Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš tikro, niekas neaišku iš to plano. Ir tas kairysis posūkis neatrodo kažkaip specialiai suprojektuotas.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Nors šiaip, sprendimas gan akivaizdus:

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Nors šiaip, sprendimas gan akivaizdus:
        Atvaizdas
        O kitomis kryptimis?

        Iš tos smulkios schemos panašiausia, kad Minsko pl. praeis estakada virš (arba tuneliu žemiau) Liepkalnio g., o dabartinėje vietoje liks sankryža kairiesiems posūkiams ir važiavimui tiesiai Liepkalnio g. Toks sprendimas būtų pats geriausias esamoje situacijoje.

        Comment


          Kitomis kryptimis aišku daug sudėtingiau.

          Labiausiai bijau, kad bus viadukas nuo Minsko pl. į Žirnių, o toliau liks valdoma šviesoforais (kaip pvz. Narbuto/Laisvės).

          Šiaip įmanoma sudėlioti kreivą dobilą, jei nebijant išpirkti kai kurias teritorijas. Gyvenamieji namai ten kankynė gyventi, kiti komerciniai/industriniai pastatai kuir eismas aplinkui nutrukdo. Dar Liepkalnio kalno priegos visai tuščios.

          Dar įmanomas turbo-žiedas po viaduku, žinant mūsų projektuotojus.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
            Kitomis kryptimis aišku daug sudėtingiau.

            Labiausiai bijau, kad bus viadukas nuo Minsko pl. į Žirnių, o toliau liks valdoma šviesoforais (kaip pvz. Narbuto/Laisvės).

            Šiaip įmanoma sudėlioti kreivą dobilą, jei nebijant išpirkti kai kurias teritorijas. Gyvenamieji namai ten kankynė gyventi, kiti komerciniai/industriniai pastatai kuir eismas aplinkui nutrukdo. Dar Liepkalnio kalno priegos visai tuščios.

            Dar įmanomas turbo-žiedas po viaduku, žinant mūsų projektuotojus.
            Dobilo tipo sankryža, bent jau tokia, kokios statomos pas mus, yra prastas sankryžos variantas. Įsiliejantys ir persirikiuojantys (besikryžiuojantys) srautai sukelia daug pralaidumo problemų, o kartu ir avarinių situacijų. Tokio tipo sankryžos turėtų būti statomos išimtinai tik su atskirtais jungiamaisiais keliais, tačiau dėl labai didelio užimamo ploto, tuomet jos efektyvios tik dviejų aukštos (tapačios) kategorijos kelių susikirtime ir išimtinai užmiestyje.

            Čia juk miesto teritorija, kurioje yra ir pėsčiųjų judėjimas. Kai tuo tarpu "dobilo lapo" sankryža yra absoliučiai nedraugiška ir nesaugi pėstiesiems. Lygiai dėl tokios pačios priežasties netinkamas ir žiedinės sankryžos variantas, nes žiedinės sankryžos (ypač "turbo žiedai") gerai funkcionuoja tik kai nėra pėsčiųjų judėjimo arba jis atskirtas skirtingame lygyje.

            Nelabai suprantu kodėl reikia bijoti estakados ir netrukdomo eismo pagrindiniame kelyje, o sankryžos kitame kelyje, kuriame ir taip pilna nereguliuojamų ir reguliuojamų sankryžų, perėjų ir įvažiavimų į teritorijas.

            Comment


              Iš esmės sutinku.

              O bijoma, dėl to, kad šioje situacijoje gali atsitikti taip, kad bus palengvintas eismas tik vienas srautui, o kitiems liks tas pats. O srautai ten dideli visomis kryptimis. Prioritetinis yra Minsko pl.-Žirnių g. srautas dėl krovininio transporto.

              Comment


                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                Iš esmės sutinku.

                O bijoma, dėl to, kad šioje situacijoje gali atsitikti taip, kad bus palengvintas eismas tik vienas srautui, o kitiems liks tas pats. O srautai ten dideli visomis kryptimis. Prioritetinis yra Minsko pl.-Žirnių g. srautas dėl krovininio transporto.
                Jei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Jei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
                  Tai akivaizdu. Bet visgi norėtųsi, kad jeigu daroma, daroma maksimaliai gerai, o pinigai bus skirti greičiausiai nemaži.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Jei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
                    Liepkalnio g. dabar kamščiai susidaro ne dėl to, kad ten kosminis srautas, o dėl to, kad labai ilgai reikia laukti, kol žalias užsidegs, ir dega jis gana trumpai. Plius juostų galėtų būti daugiau, pvz. į kairę paskuti ne po 1, o po 2.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Jei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
                      Galimas ir tarpinis variantas: estakada tik kryptimi iš Žirnių g. į Minsko plentą su atšaka (estakada) į Liepkalnio gatvę centro kryptimi. Visoms kitoms kryptims liktų šviesoforinė sankryža.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                        Galimas ir tarpinis variantas: estakada tik kryptimi iš Žirnių g. į Minsko plentą su atšaka (estakada) į Liepkalnio gatvę centro kryptimi. Visoms kitoms kryptims liktų šviesoforinė sankryža.
                        Sakyčiau, gana neblogas variantas. Bet man čia daug geriau atrodo deimantinė sankryža: Minsko-Žirnių g. kryptis būtų estakada, o po ja kryžiuotųsi Liepkalnio gatvė. Užtektų paprasto šviesoforo tik su dviem fazėm ir kas labai pagreitintų judėjimą.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Bent jau esamas juostas nuo Kelininkų st. iki Liepkalnio maximos perpaišytų, nes yra viena plati juosta (į abi puses). Link užmiesčio tą juostą galima šiek tiek sumažinti, taip padarant dvi juostas link Maximos. Nes pats esu matęs situacijų, kad centimetriniai tarpai būna tarp autobuso ir sunkvežimio.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Šiandiena Dariaus ir Girėno Eišiškių pl. sankryžoje tokia pat mašina kaip naudojama asfalto klojimui, pila 10 cm žvyro sluoksnį. Kažkaip neteko anksčiau matyti ar taip visada daroma?

                            Comment


                              Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
                              Šiandiena Dariaus ir Girėno Eišiškių pl. sankryžoje tokia pat mašina kaip naudojama asfalto klojimui, pila 10 cm žvyro sluoksnį. Kažkaip neteko anksčiau matyti ar taip visada daroma?
                              Ne visada, bet kartais taip patogiau, ypač tiesiame kelyje plonu sluoksniu.

                              Comment


                                Vakar Eišiškių pl ir Dariaus ir Girėno sankryžoje vyko asfaltavimo darbai. Kaip supratau abu sluoksnius per dieną paklojo, dar kai kur trūksta Dariaus ir Girėno gatvėj paviršinio sluoksnio suvedimo su senu asfaltu.
                                Suprantu, kad laukti ilgiau negalėjo, bet oro temperatūra asfaltavimui žemoka. Žinant dar kad rangovas kerista, kuri kokybe nepasižymi, įdomu kiek ta atkarpa atlaikys.

                                Comment


                                  Temperatūra yra gera. Drėgnumas problema.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Temperatūra yra gera. Drėgnumas problema.
                                    Teisingai. Oro temperatūros +- keli laipsniai neesminiai, palyginus su tuo, jei klojama per lietų ar ant sniego.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Tai apšvieskite. Nes nu nesuprantu kam ji ten reikalinga? Nebent bandysit aiškint, kad nesaugiai pereidinėti gatvę yra racionaliau, nei autobusui prasukti papildomus porą šimtų metrų iki keleivių kelionės tikslo.
                                      Ten yra kapinės ir viena stotelė Minsko pl. kryptimi ten būtina. Panaikinus perėją (o dėl jos naikinimo tikrai nesiginčiju) ir pilnai užtvėrus visus praėjimus, Naujininkų kryptimi stotelė taps nereikalinga.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Ten yra kapinės ir viena stotelė Minsko pl. kryptimi ten būtina. Panaikinus perėją (o dėl jos naikinimo tikrai nesiginčiju) ir pilnai užtvėrus visus praėjimus, Naujininkų kryptimi stotelė taps nereikalinga.

                                        Viena stotele dar galima suprasti, o kaip kas keli šimtai metrų stotelės - tai dalykas nesuprantamas. Tyzenhausų ir Karaimų stotelės kam jos iš viso reikalingos, pėsčiom galima nueiti arba į žirnių st. arba į Vikingų st. Arba perkelti st. į šalutinį kelią, kuris yra taip ir vienoje kelio pusėje, taip ir kitoje.

                                        Comment


                                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                          Viena stotele dar galima suprasti, o kaip kas keli šimtai metrų stotelės - tai dalykas nesuprantamas. Tyzenhausų ir Karaimų stotelės kam jos iš viso reikalingos, pėsčiom galima nueiti arba į žirnių st. arba į Vikingų st. Arba perkelti st. į šalutinį kelią, kuris yra taip ir vienoje kelio pusėje, taip ir kitoje.
                                          Jei būtų įrengtas priėjimas prie Liepynės kapinių nuo Vikingų st.- tuomet taip, Tyzenhauzų stotelė taptų nelabai reikalinga. Bet mūsuose labai įprasta viską naikinti, visiškai nepagalvojant apie alternatyvas.

                                          Jeigu jau nėra pinigų viadukui arba požeminei perėjai, yra kitoks būdas (tiesa, ne itin protingas) - tiesiog panaikinti tą perėją (paliekant stoteles). Pėstieji vistiek galės legaliai pereiti gatvę, bet suveiks psichologinis faktorius - žinodami, kad gatvėje jie nebeturi pirmenybės, elgsis dvigubai atsargiau ir į gatvę žengs tik visiškai įsitikinę, kad tai daryti saugu. Toks variantas jau yra siūlytas šiame forume, bet jis turi vieną rimtą trūkumą- atvažiuojančias nuo Tūkstantmečio gatvės pusės mašinas ne visada įmanoma laiku pastebėti, nes Žirnių g. į tą pusę daro vingį ir yra nuokalnė. Todėl reikia, kad vairuotojai, nebelikus perėjai, nepasijaustų per daug laisvi spausti greičio pedalą, palikti dabar esantį apribojimą ties Tyzenhauzų st. iki 50 km/h ir įrengti radarą.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X