Šiek tiek kosmetikos ant Dariaus ir Girėno viaduko. Pakeitė turėklus abiejose viaduko pusėse, keičia šaligatvių plyteles, praplatino takus, bortus nuleidinėja, apibetonuoja apgraužtus nuo sentavės kampus ir t.t.. Darbai dar nesibaigė.
Liepkalnio sankryžos viršus praktiškai baigtas. Labai sparčiai tvarko šoninius kelius, šaligatvius ir dviračių takus. Praktiškai liko paskutinis sluoksnis, panaikint žiedus ir sutvarkyti išvažiavimą iš tunelio į miesto pusę, kur kertasi su laikinu keliu
Tiksliai nepamenu ką SĮSP deklaravo, bet dabar esmė pakloti viršutinį asfalto sluoksnį ir paleisti srautą per šoninius kelius, tunelį, atlaisvinant laikinus. Tai visa apimtimi atrodo nerealu baigti, o nukreipti srautą ir pradėti tvarkyti laikinus - realu. Šoniniai keliukai intensyviai ruošiami, garavo naujas asfaltas
Klasika su šuliniais Nutiestas naujai ruožas su klasikiniais reikalais, kurie vadinasi - vieną šulinį galima apvažiuoti, t.y. jis yra plius minus per vidurį ir tarp dviejų ratų tilps, o sekantis visiškai puikiai ant rato trajektorijos Tai lieka arba slalomas, arba šulinių įgilinimo veiksmas važiuojant per jį.
Kalbu apie trečiąją foto nuo apačios.
Dar apie Liepkalnio sankryžą... Nesu sutikęs tokio varianto Vilniuje arba nepastebėjau, kai prieš asfalto klojimą, ant bordiūrų užtepamas storas sluoksnis kažkokios dervos - izoliacijos, kuri, klojant paskutinį sluoksnį, yra užlydoma ant ansfalto viršaus, taip sudarant atitinkamą apsaugą nuo vandens
Po paskutinio asfalto sluoksnio
Tarp kitko - koljamas "tylusis" viršutinis sluoknis, analogiškas kaip dalyje Švitrigailos g. ties IRIS
Ten ji veikiau klijuojama, nei tepama. Jau senokai toks standartas įvestas. Jin veikia, kaip temperatūrinė siūlė, kad asfaltas neskilinėtų palei bortus.
Kabinami pajunginėjami šviesoforai ,uždėtas paskutinis sluoksnis asfalto .Važiuojant nuo Ikeos sukant i dešine link Rudaminos,Salininkų manau susidarys kamštis( butelio kaklelis) pradžioje viena nusukimo juosta.
Comment