Iš tikro, niekas neaišku iš to plano. Ir tas kairysis posūkis neatrodo kažkaip specialiai suprojektuotas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNors šiaip, sprendimas gan akivaizdus:
Atvaizdas
Iš tos smulkios schemos panašiausia, kad Minsko pl. praeis estakada virš (arba tuneliu žemiau) Liepkalnio g., o dabartinėje vietoje liks sankryža kairiesiems posūkiams ir važiavimui tiesiai Liepkalnio g. Toks sprendimas būtų pats geriausias esamoje situacijoje.
Comment
-
Kitomis kryptimis aišku daug sudėtingiau.
Labiausiai bijau, kad bus viadukas nuo Minsko pl. į Žirnių, o toliau liks valdoma šviesoforais (kaip pvz. Narbuto/Laisvės).
Šiaip įmanoma sudėlioti kreivą dobilą, jei nebijant išpirkti kai kurias teritorijas. Gyvenamieji namai ten kankynė gyventi, kiti komerciniai/industriniai pastatai kuir eismas aplinkui nutrukdo. Dar Liepkalnio kalno priegos visai tuščios.
Dar įmanomas turbo-žiedas po viaduku, žinant mūsų projektuotojus.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKitomis kryptimis aišku daug sudėtingiau.
Labiausiai bijau, kad bus viadukas nuo Minsko pl. į Žirnių, o toliau liks valdoma šviesoforais (kaip pvz. Narbuto/Laisvės).
Šiaip įmanoma sudėlioti kreivą dobilą, jei nebijant išpirkti kai kurias teritorijas. Gyvenamieji namai ten kankynė gyventi, kiti komerciniai/industriniai pastatai kuir eismas aplinkui nutrukdo. Dar Liepkalnio kalno priegos visai tuščios.
Dar įmanomas turbo-žiedas po viaduku, žinant mūsų projektuotojus.
Čia juk miesto teritorija, kurioje yra ir pėsčiųjų judėjimas. Kai tuo tarpu "dobilo lapo" sankryža yra absoliučiai nedraugiška ir nesaugi pėstiesiems. Lygiai dėl tokios pačios priežasties netinkamas ir žiedinės sankryžos variantas, nes žiedinės sankryžos (ypač "turbo žiedai") gerai funkcionuoja tik kai nėra pėsčiųjų judėjimo arba jis atskirtas skirtingame lygyje.
Nelabai suprantu kodėl reikia bijoti estakados ir netrukdomo eismo pagrindiniame kelyje, o sankryžos kitame kelyje, kuriame ir taip pilna nereguliuojamų ir reguliuojamų sankryžų, perėjų ir įvažiavimų į teritorijas.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąIš esmės sutinku.
O bijoma, dėl to, kad šioje situacijoje gali atsitikti taip, kad bus palengvintas eismas tik vienas srautui, o kitiems liks tas pats. O srautai ten dideli visomis kryptimis. Prioritetinis yra Minsko pl.-Žirnių g. srautas dėl krovininio transporto.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei vieniems palengvina per estakadą, reiškia kitiems irgi lengviau, nes nereikia praleisti per sąnkryžą tų.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąGalimas ir tarpinis variantas: estakada tik kryptimi iš Žirnių g. į Minsko plentą su atšaka (estakada) į Liepkalnio gatvę centro kryptimi. Visoms kitoms kryptims liktų šviesoforinė sankryža.Lietuva visiems.
Comment
-
Bent jau esamas juostas nuo Kelininkų st. iki Liepkalnio maximos perpaišytų, nes yra viena plati juosta (į abi puses). Link užmiesčio tą juostą galima šiek tiek sumažinti, taip padarant dvi juostas link Maximos. Nes pats esu matęs situacijų, kad centimetriniai tarpai būna tarp autobuso ir sunkvežimio.
Comment
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąŠiandiena Dariaus ir Girėno Eišiškių pl. sankryžoje tokia pat mašina kaip naudojama asfalto klojimui, pila 10 cm žvyro sluoksnį. Kažkaip neteko anksčiau matyti ar taip visada daroma?
Comment
-
Vakar Eišiškių pl ir Dariaus ir Girėno sankryžoje vyko asfaltavimo darbai. Kaip supratau abu sluoksnius per dieną paklojo, dar kai kur trūksta Dariaus ir Girėno gatvėj paviršinio sluoksnio suvedimo su senu asfaltu.
Suprantu, kad laukti ilgiau negalėjo, bet oro temperatūra asfaltavimui žemoka. Žinant dar kad rangovas kerista, kuri kokybe nepasižymi, įdomu kiek ta atkarpa atlaikys.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTemperatūra yra gera. Drėgnumas problema.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai apšvieskite. Nes nu nesuprantu kam ji ten reikalinga? Nebent bandysit aiškint, kad nesaugiai pereidinėti gatvę yra racionaliau, nei autobusui prasukti papildomus porą šimtų metrų iki keleivių kelionės tikslo.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTen yra kapinės ir viena stotelė Minsko pl. kryptimi ten būtina. Panaikinus perėją (o dėl jos naikinimo tikrai nesiginčiju) ir pilnai užtvėrus visus praėjimus, Naujininkų kryptimi stotelė taps nereikalinga.
Viena stotele dar galima suprasti, o kaip kas keli šimtai metrų stotelės - tai dalykas nesuprantamas. Tyzenhausų ir Karaimų stotelės kam jos iš viso reikalingos, pėsčiom galima nueiti arba į žirnių st. arba į Vikingų st. Arba perkelti st. į šalutinį kelią, kuris yra taip ir vienoje kelio pusėje, taip ir kitoje.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąViena stotele dar galima suprasti, o kaip kas keli šimtai metrų stotelės - tai dalykas nesuprantamas. Tyzenhausų ir Karaimų stotelės kam jos iš viso reikalingos, pėsčiom galima nueiti arba į žirnių st. arba į Vikingų st. Arba perkelti st. į šalutinį kelią, kuris yra taip ir vienoje kelio pusėje, taip ir kitoje.
Jeigu jau nėra pinigų viadukui arba požeminei perėjai, yra kitoks būdas (tiesa, ne itin protingas) - tiesiog panaikinti tą perėją (paliekant stoteles). Pėstieji vistiek galės legaliai pereiti gatvę, bet suveiks psichologinis faktorius - žinodami, kad gatvėje jie nebeturi pirmenybės, elgsis dvigubai atsargiau ir į gatvę žengs tik visiškai įsitikinę, kad tai daryti saugu. Toks variantas jau yra siūlytas šiame forume, bet jis turi vieną rimtą trūkumą- atvažiuojančias nuo Tūkstantmečio gatvės pusės mašinas ne visada įmanoma laiku pastebėti, nes Žirnių g. į tą pusę daro vingį ir yra nuokalnė. Todėl reikia, kad vairuotojai, nebelikus perėjai, nepasijaustų per daug laisvi spausti greičio pedalą, palikti dabar esantį apribojimą ties Tyzenhauzų st. iki 50 km/h ir įrengti radarą.
Comment
Comment