Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Jeigu nebūtų sugalvoję daryti tokio ilgo įgilinimo tai gal būtų gal užtekę lėšų ir trečiam lygiui. Kuriems galams ten beveik kilometro(800m) įgilinimas? Ką jis duoda? Čia gi ne geležinkelis kad nuolydis negali būt staigesnis.
    Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.

    Comment


      Realiai sankryžą ir tolimesnį kelią iki Giraitės žiedo gelbės tik Pietinis aplinkelis, bent jau 2 etapas.

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
        Realiai sankryžą ir tolimesnį kelią iki Giraitės žiedo gelbės tik Pietinis aplinkelis, bent jau 2 etapas.
        Pačią sankryžą tai išgelbės. Pietinis aplinkelis neišspręs prastos jungties su Vakariniu, kas yra pagrindinis peilis Gerosios Vilties ir Gariūnų kryptimi.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Pačią sankryžą tai išgelbės. Pietinis aplinkelis neišspręs prastos jungties su Vakariniu, kas yra pagrindinis peilis Gerosios Vilties ir Gariūnų kryptimi.
          O nėra planų tvarkyti tą jungtį ? Gal painioju. Dalis susikertančio srauto nusikraus, kai bus Laisvės-Oslo jungtis

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą

            Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.
            Nu tai jo, trukdys sandėlių darbuotojams klausytis besileidžiančių lėktuvų, tada geras sprendimas

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

              Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.
              Neblogai, kai lygiai 50 m. Nuo sankryžos leidžiasi reaktyvinis lėktuvai
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                O nėra planų tvarkyti tą jungtį ? Gal painioju. Dalis susikertančio srauto nusikraus, kai bus Laisvės-Oslo jungtis
                Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.
                  Nebereikalinga ta jungtis apskritai, kai jau yra aplinkkelis.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.
                    Tai kad numatyta, ir panašu, kad greit bus nutiesta kartu su Business Garden statybomis: https://citify.eu/laisves-pr-ir-oslo...amasis-kelias/
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...

                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	210
Size:	183,5 kB
ID:	1735784

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...
                        Į kapines galima būtu patekti ir iš Ikea pusės įrengiant infrastruktūrą.
                        Vieta pažymėta tik orientacinė.

                        maps.lt


                        google
                        Paskutinis taisė M1gdas; 2019.07.16, 20:51.

                        Comment


                          Berods vienas iš IKEA valdytojų reikalavimų buvo - tiesiogino kontakto su kapinėmis nebuvimas.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	210
Size:	183,5 kB
ID:	1735784
                            Tai kad 200 metrų toliau yra viadukas į Ikea ir oro uostą, kam dar vieno, nejaugi į kapinės toks jau nerealus eismas,kad reikia kišti milijonus į naują infrastruktūra?

                            Taip,berods Ikea nenorėjo kad šalia jų būtų jungtis su kapinėmis, bet kai dabar pastatė Decathlon, jungtį su kapinėmis galima būtų padaryti šalia jų, jeigu iš tikro yra toks poreikis, dėl ko tikrai labai abejoju.

                            Daug svarbiau manau pvz. Sutvarkyti įvažiavimą iš Gurių g. Į Minsko pl. Pastatant ten viaduką, kad automobiliai galėtų normaliai įvažiuoti/išvažiuoti iš šių gatvių nesudarant avarinių situacijų, kas dėja įvyksta beveik kasdien.

                            Comment


                              Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                              Tai kad 200 metrų toliau yra viadukas į Ikea ir oro uostą, kam dar vieno, nejaugi į kapinės toks jau nerealus eismas,kad reikia kišti milijonus į naują infrastruktūra?

                              Taip,berods Ikea nenorėjo kad šalia jų būtų jungtis su kapinėmis, bet kai dabar pastatė Decathlon, jungtį su kapinėmis galima būtų padaryti šalia jų, jeigu iš tikro yra toks poreikis, dėl ko tikrai labai abejoju.

                              Daug svarbiau manau pvz. Sutvarkyti įvažiavimą iš Gurių g. Į Minsko pl. Pastatant ten viaduką, kad automobiliai galėtų normaliai įvažiuoti/išvažiuoti iš šių gatvių nesudarant avarinių situacijų, kas dėja įvyksta beveik kasdien.
                              Sankryžos statybos metu bus apvažiavimas būtent pro ten, tai ta proga gal ir patvarkys kažką.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Sankryžos statybos metu bus apvažiavimas būtent pro ten, tai ta proga gal ir patvarkys kažką.
                                Pagal planą tai turėjo tvarkyti Gurių/Juodojo kelio sankryžą, o sujungimas su Minsko pl. Reikia suprast, kad nėra probleminis, kol išvengta didesnių avarijų....

                                Comment


                                  Ten yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	279
Size:	140,7 kB
ID:	1736160

                                  Comment


                                    Gal tiesiog reikia statyti/pratęsti jungiamąjį kelią kaip kitoje pusėje (Pabarės g.)

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Ten yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..
                                      Į tas kapinės nėra tokio eismo intensyvumo, kad reiktų statyti viaduko - kaip ir minėjau, šalia viadukas į Ikea, dar yra Žirnių/Liepkalnio sankryža. Jei kažkam reikia, tai tikrai tuos 300 metrų toliau pavažiuos, kad apsisuktų. Į kiekvieną posūkį tikrai nėra prasmės statyti viaduko ar tilto, jei šalia yra alternatyvos.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Berods vienas iš IKEA valdytojų reikalavimų buvo - tiesiogino kontakto su kapinėmis nebuvimas.
                                        Ar Vikingų g. prikauso IKEA'ai?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar Vikingų g. prikauso IKEA'ai?
                                          Nu nerimtas klausimas, gal retorinis? Pati IKEA net nepriklauso IKEA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X