Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ši atkarpa taip pat be cirkų. Aplink išlygino, supaišė juostas, o čia nereikia, nes NATO nevažiuos ir čia.

    Click image for larger version

Name:	20230703_165827.jpg
Views:	1382
Size:	1,23 MB
ID:	2061396
    Click image for larger version

Name:	20230703_165832.jpg
Views:	1374
Size:	1,18 MB
ID:	2061395


    Comment


      Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Šiaip galvoju, kad galėtų tuomet subraižyt 3 juostas. Kažin ar ten reikia 2 juostų link oro uosto.

        Comment


          O asfaltą buvo sunku atnaujinti?

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
            Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
            Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.04, 09:52.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagtindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tsi jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
              Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Čia galbūt net ir pusės metro nereikia, nes arčiau LIDL išplatėja labai jau nežymiai. Nesenai gi ir STR pločiai sumažinti. Pagrindinė bėda, kad kursuoja viešasis, tai jam reikia 3,5m pločio juostos. Gal kas žino, koks tikslus plotis tarp bortų?
                Apie 12 metrų.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Apie 12 metrų.
                  12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m

                  Comment


                    Arba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Arba tiesiog 3 juostos su plačia skiriamąja.
                      Tai, o kam perdarinėt, jei puikiai sutelpa 4 juostomis ir avaringumas nėra didelis

                      Comment


                        Higiena gi. Nevalia liesti normalios civilizacijos infrastrukturos! Jie zinojo ka daro! Va kiek gamyklu buvo pastate, o dabar kas..

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kitur padaro nelegalias 3.25m A juostas. Kodėl čia negali?
                          Patiko, gerai skamba.

                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          12m C kategorijos 4 juostoms yra per mažai (Šiaip žiauru, kai tuo tarpu 2 juostų D kategorijos gatvėse pasitaiko ir 14m). Gatvių str 2.06.04:2014 33p. sako, kad C kategorijoj juostos po 3m. 202p. sako, kad VT juostos po 3,5 (3,0) m. Ką reiškia plotis skliausteliuose - nepaaiškinta. Kiekviename skyriuje skliausteliai turi vis kitą reikšmę, tad čia paliktas neaiškumas interpretacijoms. Gal kokiame senamiestyje išimtys. Pvz. įvažų plotis irgi 3,0m. Tad žiūrint sausai pagal vadovėlį, reikia 3,5+3+3+3,5=13m
                          Buvau išaiškinęs VT temoj su krūva pavyzdžių iš visokių Olandijų. Ten tikrai įvažos plotis skliaustuose. A juostas Vilnius daro siauresnes nei Olandija. Pas juos priklaisomai nuo situacijos yra rekomenduojama net dar plačiau įrengti nei 3,5 m.

                          Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            <...>
                            Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
                            Žinoma, kad ne. Užtenka pasižiūrėti kokios banguotos būna A juostos, arba stotelių įvažos. Ir paskui lopinys šviežio asfalto, kuris po kurio laiko vėl banguojasi
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Dar įdomu, jog STR numato galingesnius kelio pagrindus A juostoms. Spėkim ar juos įrengia?
                              O kam, jeigu paskui galima bus dar kartą atlikti darbus? Be to, stotelių įvažų irgi nebetouoja, nors jos pirmos baisiai susivaro.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
                                Užuodžiu potencialų bullshit.

                                Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                  Užuodžiu potencialų bullshit.

                                  Jei tos komunikacijos ir yra ir jei slaptos - jos bus ne giliau kaip pusę metro grunte? O jei giliau - galima virš jų asfaltą daryti, manau. Bet čia tik tuo atveju jei toks pasiteisinimas ne bullshit.
                                  Ne bullshit. Nesvarbu, kokiame gylyje. Yra apsaugos zona, kurioje bet kokie kasimo darbai tik su tinklų savininko priežiūra, o tam iškart reikalingas projektas su slaptumo žymomis. Jei važiuojamoji dalis užlips ant tinklų, tuomet būtinas ir tinklų perklojimas su apkrovoms parinktais apsauginiais kanalais. Net jei ir neprireiks, tai konkursas rangovams su teise dirbti po slaptumo žymomis tokiam mažam objektukui gaunasi overkill

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Tai gi ne kartą forume yra rašyta, kad čia prie pat kelio eina kažkokios superslaptos komunikacijos iš oro uosto ar kur, todėl išplėsti kelio net pusmetriu iki STR minimalių pločių nėra galimybės.
                                    Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Tai tos komunikacijos palei DG gatvę galbūt ir eina nuo oro uosto iki pvz. Oro navigacijos, kas yra logiska. Tačiau kur jos gali eiti šitoje Naujininkų dalyje? I bendrabučius, kur yra slaptas oro kontrolės centas?
                                      Urban legends sklinda, kad tiesioginis ryšys su prezidentūra. Bet manau, kad viskas paprasčiau ir ten eina aukštos įtampos elektros kabeliai, kuriuos vis ruošiasi perkloti, bet niekaip neprisiruošia. O slaptumas gal tame, kad nėra įžiedinimo ir vienas mostas kaušu nutrauktų visą oro uosto veiklą
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.10, 10:05.

                                      Comment


                                        Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Tai bet kokiu atveju, jei tai ir el. linija, ji eis iki pastotės esančios šalia oro navigacijos, o ne į Naujininkus. Ir tai neturėtų turėti įtakos DG atkarpai tarp Šaltkalvių ir Tūkstantmečio gatvių. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Eišiškių pl. ir oro uosto platinti net ir poreikio nėra, ypač kai yra patogesnis privažiavimas pro Vikingų g.
                                          Logiška. Jei ši atkarpa ir nesisieja su oro uostu, bet perklojimą darytų nuo pastotės iki pastotės, t.y. tos pačios prie oro navigacijos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X