Tai pala, projektas buvo paruoštas tuneliui, o straipsnyje rašoma apie viaduką. Tai kaip čia bus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTai pala, projektas buvo paruoštas tuneliui, o straipsnyje rašoma apie viaduką. Tai kaip čia bus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTai pala, projektas buvo paruoštas tuneliui, o straipsnyje rašoma apie viaduką. Tai kaip čia bus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąpirminiam variante pamenu tunelis buvo tik po vieną juostą kiekviena kryptimi, tai kaip suprantu jau pakeitė į dvi (kaip ir turėjo būti nuo pat pradžių). Kada čia taip nutiko ir kokiu pagrindu?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTeoriškai ne anksčiau nei šią žiemą turėtų pradėti paruošiamuosius darbus, nes dar nėra ir statytojas atrinktas.
Neįsivaizduoju kas bus su pralaidumu, nes dabar ten kamščiai nuolatiniai į pavakarę. Apvažiuoti nelabai išeina.
Comment
-
„Mes turime techninį projektą. Tikėtina, kad rugsėjo mėnesį, ypač jeigu dėl finansų bus visiškas aiškumas, mes paskelbiame konkursą ir tada, priklausomai nuo statybų proceso, ar šiemet, ar kitais metais darbai prasideda. 2020-aisiais metais turi būti vėliausiai užbaigti“, – aiškino meras.
Konkursas paskelbtas?
Comment
-
Ponas Masiulis taip pat pranešė, kad valstybė finansuos dalį Žirnių–Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos – kitų metų biudžete tam numatyta 5 mln. Eur.
„Tai yra Minsko plento dalis, prie Švedijos baldų prekybos centro „Ikea“, kuri visi matome, kokie kamščiai darosi“, – kalbėjo ministras.
Vilniaus meras Remigijus Šimašius anksčiau sakė, kad planuojama sankryžos rekonstrukcijos vertė yra apie 23 mln. Eur
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5U7gSwXfu
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą5 mln. EUR menkutė kompensacija, dabar aišku, kodėl projektas stringa. Kodėl savo laiku nebuvo normaliai rekonstruota su ES parama - didelis klausimas.
Spartus ES paramos lėšų įsisavinimas sunkmečiu galėjo tapti vienu iš svarbiausių ekonomikos gaivinimo instrumentų, tačiau skaičiai liudija, kad šiuo intrumentu Lietuva naudojosi vangiai. Susisiekimo infrastruktūros srityje neįsisavinta 42 proc. ES paramos.
Kaip vienos pagrindinių ES lėšų nepanaudojimo priežasčių nurodoma laiku neparengta techninė dokumentacija, nepateiktos paraiškos, užtrukusios viešųjų pirkimų procedūros, biudžeto lėšų kofinansavimui nebuvimas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTeisingai, bet šiuo metu ar neįmanoma prašyti ES finansavimo? Visgi čia yra europinis transporto koridorius.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šitas momentas ir man įdomus. Kažkaip įtartinai dažnai nutylima ES finansavimo galimybė. Tai ar jo net neprašė, ar gautas neigiamas atsakymas, o gal jau buvo skirtas, bet taip ir liko nepanaudotas, todėl antrą kartą nebeprašo?
Įtariu, kad trečias variantas, gal kažkaip ribojama tai pačiai vietai prašyti finansavimo tam tikrą laiko tarpą.
Comment
Comment