Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Dar vienas dvispalvis šaligatvis Na nedrįstu aš šio reiškinio vadint dviračių takais, ypač jei per vidurį dar koks stulpas įsmeigiamas arba medžiai auga, kaip Vilniuje prie Mindaugo tilto
    Paskutinis taisė spirit; 2012.06.05, 00:18.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      #42
      Turbūt tik žiloj senatvėj, kai jau sanariai nebeleis važinėt dviračiu, galėsim pasidžiaugt normaliais takais, nes dabartiniai idiotai nesupranta kaip tą daryt reikia.

      Comment


        #43
        Ant dviračio iš Palangos į Klaipėdą – ir istorinė pažintinė kelionė
        2012 07 30
        http://www.palangostiltas.lt/ant+dvi...,7,2,2725.html

        Comment


          #44
          Įstrigo tik kelio ilgis. Pats ne kartą esu važiavęs Palanga - Klaipėda ir kelias nebuvo ilgesnis negu 25 km. Gal mano spidometras sugedęs, kad visais 10 km rodo mažiau? Beje, kelias į Klaipėdą iš Palangos yra tikrai geras. Karklė - Klaipėda kelias toks pat geras, kaip ir Palanga - Karklė. Pakankamai naujas, gal vietomis tik jau spėjęs iš šonų apaugti. Bet lygus ir malonus važiuoti.

          Iš tiesų, ta atkarpa labai gera. Toliau dar neteko važiuoti (link Nidos). Užtat teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?

          Comment


            #45
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?
            Į šiaurę nuo Šventosios eina kuršių kelias (nepamenu, koks tiksliai jo atstumas, ir jis nėra tiesus kaip styga). Tuo pačiu, nutiesus normalų (puikaus vis tiek neties) dviračių taką nuo Šventosios iki valstybinės sienos, atsirastų didesnė galimybė bent jau dviratininkams pavažiuoti toliau nuo karštomis vasaros dienomis perpildytų Palangos ir Šventosios paplūdymių bei laisviau nusimaudyti jūroje.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #46
              O kas trukdo persivaryt dviračius per 'bezdžionių tiltą' ir toliau mint už 'Energetiko' pasukus kairiau pro siurblinę žvyr/smėlkeliu visai šalia kopų? Normalus ten keliukas, o ir žmonių neprūdai. Juolab padarius normalų asfaltą ten pagausėtų 'ramybės ieškotojų' kaip kad ir dabar yra Papės apylinkėse.

              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Į šiaurę nuo Šventosios eina kuršių kelias (nepamenu, koks tiksliai jo atstumas, ir jis nėra tiesus kaip styga). Tuo pačiu, nutiesus normalų (puikaus vis tiek neties) dviračių taką nuo Šventosios iki valstybinės sienos, atsirastų didesnė galimybė bent jau dviratininkams pavažiuoti toliau nuo karštomis vasaros dienomis perpildytų Palangos ir Šventosios paplūdymių bei laisviau nusimaudyti jūroje.

              Comment


                #47
                Nuo Palangos autobusų stoties iki Senosios perkėlos yra beveik 30 km. Smiltynės takas bent jau iki Juodkrantės galėtų būti ir lygesnis. O už Šventosios nelabai ką jau ir yra veikt, nebent minama pas kaimynus latvius, kuriems ne tik kad dviračių takai dar neįdomūs, bet ir žvyrkelių begalė neasfaltuotų.


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Įstrigo tik kelio ilgis. Pats ne kartą esu važiavęs Palanga - Klaipėda ir kelias nebuvo ilgesnis negu 25 km. Gal mano spidometras sugedęs, kad visais 10 km rodo mažiau? Beje, kelias į Klaipėdą iš Palangos yra tikrai geras. Karklė - Klaipėda kelias toks pat geras, kaip ir Palanga - Karklė. Pakankamai naujas, gal vietomis tik jau spėjęs iš šonų apaugti. Bet lygus ir malonus važiuoti.

                Iš tiesų, ta atkarpa labai gera. Toliau dar neteko važiuoti (link Nidos). Užtat teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?

                Comment


                  #48
                  Tu nesi įstrigęs eismo kamštyje. Tu esi eismo dalyvis. Išsilaisvink. Važiuok dviračiu!
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #49
                    Elektrėnai ir Jonava rudenį turės pavyzdines dviračių trasas
                    Elektrėnuose tiesiamas žiedinis dviračių takas apjuos pagrindinius miesto gyvenamuosius rajonus. Trasa sujungs jau esamus takus, drieksis šalia visų pagrindinių darboviečių, sudarys sąlygas susisiekti su užmiesčio gyvenamosiomis teritorijomis, mokymo, sveikatos įstaigomis ir kitais žmonių traukos objektais. Takas išsiskirs spalviniu apipavidalinimu, saugos sprendimais, danga. Šis projektas galės tapti pavyzdžiu panašaus dydžio miestams ar didesnių miestų mikrorajonams.
                    Šviesos g.









                    Comment


                      #50
                      Draugystės g.



















                      Comment


                        #51
                        /\ beveik kaip Nyderlanduose, jau kazkas panasaus i dviraciu taka
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          #52
                          Oho, pamatęs sunkiai patikėjau, kad čia Lietuva
                          Jeigu tokių takų bus daugiau (ypač Vilniuje, kur jų būklė tikrai nekokia), tai bus išvis puiku Visgi, kelininkai vis tiek truputį prašovė su ženklinimu: paskutinėje nuotraukoje takas atsiremia į perėją, bet tai, kad jau atsiranda tokių "olandiško stiliaus" takų, yra labai sveikintina

                          Comment


                            #53
                            Išties puikiai atrodantys dviračių takai.
                            Tik šiek tiek kliūva sprendiniai šioje vietoje:

                            Potenciali galimybė išvažiuojantiems iš įvažiavimų dešinėje arba sukantiems dešinėn užvažiuoti ant tų bortelių skiriančių dviračių taką nuo važiuojamosios dalies. O ir tas dviračių tako ženklas kabantis šalia važiuojamosios dalies įdomiai žiūrisi, kas reikštų jog visa važiuojamoji dalis yra dviračių takas. Nors aišku čia KET apibrėžtų ženklų problema. Kitas dalykas, kad toks, toje pačioje važiuojamojoje dalyje esantis, dviračių takas atitinka dviračių eismo juostą ir nelabai galimas dvipusis eismas jame.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                              Jeigu tokių takų bus daugiau (ypač Vilniuje, kur jų būklė tikrai nekokia)
                              Ar tikrai ypac Vilniuje tie takai yra prasciausi ar vieni prasciausiu is visu Lietuvos miestu?

                              Comment


                                #55
                                Parašė miestas
                                Ką norite tuom pasakyt?
                                Klausimas ten buvo. Kodel "ypac Vilniuje", o ne "ypac Alytuje" ar "ypac Marijampoleje", ar "ypac Sakiuose". Ypac turetu buti ten kur situacija su takais prasciausia, todel ir paklausiau ar Vilniuje situacija yra prasciausia Lietuvoje, kad "ypac" jame reiketu remontuoti.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Ar tikrai ypac Vilniuje tie takai yra prasciausi ar vieni prasciausiu is visu Lietuvos miestu?
                                  Manau, kad taip.
                                  O tas nuotraukas žiūrint tikrai atrodo, jog čia ne Lietuva.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Išties puikiai atrodantys dviračių takai.
                                    Tik šiek tiek kliūva sprendiniai šioje vietoje:


                                    Potenciali galimybė išvažiuojantiems iš įvažiavimų dešinėje arba sukantiems dešinėn užvažiuoti ant tų bortelių skiriančių dviračių taką nuo važiuojamosios dalies. O ir tas dviračių tako ženklas kabantis šalia važiuojamosios dalies įdomiai žiūrisi, kas reikštų jog visa važiuojamoji dalis yra dviračių takas. Nors aišku čia KET apibrėžtų ženklų problema. Kitas dalykas, kad toks, toje pačioje važiuojamojoje dalyje esantis, dviračių takas atitinka dviračių eismo juostą ir nelabai galimas dvipusis eismas jame.
                                    Taip, negalimas. Tokiu atveju turi būti atitvertas takas (ir ne pėsčiųjų tvorele iš segmentų - ji tik kelia pavojų, o normaliu vientisu turėklu). Borteliais atskyrinėjant jau čia ne dviračių takas, o atskirta eismo juosta ir jų turi būti 2 iš abiejų kraštų.

                                    Comment


                                      #58
                                      Ištrauka iš KET:
                                      Dviračių takas – dviračių eismui skirtas kelias arba kelio dalis, pažymėti kelio ženklu „Dviračių takas“, kuriuose motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas privalo būti atskirtas nuo kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis priemonėmis.
                                      68. Važiuojamosios dalies pakraštyje pažymėtu dviračių taku, kuris nuo gretimos eismo juostos nėra atskirtas veja, borteliu, atitvarais ir panašiai, dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta eismas gretima eismo juosta.
                                      Šiuo atveju viskas atrodo lyg ir gerai, nes ženklai sustatyti, borteliai įrengti, taigi galima važiuoti abiem kryptimis. Bet geriausia būtų įrengti atitvarus, nes borteliai prastai matomi (pilki ant pilko asfalto; žiemą juos paslėps sniegas), todėl gali kelti pavojų tiek dviratininkams, tiek vairuotojams.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                                        Ištrauka iš KET:

                                        Šiuo atveju viskas atrodo lyg ir gerai, nes ženklai sustatyti, borteliai įrengti, taigi galima važiuoti abiem kryptimis. Bet geriausia būtų įrengti atitvarus, nes borteliai prastai matomi (pilki ant pilko asfalto; žiemą juos paslėps sniegas), todėl gali kelti pavojų tiek dviratininkams, tiek vairuotojams.
                                        Čia toks biurokratinis pritempimas gaunasi. Problema, kad vieni dokumentai nespėja paskui kitus ir gaunasi nesuderinamumas. Yra naujai patvirtintos PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12, kuriose:
                                        Dviračių eismo juosta – gatvės važiuojamosios dalies kraštinė fiksuoto pločio juosta, skirta dviračių eismui ir atskirta nuo transporto eismo nužymėjimo linija ar kitomis priemonėmis.
                                        Šiuo atveju asmeniškai tuos neištisinius bortus priskirčiau kitoms priemonėms, o ne pilnaverčiu bortu, kuris pilnai atskirtu dviračių taką nuo likusios važiuojamosios dalies. Ženklai kaip ir sustatyti, bet kadangi "takas" dalinasi ta pačia važiuojamąja dalimi, ženklas nerodo kuri dalis skirta važiuoti dviračiams. Esant apsnigtai gatvės dangai, kai horizontalaus ženklinimo ir tų bortų nesimato, pareigūnas pilnai galėtų nubausti gatve važiuojantį vairuotoją už važiavimą dviračiu taku. Čia viena didelė, progresuojanti bėda mūsų kelių sistemoje dėl chaotiško, painaus ir nesistemingo ženklinimo. Juk dabar visi gatve važiuojantiems skirti kelio ženklai yra įrengti už dviračių tako, ne prie gatvės ir neatitinka normatyvų.
                                        Paskutinis taisė sleader; 2012.11.24, 01:05.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          todel ir paklausiau ar Vilniuje situacija yra prasciausia Lietuvoje, kad "ypac" jame reiketu remontuoti.
                                          Ne remontuoti, o tiesti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X