Parašė paprastas_zmogus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Turi turėti duomenis ir manau jog lyginant su priešpandeminiu laikotarpiu visas kryptis visą paros metą turėjo sumažėti vidutinis laukimo laikas. Tikrai dideli kamščiai ir anksčiau ten būdavo.
BET jeigu imsim pati piko piką tuomet klausimas ar kažkas gali keistis, jeigu srautas turintis judėti tuneliu negali iki jo nusigauti, o viršuje šviesoforams lyg ir turėjo viena fazė tunelio kryptimi sutrumpėti, bet man rodos tiesiog pagal naują šviesoforų diegimo tvarką atsirado daugiau tų fazių, gal kažkas gali palyginti, ar po rekonstrukcijos kartais neatsirado naujų apsaugotų dešiniųjų posūkių ir pėsčiųjų fazių?
Taigi turbūt imant visą paros metą meras nemeluoja, o piko metu situacija liko po senovei ir net jei kažkiek pagerėjo/pablogėjo, tai vis tiek artimiausiu metu blogės ženkliai dėl priemiesčių plėtros.
Aš irgi manau jog reikėjo ten žiedą viršuje įrengti, net ir dabar vietos jam pakaktų, nors dviejų juostų žiedui gal ir ankštoka būtų. Bet visgi šviesoforų lobistai stiprūs pas mus ir to neleistųPaskutinis taisė themanual; 2021.09.20, 13:55.
Comment
-
Žirnių - Liepkalnio kairiojo posūkio pralaidumas ir negalėjo ženkliai pagerėti - kaip buvo 2 juostos taip ir liko. Kitomis kryptimis panašu, kad pagerėjo. Papildomos juostos iš Liepkalnio (Lydos pl.), nereguliuojamas nusukimas (Liepkalnio - Žirnių). Na ir žinoma kelionė tiesiai Žirnių-Minsko. Piko metu žinoma, kad susidarys spūstys, juk nardytojai niekur nedingo, dalis dar neįpratę, sunkusis transportas iš lėto išjuda.
O kalbant apie potencialų žiedą, tai pažiūrėkit į Savanorių pr. 3 lygių sankryžą - žiede vis tiek spūstys piko metu.
Kas dėl ciklų, tai spėju anksčiau pėstiesiems buvo ženkliai ilgesnė prastova. Dabar pagal naują projektą tikriausiai privalėjo/norėjo trumpinti, tad ir tai tikriausiai turi įtakos ciklams.
Dar dabar įrengė kameras/tansporto daviklius, tai tikėtinai sankryža adaptyviai reaguoja. Jei atsiranda per didelis tarpas tarp auto, ciklas nutraukiamas/trumpinamas.Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.20, 14:39.
- 4 patinka
Comment
-
O nuovažos, kurios darytos 1,5 juostos pločio, bet naudojama kaip 1 juosta, daro kokią įtaką? Jei taip - kokią? Ar jos nėra butelio kakliukai?
Be to, jei padaryti žiedą, ar nebūtų taip, kad žiedas labiau nulemia, man atrodo, pilnai nesutojantį eismą, kas reiškia, kad kažkiek išvengiama laiko gaišimo pajudėjimui iš pilno sustojimo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKažkaip nesurandu niekur, kad būtų pažymėta, akd tai oficialios pesčiųjų perėjos. Labiau panašų tiesiog į pakilimus, be jokių ženklų, t.y. labiau rekomenduojama perėjimo vieta, o ne paprasta pesčiųjų perėja.
Comment
-
Naujininkuose numato įrengti Daugų ir Butrimonių gatvių atkarpas
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...tviu-atkarpos/
Comment
-
Naujininkuose baigtos pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu statybos
Naujininkų seniūnija informuoja, jog Naujininkų gyventojams jau perduotas naudotis naujasis Iešmininkų/Šaltkalvių g. pėsčiųjų ir dviratininkų viadukas.
„Dabar saugiai ir patogiai galėsime kirsti buvusią pavojingą geležinkelio perėją“, – pranešime rašo Naujininkų seniūnijos atstovai.
Vilniaus miesto savivaldybė kartu su AB „LTG Infra“ įgyvendino projektą, kuriuo Iešmininkų ir Šaltkalvių / Prūsų gatvės sujungtos tuneliu, užtikrinsiančiu saugų ir patogų gyventojų judėjimą. Įrengtas naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, apšvietimas.
- 24 patinka
Comment
-
Daugiau tokių požeminių perėjų reiktų, ypač po magistralinėmis gatvėmis kaip GV, nes antžeminės nereguliuojamos nesaugios kaip pvz. ties Kazlausko g., o ties šviesoforinėmis kaip ties Didlaukio g. reikia labai ilgai laukti žalio. Taip pat ir esamas su stačiais laiptais reiktų perdaryt į tokias...
- 8 patinka
Comment
-
Perėja šiaip tikrai nebloga, tiek vizualiai, tiek praktiškai. Realiai toje vietoje vaizdą pagerino, nei buvo. Bet man kyla klausimas, kodėl nebuvo galima nutiesti takelį po viaduku per Tūkstanmečio gatve, ten gi kokie tik 100m papildomai. Ten net keli lygiai yra, kur yra neoficialus takeliai. Ten matosi net mašinomis pravažiuoja iš provežų paliktų.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąPerėja šiaip tikrai nebloga, tiek vizualiai, tiek praktiškai. Realiai toje vietoje vaizdą pagerino, nei buvo. Bet man kyla klausimas, kodėl nebuvo galima nutiesti takelį po viaduku per Tūkstanmečio gatve, ten gi kokie tik 100m papildomai. Ten net keli lygiai yra, kur yra neoficialus takeliai. Ten matosi net mašinomis pravažiuoja iš provežų paliktų.
Žmogus kaip žinia - gyvulys tingus, tad nutiesus aplinkui vis vien eitų per bėgius. Matyt tikslas buvo, kad žmogus neitų per bėgius. Tikslas pasiektas - valio!
Paskutinis taisė vėkas; 2021.12.23, 14:33.
- 4 patinka
Comment
Comment