Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.
    Kur radai parašyta, kad mieste takai turi būti tik ten, kur važiuoti malonu, o ne kur važiuoti nėra alternatyvų?

    Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
    Ar tikrai nereikia jokio tako, kad pervažiuoti upę arba pakilti į Šeškinės kalną? Kokie gi pasiūlymai kaip įveikti tas atkarpas?
    Man atrodo, kad tokiais savo pasisakymais diskredituoji ne tik LDB, bet ir pats save.

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Kur radai parašyta, kad mieste takai turi būti tik ten, kur važiuoti malonu, o ne kur važiuoti nėra alternatyvų?
      Čia mano asmeninis nusistatymas, kad kai yra alternatyvų, reikėtų rinktis tą, kuri malonesnė. Apie tai jau ginčijomės anksčiau, kam vėl grįžti.

      Ar tikrai nereikia jokio tako, kad pervažiuoti upę arba pakilti į Šeškinės kalną? Kokie gi pasiūlymai kaip įveikti tas atkarpas?
      Man atrodo, kad tokiais savo pasisakymais diskredituoji ne tik LDB, bet ir pats save.
      Į Šeškinės kalną dabar galima kilti Miglos g. taku, Želvos/Siesikų gatvėmis, kai pastatys stadioną, bus takas nuo jo žemyn iki Geležinio Vilko gatvės. Per upę geriausia pervažiuot Žvėryno, Baltuoju tiltu. Tarp jų abiejuose krantuose yra puikūs takai. Dar kaip tik tarp tų tiltų planuoja naują pėsčiųjų-dviračių tiltą.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Aš labiau apie ergonomiką, o ne taršą kalbu. Takus reikia kurti ten, kur jais bus malonu naudotis.

        Geležinio Vilko gatvėje nuo Pedagoginio žiedo iki Goštauto g. estakados tako nėra ir nereikia, Ukmergės g. tarp Ozo ir Paribio g. nėra ir nereikia. Svarbu, kad visomis kryptimis būtų patogūs, saugūs maršrutai, nebūtinai dvirtakis palei kiekvieną gatvę. Kai nebebus kur dėt dviračių infrastruktūrai skirtų pinigų, galima bus įrengti dvirtakius ir ten, bet iki to toli.
        Kokia alternatyva nuo Liepklanio sankryžos nusileist link senamiesčio/Žirmūnų/Antakalnio? Per Žirnių gatvę ir Naujininkus gaunasi ratais kvadratais. Per Kalnėnus ir Juodąjį kelią irgi nekažką.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Čia mano asmeninis nusistatymas, kad kai yra alternatyvų, reikėtų rinktis tą, kuri malonesnė.
          Ok, tada kokią alternatyvą Liepkalnio g. pasiūlytumėt važiuojant nuo Stoties/Senamiesčio?

          Tarpkalnio g.?

          Click image for larger version

Name:	123.PNG
Views:	1255
Size:	1,47 MB
ID:	2058418

          Ar Tyzenhauzų g.?

          Click image for larger version

Name:	1234.PNG
Views:	1249
Size:	1,59 MB
ID:	2058419

          O gal daryti ratą per Geležinkelio ar Pelesos/Dariaus ir Girėno/Žirnių gatves ir važiuoti papildomus 4km šalia dar taršesnių gatvių su dar daugiau eismo?

          Jeigu pasižiūrėsit į žemėlapį, darosi kaip ir aišku, kad Liepkalnio gatvė ir yra ta "malonesnė" alternatyva važiuojant į visokius Nemėžius, Salininkus ir visą tą pusę, o nuo Senamiesčio iki Dunojaus/Dzūkų sankryžos ten iš esmės gali būti labai ramu ir jauku, jeigu humanizuoti tą gatvę (ko niekas net neplanuoja daryt) ir ten yra pilna vietos plačiausiam dvirtakiui...

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Ok, tada kokią alternatyvą Liepkalnio g. pasiūlytumėt važiuojant nuo Stoties/Senamiesčio?

            Tarpkalnio g.?

            Ar Tyzenhauzų g.?
            Taip, būtent apie tai ir kalbu – ar ne puikios vietos dvirtakiui arba dviračių gatvei?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Taip, būtent apie tai ir kalbu – ar ne puikios vietos dvirtakiui arba dviračių gatvei?
              Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...

              Comment


                Mažiau kalbų – daugiau darbų. Ženklą pastatei ir dviračių (ir pėsčiųjų, ir mašinų) takas:

                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	531,8 kB ID:	1993136
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                  Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...
                  Na, žiūrėkit, čia nesenai minėjo taką palei Žirmūnų gatvę tarp Tuskulėnų ir Minties g., bet aš neiškart supratau apie ką kalba, nes yra takas palei upę, per parką, kuriuo aš visada važiuoju. Manau, kad tranzitui per parką yra geriau, nei palei gatvę. Vileišio gatvė geriau už Antakalnio. Senvagės parkas geriau už šaligatvį palei Geležinį Vilką. Kol per laukus neįmanoma važiuot, nenuostabu, kad niekas nevažiuoja. Jei atsirastų takas, "if you build it they will come".

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Na jeigu tai nėra sarkazmas ir jūs iš tikrųjų galvojat, kad kažkas investuos į naujos dviračių gatvės statybas kažkur laukuose, kur ja niekas nesinaudos, vietoje to, kad tiesiog padaryti dvirtakį ten, kur jis jau pradėtas daryti ir kur yra tiesiausias ir logiškiausias kelias, tai aš nežinau ką daugiau čia galima pasakyti...
                    Pažiūrėkim kiek plačiau. Kaip jums atrodo, kur tas Liepkalnio g. dvirtakis nuves? Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį. Tiesiog bus dviračiam skirta atkarpėlė, ilgam niekur nevedanti, nes vienur trukdo Rasų kapinės arba labai siauros vietos, kur jų įrengti praktiškai neįmanoma nei Dzūkų, nei Liepkalnio, nei Tyzenhauzų, nei Sukilelių, nei Rasų gatvėse. Dviračių g. jose taip pat nelabai įrengsi dėl didelių transporto srautų. Iš senamiesčio ar stoties teks naudotis Geležinkelio, Dariaus ir Girėno bei Žirnių gatvių dviračių takais. Nėra jau čia labai didelis lankas, smagiai nusimina iki to Liepkalnio, o toliau vėl į niekur - nebaigtas takas iki Kalnėnų posūkio, kitoje pusėje iki Nemėžio arba pro IKEA iki oro uosto. Kas su MTB, pilna visokių žvirkeliukų.
                    Paskutinis taisė Robyla; 2023.06.19, 15:09.

                    Comment


                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                      Pažiūrėkim kiek plačiau. Kaip jums atrodo, kur tas Liepkalnio g. dvirtakis nuves? Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį. Tiesiog bus dviračiam skirta atkarpėlė, ilgam niekur nevedanti, nes vienur trukdo Rasų kapinės arba labai siauros vietos, kur jų įrengti praktiškai neįmanoma nei Dzūkų, nei Liepkalnio, nei Tyzenhauzų, nei Sukilelių, nei Rasų gatvėse. Dviračių g. jose taip pat nelabai įrengsi dėl didelių transporto srautų. Iš senamiesčio ar stoties teks naudotis Geležinkelio, Dariaus ir Girėno bei Žirnių gatvių dviračių takais. Nėra jau čia labai didelis lankas, smagiai nusimina iki to Liepkalnio, o toliau vėl į niekur - nebaigtas takas iki Kalnėnų posūkio, kitoje pusėje iki Nemėžio arba pro IKEA iki oro uosto. Kas su MTB, pilna visokių žvirkeliukų.
                      Tai čia net nereikia toli žiūrėti... Iš vienos sankryžos pusės turim dvirtakį Žirnių gatvėje iki pat Dariaus ir Girėno. Iš kitos turim virš 600m dvirtako palei Minsko plentą į Kalnėnų pusę, kuris anksčiau ar vėliau tuos Kalnėnus pasieks. Iš trečios pusės turim suplanuotą Liepkalnio gatvę su dvirtakiu iki Teltonika Tech Hill. Lieka ketvirta, viską su miestu sujungianti pusė, apie kurią ir kalbam, kurioje jau yra nutiesta apie 200m dvirtakio miesto link.

                      Tai ką jūs siūlot, tiesiog išmest visą kokių 5 metų progresą? Nes... kodėl?

                      Ir kas čia per nesąmonė dėl "Nenuves nei į stotį, nei į senamiestį" ? O tai kur veda Liepkalnio gatvė, jeigu ne į Senamiestį ir Geležinkelio gatvę, kuri ateity planuojama su dvirtakiu susijungiančiu su jau esamu senu Drujos g. dvirtakiu ir nauju dvirtakiu prie stoties?

                      Comment


                        Nesiūlau nieko išmesti, dvirtakiai yra labai gerai, o ypač, kai jie yra pilnaverčiai ir jungiasi tarpusavyje. Aš tiesiog neįsivaizduoju to "ateity" termino ir jeigu taip atsitiktų, kad kažkada tas takas Liepkalnio g. bus tiesiamas (kaip nurodyta dviračių takų plėtros plane), įdomu kaip bus sprendžiamos šios atkarpos:

                        Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 105127.jpg
Views:	869
Size:	153,8 kB
ID:	2058772

                        Naikins parkingą prie Melgos? Kitose vietose darys bendrą pėsčiųjų/dviračių taką? Vyksta kelio remontas, gatvė nėra siaurinama - perdarys ateity?

                        Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 105217.jpg
Views:	869
Size:	164,5 kB
ID:	2058773

                        Naikins šaligatvius, bendras takas?

                        Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 110228.jpg
Views:	868
Size:	216,0 kB
ID:	2058774

                        Naikinam parkingą? Kitoje pusėje tako nelabai įsivaizduoju, strigs kitose atkarpose.

                        Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 111235.jpg
Views:	865
Size:	166,6 kB
ID:	2058775

                        Kaip spręs šią atkarpą? Kurioje pusėje eis dviračių takas? Gatvės labai nesusiaurins.

                        Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-20 104414.jpg
Views:	876
Size:	172,5 kB
ID:	2058771

                        Nesikabinėju, tik šiaip įdomu diskusijai. Taip taip, Žirnių g. yra bendras takas. Kam teko juo eiti pasivaikščioti daugiau nei 2 žmonėms ir prasilenkti su + 30 km/h atlekiančiais dviračiais?



                        Comment


                          Sprendimas - perteklinio asfalto mažinimas. Ten jo tiek, kad tilptų 5-6 juostos

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Sprendimas - perteklinio asfalto mažinimas. Ten jo tiek, kad tilptų 5-6 juostos
                            Apačioj artėjant prie geležinkelio 5-6 juostos netilps. Bet 2 juostos + dvirtakis vienoje pusėje tikrai turėtų tilpti.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Jeigu pasižiūrėsit į žemėlapį, darosi kaip ir aišku, kad Liepkalnio gatvė ir yra ta "malonesnė" alternatyva važiuojant į visokius Nemėžius, Salininkus ir visą tą pusę, o nuo Senamiesčio iki Dunojaus/Dzūkų sankryžos ten iš esmės gali būti labai ramu ir jauku, jeigu humanizuoti tą gatvę (ko niekas net neplanuoja daryt) ir ten yra pilna vietos plačiausiam dvirtakiui...
                              Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
                              -

                              Comment


                                Nuo Žirnių g. iki kapinių tilptų netgi visas takas, o toliau galima daryti atskirtą ar pakeltą dviračių juostą, bet pas mus nelabai taikoma šita praktika.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
                                  Tame Vilniaus kampe apskritai nėra jokios infrastruktūros, ir nėra jokių dviratininkų. Tai nereiškia, kad jeigu būtų takai, būtų ir dviratininkai. Taipogi, kokios sąlygos yra dabar iš centro nuvažiuoti į Kalnėnus, Aukštąjį Pavilnį?
                                  Žadama intensyviai vystyti pramonines teritorijos Lydos plente, kur netgi žada įsikurti Teltonika. Būtų absurdas, jei nebūtų formuojamas joks susisiekimas tarp tos teritorijos ir senamiesčio.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
                                    Manot, kad nebus važiuojančių dviračiu iš Salininkų į Senamiestį? Manau, kad bus. Kolkas vienintelis greičiausias (ir mano manymu saugiausias) kelias yra per Rodūnios sodus palei oro uosto tvorą, Ikea. Tik, žinoma, yra +-1km ilgio atkarpėlė per sodus be asfalto.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      Nuo Žirnių g. iki kapinių tilptų netgi visas takas, o toliau galima daryti atskirtą ar pakeltą dviračių juostą, bet pas mus nelabai taikoma šita praktika.
                                      Grįžtam prie to "ateity". Jeigu dabar nesiaurina gatvės ir tinkamai neįrengia dviračių tako, reiškia dar ilgai nuo viršaus jis eis į niekur, kaip ir Tūkstantmečio gatvėje baigiasi į niekur. Labai neišbaigta infrastruktūra.

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        Bandau suprasti kadėl reiktų važiuoti dviračiu iš Senamiečio į Salininkus.
                                        Bandau suprasti kokiam durniui išvis gali reikėt į Salininkus. Naikinkim gatvę.

                                        Comment


                                          Vakar važiavau pro Liepkalnį, tai bijau būti blogu pranašu, bet panašu, kad vietomis yra paskutinis asfalto sluoknis, o nutrupėję bordiūriukai tai seni.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X