Kokios dar komunikacijos, iš kur tokia legenda? Nebent fyderis iki radijo švyturio, kurį jau seniai būtų laikas keisti. Nemanau, kad KOP turi kažkokių "slaptų" kabelių, nes nieko ten nuo sovietmečio iš esmės ir nedaryta.
Tai čia kažkas taip sakė, dėl to net sankirtos su Eišiškių pl. negali praplatint Man tai čia kažkaip juokingai skamba. O jeigu ir yra, tai tie kabeliai ko gero dar nuo sovietmečio. Tada troleibusų linija ten planuota, tik įdomu kodėl neįgyvendinta. Gal irgi dėl tų pačių kabelių
Čia ištrauka iš IKEA sklypo detaliojo plano koncepcijos:
Quote:
[...] Tyzenhauzų gatvės tęsinyje ir ties kapinėmis numatomi įvažiavimai ir išvažiavimai į Žirnių gatvės dešiniaisiais posūkias. Šiaurinėje dalyje tarp naujai planuojamo transporto mazgo ir Tyzenhauzų gatvės tęsinio numatoma 7,0 m pločio dubliuojanti gatvė aplinkinei teritorijai aptranauti. [...]
labai idomu,
ar reikia suprasti kad iki šitos vietos pratęs ir tyzenhauzų gatvę?
nes praktiškai nuo pat sąnkryžos su dzūkų gatve, tyzenhauzų gatvė virsta menku skersgatviu, o nuo jotvingių gatvės - neasfaltuotu "šunkeliu".
šiaip susidaro įspūdis, kad šita miesto dalis yra ypatingai neišvystyta ir apleista, o gaila, nes labai arti miesto centro.
pažiūrėjus plačiau, kyla mintis, jog nedaug tetrūksta, kad naujininkuose esančią kapsų gatvę galėtų sujungti su jotvingių gatve, (čia atsirastų sąnkryža su tyzenhauzais), ir įsilieti į dunojaus gatvę, taipdama savotišku naujininkus ir rasas jungiančiu "prospektu".
toks infrastruktūros pagerėjimas ne tik pagerintų eismo sąlygas, bet gal dar ir paskatintų statybą šioje dievo užmirštoje vietoje?
labai idomu,
ar reikia suprasti kad iki šitos vietos pratęs ir tyzenhauzų gatvę?
nes praktiškai nuo pat sąnkryžos su dzūkų gatve, tyzenhauzų gatvė virsta menku skersgatviu, o nuo jotvingių gatvės - neasfaltuotu "šunkeliu".
šiaip susidaro įspūdis, kad šita miesto dalis yra ypatingai neišvystyta ir apleista, o gaila, nes labai arti miesto centro.
pažiūrėjus plačiau, kyla mintis, jog nedaug tetrūksta, kad naujininkuose esančią kapsų gatvę galėtų sujungti su jotvingių gatve, (čia atsirastų sąnkryža su tyzenhauzais), ir įsilieti į dunojaus gatvę, taipdama savotišku naujininkus ir rasas jungiančiu "prospektu".
toks infrastruktūros pagerėjimas ne tik pagerintų eismo sąlygas, bet gal dar ir paskatintų statybą šioje dievo užmirštoje vietoje?
Žeurūs tie Naujanai. Soceline ir architektūrine prasme- miręs rajonas. Užstatitas pagrinde medinėm lūšnom ir bendrabučiais, o gyvena daugiausia mažesnes pajamas gaunantys žmonės, darbininkai ir pensininkai, kurie net neturi pinigų pastato fasadui sutvarkyti ar apšiltinti ar aplinkai pagražinti neturi noro ir rūpesčio- ne Žirmūnai ar Antakalnis, Lazdynai šitas rajonas, o vienam lygi su Vileika ar Krasnūcha...
Nelabai yra perspektyvų pritraukti ir investicijas dėl tokio mikroklimato, nebent Dariaus ir Girėno gatvę kada nors pavyks sutvarkyti nuo Švitrigailos, ten tą buvusį taksi garažą perstačius, aido kinoteatrą nugriovus galutinai, o šiaip- vaizdelis niekoks. Užsienietis galėtų su kokiu Norilsku ar Arcachu po karo palyginti .
labai idomu,
ar reikia suprasti kad iki šitos vietos pratęs ir tyzenhauzų gatvę?
nes praktiškai nuo pat sąnkryžos su dzūkų gatve, tyzenhauzų gatvė virsta menku skersgatviu, o nuo jotvingių gatvės - neasfaltuotu "šunkeliu".
šiaip susidaro įspūdis, kad šita miesto dalis yra ypatingai neišvystyta ir apleista, o gaila, nes labai arti miesto centro.
pažiūrėjus plačiau, kyla mintis, jog nedaug tetrūksta, kad naujininkuose esančią kapsų gatvę galėtų sujungti su jotvingių gatve, (čia atsirastų sąnkryža su tyzenhauzais), ir įsilieti į dunojaus gatvę, taipdama savotišku naujininkus ir rasas jungiančiu "prospektu".
toks infrastruktūros pagerėjimas ne tik pagerintų eismo sąlygas, bet gal dar ir paskatintų statybą šioje dievo užmirštoje vietoje?
Tyzenhauzų gatvė planuose iki ten egzistuoja, tik kol nėra teritorijos užstatymo, tai nėra ir pačios gatvės. Artimiausiu metu kažin ar tą trūkstamą dalį nuties. Tiesiog ten tiesiama dubliuojanti gatvė palei Žirnių g. tam, kad nebūtu įvažiavimų į atskirtus sklypus esančius palei gatvė iš pačios Žirnių g.
O dėl miesto dalies išvystymo, tai viską gadina oro uostas ir skraidantys lėktuvai. Aukštų statinių statyti negalima, o žemė tikriausiai nėra labai pigi, nes juk centras netoli. Aplinkinė infrastruktūra irgi silpnokai išvystyta.
/\
Žinoma prastai su naujininkais,
gal ir "off topic", bet nemažai užsieniečių važiavusių iš oro uosto į centrą per naujininkus,
minėjo patyrę niūrių įspūdį.
Bet žvilgterėjus į žemėlapį, manau yra vilties - pirmiausia manau gryno oro gūsį turėtų įnešti būsimasis IKEA, gerinama infrastruktūra, pasižiūrėjus "googlemaps", matosi keletas naujos statybos daugiabučių namų kaminkelio gatvėje.
beje, dar vienas rajono pliusas - pigūs butai su geru vaizdu į senamiestį
Žeurūs tie Naujanai. Soceline ir architektūrine prasme- miręs rajonas. Užstatitas pagrinde medinėm lūšnom ir bendrabučiais, o gyvena daugiausia mažesnes pajamas gaunantys žmonės, darbininkai ir pensininkai, kurie net neturi pinigų pastato fasadui sutvarkyti ar apšiltinti ar aplinkai pagražinti neturi noro ir rūpesčio- ne Žirmūnai ar Antakalnis, Lazdynai šitas rajonas, o vienam lygi su Vileika ar Krasnūcha...
Nelabai yra perspektyvų pritraukti ir investicijas dėl tokio mikroklimato, nebent Dariaus ir Girėno gatvę kada nors pavyks sutvarkyti nuo Švitrigailos, ten tą buvusį taksi garažą perstačius, aido kinoteatrą nugriovus galutinai, o šiaip- vaizdelis niekoks. Užsienietis galėtų su kokiu Norilsku ar Arcachu po karo palyginti .
Na jau komentaras tai vaikiško lygio. Nebe tie laikai kai gyvena rajonuose pagal socialinį sluoksnį. Pažiūrėk kiek lūšnų yra ir Žvėryne, bet jis laikomas geru rajonu. O tas palyginimas su renovacija, tai kiek išvis namų renovuota, gal pirmiausia nuo to reikėtų pradėt, o ne nuo rajono.
Na jau komentaras tai vaikiško lygio. Nebe tie laikai kai gyvena rajonuose pagal socialinį sluoksnį. Pažiūrėk kiek lūšnų yra ir Žvėryne, bet jis laikomas geru rajonu. O tas palyginimas su renovacija, tai kiek išvis namų renovuota, gal pirmiausia nuo to reikėtų pradėt, o ne nuo rajono.
Beje, arčiau temos, tą kelią į oro uostą rekonstrot kada nors žada? Nuo žiedo iki sankrižos su Eišiškių plentu. Susiaurėja nelogiškai iki 1,5 juostos...
Beje, arčiau temos, tą kelią į oro uostą rekonstrot kada nors žada? Nuo žiedo iki sankrižos su Eišiškių plentu. Susiaurėja nelogiškai iki 1,5 juostos...
Dėkui, skaityti moku. Kartais reik pačiam mąstyt, o ne priimt viską kaip gryną pinigą.
Paskaityk tada visą skiltį "Zombervilis", atrasi ir Žirmūnus ir Antakalnį, kurie pagal tave kito lygio.
Apskritai lietuviai nemato nieko teigiamo, o tik stengia visur įžvelgti blogybes.
Rekonstruojamoje Žirnių gatvėje ant stulpų jau pakabinti visi šviestuvai, tik kadangi dieną važiavau, dar nemačiau ar šviečia.
Čia gal ir ne į temą, bet taip pat neseniai Salininkuose buvo įrengtas apšvietimas vienos gatvės 1.3 km ilgio atkarpoje.
Naujų gatvių apšvietimas man labiausiai asocijuojasi su miesto plėtra.
Rekonstruojamoje Žirnių gatvėje ant stulpų jau pakabinti visi šviestuvai, tik kadangi dieną važiavau, dar nemačiau ar šviečia.
Čia gal ir ne į temą, bet taip pat neseniai Salininkuose buvo įrengtas apšvietimas vienos gatvės 1.3 km ilgio atkarpoje.
Naujų gatvių apšvietimas man labiausiai asocijuojasi su miesto plėtra.
Kurioje čia gatvėje įrengtas apšvietimas? Gal Salininkų?
Kurioje čia gatvėje įrengtas apšvietimas? Gal Salininkų?
Pasižiūrėjau žemėlapyje. Tai Kelmijos sodų 33-oji gatvė. Apšvietimas įrengtas nuo Salininkų ir Mechanikų gatvių kryžkelės iki Kelmijos sodų 37-osios gatvės.
Toje gatvėje anksčiau niekada nebuvo apšvietimo. Jis įrengtas ant jau esančių elektros stulpų pritaisius lempas. Galėsiu įmesti foto, kai vėl važiuosiu pro ten.
Ten mano mėgstama trasa su dviračiu važiuojant link trakų ar į Druskininkus. Tik dabar truputį šaltoka
Čia matyt tam, kad vairuotojai matytų visas duobes joje. O duobių ten tikrai daug (+ beveik neapeinamas pėsčiomis "ežeras" po ilgesnių liūčių ties Kelmijos sodų 23-ąja). Nors gal painioji su Barčių gatve (buvusi 56-oji gatvė)? Ji turi išvažiavimą į Juodšilius, o važiuojant 33-ąja reikia kratytis per miškelį su nelabai geru taku ir patenki į Miškinius.
Ten mano mėgstama trasa su dviračiu važiuojant link trakų ar į Druskininkus. Tik dabar truputį šaltoka
Offtopic: anksčiau ten dviračiu laisvai galima buvo 30 km/val. pralėkti, lenkiant visas mašinas, kurios stabdydavo prie kiekvienos duobės, o dabar - ir pačiam reikia pristabdyti.
Čia matyt tam, kad vairuotojai matytų visas duobes joje. O duobių ten tikrai daug (+ beveik neapeinamas pėsčiomis "ežeras" po ilgesnių liūčių ties Kelmijos sodų 23-ąja). Nors gal painioji su Barčių gatve (buvusi 56-oji gatvė)? Ji turi išvažiavimą į Juodšilius, o važiuojant 33-ąja reikia kratytis per miškelį su nelabai geru taku ir patenki į Miškinius.
atleiskit už OT:
Gatvė tikrai ta.
Būtent per tą miškelį ir važiuoju, po to galima kirsti kelią ir miškeliu nusigauti iki bėgių, ten yra siauras tunelis po jais, kuriuo pravažiavus galima greit nusigauti iki Pagirių. Na o gatvės būklė šiais metais tikrai ekstremali. Net nežinau ar apsimoka ją dar lopyti.
Comment