Kad netolimoje ateityje nori mažinti keliavimą automobiliais, džiugu. Bet nedžiugina, jog po 10-15min reikia praleisti, norint kirsti tą sankryžą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIš Vilniaus darnaus judumo plano iki 2030 m.:
Automobiliu atliekamų kasdienių
kelionių skaičius mieste mažėja iki
42 proc. (308 tūkst. kelionių/p.),
* Apie 130 tūkst. automobilio
naudotojų keičia savo įpročius
atliekant kasdienes keliones.
Comment
-
Beja, neperseniausiai buvau išgyres, kaip sutvarkė Kapsų gatvę Naujininkuose, tai pavasarį ėmė ir įpylė vėl gulintį policininką ratams laužyti. Motyvas turbūt paprastas - vaikų darželis. Bet tuomet kyla klausimas, jei ten toks pavojus, tai kodėl nėra pėsčiųjų perėjos? O tolėliau esanti pėsčiųjų perėja tuomet kodėl neiškili? Vis vat kažkokią tiapliap nesąmonę būtinai padaro.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Aš esu kažkada ieškojęs internete mero pažadų apie šotą sankryžą, tai vienintelis ką konkretaus radau tai 2016 metais sakė, kad jei viskas eisis sklandžiai, geriausiu atveju darbai prasidės 2018 m. gale. Apie galimybę važiuoti jau 2017 atnaujinta sankryža tai čia jau nekantraujančių fantazijos vaisius.
"Be to, pietinėje miesto dalyje – Minsko plento, Žirnių, Liepkalnio gatvių sankryžą – norime padaryti dviejų lygių. Šio projekto statybos darbus norėtume pradėti 2017 metais“, – pasakojo R. Šimašius."
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBeja, neperseniausiai buvau išgyres, kaip sutvarkė Kapsų gatvę Naujininkuose, tai pavasarį ėmė ir įpylė vėl gulintį policininką ratams laužyti. Motyvas turbūt paprastas - vaikų darželis. Bet tuomet kyla klausimas, jei ten toks pavojus, tai kodėl nėra pėsčiųjų perėjos? O tolėliau esanti pėsčiųjų perėja tuomet kodėl neiškili? Vis vat kažkokią tiapliap nesąmonę būtinai padaro.
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimą
Gerai, kad bent kol kas jo negrąžino ties karo policija, nors įspėjamasis ženklas tebestovi.
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąToks klausimas iškilo: Suprantu kad jau suplanuota yra, bet ar Liepkalnio sankryža galėtų būti diverging diamond? Kiek suprantu pagrindinė probelma gali būti vietos stoka?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tokie sprendimai tinkami nebent kur nors už miesto, visiškai nedraugiški pėstiesiems/dviratininkams, pvz. norint kirsti sankryžą įstryžai, reiktų 5-7 kartus kirsti važiuojamąją dalį ir dar lipti ant viaduko, dar blogiau už dobilo sankryžą.
Comment
-
i don't fucking get it. didziausia srauta pakisa po zeme, mazesnis lieka virs zemes, nera kad triuksmas sumazeja tuomet? kam ten tas triuksmas taip gadins gyvenima? Maximai? ten fucking niekas negyvena salia tos sankryzos
is tikro tai jau taip pradeda atsibost visi sitie bajeriai, kad didesni projektai juda vezlio greiciu. apgailetina
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąKiek suprantu šiemet darbai neprasidės....
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O ko jūs tikitės iš tokio mero? Tai garsas maišo, kur nėra net kam jo klausyti, tai kitame projekte kaimynai skundžiasi, kurių nėra, taip nei vienas rimtas infrastruktūros projektas ir nepajudėjo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pušinti projektą, jeigu Šimašius seniau būtų buvęs meru, neturėtume nei aplinkkelių, nei Konstitucijos pr., nei Gedimino pr., nes bet ką statant atsiranda kažkokie nepatogumai.Paskutinis taisė Nitro; 2019.03.27, 09:59.
Comment
-
Žmonos dėdė turi butą, kurio langai mažiau nei 2 m nuo važiuojamosios dalies intensyvios Kalvarijų gatvės . Kažkodėl tai sveikatos gynėjams nerūpi:
https://goo.gl/maps/rwRaxjsqcwD2
Comment
Comment