Na, jei jau planuoja tokį didelį prekybinį parką, gal ir pagalvos, kaip pagerinti prieinamumą klientams? Pavyzdžiui, kad, būtų galima pasiekti parką nuo Dariaus ir Girėno gatvės, tikrai reikėtų bent jau pėstiesiems viaduko per geležinkelį.
Beje, o kaip su nauju keliu į oro uostą? Lygtai planuojama jį dar plėsti?
Na, jei jau planuoja tokį didelį prekybinį parką, gal ir pagalvos, kaip pagerinti prieinamumą klientams? Pavyzdžiui, kad, būtų galima pasiekti parką nuo Dariaus ir Girėno gatvės, tikrai reikėtų bent jau pėstiesiems viaduko per geležinkelį.
Beje, o kaip su nauju keliu į oro uostą? Lygtai planuojama jį dar plėsti?
Planuojama. Tiek viadukas per geležinkelį su jungtimi į D&G gatvę. Tiek tiesus kelias iki oro uosto. Klausimas tik, kada tai bus realizuota.
Toje vietoje tiesiog panaikinti perėją, nesuteikiant pėstiesiems jokių alternatyvų, negalima.
Viaduko niekas nestatys, idėja padaryti prie kapinių praėjimą nuo IKEA parduotuvės, kaip supratau, valdininkams taip pat pasirodė brangi.
Toje vietoje tiesiog panaikinti perėją, nesuteikiant pėstiesiems jokių alternatyvų, negalima.
Viaduko niekas nestatys, idėja padaryti prie kapinių praėjimą nuo IKEA parduotuvės, kaip supratau, valdininkams taip pat pasirodė brangi.
Iš vis gal galu gale šviesoforinę sankryžą padarys
Jo jo, ten, kur pinigus skyrė užuot sutvarkius Vilniaus g.
Na tai ir sakau, kad bus konstatuota, kad trukdo slaptos saugumo ar karinės komunikacijos. Šitas argumentas jau nuo 80-ųjų (!) vis išmetamas. Nors šalia maksimų ir degalinių netrukdė statyti.
Mane labiau domintų, ar bus planuotas viadukas per geležinkelį ties "Ikea" ir "Senukais". Ir Vikingų g. tąsa (tiesioji) link oro uosto.
Comment