Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Kad nereiketu važiuoti slaloma ir gaudyti pasiklidusius šulinius, po estakada sudėjo gražiai po dešiniu ratu..

    https://www.facebook.com/groups/reid...0135409674045/

    Tikiuosi rodys video..
    Žiauru. Lygiai tas pats kaip Vakariniame aplinkkelyje ties Karoliniškėmis. Na ką, bus daug šulinių taisymo dešimtmečiams į priekį.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą

      Žiauru. Lygiai tas pats kaip Vakariniame aplinkkelyje ties Karoliniškėmis. Na ką, bus daug šulinių taisymo dešimtmečiams į priekį.
      Bet kodėl taip yra? Mano spėjimas - skirtingų institucijų darbų nederinimas tarpusavyje. Čia kaip neseniai (ar ne 2021) Vilniaus savivaldybė berods kažkokį nutarimą išleido, kad (pagaliau) pvz taisant šaligatvius elektrikai pradėtų derinti darbus su dangų klojimo žmonėmis ir panašiai.

      Pvz iš mano asmeninės patirties - visokiems ESO, elektros, dujų darbus miesto teritorijoje vykdantiems, dujų vamzdžius ant pastatų fasadų bandantiems kabinti (vienus tokius sustabdžiau) yra nusispjauti kas kur kaip bus tiesiama. Jie, susidaro įspūdis, tiek sprendžiant iš daugelio metų stebėjimo kaip jie vykdo darbus bei pokalbių su darbuotojais, yra nusispjauti kaip kur kas us tiesiama. Jiem svarbu įgyvendinti zadaniją nutiesiant komunikaciją nuo taško A iki taško Z ir viskas.

      Dėl to taip ir spėju, kad kanalizacininkai gavo užduotį nutiesti nuotakynę darbų vykdymo zonoje (tai yra pvz asfaltuota zona) ir viskas. Jei mano spėjimas teisingas, aš nesuprantu ko valdžia apie 30 metų delsia įvesti nutartį, kad baigtųsi šios beprotystės. Įdomu būtų sužinoti kiek pinigų išeina kasmet šulinių taisymui.

      Comment


        Jau yra nuotraukų iš dalinai paleisto eismo tuneliu ir viaduku.

        Pagaliau: Liepkalnio sankryžoje jau leidžiamas eismas nauju tuneliu ir viaduku

        Comment


          Teko šiandien išbandyti nauja eismą važiuojant nuo Ikeos sukant i dešine link Rudaminos ,iš pradžių patenki i dvi juostas paskui susiaurėja i viena juosta kuriuo metu automobiliai pradeda blaškytis nes susiaurėjimas i viena juosta ,manau toje vietoje formuosis kamštis (butelio kaklelis)kas trukdė padaryti dvi juostas juk vietos buvo,paskui kelias praplatėja i keturias juostas.Nuo Rudaminos važiuojant sukant i dešine link Ikeos teko ilgokai važiuoti per laikinus žiedus greičiau važiavosi ,aišku dar nepilnai paleistos visos juostos,matomai kaip stovėjo Rudaminos,Salininku gyventojai kamsčiuosę taip ir stovės .


          Comment


            Parašė Soprano Rodyti pranešimą
            Nuo Rudaminos važiuojant sukant i dešine link Ikeos
            Turbūt į kairę?

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Turbūt į kairę?
              Atsiprašome i kairę

              Comment


                Trūkumai, kuriuos randu kol kas yra tiesiog endeminiai projektų trūkumai visoje Lietuvoje Ženklinimas ir šuliniai Krypčių rodyklės mažokos, nepaliko įspūdžio, jokių inovacijų neįgyvendino Norėtųsi jau tolti nuo 2000-ųjų Lietuvos infrastruktūros srityje.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Trūkumai, kuriuos randu kol kas yra tiesiog endeminiai projektų trūkumai visoje Lietuvoje Ženklinimas ir šuliniai Krypčių rodyklės mažokos, nepaliko įspūdžio, jokių inovacijų neįgyvendino Norėtųsi jau tolti nuo 2000-ųjų Lietuvos infrastruktūros srityje.
                  Dar ko gero reiktų paminėti trinkeles skiriamojoje juostoje. Kam į galvą šovė ten jas kloti ir koku tikslu?

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                    Dar ko gero reiktų paminėti trinkeles skiriamojoje juostoje. Kam į galvą šovė ten jas kloti ir koku tikslu?
                    Sunku pasakyti apie tokio dalyko endemiškumą. Nebent kažkokios bendros prastos greito eismo gatvių Vilniuje statymo tradicijos. Tai nebuvo dalykas į kurį kreipiau dėmesį, nes dizainiškai trinkelės neblogai atrodo, transporto saugumo prasme, sunku pasakyti. Gal dar kokie aptvarai atsiras.

                    Comment


                      Pas mus dar kažkaip įprasta, kad jeigu keli metrai iki gatvės yra kažkokie želdynai ar krūmai - tai nesaugu. O grynos žolės ten turėt prasmės turbūt jokios.

                      Comment


                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                        Dar ko gero reiktų paminėti trinkeles skiriamojoje juostoje. Kam į galvą šovė ten jas kloti ir koku tikslu?
                        Kadangi siaura vidurinė juosta - trinkelės, manau, labai praktiškas sprendimas. Jei būtų žolė - reikėtų ją šienauti ir pan. Dabar suklojai ir ramu.

                        Comment


                          Vairuotojai lieja pyktį dėl Liepkalnio sankryžos Vilniuje: spūstys kilometrinės, ženklų nėra https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1500464
                          „Taip blogai dar nebuvo. Sustojo ne tik viskas aplink šią sankryžą, bet ir Pavilnys, Kalnėnai. Eismas paleistas neva per naujai suformuotą sankryžą, bet net ženklų nėra – važiuoji ir staiga nebežinai, iš kurios juostos kur pasukti gali. O pėstieji tai iš viso nebežino, kaip elgtis. Stovi ir žvalgosi, nes net pėsčiųjų perėjos nepažymėtos. Tai tenka tiesiog eiti, bijant, kad traktorius nekliudytų. Su kokiu vežimėliu tai ten turbūt jokie tėvai nerizikuotų kirsti gatvės“, – pirmadienio rytą pasakojo Povilas.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Suprantu, kad dar pilnai sankryža neatidaryta, bet induced demand dabar bus toks didelis toje vietoje, jog dauguma galvos, kad maži žiedeliai daug efektyviau už daugiamilijoninę dviejų lygių sankryžą

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Vairuotojai lieja pyktį dėl Liepkalnio sankryžos Vilniuje: spūstys kilometrinės, ženklų nėra https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1500464

                              Eismas paleistas neva per naujai suformuotą sankryžą, bet net ženklų nėra – važiuoji ir staiga nebežinai, iš kurios juostos kur pasukti gali
                              Dėl ženklinimo sutinku, kad paleidus eismą buvo galima sustatyti bent kažkokius laikinus ženklus su kryptims. Pats vakar važiavau Žirnių g. nuo Ikea, norėjau sukti į Liepkalnio g. link Dunojaus g. ir net žinodamas kad tunelis per vidurį ir man reikia per dešinę apvažiuoti, vis tiek sugebėjau nuvažiuoti į tunelį, nes ties ta vieta kur eismas išsiskiria vaizdas buvo toks, kad normali gatvė tiesiai,o dešiniau į statybų aikštelę nuvažiuotum, nors į dešinę ir buvo kelias link sankryžos.

                              Comment


                                Ar buvo skaičiavimas ant kiek pagerės eismas Rudaminos,Salininkų kryptimis ir atgal ? Kad pagerės eismas Baltarusams apsipirkti Ikeojoje tai ir taip aišku
                                Paskutinis taisė Soprano; 2021.05.10, 16:19.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Dėl ženklinimo sutinku, kad paleidus eismą buvo galima sustatyti bent kažkokius laikinus ženklus su kryptims. Pats vakar važiavau Žirnių g. nuo Ikea, norėjau sukti į Liepkalnio g. link Dunojaus g. ir net žinodamas kad tunelis per vidurį ir man reikia per dešinę apvažiuoti, vis tiek sugebėjau nuvažiuoti į tunelį, nes ties ta vieta kur eismas išsiskiria vaizdas buvo toks, kad normali gatvė tiesiai,o dešiniau į statybų aikštelę nuvažiuotum, nors į dešinę ir buvo kelias link sankryžos.
                                  Tai šeštadienį pats pasimečiau su draugais, važiuodamas nuo Ikea link Maximos. Ties Liepynės kapinėmis rimtai momentas buvo, kad įvažiuoji į statybų aikštelę. Dieną viešojo vėlavimai buvo po 20min.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Apžiūrėjau naująjį sankryžos valdymą, tai nekeista, kad kaupiasi spūstys. Neišnaudojamos visos juostos, primityviai sureguliuoti ciklai. Daugmaž taip sudėliota šiuo metu (kiek rodyklių, tiek ir juostų). Aišku, čia laikina. Vėliau bus po 2 juostas posūkiams ir atskirti dešinieji 2 vietose, tai normalizuosis

                                    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	625,1 kB ID:	1884502
                                    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	624,7 kB ID:	1884498
                                    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	623,0 kB ID:	1884501
                                    Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	623,0 kB ID:	1884500
                                    Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	623,6 kB ID:	1884499
                                    Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	624,5 kB ID:	1884503
                                    Paskutinis taisė Riedis; 2021.05.10, 20:35.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Suprantu, kad dar pilnai sankryža neatidaryta, bet induced demand dabar bus toks didelis toje vietoje, jog dauguma galvos, kad maži žiedeliai daug efektyviau už daugiamilijoninę dviejų lygių sankryžą
                                      Laikini nepatogumai, viską atidarius niekada nebebus tokių kamščių, kurie būdavo seniau. Na nebent Vilniaus gyventojų skaičius perkops milijoną.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Toks jaumas, kad tas Liepkalnio nesureguliavimas užkimšo visas aplinkines gatves. Kapsų g. į abi puses apie 17:30, ko senai nemačiau, išskyrus prieš ilguosius savaitgalius.
                                        Naujininkų sankryžą 7:10 per Kapsų g. link orouosto pravažiavau tik per ketvirtą ciklą, toks jausmas, kad šviesoforai užmigo, labai dideli tarpai tarp sekcijų.

                                        Vakar 17:30 nuo Dzūkų, per Kapsų iki Dariaus ir Girėno.

                                        Click image for larger version

Name:	InkedInked20210510_172324_Ly.jpg
Views:	701
Size:	968,4 kB
ID:	1884705
                                        Click image for larger version

Name:	InkedInked20210510_172305_Ly.jpg
Views:	691
Size:	1,03 MB
ID:	1884706



                                        Paskutinis taisė Robyla; 2021.05.11, 16:34.

                                        Comment


                                          Jeigu niekas nepadės visada galima išmontuoti šviesoforus ir nupiešti sankryžoje žiedą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X