Šiaip išvis tokiose gatvėse kaip Tūkstantmečio, Žirnių, Pilaitės pr. perėjų neturėtų būti, mašinos lekia minimum 80 km/h o ten perėjas padaro dėl dviejų savižudžių, šiaip pastačius Ikea viaduką, greta esančią perėją galėtų ir panaikinti, juk nesunku per viaduką pereiti būtų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąŠiaip išvis tokiose gatvėse kaip Tūkstantmečio, Žirnių, Pilaitės pr. perėjų neturėtų būti, mašinos lekia minimum 80 km/h o ten perėjas padaro dėl dviejų savižudžių, šiaip pastačius Ikea viaduką, greta esančią perėją galėtų ir panaikinti, juk nesunku per viaduką pereiti būtų.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąSekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąSekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąSekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO kuo, leiskite paklausti, skiriasi Pilaitės prospektas nuo Tūkstantmečio-Žirnių? Tuo kad nuo pat pradžių projektuotas, kaip greito eismo gatvė su skirtingų lygių sankryžomis bei požeminėmis pėsčiųjų perėjomis? Beje viena tokia požeminė perėja, bei vienas viadukas iki šiol stovi jau pastatyti, tik kažkodėl neeksploatuojami. Gal net ne visi pastebi, kad prieš pat parduotuvę važinėjasi to viaduko viršumi (o po apačia piktžolės želia). Jų vietoje kažkodėl įrengtas šviesoforas. Po eilinio įvykio sugalvojo atitvarus dar įrengti saugumui "gerinti". Tai, kad Pilaitė dar kolkas neišsiplėtė pakankamai, kad pasiekti Minsko plento eismo intensyvumą, dar nereiškia, kad Prospektą reikia paversti dar viena šviesoforais prismaigyta Ukmergės gatve.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąManau, kad perėja Žirnių g. bus panaikinta, kai tik pradės veikti naujas viadukas. Juk per jį bus galima pereiti į kitą pusę, be to netoli yra šviesoforinė sankryža su Liepkalnio g.
Comment
-
Šiandien baigia:
Vilniuje penktadienį baigiami Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties statybos darbai.
6 mėnesius trukęs projektas ne tik pagerino susisiekimą su oro uostu, bet ir sujungė į vieną visumą svarbiausius Lietuvos kelius: E85 magistralę Vilnius - Kaunas - Klaipėda, E28 kelią Vilnius - Minskas, E272 kelią Vilnius - Panevėžys ir kelią E85 Vilnius - Lyda.
Skaitykite daugiau: Penktadienį baigiami Žirnių gatvės ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties statybos darbai - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/151580...#ixzz2hOFpaVAe
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąĮdomu, kaip ta jungtis susijus su E272 keliu Vilnius - Panevėžys?
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąĮdomu kodėl neišvardinti likę Lietuvos keliai - juk iš esmės ši jungtis visus kelius sujungė!
Comment
-
Parašė karzygys Rodyti pranešimąŠiandien baigia:
Vilniuje penktadienį baigiami Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties statybos darbai.
ir kelią E85 Vilnius - Lyda.
http://www.alfa.lt/straipsnis/151580...#ixzz2hOFpaVAeNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąĮdomu kodėl neišvardinti likę Lietuvos keliai - juk iš esmės ši jungtis visus kelius sujungė!
Vis dar manau painiojasi kažkas ir neskiria vakarinio aplinkkelio nuo oro uosto jungties.Paskutinis taisė Ginthus; 2013.10.11, 12:10.
Comment
-
Viadukas į „Ikea“ atidaromas su šokiais ir dainomis
Vilnius švenčia – netoli švedų prekybos centro „Ikea“ penktadienį skambėjo grupės „Electric ladies“ muzika, pasirodymą surengė baikeriai. Suprantama – neapsieita be sveikinimo kalbų. Žirnių gatvės ir Vilniaus oro uosto jungties statybos darbų pabaiga - viadukas per Žirnių gatvę į prekybos centrą "Ikea" atidaromas taip, tarsi tai būtų pirmas tiltas, pastatytas Vilniuje per Nepriklausomybės laikotarpį.
Kelių tiesimo įmonė „Kauno tiltai“ sumušė rekordą – per pusę metų nutiesė gatvę ir pastatė viaduką. Tačiau Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija sako neišdavusi statybų užbaigimo akto. Pagal Statybos įstatymą, jei nėra minėto dokumento, kelio naudoti negalima.
Oficialiai pristatoma, kad viadukas leis patogiau pasiekti Vilniaus oro uostą, tačiau akivaizdu ir tai, jog jis pagerins susisiekimą ir vykstantiems apsipirkti į neseniai sostinėje atidarytą švedų prekybos centrą „Ikea“.
„Kauno tiltų“ surengtoje šventėje įmonės generalinis direktorius Giedrius Cvilikas ir Sostinės savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža pasirašė leidimo eksploatuoti aktą.
Viso projekto užduotis – nutiesti 3,48 km ilgio kelią, rekonstruotos dvi ir nutiesti tris naujas gatves, pastatyti viaduką. 90 metrų ilgio ir 20,25 metro pločio viadukas virš Žirnių gatvės pradėtas tiesti balandį.
„Kauno tiltai“ didžiuojasi – projektą sutartyje su savivaldybe buvo numatyta baigti iki ateinančių metų pradžios, o rangovai susisuko gerokai sparčiau.
Tačiau, kaip lrytas.lt informavo Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija, šiam projektui nėra išduotas statybų užbaigimo aktas – statytojas inspekcijai nepateikė prašymo jį išduoti. „Kauno tiltų“ valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius šio atvejo komentuoti negalėjo.
Įprastai, baigus darbus, inspekcijai pateikiamas prašymas išduoti darbų užbaigimo aktą, sudaroma statybos užbaigimo komisija, kurios nariai pagal kompetenciją tikrina, ar tinkamai atlikti visi projekte numatyti darbai.
http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...r-dainomis.htm
Comment
-
Na va, pagaliau iš paaiškėjo, kas bus statoma šalia Naujininkų viaduko per aplinkelį. Ir visai ne degalinė, o kai kas žymiai prabangesnio...
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/a...0-391418?cf=df
Comment
Comment