Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jie kaip ant sparnų: "Išbetonuota viaduko virš Vilniaus Žirnių gatvės perdanga"

    Kelios nuotraukos: http://www.alfa.lt/straipsnis/151467...3-07-25_16-53/

    Galėtų visi infrastruktūros projektai tokiu tempu būti statomi

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Jie kaip ant sparnų: "Išbetonuota viaduko virš Vilniaus Žirnių gatvės perdanga"

      Kelios nuotraukos: http://www.alfa.lt/straipsnis/151467...3-07-25_16-53/

      Galėtų visi infrastruktūros projektai tokiu tempu būti statomi
      Kažin ar nenukentės kokybė nuo tokio žaibiško greičio ?

      Comment


        Manau, kad nenukentės, nes dirbo minimum dviem pamainomis

        tikrai gražu buvo matyti šaindienos betonavimą.

        p.s. "Kauno tiltai" nuo pirmadienio pradėjo aktyvius darbus LG Vilniaus aplinkelyje.
        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

        Comment


          Rodūnios kelias, važiuojant nuo oro uosto pusės. Iškart už daugiaaukštės stovėjimo aikštelės:



          Dar ne visi drįsta važiuoti šiuo keliu - pavažiavę šiek tiek toliau ir pamatę kelininkus, dažiusius žaliai dviračių takų atkarpas ant asfalto - apsisuka ir grįžta atgal.

          Ties pirmuoju kampu:



          Pasisukus 90 laipsnių į dešinę. 1-oji juosta ko gero skirta važiuoti tiesiai per perspektyvinį viaduką į Dariaus ir Girėno gatvę. Perspektyvinį dėl to, kad nebuvo panašu ten į viaduko statybas - tik į aplinkos (šlaitų) tvarkymą.



          Dar vienas 90 laipsnių posūkis - jau tiesiai link Žirnių gatvės. Už nugaros - šlaitas, kurį teks nukasti tiesiant "greito eismo gatvę" į oro uostą.
          Tvorų, stulpų ir šviesoforų miškas.



          Įvažiuojantiems į Ikea nuo Lazdynų-Naujininkų pusės per pagrindinį įvažiavimą yra padaryta atskira tvora atskirta juosta, kuri aplenkia šviesoforą. Raudona linija - įvažiavimas be šviesoforų, mėlyna - su, juoda - tvora, žalia - šviesoforinė sankryža.


          Panaudota egi3kas nuotrauka.

          Dviračių takas nuo Ikea link Žirnių g. ir parkelio pirma kyla, po to - leidžiasi. Tiek iš vienos, tiek iš kitos pusės yra padaryti slenksčiai (ir dviračiams, ir pėstiesiems). Nežinau, ką tai duoda, nes greičio jie tikrai nesumažins.





          Ikea



          Pakilimas nuo Žirnių g. (Lazdynų-Naujininkų) į Ikea. Man čia buvo nusileidimas

          Paskutinis taisė Mettal; 2013.07.31, 11:35.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            O kada planuojama galutinai baigti tą gatvę (t.y. padaryti ją greito eismo), berods pagal pirminį projektą turėjo šiemet, bet kadangi daug kas pasikeitė, tai gal yra kokia galutinė data? Ar kaip visada dabar 10 metų reikės kampais važinėti?

            Comment


              Parašė Little_man Rodyti pranešimą
              O kada planuojama galutinai baigti tą gatvę (t.y. padaryti ją greito eismo), berods pagal pirminį projektą turėjo šiemet, bet kadangi daug kas pasikeitė, tai gal yra kokia galutinė data? Ar kaip visada dabar 10 metų reikės kampais važinėti?
              Kaip jau buvo minėta, ši gatvė niekada neturėjo būti ir nebus greito eismo.
              Asmeniškai dėl gatvės tęsinio statybų aš labai abejoju ar netgi ir po 10 metų kažkas ten pajudės. Plane ji nubrėžta labai "optimistiškai", nes tokia trasa reikalautų daug darbų, didelių investicijų ir netgi pastatų griovimo. Transporto srautai į oro uostą tikrai nėra labai milžiniški, kad nepakaktų dviejų eismo juostų abiejomis kryptimis. O atlikti kelis pavingiavimus nėra kažkokių didesnių problemų. Apskritai ją galėjo labiau vingiuotą, bet nutiesti dabar, o ne tiesti "vizijose" per garažus, daubas ir gyv. kvartalus.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kaip jau buvo minėta, ši gatvė niekada neturėjo būti ir nebus greito eismo.
                Asmeniškai dėl gatvės tęsinio statybų aš labai abejoju ar netgi ir po 10 metų kažkas ten pajudės. Plane ji nubrėžta labai "optimistiškai", nes tokia trasa reikalautų daug darbų, didelių investicijų ir netgi pastatų griovimo. Transporto srautai į oro uostą tikrai nėra labai milžiniški, kad nepakaktų dviejų eismo juostų abiejomis kryptimis. O atlikti kelis pavingiavimus nėra kažkokių didesnių problemų. Apskritai ją galėjo labiau vingiuotą, bet nutiesti dabar, o ne tiesti "vizijose" per garažus, daubas ir gyv. kvartalus.
                Labai teisingai pastebėta. Kam ten dar ta "perspektyvinė" trasa, jei jos niekad net nesiruošia tiesti? Dabar net šiek tiek juokingai atrodys kampais važinėtis neišbaigtu gatvių tinklu.

                Comment


                  [QUOTE=sleader;739283...Plane ji nubrėžta labai "optimistiškai", nes tokia trasa reikalautų daug darbų, didelių investicijų ir netgi pastatų griovimo. Transporto srautai į oro uostą tikrai nėra labai milžiniški, kad nepakaktų dviejų eismo juostų abiejomis kryptimis...[/QUOTE]

                  Nėra ten daug darbų ir pastatų, išskyrus pusiau piratinius garažus.
                  Neskelbiama gatvės paskirtis - reprezentacinė gatvė, tiesiogiai susijungianti su oro uosto VIP zona. Kitose vietose lyg ir numatoma komercinė plėtra, taip kad papildoma jungtis tarp Gustaičio ir D&G gatvių tikrai nepamaišytų. Ir trečia - tai Eišiškių pl. ir D&G sankryžos nukrovimas, dėl "paslaptingų komunikacijų" ten nedarant jokių pokyčių.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Nėra ten daug darbų ir pastatų, išskyrus pusiau piratinius garažus.
                    Neskelbiama gatvės paskirtis - reprezentacinė gatvė, tiesiogiai susijungianti su oro uosto VIP zona. Kitose vietose lyg ir numatoma komercinė plėtra, taip kad papildoma jungtis tarp Gustaičio ir D&G gatvių tikrai nepamaišytų. Ir trečia - tai Eišiškių pl. ir D&G sankryžos nukrovimas, dėl "paslaptingų komunikacijų" ten nedarant jokių pokyčių.
                    Nei ten jos paslaptingos, nei ką. Tiesiog, jei ekskavatorius užkabintų (ar kokie metalo vagys naktį įsisuktų), tai jokių rezervinių jungčių aplinkui nėra. Užtai ir nenori krapštyti, pakol nerasta lėšų žmoniškai komunikacijas sutvarkyt. O tvarkyt būtinai reikia jau ir esamas pasenusias jungtis ir įrenginėti rezervines (pėju, kad po nauja gatve ties IKEA jas turėtų kloti).

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Nėra ten daug darbų ir pastatų, išskyrus pusiau piratinius garažus.
                      Neskelbiama gatvės paskirtis - reprezentacinė gatvė, tiesiogiai susijungianti su oro uosto VIP zona. Kitose vietose lyg ir numatoma komercinė plėtra, taip kad papildoma jungtis tarp Gustaičio ir D&G gatvių tikrai nepamaišytų. Ir trečia - tai Eišiškių pl. ir D&G sankryžos nukrovimas, dėl "paslaptingų komunikacijų" ten nedarant jokių pokyčių.
                      Yra garažai, kiti pastatai (gyv. namai, ūkiniai statiniai), kurie stovi visai šalia oro uosto tvoros. Na nebent mažinti aerodromo peroną ir perstumti tvorą. Toliau neįžiūriu ir pakankamai vietos erdviai pravesti gatvę tarp oro uosto pastato (nuvažiavimo nuo išvykimo salės) ir šalia stovinčio administracinio pastato (ex LAL). Tie patys garažai stovi dauboje ir yra nemažas lygių skirtumas tarp jų ir oro uosto aikštelių. Apskritai kam reikia gatvė privesti prie pat oro uosto atvykimo salės pastato ? Dabartinės naujos sankryžos vieta yra labai optimali. Netgi ir ten sankryža yra kiek ankštoka, tai prie pat oro uosto būtų dar mažiau erdvės. Reikėjo tik perstumdyti tą planuojamą komercinę teritoriją ir naują gatvę tiesti ne su 90 laipsnių kampais, o pakankamai sklandžia trajektorija ir viskas būtų išsisprendę.

                      Comment




















                        Comment




















                          Comment


















                            Comment


                              Pilnam jungties funkcionavimui trūksta viaduko ?
                              Paskutinis taisė trilobitas; 2013.08.08, 10:08.

                              Comment


                                Labai gerai, kad dviračių takas link oro uosto bus. Tik gaila, kad neveda iki pat oro uosto terminalo. Pasibaigia, kaip nurėžtas prie Vaitkaus ir Gustaičio gatvių sankryžoje.

                                Comment


                                  Pabandžiau vakar nuvažiuoti į Ikea su dviračiu nuo miesto pusės. Kaip nuvažiuoti iki jos, neradau - važiavau iki oro uosto, ir tada atgal naujuoju keliu. Pastarajame dar daug kur nėra asfalto, kai kurios atkarpos baigiasi purvyne, ir šaligatvių plytelės sukrauto ant dviračių takų, kelio ženklai irgi dar nepastatyti. Kol kas geriau kartu su mašinomis.

                                  Sakiau, gal geriau seksis važiuojant atgal. Nė vienas paklaustas Ikea darbuotojas negalėjo nieko patarti. Pabandžiau pats. Nuotraukose aiškiai matomi takai baigiasi niekur - tiksliau, statybų aikštelėje. Už trumpos atkarpos purvynu galima išvažiuoti į tokį asfaltuotą keliuką (buvusių garažų, matyt), o tada - bekele užvažiuoti link Dariaus ir Girėno viaduko. Toji viaduko pusė ne saldainis - aslfatas daug kur iššokinėjęs, tenka lipti laiptais, tuomet iki Naujininkų centro vėl tenka pieva važiuoti.

                                  Vienžo, kol kas neskandinaviška labai. Nors gal ir bus - Ikėjoje net vyrų tualetuose yra kūdikių pervystymo stalai.

                                  Comment


                                    Infrastruktūra ten dar nebaigta, o jau skundžiasi kad viskas blogai
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Iš tikrųjų, tai dviračiu takai ten yra pavyzdiniai ir gerai būtų, jei tokie būtų visame Vilniuje. Jie tiesiog nebaigti.

                                      Gal tik trikdo, kad parduotuvė atsidarė, o infrastruktūra dar nepabaigta. Na ir dar tai kad prie oro uosto baigiasi tas dviračio takas, kaip nukirstas, juk galėtų tiesiog nueiti į kelią ar į sankryžą.

                                      Comment


                                        Parašė SilvereX Rodyti pranešimą
                                        Pabandžiau vakar nuvažiuoti į Ikea su dviračiu nuo miesto pusės. Kaip nuvažiuoti iki jos, neradau - važiavau iki oro uosto, ir tada atgal naujuoju keliu. Pastarajame dar daug kur nėra asfalto, kai kurios atkarpos baigiasi purvyne, ir šaligatvių plytelės sukrauto ant dviračių takų, kelio ženklai irgi dar nepastatyti. Kol kas geriau kartu su mašinomis.
                                        Taigi galima važiuoti šiek tiek Žirnių gatve, paskui kalnu užvažiuoti į Vikingų gatvę (paskui mašinas/autobusą galima važiuot)
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Mariak
                                          patarkite, o kaip patogiau į naujininkus nusukti atvažiavus tūkstantmečio g.? Link "senojo kelio" į oro uostą nesuksi, nes po to važiuot prie lukoilo apsisukinėt, kad nuvažiuot į naujininkus nesąmonė.
                                          Vienintelis kelias, tai prie buvusio aliejaus fabriko (Vilkpėdėje), pasukti į Panerių gatvę, paskui ja važiuoti iki Švitrigailos - Panerių sankryžos ir sukti sankryžoje į dešinę

                                          Arba yra kitas kelias - atvažiuoti iki Žirnių gatvėje esančios degalinės (kitaip tariant prie posūkio link Liepynės kapinių) ir ten apsisukti
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X