Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kiek kilometrų dvirtakių bus nutiesta uź 100.000.000 EUR ir kokia bus vieno kilometro kaina.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.15, 09:50.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      BNS 2024.08.13
      Dviračių takams 18-oje miestų - 100 mln EUR ES paramos



      LR SM 2024.01.17
      Lietuvos keliams 2024 metams paskirstyta 583,2 mln. eurų, iš jų papildomi 40 mln. – Utenos plentui


      Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
      Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
      Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
      Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

      Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
      Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

      Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
      Man rodos čia labiau ne šaltibarščių partijai, o tomaševskiniams ir žemaitaičio aušrai. Spėju prie didesnių tarpmiestinių kelių atsiras padoresnė infrastruktūra numint iki kapinių, karvių ir pažvejot. Kas yra labai gerai.

      Comment


        Populiacijos centrus jungiančių užmiesčio dviračių takų tinklo nebuvimas yra didelė problema, tai labai gerai, kad finansuoja. Svarbu tik kad būtų realiai kažkas sujungiama, o ne nutiesiama atkarpa be pradžios ir be pabaigos.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          BNS 2024.08.13
          Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
          Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
          Tai ES parama iki 2027m. Ne tavo nosiai aiškinti ES kokie prioritetai turėtų būti.

          2024 metais, palyginti su 2023 metais, bendras kelių sektoriaus finansavimas didinamas 109,1 mln. eurų, iki 882,3 mln. eurų. Iš jų 139,8 mln. eurų sudarys laikinojo bankų solidarumo įnašas, 159,3 mln. eurų – ES fondų lėšos ir 583,2 mln. eurų – KPPP lėšos.
          Keliams LT per tris metus (iki 2027) išleis virs 2,5mlrd. Čia tie 100mln. rounding error palyginus. Negaliu patikėt, kad plūgai Lietuva apmokestino bankus (by extension piliečius) bullshit "banko solidarumo įnašu" ir tuos pinigus dabar taško keliams.
          Paskutinis taisė felar; 2024.08.15, 09:53.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Man rodos čia labiau ne šaltibarščių partijai, o tomaševskiniams ir žemaitaičio aušrai.
            Spėju prie didesnių tarpmiestinių kelių atsiras padoresnė infrastruktūra numint iki kapinių, karvių ir pažvejot. Kas yra labai gerai.
            Pirmieji projektai bus ties miestais or rajonų centrais.
            O kaimukų gyventojams aktualesnis žvyrkelių asfaltavimas, kuriems skirta tik 7,7 mln. EUR per metus.

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Svarbu tik kad būtų realiai kažkas sujungiama, o ne nutiesiama atkarpa be pradžios ir be pabaigos.
            Paprastai pirmiau atsiranda investicijų poreikis, o paskui vyksta pinigų paieškos.
            Šiuo atveju neina kalba apie kažkokią nacionalinio dvirtakių tinklo programą. Kiekviena savivaldybė teiks avo projektus.
            Pirmiau nukrito iš dangaus 100.000.000 EUR, o paskui ieškosim kur įsisavinti.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              BNS 2024.08.13
              Dviračių takams 18-oje miestų - 100 mln EUR ES paramos



              LR SM 2024.01.17
              Lietuvos keliams 2024 metams paskirstyta 583,2 mln. eurų, iš jų papildomi 40 mln. – Utenos plentui


              Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
              Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
              Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
              Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams

              Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
              Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .

              Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
              Įdomu ar šitas žliumbimas dėl kelių biudžeto yra nuoširdus bandymas pastatyti šalį ant optimalaus kelio transporto plėtroje, ar tiesiog bukas ir savanaudiškas noras visur važinėti dūmijant su savo kledaru? Ką, pavyzdžiui, mastai apie tai, kad Vilnius leidžia daugiau nei dvigubai mažiau viešajam transportui nei Ryga (neseniai leisdavo ir keturis kartus mažiau)? Ar kad leidžia panašiai tiek, kiek gerokai mažiau gyventojų turintis Talinas (neseniai leisdavo mažiau)? Apie tai esi kalbėjęs ir skundęsis, ar tavo su transportu susiję skundai visada susiveda į čE ReIkE apLinKkeLiO?

              Comment


                Prašom nepereiti į asmeniškumus ir per daug nenutolti nuo temos. Jei nematei mano mašinos, tai pasilaikyk sau savo "dūmijantį kledarą".

                100.000.000 EUR yra be proto dideli pinigai, tačiau užsimus apie jų naudojimo pagrįsrumą iš karto prasideda diskusijos be skaičių bet su emocijomis.

                Gal kas nors surastų kiek kainavo nauji dvirtakiai Neringoje.Ir kiek tokių dvirtakių bis galuma nutiesti ir kiek žmonių jais naudosis.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Prašom nepereiti į asmeniškumus ir per daug nenutolti nuo temos. Jei nematei mano mašinos, tai pasilaikyk sau savo "dūmijantį kledarą".

                  100.000.000 EUR yra be proto dideli pinigai, tačiau užsimus apie jų naudojimo pagrįsrumą iš karto prasideda diskusijos be skaičių bet su emocijomis.

                  Gal kas nors surastų kiek kainavo nauji dvirtakiai Neringoje.Ir kiek tokių dvirtakių bis galuma nutiesti ir kiek žmonių jais naudosis.
                  Pagrįsti tie 100 mln. eur. Dvirtakiais ir žmonės vaikščios. Daug miestelių ir priemiesčių neturi iš vis šaligatvių arba esami yra prastos būklės. Tai dvirtakių atsiradimas visks šalies mastu, už tokią suną, labai sveikintinas.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Įdomu ar šitas žliumbimas dėl kelių biudžeto yra nuoširdus bandymas pastatyti šalį ant optimalaus kelio transporto plėtroje, ar tiesiog bukas ir savanaudiškas noras visur važinėti dūmijant su savo kledaru? Ką, pavyzdžiui, mastai apie tai, kad Vilnius leidžia daugiau nei dvigubai mažiau viešajam transportui nei Ryga (neseniai leisdavo ir keturis kartus mažiau)? Ar kad leidžia panašiai tiek, kiek gerokai mažiau gyventojų turintis Talinas (neseniai leisdavo mažiau)? Apie tai esi kalbėjęs ir skundęsis, ar tavo su transportu susiję skundai visada susiveda į čE ReIkE apLinKkeLiO?
                    Akivaizdu, kad su dviračiais ir viešuoju, Romo nuomone, važinėja tik lochai, bobos ir pensininkai. Tą įrodo tai, kad jis niekaip negalėjo nustot cituot mano įkeltos nuotraukos iš troleibuso, įsivaizduodamas, kad tai mane turėtų pažeminti.
                    Tai, taip, Romui aktualu turėt dar vieną aplinkkelį, kuriame be radarų ir be kėglių maišymosi būtų galima ramiai praskrist ~150kmh su savo kibiru. Ir žmogus ant tiek stipriai nenori matyt pasaulio ne iš už savo dyzelio vairo, kad net nesupranta, kas yra ES lėšos ir kaip jos naudojamos.

                    Comment


                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                      Pagrįsti tie 100 mln. eur. Dvirtakiais ir žmonės vaikščios. Daug miestelių ir priemiesčių neturi iš vis šaligatvių arba esami yra prastos būklės. Tai dvirtakių atsiradimas visks šalies mastu, už tokią suną, labai sveikintinas.
                      Lietuva yra viena tų šalių, kur važiuodamas gana intensyviai naudojamais keliais vis dar labai dažnai sutinki pavojingai jais vaikštančių ar dviračiais važiuojančių vietinių žmonių, kurie juda tarp gyvenviečių ar gyvenvietės viduje, kur nėra pėstiesiems ir dviračiams pritaikytos infrastruktūros. Visiškas 3rd world ir 90s Ystern Yurop atributas, kurį tokie projektai turėtų apmažinti. Kelius, šiaip, tvarkyti reikia, nes jų būklė Lietuvoje irgi tragiška, bet čia nėra vietos priešinti pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros išlaidų su kelių išlaidomis. Reikia abiejų, kad ir kaip į tai bežiūrėtume. Dėl to aš siūlyčiau tiek vienai, tiek kitai pusei tai pripažinti ir šitų dalykų nepriešinti.

                      Problema, kurią matau, tai valdžios (o ir visuomenės, kurios pozicijoms bando pataikauti bestuburiai politikai) baimė įvesti/didinti taršos ir normalius kelių mokesčius, kurie šituos dalykus padėtų realiai finansuoti. Aš (o manau ir daugelis kitų), nepyktų, jei, pavyzdžiui, už pasivažinėjimą A1 ar A2 tektų susimokėti bent kokius 5 Eur už 100km ir tai būtų galima daryti GERU keliu, su lygia danga, žmonišku ženklinimu ir be vieno lygio sankryžų, skirtingai, nei yra dabar, kur pilna provėžų, duobių, u-apsisukimų, visokio kitokio neaiškaus chlamo ir bendrai apgailėtina kelio būklė. Ypač išaugus poreikiui finansuoti šalies gynybą, nebegalima išsidirbinėti ir apsimetinėti, kad dalykai gali būti už dyką.
                      Paskutinis taisė John; 2024.08.19, 00:41.

                      Comment


                        Ir dar reiktų nepamiršti, kad tokie dvirtakiai gerokai didina eismo pralaidumą. Kai aš minu su svarbiais reikalais, kartais už manęs susidaro šioks toks kamštis. Manau jame sėdinčiam Romui būtų smagiau jei turėčiau dvirtakį.

                        Comment


                          Aš tai siūlau nenukrypti į kraštutinimus. Lietuvoje reikia kaip aplinkelių, taip ir dviračių/pėsčiųjų (geriau būtų juos tiesiog pavadinti mišriais) takų.

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Aš tai siūlau nenukrypti į kraštutinimus. Lietuvoje reikia kaip aplinkelių, taip ir dviračių/pėsčiųjų (geriau būtų juos tiesiog pavadinti mišriais) takų.
                            Kitaip sakant, reikia visumos infrastruktūros (keliai, dviračių takai, V. Europos stiliaus ženklinimas), kad būtų užtikrinta kokybė. Vien aplinkkeliais ar vien tik dviračių takais gyvas nebūsi.

                            Comment


                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                              Aš tai siūlau nenukrypti į kraštutinimus. Lietuvoje reikia kaip aplinkelių, taip ir dviračių/pėsčiųjų (geriau būtų juos tiesiog pavadinti mišriais) takų.
                              Tai būtent. Bet Romka kažkodėl pasirinko supriešinti dvirtakius vs kelius. Why?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Tai būtent. Bet Romka kažkodėl pasirinko supriešinti dvirtakius vs kelius. Why?
                                nes nesupranta kaip veikia ES strukturiniai fondai.

                                Comment


                                  Kažkaip nebuvo tolesnio detalizavimo kur bus panaudoti tie 100.000.000 EUR.
                                  Nepavyko rasti Sus. ministro įsakymo apie paramos skyrimą. Įdomu, kokie yra rekonstruojamų dvirtakių ilgiai kiekviname projekte.
                                  Ar Gegučių parko takų pertvarkymas kažkiek įtakos susisiekimo reikalams, bus matyti. Vietiniams gal bus patogiau ir gražiau.

                                  Šiauliuose nauji takai bus tiesiami pagrindinėse miesto gatvėse: Pramonės, Žemaitės, Vilniaus, Serbentų, Karaliaučiaus ir kitose – iki 2030 metų čia bus įrengta ir rekonstruota beveik 74 km dviračių infrastruktūros. Kėdainiuose bus nutiesta 11 km naujų takų ar atnaujinta esamų rekonstruojamose gatvėse, pavyzdžiui, Gegučių parke, nuo Vaivorykštės tilto iki J. Basanavičiaus gatvės, taip pat Kauno, Tilto, M. Daukšos, Liaudies, S. Dariaus ir S. Girėno gatvėse bei kitose vietose.
                                  Paramos sulaukė ir Vilnius, Klaipėda, Panevėžys, Alytus, Utena, Mažeikiai, Telšiai, Palanga, Neringa, Birštonas, Druskininkai, Jonava, Marijampolė, Tauragė ir Visaginas.

                                  https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...aramos-1187452
                                  Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                                  kaip Romka
                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Bet Romka
                                  Na ką nėra argumentų, prasideda prasivardžiavimai.
                                  Moderatorius sau leido nusileisti iki kokio chamiško ALV77 lygio - vadinasi prasidėjo ilgasis savaitgalis ir jie moderatorius jau atsipalaidavo.

                                  Comment


                                    Ne tik ALV77, kiek pamenu AšNeRobotas pirmas taip gražiai pavadino.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Na ką nėra argumentų, prasideda prasivardžiavimai.
                                      Moderatorius sau leido nusileisti iki kokio chamiško ALV77 lygio - vadinasi prasidėjo ilgasis savaitgalis ir jie moderatorius jau atsipalaidavo.
                                      Aj, mane Didžiasaliais ir Kazitiškiais galima vadint, o Romo Romka ne?
                                      Čia ir taip daug pagarbos, juk ne dambrausku vadina.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Populiacijos centrus jungiančių užmiesčio dviračių takų tinklo nebuvimas yra didelė problema, tai labai gerai, kad finansuoja. Svarbu tik kad būtų realiai kažkas sujungiama, o ne nutiesiama atkarpa be pradžios ir be pabaigos.
                                        Deja! Dvirtakius vysto atskiros savivaldybės, jų vystymo pagrindinis tikslas yra padėti savo gyventojams pasiekti kasdienių kelionių tikslus. Tokio dalyko, kaip nacionalinis dvirtakių tinklas ar tarpmiestiniai dviračių maršrutai poreikio nemato nei Susisiekimo ministerija, nei net LDB.

                                        Comment


                                          ĮSAKYMAS DĖL DVIRAČIŲ IR PĖSČIŲJŲ EISMO INFRASTRUKTŪROS PLANAVIMO IR PROJEKTAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

                                          Nuoroda

                                          Įsigalioja gruodį. 69 puslapių priedas su visokiais niuansais ir skaičiavimais. Galbūt pravers argumentams per svarstymus.

                                          Pora paveiksliukų kontekstui

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241127_170344_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	119,2 kB ID:	2167574

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241127_170501_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	109,1 kB ID:	2167575
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X