvažiuoti ant bordiūro!!! Lygtai tokia smulkmena, kaip bordiūras, kada nors sustabdė norintį prisiparkuoti...
- 3 patinka
Comment
-
Čia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika
Klausimas apie Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją: gal kas prisimena ar ta labai pavojinga nereguliojama perėja nuo degalinės link Liepynės kapinių bus panaikinta, ar ne? Ir jeigu taip, kaip bus su stotelėm ir patekimu į kapines iš Liepkalnio pusės viešuoju transportu?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąČia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika
Klausimas apie Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją: gal kas prisimena ar ta labai pavojinga nereguliojama perėja nuo degalinės link Liepynės kapinių bus panaikinta, ar ne? Ir jeigu taip, kaip bus su stotelėm ir patekimu į kapines iš Liepkalnio pusės viešuoju transportu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąČia yra visiška šimaškokybės klasika, bortai, kurie byra vos ant jų užvažiavus ir trinkelės skylančios po pirmo valymo su technika
Senos labiau skyla nei išdūžta, bet funkcija nuo to neprastėja, tuo tarpu naujasis betonas, kaip miltai. Matosi ir naujųjų kreivumas:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na taip, Zuokas tikrai nebūtų tokio leidęs, tikras lyderis ir stiprus ūkio vadovas. /s
Obama Saratove irgi pasireiškė:
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia jau diskusija kitai temai (nesu tikras kuriai, tai adminas žinos geriau) ir nelabai suprantu prie ko čia Obama, nes šis meme'as kaip tik būtų aktualus, jeigu ginčiau šimaškokybę. Aš niekur nelyginau su Zuoko laikais, bet jeigu norit palyginti, tai koks aferistas jis bebūtų, kokybės prasme jo laikų darbai stipriai lenkia tą chaltūrą, kuri yra daroma dabar.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąir nelabai suprantu prie ko čia Obama
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
O tai ne prie Zuoko Gedo prospektą perklojo ir juos iškart trupėti pradėjo?
Parašė alga Rodyti pranešimą
Šimašius su sunkios technikos apskaldytais bortais nebaigtose statybose turi daugmaž tiek pat bendro, kiek Obama su duobėmis Saratove: nieko.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Prie Zuoko, bet kiek dar tokių pavyzdžių? Nes dabar trupėti pradeda bent pusė visų projektų, kai kurie net nespėjus pabaigt darbus.
OK boomer... Jums rimtai reikia aiškinti jūsų pačio panaudoto meme'o esmę ir kokiais atvejais jis naudojamas?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.
Jei Šimašius matydamas byrantį betoną nenurodo pirkti geresnių medžiagų, nors ir nutiesiant ne tiek daug infrastruktūros, tai vadinasi jo tokia politika, jis ją tokią formuoja.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Juk pati savivaldybė ir tiesia tuos takus arba skelbia konkursą su pačių parašytomis sąlygomis. Kas kaltas, jei ne pati savivaldybė, jeigu sąlygose nenurodo naudoti patvaresnį mišinį arba pati tiesiogiai užsiperka pigiausių įmanomų plytelių?
Jei Šimašius matydamas byrantį betoną nenurodo pirkti geresnių medžiagų, nors ir nutiesiant ne tiek daug infrastruktūros, tai vadinasi jo tokia politika, jis ją tokią formuoja.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.20, 07:11.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAr norit pasakyt, kad savivaldybės ekspertai turi sugebėt nustatyt aukštesnius reikalavimus nei LST, STR ir t.t.?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ir, be abejo, viskas dėl to, kad piktasis Šimaškokybininkas privertė bortų gamintojus naudoti pigų, nepatvarų betoną, o skirtumą susidėjo sau į kišenę.
Ach, tamsta nepilnametis? Tada matyt laikas baigti beprasmes diskusijas.
Comment
-
Vilnius pramoko iš olandų tiesti dviračių takus, bet Vilniaus greitkeliai (ženklinimas, nusukimai ir pan.) labai neša į Maskvos MKAD. Tik Vilniaus ženklinimas savo kokybe prilygsta nusukimų tankiui MKAD, o pats ženklinimas Maskvos MKAD yra kiek geresnis, didesnis, turi net exit numerius.
Liepkalnio sankryža: su nusukimais situacija kaip ir gerinta, bet ženklinimas nubraukia visą sankryžos kokybę. Stebiuosi Vilniumi kaip jis nepasitempia su krypčių ženklinimu, suprantu galima sakyti likusi Lietuva uždaresnė, kartais labiau linkusi išradinėti dviratį ten kur jo nereikia, bet kažkaip Lietuvos užmiesčio keliuose ženklinimas netgi čiut aiškesnis, negu visam Vilniuje kur bebesi.
Comment
Comment