Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
    Vietinio susisiekimo gatvė šiauriau Minsko pl.?

    Comment


      Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Turbūt Kalnėnų atveju guodžia ir tai, kad yra statoma/planuojama apie 300 naujų kotedžų iki 2023 m. + nauja pradinė mokykla irgi planuoja. Tad viadukas į Gurių g. arba Ukrainiečių g.( o gal net abu) yra reikalingi kaip oras. nors gal praskiast po žeme būtų pigiau.
        Ukrainiečių? Taigi ten jau yra dviejų lygių jungtis, kurios vienos pusės įvažiavimas ir yra ties Ukrainiečių g. Gurių tarkim, bet ar ne per arti Liepkalnio sankryžos, man atrodo geriau padaryti jungiamuosius kelius ir statyti viaduką per vidurį tarp esamų skirtingo lygio jungčių.

        Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.

        Comment


          Na, pro Gurių g. važiuoja ne tik Kalnėnų, bet ir Pavilnio, Grigaičių, N. Vilnios gyventojai. Rajonai gal ir ne tankiai apgyvendinti, bet pagal plotą tikrai didelį, o link jų nuo centro veda vos 2-3 gatvės.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.

            O ties Kalnėnais tai bėda, kad Minsko pl. važiuojantys neprilėtina iki 60km/h. Tas pats, kas ir Ukmergės g. ties Tarande. Tik srautas Minsko pl. turbūt 50x mažesnis.

            Ties Juodojo kelio šviesoforu visai geras pralaidumas. Nereguliuojamas dešinysis posūkis, tik kartais sukantys į kairę laukia prie šviesoforo ir blokuoja. Eilė tikrai nesiekia Minsko pl.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Kiek stebėjau apie 17h, žalias iš Žirnių į Kairę link Liepkalnio g. degė 60s!!! Jeigu per tiek laiko 2 juostom neišjuda tai atsiprašau... bet čia vairuotojų neatidumo bėda.
              Čia kada Jūs tokius fantastiškus laikus fiksavot? Gal veikiau 6s?

              Comment


                Filmavau šiandien, dar kartą patikrinau. Na tikrai apie 60s. Kelių ciklų nežiūrėjau, bet tiesiog srautas labai didelis ir net po tokios fazės, kol numyniau Žirnių g. auto eilė vėl buvo iki pat išsišakojimo.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Bet šiaip tai apetitas kyla bevalgant ir daug kas Vilniuje reikalinga kaip oras ir manau jog šita kryptis nevedanti link jokių tankiai apgyvendintų rajonų galėtų pabūti (ir greičiausiai pabus) soti Liepkalnio 40 milijonų dešimčiai (jei ne penkiolikai) metų Nebent Baltarusijoje įvyks revoliucija ir normliau atsivers sienos.
                  Ir taip ir ne, bet kuomet išleidi 40 mln., o eismas dviem kryptim praktiškai stovi - reikia greitų sprendimų.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Ukmergės gatvė yra blogo projektavimo pavyzdys. Tegul būna komercija, bet tenvietoj vietinių srautų atskyrimo (kaip Šeškinėje), gatvės trasoje Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse prismaigstė begalę šviesoforų
                    Kur kas labiau tinkami pavyzdžiai Šiaurinei gatvei yra Geležinio Vilko ar 1000-mečio gatvės. Pagrindinė gatvė turi gerai atlikti savo funkciją gatvę. Kaip atrodytų eismas be šių gatvių?
                    ​​​​​​
                    ​​​​​​Dabar Šiaurinės gatvės funkciją bando perimti Ozo - Karevių ir Ateities gatvės, kurios jau seniai su eismo srautais piko metu nesusitvarko.

                    Akivaizdu, kad ta gatvė yra būtina. Infrastruktūros projektų vėlavimas keliais dešimtmečais jau tampa norma.
                    Ši savivaldybė per dvi kadencijas nepradėjo nė vieno rimto gatvių projekto Liepkalnis - LAKD projektas). Tiesą sakant, jau jokio skirtumo kokios Šiaurinės gatvės ši impot.., t.y. neįgali savivaldybė nenuties - ar dar dešimtmetį nebus dviejų, ar nebus trijų juostų gatvės.
                    Taip taip, BŪTENT per miestą reik kuo daugiau gatvių panašių į autostradas... kiek galima...?

                    Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???

                    Click image for larger version

Name:	c.JPG
Views:	1054
Size:	45,8 kB
ID:	1912711

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Ir iš kur traukiate, kad Liepkanio g. sankryža yra LAKD projektas???
                      Tenka pripažinti savo klaidą per skubėjimą.
                      Užsakovas - išties Vilniaus miesto savivialdybė,

                      15min.lt 2019.03.27
                      Planuojama projekto vertė – apie 30 mln. eurų. Daugiau nei 8 mln. eurų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, likusius 22 mln. – Vyriausybė. Projektą įgyvendinti planuojama per šiuos ir 2020 metus.
                      Praeitą savaitę Susisiekimo ministerija išplatino informaciją apie projektus, kuriems skiriamas finansavimas iš biudžeto. Sąraše yra ir dviejų lygių Žirnių, Liepkalnio gatvių ir Minsko plento sankryža Vilniuje. Jos rekonstravimui, projekto vykdymo priežiūrai ir darbų atlikimui planuojama skirti 5 mln. eurų.

                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894

                      Iš 35 mln EUR Vilniaus m. Savivaldybė skyrė 23% bendrų projekto išlaidų likusius - Vyriausybė per Susisiekimo ministeriją.

                      Ten yra valstybės reikšmės projektas ir jam finansavimą per kelis kartus skyrė Vyriausybė. Kodėl transeuropiniam projektui nebuvo pritraukti Europos Sąjungos pinigai, dabar neverta gilintis.
                      Finansavimas nebuvo labai paprastas - šis projektas buvo 2019-2021 ir 2020-2022 m. investicijų programose, o asignavimų valdytojas yra Susisiekimo ministerija. LRV nutarimai 2019.03.06 Nr. 222, 2020.03.18 Nr. 243, 2020-10-21 Nr. 1172 ir t.t.
                      Didžiausias proejkto asignavimų valdytojas yra Susisiekimo minsterija, kurios pinigus paprastai įsisavina Kelių direkcija. Šį kartą buvoi kiek kitaip.

                      Dėl ko Šiaurinės gatvės temoje atsirado šis dviejų lygių sankryžos projektas.
                      Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento projektui nereikėjo atlikti žemės paėmimo procedūrų, nereikėjo mobilizuoti savo finansinių resursų, nes objektas buvo valstybės investicijų programoje.
                      Dviejų lygių sankryža Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko plento su tam tikra išlyga gali būti laikoma palikoma priojektu, kur pastebimai prisidėjo ir savivaldybė.

                      Tačiau tai labiau išimtis, kuri patvirtina taisyklę, kad Vilniaus m. savivaldybė savo jėgomisnepradėjo įgyvendinti svarbių miesto gatvių infrastruktūro projektų. Kiti Vilniaus miesto bendruosiuose planuose numatyti pagrindiniai objektai (Šiaurinė gatvė, Mykolo Lietuvio gatvė ir t.t.) atidėliojami dešimtmečiais.
                      Bet tai jau kitos temos objektas.

                      Comment


                        Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Kol kas pokyčiai matosi nuotraukose, daryta skirtingomis dienomis

                          Click image for larger version

Name:	20210914_171129.jpg
Views:	749
Size:	1023,8 kB
ID:	1913258 Click image for larger version

Name:	20210917_161050.jpg
Views:	753
Size:	839,3 kB
ID:	1913259 Click image for larger version

Name:	20210916_171121.jpg
Views:	739
Size:	961,9 kB
ID:	1913260

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
                            Palyginus rytinio ir vakarinio piko srautus su 2019 m. srautais, stebimas automobilių eilių prie sankryžos sumažėjimas. Jų vidurkis sankryžoje po rekonstrukcijos tyrimo metu sudarė apie 300 metrų, tuo tarpu 2019 m. tyrimo duomenimis tokių eilių vidurkis sudarė apie net 890 metrų. Ryškus eismo srautų pagerėjimas matomas Žirnių g. – Minsko pl. kryptimi, kur iki rekonstrukcijos dažnai buvusi iki 2 km judančio srauto eilė sutrumpėjo iki 0,8 km intensyviausiu paros metu.
                            https://vilnius.lt/lt/2021/09/16/ofi...giamu-pokyciu/
                            Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą



                              Ar čia taip buvo planuota, ar kažkas nepavyko su projektu. Net šeštadienį važiuojant nuo Lydos pusės buvo gana ilga eilė link šviesoforo.
                              Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
                                Tai kad nelabai, fūros tebestovi kamštyje su visais nuo Porsche salono, o kartais ir toliau. Šiek tiek pagerėjo, bet kol kas neproporcingai "grandioziniams" milijonams.

                                Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas buvo srauto (ypač fūrų) Minsko kryptimi palengvinimas, kas ir buvo pasiekta ir veikia labai gerai. Kitos kryptys, kaip Lydos, Kalnėnų, Ribiškių sodų ir pan. yra mažiau svarbios.
                                  Irgi nesuprantu kas pagerėjo, kai aukščiau matomose nuotraukose kamštis arba eismo sulėlėtjimas vyksta dar gerokai prieš Porshe.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Tai kad nelabai, fūros tebestovi kamštyje su visais nuo Porsche salono, o kartais ir toliau. Šiek tiek pagerėjo, bet kol kas neproporcingai "grandioziniams" milijonams.

                                    Penktadienį tunelis buvo beveik tuščias, užtat šoniniai keliai totaliai užkimšti.
                                    Važiuojant savaitgalį (nuo IKEA link Liepkalnio g.) net ir esant nedideliems srautams neigiamai nustebino šviesoforo ciklai viršutinėje sankryžoje. Tikėjaus kad įrengus tunelį apačioje sukti į kairę į Liepkalnio gatvę beveik visada bus žalia, bet dabar atrodo kad ciklas dar retesnis ir trumpesnis negu buvo anksčiau.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Važiuojant savaitgalį (nuo IKEA link Liepkalnio g.) net ir esant nedideliems srautams neigiamai nustebino šviesoforo ciklai viršutinėje sankryžoje. Tikėjaus kad įrengus tunelį apačioje sukti į kairę į Liepkalnio gatvę beveik visada bus žalia, bet dabar atrodo kad ciklas dar retesnis ir trumpesnis negu buvo anksčiau.
                                      Mano identiška istorija, gal net kartu važiavom. Kosmiškai ilgas laukimas nuo IKEA kairėn link Liepkalnio, susiformavusiai eilei jokių šansų per 1 ciklą pravažiuot, dar klausimas ar visi per antrą telpa.
                                      Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2021.09.20, 12:37.

                                      Comment


                                        Čia ko gero reikėjo daryti žiedą.

                                        Comment


                                          O vat Šimašius sako kad viskas atvirkščiai:

                                          „Tai viena intensyviausių Vilniaus sankryžų, akivaizdu, kad jos atnaujinimas lėmė ir didesnius automobilių srautus – per šią sankryžą nukreipia ir kelionių planavimo programėlės telefone. Dabar matome rezultatus, kad dviejų lygių sankryžos sukūrimas daugumoje sankryžos krypčių sutrumpino vairuotojų laukimo laiką“, – teigia Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

                                          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...giamu-pokyciu/ .
                                          Nežinau net kuo čia tikėti: sąžiningiausiu Vilniaus istorijoje meru, kuris niekad nemeluoja, nieko nežada ir aišku neima kyšių ar forumiečiais (kurie neatmeskim gali būti ir Zuoko agentai)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X