Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ape 14:30 važiavau link pietinės miesto dalies į namus, tai kamštis Liepkalnio gatvėje buvo grubiai nuo padangų montavimo parduotuvės. Neatsimenu, kad ne penktadienį ir dar dienos metu be jokių avarijų būtų kamštis ten.

    Susisiekimo paslaugos žino apie tą Liepkalnio sankryžą, daro viską ką gali. Įdomu, kaip eismas per kitas vietas (Kuprioniškes, Kalnėnus, Gurius, Pavilnį), gal kas tikrino?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Ape 14:30 važiavau link pietinės miesto dalies į namus, tai kamštis Liepkalnio gatvėje buvo grubiai nuo padangų montavimo parduotuvės. Neatsimenu, kad ne penktadienį ir dar dienos metu be jokių avarijų būtų kamštis ten.

      Susisiekimo paslaugos žino apie tą Liepkalnio sankryžą, daro viską ką gali. Įdomu, kaip eismas per kitas vietas (Kuprioniškes, Kalnėnus, Gurius, Pavilnį), gal kas tikrino?
      Viskas kas įmanoma užsikimšę.

      Comment


        Šiandien, bent jau iki dabar, nesimato kažkokių labai didelių vėlavimų pro naują sankryžą važiuojančiuose autobusų maršrutuose. Nejau perreguliavo šviesoforus?
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Šiandien, bent jau iki dabar, nesimato kažkokių labai didelių vėlavimų pro naują sankryžą važiuojančiuose autobusų maršrutuose. Nejau perreguliavo šviesoforus?
          Arba patys susiprato, arba po mano skambučio ir linkėjimų perdavimo ėmėsi darbo reguliavime.
          Palauk dienos meto (ypač kažkur 14:30), tada visas gražumas atsiskleisti gali
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Soprano Rodyti pranešimą
            Teko šiandien išbandyti nauja eismą važiuojant nuo Ikeos sukant i dešine link Rudaminos ,iš pradžių patenki i dvi juostas paskui susiaurėja i viena juosta kuriuo metu automobiliai pradeda blaškytis nes susiaurėjimas i viena juosta ,manau toje vietoje formuosis kamštis (butelio kaklelis)kas trukdė padaryti dvi juostas juk vietos buvo,paskui kelias praplatėja i keturias juostas.Nuo Rudaminos važiuojant sukant i dešine link Ikeos teko ilgokai važiuoti per laikinus žiedus greičiau važiavosi ,aišku dar nepilnai paleistos visos juostos,matomai kaip stovėjo Rudaminos,Salininku gyventojai kamsčiuosę taip ir stovės .

            Ko gero bus projektuotoju kliurka,kuri gal ne taip jausis, kai posūkiai i kaire ir dešine bus galimi dviem juostomis .

            Comment


              Parašė Dalius Man Rodyti pranešimą

              Ko gero bus projektuotoju kliurka,kuri gal ne taip jausis, kai posūkiai i kaire ir dešine bus galimi dviem juostomis .
              Aš pirmą kartą po pertvarkos net prašokau posūkį, nes pasirodo rikiuotis reikia jau prie Ikejos sankryžos, o ženklų jokių aišku nebuvo. Pagal tokius ilgius ir nuolydžius panašu, kad ketina ir leistiną greitį didinti.

              Comment


                Gerai, kad čia paskaičiau prieš išbandydamas šį atnaujintą ruožą, tai posūkio neprašokau. Mano patirtis tokia, kad važiuojant sekmadienį apie pietus nuo Ikea pasukti į kairę pavyko po kokio 4-5 šviesoforo, nors šiaip niekur kitur spūsčių nebuvo. Situacija turėtų pagerėti, kad bus atidaryta papildoma juosta, bet ir dar sureguliuot šviesoforus reikia atitinkamai.

                Comment


                  Tektas iš Naujininkų Facebook grupių apie humanizuojamą Šaltkavių gatvę:

                  Pasaulyje vis didėjant automobilių ir kamščių koncentracijai, vis daugiau ar mažiau tinkami miesto erdvių, gatvių ir važiuojamųjų kelių projektuotojai didina eismui skirtų juostų skaičių.
                  Pas mus yra priešingai.
                  Šiuo metu rekonstruojama Šaltkalvių g., Nauininkų rajone esantis, kuris verčia siaurinti šios gatvės važiuojamosios dalies plotį nuo 9 metrų iki 5,5 metro, rodo šio projekto autoriaus duomenys.
                  Dėl susiaurėjimas Šaltkalvių g., jau nesugebėdamas susidoroti su automobilių srautu (darbo dienomis ryte yra 100–200 metrų kamščiai, kad išvažiuotumėte iš šios teritorijos), įėjimai į mūsų namus ir gatves (Višnija, Darbininka, Garvyazhu ir kiti) bus labai sunku ar neįmanoma, padidės spūstys ir kelionės laikas:
                  1. Šiukšles išvežti tampa daug sunkiau, nes dideli šiukšliavežiai šiandien netelpa mūsų mažose gatvelėse. O dabar, kai gatvė buvo susiaurinta iki 5,5 m ir saugos sala padalinta į 2 2,25 m ilgio juostas, jos visiškai netelpa ir bėga per kelkraščius. Anksčiau jiems teko važiuoti į šaligatvius, nes jiems trūko gatvių pločio ir posūkio spindulio. Šiukšliavežių vairuotojai mums grasina, kad apskritai nustos išvežti šiukšles. Dėl to šalia šiukšlių surinkimo vietų susidaro savaiminiai atitinkamo kvapo sąvartynai.
                  2. Gaisrų ar kitų ekstremalių situacijų metu žmonės gali mirti mūsų rajone (šiuo atveju, kas bus atsakingas? Projekto autoriai to nebijo, jiems netaikoma jurisdikcija?), Nes dėl pravažiavimo sunkumai, gaisrinės mašinos ir greitosios pagalbos automobiliai negalės atvykti į avarinę vietą. Bet kažkodėl tai netrukdo projekto autoriams.
                  3. Baisu įsivaizduoti, kas bus žiemą, kai visa tai padengs sniegas, vietovė gali būti tiesiog užblokuota.
                  Prašome nustatyti projekto autorius, nedelsiant imtis priemonių sustabdyti šią rekonstrukciją ir nurodyti įmonei „Grinda“ grąžinti pradinį važiuojamosios dalies plotį Šaltkalvių g. lygus 9 metrams.
                  В условиях постоянно увеличивающейся концентрации автомобилей и автомобильных пробок в мире, все более менее адекватные проектировщики городских пространств, улиц и проездов увеличивают число доступных для движения автомобилей полос.
                  У нас всё наоборот.
                  В настоящее время идёт реконструкция ул. Шалткалвью, в р-не Науининкай, которое сводится к сужению ширины проезжей части этой улицы с 9 метров до 5,5 метров, согласно данных автора этого проекта.
                  Из-за сужения ул. Шалткалвью, и без того не справляющийся с потоком машин, (утром по рабочим дням на выезд из района стоят пробки 100-200 метров) подъезды к нашим домам и улицам (Вишню, Дарбининку, Гарвяжю и других) будут сильно затруднены или невозможны, увеличатся пробки и время проезда:
                  1. Значительно затрудняется вывоз мусора, так как крупные мусоровозы уже сегодня не помещаются на наших малых улицах. А теперь когда улицу сузили до 5,5 м и разбили островком безопасности на 2 полосы по 2,25 м они вообще не помещаются и наезжают на бордюры. Они и раньше были вынуждены заезжать на тротуары, так как им не хватает ширины улиц и радиусов поворота. Водители мусоровозов угрожают нам что перестанут вывозить мусор вообще. Из-за этого около точек сбора мусора образуются стихийные свалки с соответствующим запахом.
                  2. В случае пожаров или других ЧП у нас в районе могут погибнуть люди, (В этом случае кто будет отвечать? Авторы проекта не бояться этого, они что неподсудны?) так как из-за трудностей проезда пожарные машины и машины скорой помощи не смогут вовремя прибыть на место ЧП. Но авторов проекта это почему то не смущает.
                  3. Страшно представить себе, что будет зимой, когда всё это завалит снегом, район может быть просто заблокирован.
                  Просим выяснить авторов проекта, немедленно принять меры по приостановке этой реконструкции, и дать указание фирме "Гринда" вернуть исходную ширину проезжей части ул. Шалткалвью равную 9 метров.

                  Comment


                    Manau cia zmones isterikuoja tik del to kad 20+ metu parkavosi belekaip, nebuvo tvarkos ir neipareigojo zmoniu statyti automobilius pagal tam tikras taisykles tai pradeda purkstauti ir tiek. Sunku tokiem runkeliam pasitempti ir prisitaikyti prie elementarios tvarkos kurios ilga laika nebuvo.

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                      Manau cia zmones isterikuoja tik del to kad 20+ metu parkavosi belekaip, nebuvo tvarkos ir neipareigojo zmoniu statyti automobilius pagal tam tikras taisykles tai pradeda purkstauti ir tiek. Sunku tokiem runkeliam pasitempti ir prisitaikyti prie elementarios tvarkos kurios ilga laika nebuvo.
                      Tvarkos nebuvo, bet automobiliai visada buvo statomi išilgai šaligatvio (nebuvo jokių kampu ir skersai).

                      Comment


                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                        Manau cia zmones isterikuoja tik del to kad 20+ metu parkavosi belekaip, nebuvo tvarkos ir neipareigojo zmoniu statyti automobilius pagal tam tikras taisykles tai pradeda purkstauti ir tiek. Sunku tokiem runkeliam pasitempti ir prisitaikyti prie elementarios tvarkos kurios ilga laika nebuvo.
                        Nereikėtų jų vadinti runkeliais, nes kiek pro ten pravažiuoju, tai nei anksčiau, nei dabar prakavimo stilius nesikeitė, visi statė išilgai ir pakankamai tvarkingai, tik skirtumas tas, kad nebuvo subraižytų parkavimosi vietų. Kapsų g. niekas nesiaurino, tiesiog supaišė vietas ir visi tvarkingai stato. Dabar gatvė gausis siauresnė, mažiau parkavimo vietų, o jokių papildomų parkavimo aikštelių nebus, čia faktas. Dėl apsunkinto išvažiavimo per Naujininkų sankryžą - pritariu 100%, kosminės eilės ir beveik visą dieną. Turi būtinai atsirasti alternatyvus išvažiavimas, geriausiai kažkur per tą plytinių garažų masyvą tiesiai į aplinkkelį.
                        Paskutinis taisė Robyla; 2021.05.31, 15:18.

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                          Nereikėtų jų vadinti runkeliais, nes kiek pro ten pravažiuoju, tai nei anksčiau, nei dabar prakavimo stilius nesikeitė, visi statė išilgai ir pakankamai tvarkingai, tik skirtumas tas, kad nebuvo subraižytų parkavimosi vietų. Kapsų g. niekas nesiaurino, tiesiog supaišė vietas ir visi tvarkingai stato. Dabar gatvė gausis siauresnė, mažiau parkavimo vietų, o jokių papildomų parkavimo aikštelių nebus, čia faktas. Dėl apsunkinto išvažiavimo per Naujininkų sankryžą - pritariu 100%, kosminės eilės ir beveik visą dieną. Turi būtinai atsirasti alternatyvus išvažiavimas, geriausiai kažkur per tą plytinių garažų masyvą tiesiai į aplinkkelį.
                          Ko daugiau nereikia, tai dar daugiau įvažiavimų į aplinkkelį. Ir juo labiau iš kažkokių garažų. Ne tam aplinkkeliai skirti.

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                            Dėl apsunkinto išvažiavimo per Naujininkų sankryžą - pritariu 100%, kosminės eilės ir beveik visą dieną. Turi būtinai atsirasti alternatyvus išvažiavimas, geriausiai kažkur per tą plytinių garažų masyvą tiesiai į aplinkkelį.
                            Pakaktų sutvarkyti Prūsų gatvę nuo Brolių iki D&G - dalis srauto iškart pasuktų ten (nes dabar ten baisus caro laikų brukas ir dar baisesnis asfaltas). Ir būtinai reikia "pažaisti" su Šaltkalvių-Kapsų-D&G šviesoforu - perbraižant juostas ir pakeičiant ciklus.

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Tektas iš Naujininkų Facebook grupių apie humanizuojamą Šaltkavių gatvę:
                              cia kaip eilinis vatnikas atkartoja Kremliaus info kanalu nesamones tai ir Lietuvoje egzistuoja tokia zmoniu grupe, kuriai reikia kad kieme prasilenktu dvi siuksliavezes, greitoji ir gaisrine kartu atvaziavus, nes kitaip visi mirs. Ir ta baika kartoja kiekviename kampe.
                              Tikriausiai jie neturi akiu, nes kai padaroma 9 m gatve, ji apstatoma is abieju pusiu ir tuomet tarp dvieju masinu vos pralenda lengvoji, jau tikrai nera ka kalbeti apie kazkokia gaisrine - tas sitiems niekad netrukdo ir viskas ok.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                cia kaip eilinis vatnikas atkartoja Kremliaus info kanalu nesamones tai ir Lietuvoje egzistuoja tokia zmoniu grupe, kuriai reikia kad kieme prasilenktu dvi siuksliavezes, greitoji ir gaisrine kartu atvaziavus, nes kitaip visi mirs. Ir ta baika kartoja kiekviename kampe.
                                Tikriausiai jie neturi akiu, nes kai padaroma 9 m gatve, ji apstatoma is abieju pusiu ir tuomet tarp dvieju masinu vos pralenda lengvoji, jau tikrai nera ka kalbeti apie kazkokia gaisrine - tas sitiems niekad netrukdo ir viskas ok.
                                Įdomu, kad ta pati fauna savo laužas paprastai užblokuoja visus įmanomus pravažiavomus ir nepalieka jokių šansų gaisrinė ar net gteitajai privažiuoti, kur reikia.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Įdomu, kad ta pati fauna savo laužas paprastai užblokuoja visus įmanomus pravažiavomus ir nepalieka jokių šansų gaisrinė ar net gteitajai privažiuoti, kur reikia.
                                  Gal savivaldybei reikėjo tas ramaus eismo gatves pirmiau įrengti kiek geresniuose rajonuose, nes Naujininkuose, tai tikrai niekas neįvertins.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, kad ta pati fauna savo laužas paprastai užblokuoja visus įmanomus pravažiavomus ir nepalieka jokių šansų gaisrinė ar net gteitajai privažiuoti, kur reikia.
                                    Manau, tai net neverta skirti demėsio tokioms pastaboms. Bet kokiam aptarnaujančiam transportui visur yra vietos ir privažiavimai. Vienintelė teisinga pastaba dėl pačio remonto organizavimo, nes ten tikrai lieka bardakas, kas dar labiau visus trigerina. Sutvarkytu greitai ir teisingai, ir net nespėtų kas kritikuoti dėl parkingu ir pan. o jau įvertintu gražų tvarkingą ir patogų vaizdą.

                                    Comment


                                      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                      Gal savivaldybei reikėjo tas ramaus eismo gatves pirmiau įrengti kiek geresniuose rajonuose, nes Naujininkuose, tai tikrai niekas neįvertins.
                                      nereiktų priimti Naujininkų taip vienareikšmiškai, pusių žmonių supranta kam tai yra daroma ir su pertvarkomis sutinka. O viso miesto prasmę, būtent nuo kontraversiškesnių rajonų turi ir pradėti, o ne nuo jau prestižinių. Įtikinus žmones Naujininkuose, nekyls jau klausimų ir Naujamiestyje ar Žirmunuose.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Jeigu aplinkkelis ir įvažiavimai/išvažiavimai suprojektuoti protingai, neturi reikšmės, kiek jų yra.
                                        turi, yra net STR nurodyta kokie turetu buti atstumai nuo ivaziavimu/isvaziavimu, nes is ju automobiliai isuka i aplinkkeli, kas letina eisma ir zenkliai didina persirikiavimu kieki. Jei isvaziavimu bus labai daug, masinos tiesiog nespes tinkamai stabdyt ir isibeget, bus visiskai chaotiskas eismas

                                        Comment


                                        • Aleksio
                                          Aleksio commented
                                          Editing a comment
                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          turi, yra net STR nurodyta kokie turetu buti atstumai nuo ivaziavimu/isvaziavimu, nes is ju automobiliai isuka i aplinkkeli, kas letina eisma ir zenkliai didina persirikiavimu kieki. Jei isvaziavimu bus labai daug, masinos tiesiog nespes tinkamai stabdyt ir isibeget, bus visiskai chaotiskas eismas
                                          Ką mes puikiai matome aplinkkelio sankryžoje prie Lazdynų.

                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Tikiuosi kaip čia ir Ozo g. taip ir mazgas prie IKEA sulauks panašių pokyčių, ten dabar viena pavojingiausių vietų Vilniuje.
                                        2020 m. buvau siūlęs 2 pakeitimų variantus. Pirmąjam (brangiąjam) aišku iškart parašė nėr pinigų, antrąjį var. (turbūt savaip) patikino pamėgins įgyvendint. Matyt, vis tiek pinigų nerado arba nelabai įdomus tas pakraštys:

                                        Atsižvelgiant į šių metų eismo saugumo planus bei asignavimus planuosime papildomų saugos priemonių įrengimą dviračių tako kirtimo vietose.

                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/140965
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment

                                        Working...
                                        X