Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:
2011-05-26 10:14
Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui
Atrodo įdomiai.
2011-05-26 10:14
Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui
Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
(...)
Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.
Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.
Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.
Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.
Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.
Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.
Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.
Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
(...)
Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.
Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.
Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.
Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.
Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.
Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.
Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.
Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
Comment