Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip išvis tokiose gatvėse kaip Tūkstantmečio, Žirnių, Pilaitės pr. perėjų neturėtų būti, mašinos lekia minimum 80 km/h o ten perėjas padaro dėl dviejų savižudžių, šiaip pastačius Ikea viaduką, greta esančią perėją galėtų ir panaikinti, juk nesunku per viaduką pereiti būtų.

    Comment


      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
      Šiaip išvis tokiose gatvėse kaip Tūkstantmečio, Žirnių, Pilaitės pr. perėjų neturėtų būti, mašinos lekia minimum 80 km/h o ten perėjas padaro dėl dviejų savižudžių, šiaip pastačius Ikea viaduką, greta esančią perėją galėtų ir panaikinti, juk nesunku per viaduką pereiti būtų.
      Sekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
        Sekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.
        Deja, Pilaitės pr. mažiausiai dvi mirtys perėjoje. Tai veikėjų, užkonservavusių požeminę perėją, sąžinės reikalas.

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
          Sekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.
          Perėjų reikia, tačiau jos turi būti ten kur būtų saugu pereiti gatvę, o tokiose tranzitinėse gatvėse, ne tik, kad nereikia, jų ir negali ten būti, nes važiuojant 80 km/h ir jei ne duok dieve srautas milžiniškas, tu tiesiog nespėsi nieko padaryti. O pėstieji dažnai juk masto aš einu per perėją ir esu neliečiamas, vos ne nemirtingas. Tokiose gatvėse kaip Pilaitės pr. ir pan. tik tunelis arba viadukas, gatvė skirta intensyviam eismui, aišku arba šviesoforas. Bet tai irgi gali būti menka paguoda, geras pvz Karoliniškėse esantis šviesoforas Laisvės pr. kur pats mačiau ne vieną kartą kaip prieš mano mašiną iššoka koks pusgalvis, lediniu žvilgsniu persmelkia maždaug stabdyk ir lekia per raudoną.

          Comment


            Manau, kad perėja Žirnių g. bus panaikinta, kai tik pradės veikti naujas viadukas. Juk per jį bus galima pereiti į kitą pusę, be to netoli yra šviesoforinė sankryža su Liepkalnio g.

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą
              Sekant jūsų logika perėjų nereikia nei vienoje gatvėje, jei jau sulyginat Pilaitės pr. su Tūkstantmečio g.
              O kuo, leiskite paklausti, skiriasi Pilaitės prospektas nuo Tūkstantmečio-Žirnių? Tuo kad nuo pat pradžių projektuotas, kaip greito eismo gatvė su skirtingų lygių sankryžomis bei požeminėmis pėsčiųjų perėjomis? Beje viena tokia požeminė perėja, bei vienas viadukas iki šiol stovi jau pastatyti, tik kažkodėl neeksploatuojami. Gal net ne visi pastebi, kad prieš pat parduotuvę važinėjasi to viaduko viršumi (o po apačia piktžolės želia). Jų vietoje kažkodėl įrengtas šviesoforas. Po eilinio įvykio sugalvojo atitvarus dar įrengti saugumui "gerinti". Tai, kad Pilaitė dar kolkas neišsiplėtė pakankamai, kad pasiekti Minsko plento eismo intensyvumą, dar nereiškia, kad Prospektą reikia paversti dar viena šviesoforais prismaigyta Ukmergės gatve.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                O kuo, leiskite paklausti, skiriasi Pilaitės prospektas nuo Tūkstantmečio-Žirnių? Tuo kad nuo pat pradžių projektuotas, kaip greito eismo gatvė su skirtingų lygių sankryžomis bei požeminėmis pėsčiųjų perėjomis? Beje viena tokia požeminė perėja, bei vienas viadukas iki šiol stovi jau pastatyti, tik kažkodėl neeksploatuojami. Gal net ne visi pastebi, kad prieš pat parduotuvę važinėjasi to viaduko viršumi (o po apačia piktžolės želia). Jų vietoje kažkodėl įrengtas šviesoforas. Po eilinio įvykio sugalvojo atitvarus dar įrengti saugumui "gerinti". Tai, kad Pilaitė dar kolkas neišsiplėtė pakankamai, kad pasiekti Minsko plento eismo intensyvumą, dar nereiškia, kad Prospektą reikia paversti dar viena šviesoforais prismaigyta Ukmergės gatve.
                Puikiai suprantu norą turėti didmiesčio infrastruktūrą, bet tam nėra nei poreikio - "kol kas neišsiplėtė pakankamai", nei galimybių tokią infrastruktūrą išlaikyti. Nereiktų tikėtis, kad ES parama bus visuomet.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Manau, kad perėja Žirnių g. bus panaikinta, kai tik pradės veikti naujas viadukas. Juk per jį bus galima pereiti į kitą pusę, be to netoli yra šviesoforinė sankryža su Liepkalnio g.
                  Jeigu protingi dėdės susiprotės panaikinti visuomeninio transporto stoteles... kitaip, beskubantys į kapines, nuskubės ten kojomis į priekį.

                  Comment


                    Šiandien baigia:


                    Vilniuje penktadienį baigiami Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties statybos darbai.

                    6 mėnesius trukęs projektas ne tik pagerino susisiekimą su oro uostu, bet ir sujungė į vieną visumą svarbiausius Lietuvos kelius: E85 magistralę Vilnius - Kaunas - Klaipėda, E28 kelią Vilnius - Minskas, E272 kelią Vilnius - Panevėžys ir kelią E85 Vilnius - Lyda.

                    Skaitykite daugiau: Penktadienį baigiami Žirnių gatvės ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties statybos darbai - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/151580...#ixzz2hOFpaVAe

                    Comment


                      Įdomu, kaip ta jungtis susijus su E272 keliu Vilnius - Panevėžys?

                      Comment


                        Parašė HSV Rodyti pranešimą
                        Įdomu, kaip ta jungtis susijus su E272 keliu Vilnius - Panevėžys?
                        Įdomu kodėl neišvardinti likę Lietuvos keliai - juk iš esmės ši jungtis visus kelius sujungė!

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                          Įdomu kodėl neišvardinti likę Lietuvos keliai - juk iš esmės ši jungtis visus kelius sujungė!
                          Dabar šią sankryžą vadinsime "Lietuvos Roma".

                          Comment


                            Turėta matyt galvoj visą aplinkkelių tinklą. Bet iš esmės, tai papulti galima šia jungtimi nuo oro uosto tiek į A1, tiek į A2 ir gana greitai.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė karzygys Rodyti pranešimą
                              Šiandien baigia:


                              Vilniuje penktadienį baigiami Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties statybos darbai.
                              ir kelią E85 Vilnius - Lyda.
                              http://www.alfa.lt/straipsnis/151580...#ixzz2hOFpaVAe
                              Du kartus E85 kelias. Manyčiau A15 Vilnius - Lyda
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                Įdomu kodėl neišvardinti likę Lietuvos keliai - juk iš esmės ši jungtis visus kelius sujungė!
                                Taigi transeuropinius kelius sujungė. Drąsiai galima rašyti, kad ir E45 su E8 sujungė. Gi visvien visi keliai į Romą...
                                Vis dar manau painiojasi kažkas ir neskiria vakarinio aplinkkelio nuo oro uosto jungties.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2013.10.11, 12:10.

                                Comment


                                  Viadukas į „Ikea“ atidaromas su šokiais ir dainomis

                                  Vilnius švenčia – netoli švedų prekybos centro „Ikea“ penktadienį skambėjo grupės „Electric ladies“ muzika, pasirodymą surengė baikeriai. Suprantama – neapsieita be sveikinimo kalbų. Žirnių gatvės ir Vilniaus oro uosto jungties statybos darbų pabaiga - viadukas per Žirnių gatvę į prekybos centrą "Ikea" atidaromas taip, tarsi tai būtų pirmas tiltas, pastatytas Vilniuje per Nepriklausomybės laikotarpį.

                                  Kelių tiesimo įmonė „Kauno tiltai“ sumušė rekordą – per pusę metų nutiesė gatvę ir pastatė viaduką. Tačiau Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija sako neišdavusi statybų užbaigimo akto. Pagal Statybos įstatymą, jei nėra minėto dokumento, kelio naudoti negalima.

                                  Oficialiai pristatoma, kad viadukas leis patogiau pasiekti Vilniaus oro uostą, tačiau akivaizdu ir tai, jog jis pagerins susisiekimą ir vykstantiems apsipirkti į neseniai sostinėje atidarytą švedų prekybos centrą „Ikea“.

                                  „Kauno tiltų“ surengtoje šventėje įmonės generalinis direktorius Giedrius Cvilikas ir Sostinės savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža pasirašė leidimo eksploatuoti aktą.

                                  Viso projekto užduotis – nutiesti 3,48 km ilgio kelią, rekonstruotos dvi ir nutiesti tris naujas gatves, pastatyti viaduką. 90 metrų ilgio ir 20,25 metro pločio viadukas virš Žirnių gatvės pradėtas tiesti balandį.

                                  „Kauno tiltai“ didžiuojasi – projektą sutartyje su savivaldybe buvo numatyta baigti iki ateinančių metų pradžios, o rangovai susisuko gerokai sparčiau.

                                  Tačiau, kaip lrytas.lt informavo Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija, šiam projektui nėra išduotas statybų užbaigimo aktas – statytojas inspekcijai nepateikė prašymo jį išduoti. „Kauno tiltų“ valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius šio atvejo komentuoti negalėjo.

                                  Įprastai, baigus darbus, inspekcijai pateikiamas prašymas išduoti darbų užbaigimo aktą, sudaroma statybos užbaigimo komisija, kurios nariai pagal kompetenciją tikrina, ar tinkamai atlikti visi projekte numatyti darbai.

                                  http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...r-dainomis.htm

                                  Comment


                                    Comment


                                      Na va, pagaliau iš paaiškėjo, kas bus statoma šalia Naujininkų viaduko per aplinkelį. Ir visai ne degalinė, o kai kas žymiai prabangesnio...



                                      http://www.15min.lt/naujiena/gazas/a...0-391418?cf=df

                                      Comment


                                        Vieta tai tikrai ne per geriausia.

                                        Comment


                                          Matyt kaip ir IKEA taikosi į klientus iš Baltarusijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X