Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tą šaligatvio snarglį šiek tiek perdarė. Išpjovė daugiau asfalto ir pailgino bortų dalį. Gal net bus vejos lopas.


    Click image for larger version

Name:	snieg1.jpg
Views:	688
Size:	261,3 kB
ID:	2154049

    Click image for larger version

Name:	snieg2.jpg
Views:	680
Size:	275,2 kB
ID:	2154050

    Šiek tiek džiugina tai, jog Tyzenjauzų ir Pelesos g. sankryžoje susiaurins važiuojamąją dalį. Bet tada vėl grįžtame prie klausimo: Tai vis tik galima siaurinti gatves be projekto? Ar jau kai siaurinti per visą ilgį (Subačiaus g.), tada ne?

    Click image for larger version

Name:	tyze1.jpg
Views:	679
Size:	241,5 kB
ID:	2154051

    Click image for larger version

Name:	tyze2.jpg
Views:	679
Size:	249,1 kB
ID:	2154052

    Comment


      Duok Dieve tegu tik siaurina iki STR dydžių ir be projektų.

      Beje, tie šaligatviai bus bent 1,5 m pločio?

      Comment


        Liepkalnio g.

        Pelesos st.

        Neturiu kitų žodzių šitiems paprastiesiems remontams, kaip tik teigti, jog miestas yra be galo turtingas ir gali sau leisti labai daug. Jei daromi tokie niekaip nenaudojami plotai ir brangių medžiagų

        Click image for larger version

Name:	20241120_202911.jpg
Views:	373
Size:	2,11 MB
ID:	2166477

        Click image for larger version

Name:	20241120_203044.jpg
Views:	370
Size:	2,04 MB
ID:	2166478

        Comment


          Jo, kažkas dar sakė, kad čia bus Liepkalnio dviračių tako tęsinys.

          Comment


            Čia tam, kai Janina sustoja 40-50 cm nuo borto stotelėje, autobusas neišlįstu iš įvažos ribų

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Neturiu kitų žodzių šitiems paprastiesiems remontams, kaip tik teigti, jog miestas yra be galo turtingas ir gali sau leisti labai daug. Jei daromi tokie niekaip nenaudojami plotai ir brangių medžiagų
              Žinai, brangias medžiagas galima pamatyti ir pačiupinėti, bet ar kartais nėra taip, kad neapčiuopiami projektavimo darbai yra tikroji prabanga? Rimtai, ar perprojektavimas kainuoja mažiau, nei tie 50% papildomo ploto?

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Žinai, brangias medžiagas galima pamatyti ir pačiupinėti, bet ar kartais nėra taip, kad neapčiuopiami projektavimo darbai yra tikroji prabanga? Rimtai, ar perprojektavimas kainuoja mažiau, nei tie 50% papildomo ploto?
                Čia tik vienas pavyzdys, kurį pavyko taip pagauti. Toje pačioje gatvėje pilna tokių vietų, o ypač kitoje gatvės pusėje. Savivaldybė turi visas galimybes net ir ištisinio asfaltavimo metu įvažą padaryti 3 m pločio, bet pasirinktas bukumo kelias, kai viskas atstatoma

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Žinai, brangias medžiagas galima pamatyti ir pačiupinėti, bet ar kartais nėra taip, kad neapčiuopiami projektavimo darbai yra tikroji prabanga? Rimtai, ar perprojektavimas kainuoja mažiau, nei tie 50% papildomo ploto?
                  Tai ne perprojektuoti, o tiesiog suprojektuoti kainuoja. Bet negali visą gyvenimą visko daryti tik "paprastojo remonto" keliu, kai įgranitini seniai suplanuotus ir realijų neatitinkančius sprendinius arba net neišpildytas vizijas. Kaip pvz. kokioje Pilaitėje asfaltuoji 15m pločio gatvės atkarpą, kuri abiejuose galuose susiaurėja iki 1+1 (6 metrų pločio). Tai stebuklingai gatvės viduryje neatsiras daugiau eismo nei gatvės galuose, kad ten reikėtų 2,5 daugiau karto eismo juostų.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Bet negali visą gyvenimą visko daryti tik "paprastojo remonto" keliu
                    Benkunskas - "Gali!".

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tai ne perprojektuoti, o tiesiog suprojektuoti kainuoja. Bet negali visą gyvenimą visko daryti tik "paprastojo remonto" keliu
                      Nesuprantu, ką norit, kad Benkunskas būtų daręs? Buvo prastai, kažką daryti reikėjo: https://maps.app.goo.gl/tqq1iArHEDrbcPZp8

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Nesuprantu, ką norit, kad Benkunskas būtų daręs? Buvo prastai, kažką daryti reikėjo: https://maps.app.goo.gl/tqq1iArHEDrbcPZp8
                        Aš norėčiau, kad VMSA (ne Benkunskas asmeniškai) būtų pasirengę projektą ir sutvarkę kaip priklauso. Juo labiau šalia esančio skvero PP, gatvės dalis pažymėta nurodant "gatvės atkarpai ruošiamas atskiras projektas". Tai neaišku koks ten projektas ir kam gali būti ruošiamas, jei jau viskas naujai sutvarkyta paprastojo remonto būdu. Ten ta vieta kaip ir neturi daug problemų, apart labai plačios įvažos, nes ilgesnis transportas tokioje sunkiai privažiuoja arti borto.

                        Comment


                          Bet supranti, kad jei ruoštų projektus ir tvarkytų kaip priklauso, sutvarkytų keliskart, jei ne 10 kartų, mažiau, ir, greičiaisiai, iki Liepkalnio g. net nebūtų priėję?

                          Comment


                            Nereikia ten projektų kaip projektų. Puikiai pakaktų susibraižyti schemas normalizuojant eismo juostų ir įvažų pločius.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Bet supranti, kad jei ruoštų projektus ir tvarkytų kaip priklauso, sutvarkytų keliskart, jei ne 10 kartų, mažiau, ir, greičiaisiai, iki Liepkalnio g. net nebūtų priėję?
                              Nu sutvarkė kažkokiu paprastuoju būdu, užtat kokybė nekvepia nei per kur.
                              Daroma kiekybė, bet ne kokybė. Medžiagos bet kokios, darbai neprižiūrimi tech. prižiūrėtojo, neįvertinti tinklai ir t. t.
                              Geras to pavyzdys, praeitais metais sutvarkyta viršutinė Liepkalnio g. dalis - šiuo metu ten nuardė esamus takus, nes kloja kabelius, perdarinėja įvažiavimą į Liepkalnio g. 74, nes bortus blogai sudėjo, sankryžoje su Dunojaus g. jau lopyta danga, lopas yra ir prie Žirnių gatvės, nes buvo įduba, dviračių takas nutruksta per sankryžas, įrengtas su begale apsaugos zonų pažeidimų, pora pranešimų esu parašęs vien dėl eismo organizavimo ir ženklų, nes niekas nenagrinėta ir pridėliota nesamonių, priasfaltuoti laukai, visi lekia 80-100 į kalną ir nuo kalno.
                              Tai mums to reikia, ar reikia kokybiškos infrastruktūros?

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Nereikia ten projektų kaip projektų. Puikiai pakaktų susibraižyti schemas normalizuojant eismo juostų ir įvažų pločius.
                                Bet tada Benkunskas eitų į istoriją kaip antras gatvių siaurintojas! O jei rimtai, taigi slippery slope, neaišku, kada sustot, galiotų visokie nauji STR'ai, šviesoforai kitose vietose, nuovažos, perėjos, radiusai, ir vis tiek darbai galėtų nusikelti keletu metų. Kiek metų mes laukėm Narbuto g. rekonstrukcijos ir dvirtako, o ką ten padarė? Pastumdė bordiūrus ir daasfaltavo šiek tiek.

                                P.S. Benkunskas nori įeiti į istoriją kaip Asvaldas.
                                Paskutinis taisė alga; Šiandien, 00:05.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Tai mums to reikia, ar reikia kokybiškos infrastruktūros?
                                  Tai Liepkalnio g. viršuj kaip tik buvo daryta pas pusėtinas paprojektavimas. Pastumdom bordiūrus, papaišom juostas, įgrūdam dvirtakį kur grūdasi, kur nesigrūda, tai gal jo ir nereik. Vien dangų remontas pigiau, greičiaui, ir išvengia atsakomybės už visas tokias kliurkas, ne?

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Nereikia ten projektų kaip projektų. Puikiai pakaktų susibraižyti schemas normalizuojant eismo juostų ir įvažų pločius.
                                    Būtent. Tereikėjo truputį pasivaikščioti ir atkreipti dėmesį kas ten blogai. Tada papaišyti schemų. Pvz. Tyzenhauzų g. tokio pat paprastojo remonto metu sugebėjo įrengti dalį šaligatvio (ankstesnis įrašas, antra nuotrauka). Taip pat sankryžoje su Pelesos g. praplatino šiek tiek šaligatvį (susiaurino gatvę!). Tai ir čia pasipaišę šiek tiek galėjo padaryti siauresnę įvažą. Juolab pėsčiųjų salelę per Pelesos g. įrengė naujai.

                                    Bet ten visa ta sankryža-žiedas (įskaitant Tyzanhazų g. eismo organizavimą) galėjo būti perdaroma kitaip, įrengiant papildomą juostą iš Pelesos g. Prisėsiu kada parašyti apie tai.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      visi lekia 80-100 į kalną ir nuo kalno.
                                      Tai mums to reikia, ar reikia kokybiškos infrastruktūros?
                                      Prievarta nieko neveja, tai matyt važiuojantiems reikia.

                                      -

                                      Comment

                                      Working...
                                      X