Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Mano identiška istorija, gal net kartu važiavom. Kosmiškai ilgas laukimas nuo IKEA kairėn link Liepkalnio, susiformavusiai eilei jokių šansų per 1 ciklą pravažiuot, dar klausimas ar visi per antrą telpa.
    Kaip tai gali būti, jei nebereikia nieko praleisti iš priekio? Kodėl ciklą sutrumpino?

    Flickr

    Comment


      Turi turėti duomenis ir manau jog lyginant su priešpandeminiu laikotarpiu visas kryptis visą paros metą turėjo sumažėti vidutinis laukimo laikas. Tikrai dideli kamščiai ir anksčiau ten būdavo.

      BET jeigu imsim pati piko piką tuomet klausimas ar kažkas gali keistis, jeigu srautas turintis judėti tuneliu negali iki jo nusigauti, o viršuje šviesoforams lyg ir turėjo viena fazė tunelio kryptimi sutrumpėti, bet man rodos tiesiog pagal naują šviesoforų diegimo tvarką atsirado daugiau tų fazių, gal kažkas gali palyginti, ar po rekonstrukcijos kartais neatsirado naujų apsaugotų dešiniųjų posūkių ir pėsčiųjų fazių?

      Taigi turbūt imant visą paros metą meras nemeluoja, o piko metu situacija liko po senovei ir net jei kažkiek pagerėjo/pablogėjo, tai vis tiek artimiausiu metu blogės ženkliai dėl priemiesčių plėtros.

      Aš irgi manau jog reikėjo ten žiedą viršuje įrengti, net ir dabar vietos jam pakaktų, nors dviejų juostų žiedui gal ir ankštoka būtų. Bet visgi šviesoforų lobistai stiprūs pas mus ir to neleistų
      Paskutinis taisė themanual; 2021.09.20, 13:55.

      Comment


        Žirnių - Liepkalnio kairiojo posūkio pralaidumas ir negalėjo ženkliai pagerėti - kaip buvo 2 juostos taip ir liko. Kitomis kryptimis panašu, kad pagerėjo. Papildomos juostos iš Liepkalnio (Lydos pl.), nereguliuojamas nusukimas (Liepkalnio - Žirnių). Na ir žinoma kelionė tiesiai Žirnių-Minsko. Piko metu žinoma, kad susidarys spūstys, juk nardytojai niekur nedingo, dalis dar neįpratę, sunkusis transportas iš lėto išjuda.

        O kalbant apie potencialų žiedą, tai pažiūrėkit į Savanorių pr. 3 lygių sankryžą - žiede vis tiek spūstys piko metu.

        Kas dėl ciklų, tai spėju anksčiau pėstiesiems buvo ženkliai ilgesnė prastova. Dabar pagal naują projektą tikriausiai privalėjo/norėjo trumpinti, tad ir tai tikriausiai turi įtakos ciklams.

        Dar dabar įrengė kameras/tansporto daviklius, tai tikėtinai sankryža adaptyviai reaguoja. Jei atsiranda per didelis tarpas tarp auto, ciklas nutraukiamas/trumpinamas.
        Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.20, 14:39.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          O nuovažos, kurios darytos 1,5 juostos pločio, bet naudojama kaip 1 juosta, daro kokią įtaką? Jei taip - kokią? Ar jos nėra butelio kakliukai?

          Be to, jei padaryti žiedą, ar nebūtų taip, kad žiedas labiau nulemia, man atrodo, pilnai nesutojantį eismą, kas reiškia, kad kažkiek išvengiama laiko gaišimo pajudėjimui iš pilno sustojimo?

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
            Kažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.
            Šiai dienai Šaltkalvių-Darbininkų, Šaltkalvių-Vyšnių, Šaltkavių-Garvežių yra oficialiai sužymėtos zebromis ir kelio ženklais iš abiejų pusių.

            Comment


              O tai darbai Šaltkalvių g. pilnai baigti?

              Comment


                Kelias automobiiams užbaigtas, o šaligatviai pėstiesiems - vis dar neužbaigti.

                Comment


                  Po velniais, kada gi jie ten baigs, jau virš metų, paprasta gatvelė tvarko... Ir taip vietiniams sunku suprastu darnias įdėjas, o čia dar desertui stroikė metams, kai praeit neįmanoma...

                  Comment


                    Naujininkuose numato įrengti Daugų ir Butrimonių gatvių atkarpas

                    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...tviu-atkarpos/

                    Comment


                      Naujininkuose baigtos pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu statybos
                      Naujininkų seniūnija informuoja, jog Naujininkų gyventojams jau perduotas naudotis naujasis Iešmininkų/Šaltkalvių g. pėsčiųjų ir dviratininkų viadukas.

                      „Dabar saugiai ir patogiai galėsime kirsti buvusią pavojingą geležinkelio perėją“, – pranešime rašo Naujininkų seniūnijos atstovai.

                      Vilniaus miesto savivaldybė kartu su AB „LTG Infra“ įgyvendino projektą, kuriuo Iešmininkų ir Šaltkalvių / Prūsų gatvės sujungtos tuneliu, užtikrinsiančiu saugų ir patogų gyventojų judėjimą. Įrengtas naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, apšvietimas.


                      Comment


                        Wow vaizdas, atrodo kaip ne Lietuva, kol daugiabučių nesimato.

                        Comment


                          Ta akmenu sienele - sprendimas pries graffiti paisytojus?

                          Comment


                            Ant tokių sienelių visai neblogai piešiasi, bet labai sunkiai nusivalo.
                            Snowflakes will attack U <3

                            Comment


                              Galėjo išties vijokliais apsodinti.

                              Comment


                                Gal dar apsodins? Nes ta betonine siena po viaduku prasyte prasosi graficio.

                                Comment


                                  Kad nebėra kur įkišti tų vijoklių tarp takų ir sienučių

                                  Comment


                                    Daugiau tokių požeminių perėjų reiktų, ypač po magistralinėmis gatvėmis kaip GV, nes antžeminės nereguliuojamos nesaugios kaip pvz. ties Kazlausko g., o ties šviesoforinėmis kaip ties Didlaukio g. reikia labai ilgai laukti žalio. Taip pat ir esamas su stačiais laiptais reiktų perdaryt į tokias...
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Tikrai galetu, kaina sio viaduko tik milijonas, prisidetu ir prie darnaus judumo, dviraciu taku ir saugumo.

                                      Comment


                                        Perėja šiaip tikrai nebloga, tiek vizualiai, tiek praktiškai. Realiai toje vietoje vaizdą pagerino, nei buvo. Bet man kyla klausimas, kodėl nebuvo galima nutiesti takelį po viaduku per Tūkstanmečio gatve, ten gi kokie tik 100m papildomai. Ten net keli lygiai yra, kur yra neoficialus takeliai. Ten matosi net mašinomis pravažiuoja iš provežų paliktų.

                                        Click image for larger version

Name:	2021-12-23 09_13_55-Google Maps.jpg
Views:	495
Size:	276,0 kB
ID:	1938449

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                          Perėja šiaip tikrai nebloga, tiek vizualiai, tiek praktiškai. Realiai toje vietoje vaizdą pagerino, nei buvo. Bet man kyla klausimas, kodėl nebuvo galima nutiesti takelį po viaduku per Tūkstanmečio gatve, ten gi kokie tik 100m papildomai. Ten net keli lygiai yra, kur yra neoficialus takeliai. Ten matosi net mašinomis pravažiuoja iš provežų paliktų.
                                          Žinoma buvo galima. Ypač jei tikslas - "tiesti ir nutiesti".
                                          Žmogus kaip žinia - gyvulys tingus, tad nutiesus aplinkui vis vien eitų per bėgius. Matyt tikslas buvo, kad žmogus neitų per bėgius. Tikslas pasiektas - valio!

                                          Paskutinis taisė vėkas; 2021.12.23, 14:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X