Na gal tik atrodo kad kabo. Na jie (čia kaip suprantu rostverkas) sujungti su grežtiniais poliais manau pakankamai gerai, kurie dirba kaip atraminė sienutė, bet jie pasidengę gruntu, ir nuotraukoje atrodo kad kabo.
Nuo šiandien (2020-05-04) eismas paleistas laikinaisiais kelias.
Kol kas spūsčių nėra, eismas vyksta sklandžiai. Pagrinde problemų yra vilkikų vairuotojams, nes sankryžos ir žiedų matmenys nepritaikyti 18 m ilgio transporto proemonėms.
O tai ką ten veikia vilkikai, juk jei gerai suprantu ten sustatyti jiems eismą draudžiantys ženklai. jie tūrėtu važiuoti apylankom
Paskutinis taisė digital; 2020.05.15, 17:31.
Priežastis: citavimas
Čia tikrai nebus pakeista danga? Minsko pl, +- nuo maximos iki nusisukimo į Kalnėnus??
Su šiuo Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos projektu ne. Mano pamąstymu ten sutvarkys, bet ne šiemet, kaip ir Liepkalnio g. leidžiantis link Rasų g. linksmieji kalneliai, o ne gatvė. Turėtų logiškai būt įtrauktos šios atkarpos į asfaltavimo sąrašus artimiausiais metais?
Su šiuo Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos projektu ne. Mano pamąstymu ten sutvarkys, bet ne šiemet, kaip ir Liepkalnio g. leidžiantis link Rasų g. linksmieji kalneliai, o ne gatvė. Turėtų logiškai būt įtrauktos šios atkarpos į asfaltavimo sąrašus artimiausiais metais?
Šiaip kažkada buvo planuojama dar prie Zuoko statyti kelių lygių sankryžą Minsko pl. su Gurių g. - dabar apie tai jau nebešnekama, bet gal ateityje bus dar grįžta prie projekto, nes šiuo metu tai viena iš pavojingiausių sankryžų Minsko pl.
Teoriškai gal ir ne pats blogiausias variantas, bet tam kad įvažiuoti į Kalnėnus tektų važiuoti iki pat Nemėžiaus, kad būtų galima apsisukti - nemanau kad tam pritartų nei Kalnėnų (dėl papildomų kokių 5 km į abidvi puses), nei Nemėžio gyventojai (padidėjęs automobilių srautas).
Šiaip ir dabar jau galima nuo Nemėžiaus nuvažiuoti link Kalnėnų - važiuojant Ukrainiečių ir Juodupio gatve. Tiesa, dalis Juodupio g. Vis dar žvyrkelis, bet iš bėdos važiuoti galima.
Paprasčiausia būtų jokios sankryžos ten. Leisti apsisukti per Liepkalnio sankryžą, o kitoje pusėje yra per Nemėžio viaduką. Ten ir dabar galima būtų su apsisukimais. Į abi pusės yra netoli sankryžos.
Kaip taip čia visi „Marš į autobusus!“, bet kažkaip visi greitai pamiršo, kad pro tą sankryžą į Kalnėnus važiuoja 58 autobusas ir kuriam toks ratas aplinkui pridėtų 10-15 minučių prie trasos
Ir ne, automobilio nevairuoju ir automobilistų nepalaikau.
Kaip taip čia visi „Marš į autobusus!“, bet kažkaip visi greitai pamiršo, kad pro tą sankryžą į Kalnėnus važiuoja 58 autobusas ir kuriam toks ratas aplinkui pridėtų 10-15 minučių prie trasos
Ir ne, automobilio nevairuoju ir automobilistų nepalaikau.
Varšuvoje bent jau gana įprastas dalykas, kai trasa autobuso pirmyn ir atgal nesidubliuoja, t.y. taikomas važiavimas ratu - į Kalnėnus galėtų važiuoti pro Dunojaus g. Ir Didžiąją Ribiškių ir toliau pagal dabartinę trasą, o grįžtu pro Gurių ir Minsko pl. Realiai liktų tos pačios stotelės, tik kai kur rečiau stotų.
Arba iš viso panaikinus vieną stotelę Minsko pl. Nebevažiuoti Minsko pl. O važiuoti Didžiąją Ribiškių. Visos kitos stotelės galėtų likti savo vietose, tik reiktų patraukti kelis šimtus metrų link Pavilniaus pusės Tautų st., Kad autobus galėtų apsisukti važiuojant Italų gatve.
O tai nieko, kad 58 maršruto trasa neapsiriboja Kalnėnais ir jis važiuoja iki Grigaičių? Ar čia siūlot padaryt, kad pro Kalnėnus važiuotų tik į vieną pusę?
O tai nieko, kad 58 maršruto trasa neapsiriboja Kalnėnais ir jis važiuoja iki Grigaičių? Ar čia siūlot padaryt, kad pro Kalnėnus važiuotų tik į vieną pusę?
Mano pasiūlytas sprendimas turėtų įtakos tik ties Kalnėnais, tolimesnėje trasoje link Grigaičių jokių pokyčių nebūtų.
Taip, ties Kalnėnais galėtų važiuoti tik į vieną pusę, arba į abidvi pusęs, padarius apsisukimą pačių Kalnėnų kvartale - pvz. Mano jau minėtoje Italų g. Ar kur kitur, kur būtų tam vietos. Manau vietiniai gyventojai labiau pritartų antram sprendimui, kadangi dabar autobusas važiuoja ties Kalnėnais (Gurių g.), bet neįvažiuoja į pačius Kalnėnus. Pakoregavus trasą, galėtų kirsti kelias Kalnėnų gatves.
Kokio velnio gatvėse trina horizontalųjį ženklinimą ir po to piešia beveik identišką vėl? Kaip pvz būtų Liepkalnio g. - nuo miesto ribos buvo trinamas ženklinimas ir dabar nupieštas lygiai tose pačiose vietose, kaip ir buvo. Nėra kur dėt pinigų?
Kokio velnio gatvėse trina horizontalųjį ženklinimą ir po to piešia beveik identišką vėl? Kaip pvz būtų Liepkalnio g. - nuo miesto ribos buvo trinamas ženklinimas ir dabar nupieštas lygiai tose pačiose vietose, kaip ir buvo. Nėra kur dėt pinigų?
kaip tai nėra kur? Taigi kaip tik yra - aparatas tam ir nupirktas, kad pinigus paimt.
Comment