Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Nenorejau samoningai minet jos pavardes, nes ji siek tiek atsiduoda slapimu Bet siaip ji ten prie Simasiaus veikeju, tai jei kazka sako, tai gal kazkiek tiesos ir yra.
    A, čia biškį dainuojanti ta? Oi sako tada, daug ką pasako, padėk dieve kantrybės vairuotojam

    Comment


      Dariaus ir Girėno g. dar šiek tiek aplopė duobes atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir F. Vaitkaus g. Galėtų nubrėžti punktyrinę liniją ten, atskiriančią dvi eismo juostas, nes ten nuolat visi mėgsta važiuoti prisispaudę prie ašinės. Ar ten per siauras kelias, kad būtų įrengtos 4 juostos be platinimo?
      Paskutinis taisė DArnas; 2019.05.29, 15:31.

      Comment


        Parašė DArnas Rodyti pranešimą
        Dariaus ir Girėno g. dar šiek tiek aplopė duobes atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir F. Vaitkaus g. Galėtų nubrėžti punktyrinę liniją ten, atskiriančią dvi eismo juostas, nes ten nuolat visi mėgsta važiuoti prisispaudę prie ašinės. Ar ten per siauras kelias, kad būtų įrengtos 4 juostos be platinimo?
        Per siauras. Gatvė B1 kategorijos, pagal STR vienos juostos plotis 3,25 - 3,50 m. (reikia bent 13 metrų + ženklinimas). Tuo tarpu gatvės plotis ~12 metrų,

        Comment


          Parašė aRa Rodyti pranešimą
          Buvo truputį minėta "Gatvių apšvietimo sistemos modernizavimo" temoje, kad Dariaus ir Girėno gatvėje, nuo Naujininkų iki F. Vaitkaus gatvės (t.y. posūkio į oro uostą) pakeisti apšvietimo stulpai (porinių numerių, t.y. oro uosto pusėje).
          Nauji stulpai sustatyti tokių pat atstumu nuo važiuojamosios dalies krašto, taigi, apie gatvės praplatinimą, kurio ypač reikėtų bent jau kelių šimtų metrų atkarpoje tarp Naujininkų ("LIDL"-o) ir įvažos iš Žirnių gatvės, galima pamiršti

          Kaip ir apie dar prieš pusę amžiaus planuotą troleibusų liniją iki oro uosto Jai pritaikyti seni stulpai išmontuoti.
          teisingai, sustate naujus stulpus. O galtve vienu metru per siaura. Bet jokiu projektu nera, reiskia paasfaltuojam paprastuoju remontu. Ijungti viena smegenu vingi yra tiesiog neimanoma, todel viskas liks kaip ir buvo paskutinius 40 metu.

          Comment


            Eisiskiu plentas
            Click image for larger version

Name:	46A8F093-0B16-4964-9F73-3E4A1D2E3DF8.jpeg
Views:	200
Size:	286,6 kB
ID:	1725920Click image for larger version

Name:	11A447AE-BD31-4964-A2EC-0B018AAD3CB3.jpeg
Views:	205
Size:	247,9 kB
ID:	1725921

            Comment


              Dar kartą nukėlė pasiūlymų pateikimo terminą nes gauvus tiekėjo pretenziją ji tenkintq iš dalies.
              Naujas terminas 2019-06-16.
              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=454458

              Comment


                Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

                Delfi.lt 2019.06.21

                Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
                Nors planuojama grandiozinė Vilniaus Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio gatvių sankryžos rekonstrukcija dar nė neprasidėjo, gyventojams ši sankryža jau tapo tikru kantrybės išbandymu. Kiekvieną dieną čia nusidriekia keleto kilometrų kamščiai, kuriuose dažnai jiems laukti tenka ir ilgiau nei pusvalandį.


                Dar vasarį Vilniaus miesto savivaldybė skelbė, kad transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, netrukus bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje, planuojama, bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas. (...)

                Kaip Delfi sakė Vilniaus m. savivaldybės atstovė ryšiams su visuomene, rekonstravus sankryžą ji kaip reikiant pagerins susisiekimą miestą, o ypač kalbant apie sunkųjį transportą.
                „Daugiau kaip 2,2 km ilgio vienoje judriausių sankryžų bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai. Po rekonstrukcijos bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis transporto, pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimas Žirnių gatvės ir Minsko plento kryptimis“, (...)
                Planuojama, kad sankryžos atnaujinimo darbai prasidės šios vasaros pabaigoje bei tęsis šiuos ir ateinančius metus. Kaip buvos skelbta anksčiau, projekto vertė sieks apie 30 mln. Eur. Iš jų daugiau nei 8 mln. Eur projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, o likusius 22 mln. – Vyriausybė.

                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81482101

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

                  Delfi.lt 2019.06.21

                  Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
                  Nes konkursas vis dar neįvyksta, klausimų-atsakymų jau koks 100 lapų prirašyta. O juokingiausia, kad dalyviai buvo ne kartą suklaidinti vis skirtingų atsakymų, o pareikalavus dar kartą paaiškinti klaidinantį atsakymą, pareiškė "...taigi Jūsų paklausimai pateikti pavėluotai." Kažkoks pasityčiojimas.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 12:07.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

                    Delfi.lt 2019.06.21

                    Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
                    "Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje".

                    Kas yra laikoma(vadinama) tuneliu? Aš suprantu kad tai pvz susisiekimo arterija įrengta po žeme. Arba patikslinsiu nuo "grindų" iki "lubų" - viskas po gruntu.
                    Klausimas ar Liepkalnio tunelis kaip rašo bus 800m ilgio ir suprantama visas po gruntu? Jei taip tai kam to reikia? Ar neužtektų vien šito: "bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas."

                    Ar gal kaip reikiant nesuprantu kas yra vadinama tuneliu ir ten nieks nesiruošia tų 800metrų kišt po velėna, bet grandijoziškai tuneliu vadina, kas apsprendžia kad tai bus didis didžio mero ambitsingas darbas?

                    O gal tie 800m gaunasi taip: 4 juostos po 200m užkasamos o kaip žinia 4x200m=800m?

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      "Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje".

                      Kas yra laikoma(vadinama) tuneliu? Aš suprantu kad tai pvz susisiekimo arterija įrengta po žeme. Arba patikslinsiu nuo "grindų" iki "lubų" - viskas po gruntu.
                      Klausimas ar Liepkalnio tunelis kaip rašo bus 800m ilgio ir suprantama visas po gruntu? Jei taip tai kam to reikia? Ar neužtektų vien šito: "bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas."

                      Ar gal kaip reikiant nesuprantu kas yra vadinama tuneliu ir ten nieks nesiruošia tų 800metrų kišt po velėna, bet grandijoziškai tuneliu vadina, kas apsprendžia kad tai bus didis didžio mero ambitsingas darbas?

                      O gal tie 800m gaunasi taip: 4 juostos po 200m užkasamos o kaip žinia 4x200m=800m?
                      Tu čia bandai kažką argumentuoti dėl delfio klikbaitinių lozungų? Jei gerai pamenu, tai ten berods atraminių sienučių iš viso bus tiek metrų. Jos iš abiejų pusių, tai gatve tik kokius 400 metrų tolygiai nusileidinėsi ir kilsi ir tik 78m pilnai dengta.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 12:17.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Tu čia bandai kažką argumentuoti dėl delfio klikbaitinių lozungų? Jei gerai pamenu, tai ten berods atraminių sienučių iš viso bus tiek metrų. Jos iš abiejų pusių, tai gatve tik kokius 400 metrų tolygiai nusileidinėsi ir kilsi ir tik 78m pilnai dengta.
                        Nu tai ok, nebus ten jokio tunelio. Bet 30 mil. ar tada neperdaug? "Vizulinizacijos" kur? Nes be jų tai kas kaip nori tas taip ir mato tą būsimą objektą. Ir dar skleidžia dezinformaciją kai kurie.
                        Paskutinis taisė evvt; 2019.06.21, 16:49.

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą

                          Nu tai ok, nebus ten jokio tunelio. Bet 30 mil. ar tada neperdaug? "Vizulinizacijos" kur? Nes be jų tai kas kaip nori tas taip ir mato tą būsimą objektą. Ir dar skleidžia dezinformaciją kai kurie.
                          Tai kaip ir ne paslaptis. Cvpp yra visas techninis projektas.
                          Tiesa, dėl milijonų. Yra ten tokių keistokų sprendimų, kaip pvz daryti laikinas metalines sienutes špuntus, kai vien jie kainus gal kokius 3 mln. vien tik tam, kad statybų metu ant grionio krašto galėtų vykti eismas. Nors lyg ir nėra priežasčių, kodėl to eismo negalima būtų organizuoti aplinkui tuščiuose plotuose, juo labiau, kad dalis jų visvien bus užasfaltuota platinant gatvę.
                          Ai dar įdomus momentas, gyventojams aplinkui ne tik langus keis, bet ir turės užtikrinti ventiliaciją. Kadangi atidarius langą arba fortkę nebebus tenkinama garso izoliacija, tai turės įrengt rekuperatorius.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 20:22.

                          Comment


                            Realiai, straipsnis apie nieko naujo, viskas jau seniai žinoma. Taip pat ir Juodajame kelyje darbai nejuda - čia įdomu ar gavo tuos trūkstamus leidimus iš Sveikatos Centro?

                            Comment


                              Poderskis savo FB rašo, kad įvyko pirkimas dėl Liepkalnio - Žirnių tunelio. 5 tinkantys pasiūlymai, rimti dalyviai, laimėtojas bus rugpjūtį.

                              Comment


                                15min.lt 2019.07.03
                                Aiškėja, kas rekonstruos Žirnių-Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryžą
                                Amžinos transporto spūstys Vilniaus Žirnių-Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryžoje netrukus dar padidės. Tiesa, laikinai, kadangi čia vyks rekonstrukcijos darbai. Po jų automobiliai važiuos dviejų lygių sankryža, tad situacija turėtų gerokai pagerėti. Rekonstrukcijos konkurso laimėtojo pasiūlymas šiuo metu vertinimas.

                                Balandžio viduryje Vilniaus savivaldybė portale paskelbė Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko pl. sankryžos rekonstrukcijos darbų konkursą. Pabaigus rekonstrukciją keturių eismo juostų, daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Tai bus daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas. (...)

                                Pasiūlymus konkursui buvo galima teikti iki gegužės 20 dienos. Tačiau, kaip teigia Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis, sulaukta labai daug klausimų, todėl konkurso pabaigos terminas nukeltas iki birželio 13-osios. „Konkursas baigėsi, pretenzijų nesulaukėme, šiuo metu vyksta vertinimas. Sulaukėme daug dalyvių, jie labai nuodugniai vertino projektą, gilinosi į detales, todėl teko atsakyti į daugybę klausimų. Laimėtojo pasiūlymo vertinimas turėtų būti baigtas iki rugpjūčio“, – sakė P.Poderskis.

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1168268

                                Comment


                                  pamatykite, kaip atrodys rekonstruota sankryža

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...GJupgM8H-70ifc




                                  Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.07.08, 21:41.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    LRT.lt 2019.07.08
                                    Nuo rudens ir taip probleminėje Liepkalnio–Žirnių sankryžoje teks spręsti dilemą – laukti ar aplenkti
                                    pamatykite, kaip atrodys rekonstruota sankryža

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...GJupgM8H-70ifc
                                    Ačiū už nuorodą.
                                    Dabar galima labiau pamatyti projekto apimtis.

                                    Comment


                                      Pagaliau, sužinojau kokie būna tuneliai! Turime ilgiausią tūnely Baltijos fsalyše - vakarynys aplikelys. Ura!

                                      Nors kažkas vadina tai grandijoziniu ir ambicingu tuneliu, džiaugiuosi kad vizualizacijoj nepamačiau to ką aš suprantu tuneliu.
                                      Paskutinis taisė evvt; 2019.07.09, 10:01.

                                      Comment


                                        Iš esmės tai ne tunelis, o perdanga virš iškasos.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Iš esmės tai ne tunelis, o perdanga virš iškasos.
                                          Pagal įlgį tai tunelis jiems ir yra ta iškasa, nes sakė kad 800m ilgio tunelis + viadukas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X