Tai be abejo, bet jei jau taip gavosi, kad suderinti nesigavo, tai kaip geriau daryti - nutiesti ir paskui išknisti ir atstatyti, ar palaukti ir nutiesti vėliau?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kelyje Nr. 180 numatoma suprojektuoti ir nutiesti dviračių taką nuo Druskininkų iki Leipalingio
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713934
RINKOS KONSULTACIJA Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 2,990 iki 8,700 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29
CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713938
RINKOS KONSULTACIJA - Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 8,700 iki 12,050 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąKelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?
- 5 patinka
Comment
-
Dar vienas variantas, kad gali būti idealus takas, bet žmogus važiuoja pirmą kartą, ypač, kai nauja statyba ir nespėjo įvertint iš šalies. Piktintis reiktų, jei atpažintum tą patį dviratininką minant kartotinai.
Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas. Beveik nėra skersinių bortų ties nusukimo keliais, duoti kelią trikampiai prieš taką, o ne už jo ir nevingiuoja ties išsukimais iki nulinio greičio (kaip Molėtų pl. pvz.), pilnai atremontuotas asfaltas, keli pėstieji būna nebent miesto ribose.
Būtų šaunu, jei bent iš mašinos pro langą nufotografuotum naują taką Kaune. Ne pasibarimui, tikrai įdomu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas.
Ir tuo pačiu yra Molėtų plento gravelinis dvirtakis bei Lentvaris-Trakai senojo kelio dvirtakis. Su Molėtų plento dvirtakiu išvis liūdna. Pernai bandžiau prikalbint kelininkus, kad bent smėlį nušluotų ir šiukšles surinktų. Nepaėjo. Kai jau gavau pažadą, kad TIKRAI nuvalys, buvo nuvalyta tik naujausia dalis kur pakankamai platu pravažiuot traktoriui. O visą likusią siaurąją dalį paliko po senovei. Negi eis su šluota šluot kaip prieštvaniniais laikais. Netelpa traktorius - nereikia ir dviračiams.
- 2 patinka
Comment
-
Pritariu dėl Gariūnai-Kirtimai, nors ties viadukais ir tiltais ten pėsčiajam net per siaura. Senas tvoras nupjovė, bet ties Depo naujos barikados. Kiek girdėjau minėtą baudą būtent ir gavo toje vietoje, kur paminėjai pievą, kur dabar žvyro takas, nes nuo Lazdynų nebuvo įmanoma įvažiuot į taką, nes jo pradžia buvo vidury atitvertos pievos.
Lentvary ten super siauras, dar siaurutėlis metalinis tiltukas su atitvarais. Kartą pėstyjį sutikau, tai beveik sustot reikėjo pravažiuojant ir vis tiek išgasdinau. Vienam įmanoma važiuot, bet jei su draugu (-ais), tai nesąmonė. Mynes ten tiek juo tiek gatve. Saugiau gatvėje. Grigiškėse visad myniau tuo taku, bet vienur atplyšęs apsauginis sietelis veido vos nekabino, kitur atplyšę strypai dviračio, o purvo ten yra ne tik ties tuo kertamu keliuku, ties kuriuo tikrai pavojinga laiku nepamačius ir būtina stabdyt. Nemanau, kad kas galėtų piktintis važiuojant ten avarine juosta. Kai tiek šiukšlių take, tikrai įmanoma lengviau prasidurt padangą. Aišku, pats turėjai omeny tą normalią (bet tik tą) atkarpą tarp miestų.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBūtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį
Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.
---
Šioje vietoje prie Molėtų pl. "Rimi" draugo priekyje myniau. Įsibegėjom iš ten kur mašinų keliukas. Paskutinę sekundę pamačiau, jog bortas atsikišęs, o pristabdyt buvo baisu, kad į galą nesiplotų draugas. Šokau nenatūraliai ne visu kūnu, o labiau iš visų jėgų raknomis plešiant dviratį ne tik į viršų, bet ir šokant į tolį, nes peraukštėjimas. Be smėliuko, ten bortas aukštesnis. Nenukritau, neprasidūriau kameros, bet atplyšo dalis peties raumens nuo žastikaulio vidurio. Gydytojas sakė, taip net nelabai įmanoma, nepatikėjo, kad plyšo, kol nepradėjau įtikinėt. Tik prieš porą dienų pradėjau daryti vėl po 17 prisitraukimų vietoj 12–15 po traumos. Praėjo metai ir 5 mėn. Plente toks dalykas nenutiktų.
Beje, yra keli tikri sportininkai dalyvaujantys ir tikrose užsienio lenktynėse. Įdomu ką jiems veikti dviračių takuose. Iki ramesnio kelio nuvažiuoti irgi gali tekti važiuoti apkrautu.
P. S. Gydytojas sakė, bus dar geriau sugijus. Gal žinot kodėl? Sakė ten sausgyslių nėra, raumuo iškart į kaulą, tai ten antkaulis, kaip po lūžio susidaro ar kame bus geriau?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl.
Gariūnų g. kalne atsidarius takui nesu važiavęs keliu. Esu matęs tik kartą ar du per dešimt metų, kad kažkas ten leistųsi su mašinomis, o į viršų nesu matęs išvis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKaip supratau, PukiS kalbėjo apie taką palei patį Šakių plentą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
jo manau apie tą https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091 straipsnis senas gal jau sutvarkė
Comment
-
-
BNS 2024.08.13
Dviračių takams 18-oje miestų - 100 mln EUR ES paramos
Pirmieji finansavimą gaus trys miestai: Kaunas – daugiau nei 4 mln. eurų, Kėdainiai – beveik 8,4 mln. eurų ir Šiauliai – 18,7 mln. eurų, trečiadienį pranešė ministerija.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad ši investicija į dviračių ir pėsčiųjų takus yra didžiausia iki šiol.
„Šių sprendimų rezultatą visuomenė pajus greitai. Savivaldybės (...) geriausiai žino, kur efektyviausia tiesti naujus pėsčiųjų ir dviračių takus ar atnaujinti morališkai pasenusius, kad sprendimai atneštų didžiausią naudą gyventojams“, – pranešime teigė M. Skuodis.
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...452?komentarai
LR SM 2024.01.17
Lietuvos keliams 2024 metams paskirstyta 583,2 mln. eurų, iš jų papildomi 40 mln. – Utenos plentui
Šiandien Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų panaudojimo sąmatą, pagal kurią 2024 m. keliams skiriama 583,2 mln. eurų Iš jų papildomi 40 mln. eurų numatyti magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena kapitalinio remonto darbams finansuoti Lėšos keliams paskirstytos pagal KPPP finansavimo įstatyme nustatytas proporcijas: 67 / 33 proc. (..._ Tai sudaro atitinkamai 363,9 mln. eurų valstybiniams ir beveik 179,3 mln. eurų vietiniams keliams
Valstybinės reikšmės kelių tinklui plėtoti numatyta beveik 226 mln. eurų, iš jų 102,8 mln. eurų skiriama strateginiams ir kitiems projektams. Didžiausia suma – 62,8 mln. eurų – numatyta magistralinio kelio „Via Baltica“ dviejų beveik 28 km ilgio ruožų Kaunas–Marijampolė–Suvalkai rekonstrukcijai. Be papildomai numatytų 40 mln. eurų, beveik 30 km ilgio dviejų Utenos plento ruožų tarp Molėtų ir Utenos kapitaliniam remontui skiriama dar 6,3 mln. eurų.
Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų. Už šias lėšas numatoma rekonstruoti 45 tiltus, iš jų – 2023 m. pradėtą rekonstruoti 31 tiltą ir 13 tiltų 2024 m. pradedamuose objektuose. (...)
Inžinerinėms eismo saugumo priemonėms diegti skirta 15 mln. eurų, 7,7 mln. eurų numatyta žvyrkeliams
2024 metais, palyginti su 2023 metais, bendras kelių sektoriaus finansavimas didinamas 109,1 mln. eurų, iki 882,3 mln. eurų. Iš jų 139,8 mln. eurų sudarys laikinojo bankų solidarumo įnašas, 159,3 mln. eurų – ES fondų lėšos ir 583,2 mln. eurų – KPPP lėšos.
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/li...tenos-plentui/
Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams
Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .
Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams
Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .
Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBNS 2024.08.13
Vis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams
Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .
Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVis dėlto turtinga ta Lietuva, teisingai paskirstanti savo "prioritetus".
Negaila to šimto milijonų dvirtakiam jei kelia blizgėtų nuo lygumo, o tiltai negriūtų .
Via Balticos IV etapas kainuos 48 mln EUR - dvigubai mažiau nei dvirtakiams
Keliams ir tiltams rekonstruoti, jų paprastajam ir kapitaliniam remontui skirta 100,5 mln. eurų - tiek pat kiek ir dvirtakiams
Dvirtakių finansavimas sudarys tiek, kiek Lietuvos kelių 1/5 biudžeto.
Turbūt tais dvirtakiais keliaus 1/5 Lietuvos keliautojų. O gal tais brangias žaisliukais bus naudojamasi vos 3-4 mėnesius ir jei nebus lietaus .
Kas gali paneigti, kad tai tik noras svetimai pinigais įsiteikti "Laisvės partijos" elektoratui.Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.15, 00:06.
- 17 patinka
Comment
Comment