Mano turimomis žiniomis, projektas nebuvo suderintas su oro uostu. Statant tunelį pagal projektą bus naudojami aukštaūgiai kranai kurie trukdys lėktuvu nusileidimui ir pakilimui. Nukreipti pro kitur lėktuvus galimybes nėra. Reikia peržiūrėti projektą, kas labai jį išbrangina. Gali viskas sustot labai ilgam.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kokio aukščio kranų ten reikia? Šalia yra mažiausiai 10 m aukščio pastatai. Juolab pakilimo trajektorija maždaug 150-200 m į šoną
Na bet naktį lektuvai neskrenda.
Comment
-
Ten labiau ne dėl kranų, o dėl įrangos atraminių sienučių poliams įrenginėti. Dalis darbų atsiduria ir tiesiai po leidimosi trajektorija. Oro uostas čia jau ant principo eina, kad su jais nederino, nes iš tikrųjų niekas jiems netrukdo pasiderinti leidimąsi pro kitą galą, jei tik vėjas netrukdo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAš šioje vietoje matau bręsta susisiekimo konfliktas jei nebus bent numatyta vietos perspektyvinei infrai. Tą nesusipratimą su perėja per Žirnių g. ir iškart šalia jos esantį apsisukimą reikės anksčiau ar vėliau naikinti ir spręsti netik pėsčiųjų srauto per Žirnių g. klausimą, bet ir transporto patekimo į kapines. Jei jau nenumatomas transporto patekimas į kapines pro jos pietus, tada siūlyčiau daryti bent taip: permesti pėsčiųjų viaduką per Žirnių g., o dabartinę pirmą juostą/kelkraštį panaudoti eismui (reikia tik linijas perbraižyti).
Comment
-
Teismas atmetė antrą „Panevėžio kelių“ ieškinį dėl Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos
Panevėžio keliai“ siekia, kad būtų panaikintas miesto savivaldybės sprendimas dėl dalyvių eilės, taip pat prašo panaikinti su konkurso laimėtoja bendrove „Fegda“ pasirašytą rangos sutartį ir iš naujo vertinti konkurso dalyvių pasiūlymus.
Anot „Panevėžio kelių“, konkursą laimėjusi bendrovė pateikė melagingą informaciją apie statybos vadovo patirtį.
„Nors „Panevėžio keliai“ nurodė argumentus, jog „Fegdos“ pateikta informacija yra melaginga, argumentai vertinami kaip prielaidos, ne kaip vienareikšmė akivaizdi informacija“, – rašoma teismo nutartyje.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...konstrukcijos/ .
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTeismas atmetė antrą „Panevėžio kelių“ ieškinį dėl Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...konstrukcijos/ .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Optimist Rodyti pranešimą
Na va dar šansai prisideda,kad pabaigs darbus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.
- 1 patinka
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio gatvės nuo Ušos g. iki Salininkų g. Vilniuje, rekonstravimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/Paskutinis taisė kutas; 2020.01.13, 16:22.
- 8 patinka
Comment
-
Tai planuojamas daugiajuostis šviesoforynas, netgi naikinant žiedinę sankryžą ties Salininkais. O dviračių takas pataps bendru su pėsčiaisias arčiau Liepkalnio g./Minsko pl. sankryžos (ties Uršos g.). Įdomūs sprendiniai, gal pratęs tą dviračių taką, tik nepažymėjo sujungimo ties Uršos g.
Resutas https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.13, 16:00.
Comment
-
Parašė ResutasGal galima nurodą į info?
O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 16:00.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
Nepamirškite, kad ir Girteka bent jau planavo savo mega administracinių pastatų statybas prie to pačio kelio.
Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąSu dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.
O tiems, kas trina rankomis, kad oi kaip pagerės pralaidumas, tai atsitokėkit. Greičiau prašoks nebent per raudoną lakstantys greičio viršytojai. Kitiems tai tebus eilinė gatvė su ilgais šviesoforų ciklais, apsisukinėjančiom fūrom ir nuolatiniais persirikiavimais, nes tiesiog bus vpadlu neapvažiuoti lėtesnių. O ne piko valandomis tai tiesiog bus perteklinė asfalto jūra.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 18:05.
Comment
Comment